Ik hoop het ook zo voor je dat je af kan bellen! Wat een spanning weer deze maand zeg! Ik duim nog even in de superstand voor je in ieder geval! xxx
Het zal erg mooi zijn als die cyste er niet meer zit. Het zal helemal mooi zijn als er iets anders zit Werk ze morgen! Ik blijf voor je duimen dat er binnenkort een pos. test komt.
Jij trouwens ook veel sterkte he Hopefully, ik heb je iui even gemist. Nog 10 spannende dagen voor de boeg... Dikke knuf!
Ja, dat is waar En jullie weten het, ook vanuit Amerika log ik ervoor in (tenminste, misschien niet dezelfde dag, maar wel als het kan). xxx
Wies wat spannend! Mijn duimen blijven draaien! hopefully succes! Helaas ga ik naar ronde 2... Succes meiden!
jammer izzie, en ik ga waarschijnlijk met je mee. Mijn temp was vandaag weer 0,1 lager, nog niet heel laag, maar geen temp om zwanger mee te zijn. En ik had net al wat bruinverlies. Dus helaas meiden, de 2e IUI helaas ook mislukt. Nog 1 met tabletten nu,daarna gaan spuiten, vind ik doodeng. Hopelijk komt deze IUI mooi uit, want ik ga 28 april op vakantie, dat is dag 17. Dus weer spannend. Ik kom eind van de dag nog wel even melden of het al is doorgezet. fijne dag allemaal! kus!
@wies 31/ meid dat spuiten valt zo mee! Ik voel er niets van. Maar je daar nou maar niet druk om. Het word niet mn hobby, maar het is lang niet zo eng als het lijkt!
het is echt over deze ronde, het is net doorgezet Ik kom van de week nog wel even kijken, maar van het weekend niet meer,sorry. Hopefully, succes hè,deze dagen nog, hopelijk heb jij straks beter nieuws. liefs wies
oh nee toch....s*** zeg! Neem inderdaad maar even lekker rust, even je gedachte op iets anders. Ik zie dat je aan het einde van de maand lekker op vakantie gaat. Ga je weg uit Nederland? Nou lieve schat een hele dikke knuffel. Ik vind het heel erg balen voor je.
Nee toch! Wat ontzettend balen! Ik kwam speciaal even kijken of het was doorgezet of niet. Volgende iui moet onze ronde worden, wies en hopefully voor jouw deze maand al en de rest, ik duim voor jullie! Fijn weekend! Groetjes Jinky
Oh Wies, ontzettend balen idd. Ik had het zo gehoopt. Laat je maar lekker verwennen dit weekend, ga maar weer eens lekker aan de drank en eet lekker alle dingen die je niet zou mogen als je zwanger bent. Ik weet het, je had liever een reden om het allemaal niet te mogen doen maar profiteer er nu maar lekker even van want vanaf volgende maand mag jij dat ook niet meer (want dan ben je zwanger he ) Volgende ronde moet het echt wel worden! Hopefully, als onze hoop is nu op jou gericht... er moet toch tenminste een meid overzwemmen deze maand!
Wat naar weer Wies, ik had het zo gehoopt voor je. Het wordt steeds zwaarder he. Weet in ieder geval dat we heel erg met je meeleven. Hele dikke knuffel! En veel sterkte weer ook met opladen voor de volgende ronde. xxx @ Izzie: we kennen elkaar nog niet echt, maar ook voor jou voor jou vind ik het heel naar dat deze maand weer niet de maand was. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Dag lieve meiden! Bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet me goed! Ik heb maandag mijn 1e FM, dan laat ik wel even wat weten. Voorlopig klein beetje afstand(als dat gaat lukken) Ik ben wel erg benieuwd hoe het met hopefully is, iemand enig idee?
Veel succes maandag! Ik hoop dat deze iui het gaat worden voor jullie! Doe het maar lekker rustig aan, ik heb ook even wat afstand genomen. Ik ben nu bezig met mijn eigen weblog en dat voelt goed! Ik ben ook benieuwd naar hopefully! Groetjes Jinky
ik weet het.......ik weet het....ik weet het.... maar zeg het lekker niet ....Nee, met mij gaat alle ok. Ben het wachten zat en heb al een paar keer gedacht om een test te doen, maar heb me nog weten in te houden. Vorige week voelde ik van alles. zaterdag nog aan mijn beste vriendin (die momenteel zwanger is van de 2e) gevraagd hoe haar slijm was dat ze net zw was. Mijn slijm bleef nl. nattig wit en doorzichtig. Zij vertelde dat zij dat ook had en nog heeft. Ik had het dus niet moeten vragen, want vanaf zondag is het dus opgedroogt. mmmmhhh Ik voel me prima, heb geen rare buik, heb geen pijnlijke boobs......alleen maar vreetkicken. Voor zaterdag zal ik testen, ´s avonds ga ik nl. stappen met een vriendin en moet toch weten of ik een borrel kan drinken en anders (hopelijk) een smoes verzinnen. Wies, maandag is al gauw, je gaat weer lekker snel...laten we die 2e keer vergeten en hopen dat je snel je vlg iui hebt. Jinky, Ibiza wat een heerlijk vooruitzicht! Hoe gaat het met je ? Ik ga nu even je weblog opzoeken, of staat hij niet op deze site? Nou lieve schatten een dikke knuffel van mij.
Hi Wies en anderen, ik kwam even kijken of je nieuws had Wies, ik was diegenen die een poosje geleden schreef over die follicular waves waarvan je er meerdere kunt hebben en maar 1 tot eisprong leidt. Was blij te lezen dat je afgelopen cycles uiteindelijk toch nog een eisprong kreeg. Maar wel onwijs jammer dat je 2e IUI mislukt is. Meid, als je dan zo'n lange cycles hebt gehad, helemaaaaaal frustrerend! Duim voor meer geluk in de 3e. Ik liep in de 1e gelijk op met jou, maar had wel een ''normale'' cycles de 2e, maar die mislukte ook. Nu loop ik dus met de 3e twee weekjes op jou voor. Ik heb op 10 april al de 3e IUI gehad, dit keer met clomid en pregnyl. En ik vind het wachten vreselijk, dus mag ik samen met jullie wachten? Succes voor allen hier. Groetjes
Hey hopefully, Spannend zeg! duim, duim! Ik hoop op goed nieuws meis! Met mij gaat het goed, ik heb vrijdag mijn 3e iui en daarna 2 maanden pauze. Als je het leuk vind op mijn weblog te kijken dan stuur ik je wel even een pb, dus ik hoor het wel! Groetjes Jinky
EvaZ: Heelveel sterkte op het wachtbankje, over een paar dagen zit ik er ook weer op! Ik duim voor je! Groetjes jinky