Wies start met IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by wies31, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    @ Jinky, wat een raar verhaal, tegen mij zeiden ze ook dat ik gewoon kon blijven slikken zonder controlles.

Net de IUI gehad. Ze had in het begin wel lopen klungelen. Kreeg de eendebek niet goed, zei dat het aan mijn bm lag, maar toen ze een andere pakte zat ze meteen goed. Het deed gelukkig geen pijn.
    De zwemmers van mijn partner waren wel minder, daar schrok ik wel even van. Bij binnenkomst zei ze dat het goed was,maar wel iets minder bewegelijkheid dan vorige keer. Toen ik om aantallen vroeg zei ze: 3,7 de vorige keer was het 10,5 dus dat is in mijn ogen een heel stuk minder. Mannetje was erg teleurgesteld ( hij vroeg door de telefoon om zijn uitslag). Sinds een maand slikt hij zink en selenium, misschien slaat dat nog niet aan.

Na ja er hoeft er maar 1 de beste en snelste te zijn toch ?

Vanmiddag maar weer even met mijn benen in de lucht ;)

2. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    Dag meiden!

Een hele dikke knuffel van mij!

3. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    wat leuk dat je even langs komt, Waarom.

Hoe is het met je en hoe voel je je?

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    mooi hopefully, dat zit er weer in! En 3,7 is genoeg hoor, je hebt er idd maar 1 nodig toch? Ze zeggen altijd dat eht zaad al een half jaar vantevoren wordt aangemaakt, dus zo snel zal hij dat dan niet merken. Over een half jaar moet ie wel superzaad hebben dan!haha.
    hoi waarom, leuk je weer even te zien hier! alles goed?

5. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Nog even Wies en dan kan er weer getest worden. Hou je het nog een beetje vol?

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Wies, hou je het nog vol meid?

voel je je nog anders dan anders?

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik kwam ook even piepen hoe het met je is Wies! Nog 2 dagen tot testen... hou je het nog vol?

8. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    met mij goed hoor Dames, ben eerder benieuwd naar jullie!
    Kom maar op met die roze strepen!
    x

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    dag lieve meiden! Ik had vanmorgen een tempverlaging van 0,1. Maar kan nog omhoog morgen, betekent nog niet echt iets. Ik heb wel een licht ongigevoel vandaag, maar als ik dat lees bij symptomen kan ik daar ook wel mee leven. Verder heel erg moe, en gisteren en vandaag duizelig eind van de dag. Maar mss van de moeheid dan ofzo. Ik heb gebeld voor mijn progesteronwaarde, en die was 101! hoog hè! Snap er niks van. Ze zei dat ie hoger dan 30 moest zijn voor een eisprong, nou dat zit wel goed. Kan dat ook duiden op een zwangerschap, of heeft dat er niets mee te maken?
    Maar verder gaat het wel oké,zal blij zijn als de onzekerheid weer weg is. En hopelijk goed nieuws!

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ooooh Wies, spannend vind ik het voor je hoor! Knap van je trouwens dat je nog niet hebt getest ;) ik had 4 dagen voor NOD trouwens ook erg last van duizeligheid... slechts 2 dagen heb ik er last van gehad en toe was het voorbij... ik blijf heel hard voor je duimen!

11. Izzie

Izzie Actief lid

Aug 5, 2006
    383
    0
    0
    Hallo

Wies heb jij ook dat deze maand en voor jou natuurlijk ook de maand ervoor dat de maanden tot aan de NOD veel lager duurt dan normaal?
    Of ligt dat aan mij?
    Ik blijf duimen hoor!

En natuurlijk voor iedereen!

12. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hee Wies, spannend, nog maar 1 nachtje slapen. Ik duim nog even keihard voor je!

@ Hopefully: 3,7 is nog steeds prima hoor. En we zijn weer hard aan het duimen voor je.

Dikke knuf!

13. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    oh, spannend!

Ik gun het je zo. En inderdaad heel knap dat je nog niet getest hebt. Ik had vandaag al een ongi gevoel, beetje raar in mijn onderbuik, maar dat zal wel weer verbeelding zijn. Is natuurlijk een beetje vroeg om van alles te voelen (voor mij). Ik heb vroeger ook zo´n konijntje gahd wat dacht dat ze zwanger was, heel zielig, was constant een nestje aan het maken en werd zelfs dikker, maar zwanger was ze niet.

Wies ik word helemaal zenuwachtig voor jou. Ga je vrijdag testen?
    Wel goed dat je zo´n hoge waarde had, al zegt het mij verder niet veel. Maar als je hoger dan 30 moet zitten en jij hebt 101, nou nou .........dan wordt het een drieling. ;)

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    spannedn is dat hè hopefully,dat je al vanalles voelt, had ik ook al heel vroeg. Maar mss willen we het te graag voelen,haha.
    Izzie; bij de 1e IUI heb ik pregnyl gehad, en was mijn LF 14 dagen. Normaal gesproken heb ik 12 of 13 dagen. Dus was wel iets langer. Deze ronde heb ik geen pregnyl gehad,alleen clomid, dus ik denk dat mijn LF dan weer 12 of 13 dagen moet zijn. Ik zit vandaag op 13 dpo.
    Ik had giteren een tempdaling, maar die is vandaag gelukkig weer gestegen. helaas heb ik wel negatief getest vanmorgen,kon het toch niet laten.
    Ik heb wel lichte ongikrampen, maar met vlagen,niet constant. Dus ik weet het echt niet, maar hou maar in mijn achterhoofd dat de test op 13dpo wel zekerheid geeft.

15. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Hopen dat de ongi wegblijft!

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Ik hoop ook dat je ongi weg blijft!
    Duim voor je, wies!

Groetjes Jinky

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hier blijven de duimen heel hard voor je draaien Wies! Ik hoop zo dat je mee in zee mag!

18. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
  19. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Ja....en.......?
    Heb je vandaag nog getest?

Hopelijk breng jij ons het goede nieuws voor het weekend!

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    ik had een lagere temp vanmorgen, dacht echt dat het klaar was, en dat de ongi zou komen, maar ik heb nog niks gezien. Ik had vanmorgen even ongikrampen, heel de dag niet meer, en nu wel weer met vlagen. Ik durf niet goed meer te hopen na die lagere temp en de negatieve test van gisteren,maar stiekem doe ik dat nog. Bedankt voor het duimen meiden, dat helpt zeker! Morgen moet ik om 8 uur al werken, dus mss kom ik ervoor nog even, maar mss ook niet. Anders laat ik het morgen na mijn werk gelijk weten.
    Ik heb al wel een afspraak met de gyn gemaakt voor maandag, ik moet op dag 3 komen voor een echo,om te kijken of de cyste weg is. En als ik nu morgen ongi word, dan zitten ze er niet, dus heb alvast maar gebeld. Hopelijk kan ik het afzeggen maandag!

Share This Page