Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    EvaZ, welkom op het bankje....we kunnen er nog even samen opzitten. Wat duurt het wachten lang he.

Jinky, spannend vrijdag de iui. Hoe waren je FM´s
    Ik kon je inderdaad al niet vinden op het forum ( qua eigen topic). Lekker dat je het zo van je af kan schrijven. Dat heb ik hier ook al. Al kan ik me voorstellen dat je af en toe ook een momentje voor je zelf wilt. Ik vind het topic van Wies heel erg fijn (sorry Wies :)) het is niet zo massaal.
    Ik wil ook niet gaan inbreken op jouw prive weblog, maar zou het wel leuk vinden om te weten hoe het met je gaat.

Het is heel raar maar in de korte periode dat we elkaar via het forum kennen (jij, Wies, SRB, Marisha en de anderen) heb je toch al een band met elkaar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me overdag ook afvraag hoe het met jullie gaat :)

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully; wat spannend allemaal weer zeg. Ik hoop zo dat jij dan tenminste deze ronde zwanger bent. En,idd, ik vind het ook erg fijn een topic te hebben waar het niet zo massaal is.
    jinky; ik wil je weblog wel zien als het mag. succes met de iui vrijdag. hoe waren je eitjes?
    evaz; zeker kun je hier lekker mee op het wachtbankje. en ik weet het nog iid,dat je hier de info kwam geven, was ik erg blij mee. Hopelijk hoef je niet lang te wachten meer, en ben je ook snel zwanger.
    Ik zit op dag 5 vandaag, op de helft voor mijn 1e FM. Ik heb een leuk wekend voor de boeg, lekker druk, dus het is zo maandag. En dan nog een weekje, dan lekker naar Portugal.
    Ik kom voor zaterdag nog even kijken voor je hopefully!

3. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Wat een vakantieplannen allemaal! Wies naar Portugal, SRB is off to the USA, Jinky naar Ibiza! Fijn hoor, even je gedachten op iets anders zetten! Dank dat ik met jullie op het wachtbankje mag komen zitten. Ik schrijf al bijna 2 jaar op een ander forum, maar daar is inmiddels vrijwel iedereen zwanger. Ze blijven me gewoon steunen maar het is toch ook fijn om samen af te tellen he. Hopefully, ga jij 14 dagen na IUI testen? Ik mag officieel pas zaterdag 26 april testen, maar ik verwacht dinsdag of woensdag al mijn menstruatie, 14/15 dagen na pregnyl. Dus ik ga donderdag testen als ik niet ongi wordt. Nog een hele lange week, zucht zucht... Duim voor jullie allemaal! Jinky sterkte morgen bij de IUI! Hopefully nog ''heel even'' geduld. En Wies fijn weekend, hoop dat je maandag mooie follikeltjes hebt!

4. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Hey Hopefully,

Ik was al benieuwd naar je. Ik lees dat je voor zaterdag gaat testen. Ik hoop op goed nieuws zeg! Misschien is het toch raak!

Ik ben ook nog aan het wachten. Het is vandaagprecies 2 weken geleden dat ik de IUI had. Voel wel van alles wat wijst op menstruatie, maar nog niets aan de hand. Wel slijmverlies af en toe, maar wit. Ik wil morgen of uiterlijk zaterdag gaan testen. Ben benieuwd. Ik lees dat veel mensen in het ziekenhuis laten testen door bloed af te geven. Is dat beter in het begin? Ivm de HCG-waarde of zal een testje ook genoeg zijn? Ik durf namelijk niet te testen, ben een beetje bang voor teleurstelling en verwarring.

Groetjes,

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hopefully, ik duim zo hard voor je dat het deze keer gelukt is! Tot nu toe van jullie kant nog geen positieve verhalen dus ik hoop echt dat jij me nu toch eens mag volgen!

Wies, zo te lezen gaat het weer wat beter met je! Wat leuk dat je vakantie in het vizier hebt! Ik moet ook dringend eens gaan plannen... hopelijk heb je prachtig weer in Portugal! Succes alvast met de FM maandag!

Jinky, jij hebt een webblog lees ik... is wel fijn denk ik dat je zo alles een beetje van je af kan schrijven! Ik ben ook benieuwd naar je blog dus als het mag... pb me even ;) Heel veel succes alvast met de FM morgen en heel veel moed op het wachtbankje!

EvaZ, jou kende ik nog niet maar ik wil je natuurlijk ook wel heel veel succes wensen op het wachtbankje! Op dit moment zit je al over de helft dus nu wordt het helemaal spannend!

Ik vind persoonlijk het IUI topic ook veel te vol dus vond het heel fijn om hier steun te vinden tijdens de IUI's. Daarom wil ik jullie hier even de "primeur" geven over onze tweede echo die we een uurtje geleden hebben gehad! Ons ukje doet het heel goed. Hij/zij is nu 4,5 cm groot en het hartje slaat krachtig. We hebben ook een nekplooimeting gekregen en daaruit bleek dat we geen verhoogd risico hebben op het syndroom van down... Het was echt geweldig om ons kleintje te zien... je ziet nu echt al een minimensje met compleet hoofdje, romp, armpjes en beentjes! Dit is echt geweldig en ik gun het julllie allemaal zo om dit ook te mogen meemaken! Hopelijk volgen jullie snel!

Heel dikke knuffel van mij!

6. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Marisha wat heerlijk voor jullie! Echt super gefeliciteerd, jij hebt er ook 4 moeten doorstaan dus je bent een voorbeeld van dat het kan met IUI! Geniet ervan.
    Cilianne wat spannend, ben benieuwd of je gaat testen, hoop dat je daarna goed nieuws kunt komen brengen. Dag allemaal.

7. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Hallo EvaZ,

Bedankt voor je berichtje. Aan de ene kant wil ik testen, maar aan de andere kant wil ik eachten tot zaterdag of zelfs zondag. Ik ga in ieder geval vandaag en morgen niet testen.

En natuurlijk laat ik jullie weten of het pos of neg is.

Groetjes en jij ook veel succs!

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Inderdaad die vakantieplannen zien er erg goed uit. Ben zo blij dat het zonnetje ook weer schijnt, doet me echt goed.

Wies, dat komt goed uit hè, nog mooi even een iui voor de vakantie.
    Ben heel benieuwd naar je eitjes maandag. Dat ze maar snel en mooi mogen groeien. Goed tegen ze praten en af en toe een beetje water geven ;) :)

EvaZ, mijn cyclus was dit keer erg lang. Volgens mij kan wel al 10 dgn na de pregnyl testen, maar ik verwacht mijn ongi van het weekend...het is moeilijk maar ik probeer het uit te stellen...misschien ook wel om niet teleurgesteld te worden.
    Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om op een forum waar iedereen zw is en jij niet. Nou vind ik het wel heel leuk om Marisha haar verhaal te horen, maar ik zou het moeilijk vinden als iedereen zw is en ik niet.

Cilianne, spannend he het wachten. Jij hebt zeker ook een lange cyclus gehad? Als je iui al 2 wkn geleden was. Ik ga ook thuis testen. In het zh hebben ze mij helemaal niets vertel over bloedtesten. Ik hoop op een dikke pos. test voor jou ( en voor mezelf ook).

Marisha, geweldig! Dat lijkt mij zo mooi en toch ook wel onwerkelijk om te zien. Wat gaat het groeien hard he, voor je het weet zit hij/zij krap en heb jij een lekkere dikke toeter :)

Nou girls, ik laat jullie zsm weten wat de uitslag is!

9. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

ik vond en vind het hier ook altijd zo gezellig!
    Maar voelde me opgelaten omdat we steeds te horen kregen dat het wies haar topic is en dat is natuurlijk ook zo.
    Maar omdat jullie het ook leuk vinden en als wies er geen problemen mee heeft, zal ik toch af en toe vertellen hoe het bij ons gaat.
    Morgen dus onze 3e iui, ben alweer zenuwachtig.
    Hierna hebben we 2 maandjes pauze en in de tussentijd gaat een uroloog mijn vriend onderzoeken, in een enkel geval kunnen hun het zaad verbeteren.
    We gaan als het nodig blijkt te zijn pas verder met de 4e iui als we klaar zijn bij de uroloog.
    Met de 4e iui beginnen we ook met puregon.
    Maar dat in het vooruitzicht.

Deze iui heb ik 1 mooi eitje die hopelijk onze grote wens in vervulling gaat brengen.

Marisha: helemaal super dat alles goed gaat! je bent ons grote voorbeeld!

Cilianne: heelveel succes met testen! spannend zeg!

EvaZ: Dankjewel! Jij heelveel sterkte in de laatste paar dagen!

Hopefully: Mijn duimen draaien voor je!

Groetjes Jinky

10. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jinky, en jij denkt dat je 2 maanden rust krijgt ;)

nou vergeet het maar......

Mijn partner heeft van de week met het zh gebeld, omdat hij een spatader heeft. De gyn zegt dat hij die gewoon kan laten zitten, maar na het lezen van bepaalde topic en de last (steken) die hij heeft, waren we erover uit dat we nu een pauze in zouden lassen en dat dat een mooie periode zou zijn om die spatader te verwijderen. Wederom raade de gyn het af. Volgens haar bestaat de mogelijkheid dat het ook slechter kan worden.

O jee, nu weten we het helemaal niet meer en wachten we het maar weer af.......

...........maar eerst testen !

weltrusten

11. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ik kan jullie dus melden dat ik me morgen helemaal vol ga gooien in de cocktail bar :(

Heb net getest, maar het wordt geen kerstkindje.
    Nu een maand rust (wel clomid).....de moed verzamelen om het op mijn werk te melden (zodat ik weg kan voor de fm zonder smoes).....en dan gaan we er weer voor. Op naar iui 3!

3x = scheepsrecht!

Helaas niemand deze ronde

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    hopefully: ah nee toch meid! wat ontzettend balen.
    Maar we geven de hoop nog niet op hoor!
    Het kan nog steeds!

Ik heb vandaag mijn 3e iui gehad, het ging heel erg goed, baarmoedermond was open en slijm was goed en zaad is aanzienlijk beter deze keer, daarbij had ik ook ovulatiepijn.
    Dus erg positief allemaal!

Hoe gaat het met jou wies?

Groetjes jinky

13. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Nee hoor, het is game over deze ronde.
    Ik had net al wat bruinverlies, dus de ongi zit er aan te komen.

Fantastisch dat het goed is gegaan! Ik ga heel hard voor je duimen....en wat ik al zei....3x = scheepsrecht!

Laat die 3e keer magisch zijn!

Wies hoe gaat het met je? Nog een paar dagen voor de FM.

Een heel fijn weekend, al zal ik jullie vast nog wel spreken.

14. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hopefully, dankjewel! een hele dikke knuffel!
    Sterkte! Ik hoop dat voor ons allemaal 3e keer scheepsrecht wordt!

Groetjes jinky

15. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    :( Jammer Hopefully, ben je wel al ongesteld geworden of was de test negatief?

Groetjes,

16. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    O, ik lees nu pas dat ej al wat bruinverlies had..
    Heel jammer, volgende maand beter..

Probeer van je weekend te genieten!

groetjes,

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    He bah zeg :(, ik had er nog zo'n goed gevoel bij Hopefully! Vind het echt :-# voor jullie! Vind het trouwens raar dat je gyn afraad om die spatader te verwijderen... is het zaad bij jullie een probleem? Het lijkt me zoals bij Jinky waar de gyn afraad om zink en selenium te slikken maar nu blijkt het zaad opeens wel weer beter te zijn :(

Ik heb de indruk dat het hier volgende maand een heel rustige maand wordt met al die rustrondes die jullie gaan nemen!

Wies nog twee dagen tot de FM! Broed nog maar even lekker verder ;)

Jinky, ook hier nog even een hart onder de riem steken! Super dat de zwemmers beter waren deze keer! We duimen voor goed nieuws!

Trouwens, het is hier gewoon veel gezelliger met zijn allen... de moderators bedoelen het natuurlijk wel goed maar als Wies het fijn vind doen we geen vlieg kwaad door hier mee te kletsen, toch?

Ook alle andere meiden hier veel succes!

Prettig weekend!

18. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hi allemaal, Hopefully wat ontzettend balen. Het is elke keer weer zo'n diepe teleurstelling. Meestal ben ik na een dag ook wel weer blij dat het lange wachten in spanning weer even voorbij is. En dan ga je al weer hopen op de volgende kans. Maar het is en blijft heel lastig he!?
    Jinky fijn dat het allemaal goed is gegaan!
    Wies, ik duim voor je hoor maandag!
    Cilianne, hoe staat jij ervoor?
    Ik ben nieuw hier op dit forum en ik moet zeggen dat ik er enigszins voor terug schrok om op dat grote IUI topic mee te gaan schrijven, want daar zijn zoveel meiden al zolang met elkaar aan het kletsen, dat red ik niet eens om genoeg bij te lezen zodat je iedereen een beetje kent, terwijl ik van jullie hier alles gelezen heb op het topic van Wies. Maar als het niet de bedoeling is, dan wil ik best ''verhuizen'', maar het leek me wel gezellig zo met een iets kleiner clubje. Dat moet toch geen probleem zijn? En natuurlijk blijft het in de eerste plaats het topic van Wies, maar betekent dat dan dat we hier alleen mogen reageren op Wies en op het andere topic over onze eigen ervaringen schrijven? Dat ben ik helemaal niet gewend van mijn andere forum, maar nogmaals: ben nieuw hier. Hoe dan ook, vond het gezellig hier met jullie en als het mag, blijf ik nog even hangen!
    Hier weinig nieuws. Nog zeker 4 tot 5 dagen aftellen... Doei

19. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ik snap het inderdaad ook niet hoe de gyn denkt. Mijn mannetje zijn zwemmers zijn inderdaad niet goed. Hij heeft al veel testen gehad waaruit bleek dat het minimaal was. Eerste iui was ik erg blij met de uitslag, 10,5 dus dan hoop je de 2e keer weer dat het rond de 10 is. De 2e keer was het 3,7. Is opzich nog vold. voor de iui, maar ik was wel teleurgesteld. De gyn. raad het af omdat er een kleine kans is dat hij littekens krijgt en dat het dan nog slechter wordt....mmmhh

Dat van Jinky vind ik ook vreemd, mijn vriend slikt precies hetzelfde, het eerste wat je dan denkt is.....stoppen met die handel.
    Ik weet het allemaal niet meer....................

Gisteravond en vanmorgen een ***** avond/ochtend gehad. Was natuurlijk niet echt gelukkig met de test. Vriend ging sporten maar kwam vervolgens met een flinke alcohol walm thuis en niet meer echt aanspreekbaar. Dan breekt er even iets. Snapt hij dan niet dat ik me rot voel en dat hij ook wel eens mag tonen dat hij graag wilt en er alles voor over heeft ( een keer het bier laten staan)

Nou weer even fijn geklaag. Jullie begrijpen het tenminste.

xxx

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jeetje, het is lekker druk geweest op het forum, gezellig!

Maar hopefully, dat was niet de bedoeling zeg. jij was nog onze enige hoop! Gaat het wel met je? En idd lekker zuipen in de coctailbar, dat doe ik ook altijd als ik ongi word. Vanavond kan ik ook nog lekker wat drinken, ik zal op je toosten. En 3 keer sheepsrecht idd, voor ons alle drie!
    Gelukkig hebben we een paar nieuwe op het wachtbankje die het mss goed gaan maken.
    Houden jullie het nog een beetje vol met wachten?
    wat een fijn nieuws om te horen marisha! dat geeft ons hoop!
    jinky;mooie weblog heb je zeg! En fijn dat je wat van je af kan schrijven. ook fijn dat de IUI goed is gegaan, en dat er veel zwemmers waren. nu weer op het wachtbankje. Ik hoop je gauw te volgen!
    mijn man is maandag vrij en gaat mee naar de 1e FM. Vind ik wel fijn, dan weet ie ook een beetje wat er elke keer gebeurt daar. En dan kan ie het ook eens zien allemaal. Ik laat maandag weer wat meer weten!fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina