Wies start met IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by wies31, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Hey meiden,

Hier een berichtje van mij, druk, druk, druk.

Wies: Super! Bijna weer iui, Je eitjes hebben wel weer hun best gedaan zometeen zit je gezellig bij mij op het wachtbankje!
    De pregnyl laat ik in mijn bil zetten, want in mijn been doet erg zeer, maar in mijn bil valt mee.

Hopefully: Wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden, krijg je nu een hogere dosis clomid zonder controle? dan weten ze niet of de hogere dosis te veel stimuleert.
    1e cyclus dag is de dag met helder bloed, hoeveel of weinig het ook is.
    Laat je eitjes maar lekker groeien en ik hoop dat dit voor jou een vruchtbare rustmaand wordt!

EvaZ: bah, negatieve testen, ik haat ze ;)
    Ik hoop dat je ongi toch wegblijft en straks alsnog die positieve test krijgt!
    Temperatuur en krampen zeggen vrij weinig, geen bloed geeft moed!

Marisha: leuk dat je weer even langskomt! Morgen ben je 12 wken, super!
    Geniet er maar lekker van!

Izzie: 11mm, nog even geduld, maar dit eitje bereid zich goed voor om bevrucht te worden en te gaan innestelen! ;)

Met mij gaat het goed, morgen zit ik op 5 dpo, voor de rest niet veel nieuws! Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes Jinky

2. Izzie

Izzie Actief lid

Aug 5, 2006
    383
    0
    0
    Hallo lieve meiden!

hopefully ik slik en spuit niet.....hmmm dat klinkt wel heel raar :)
    Ik krijg dus nul komma nul hormonen en daar baal ik echt van..
    Ik zou de 1ste dag rekenen dat je echt rood hebt.
    Succes voor de volgende ronde!

Marisha helaas geen extra echo meer.
    Alleen nog urinetesten :(
    Ik geloof hier eerlijk gezegd niet zo in :oops:
    Ik weet niet wanneer Srb terug komt.
    Oh Hopefully heeft al antwoord gegeven hihi

EvaZ helaas geen extra echo voor mij.
    Zolang het nog niet heeft door gezet blijf ik duimen meis!

hopefully , hoe het mij gaat.
    Ik baal en heb verdriet.
    Ik vind het behoorlijk moeilijk.
    Wij zouden 3x IUI doen en dan over op ICSI en gisteren vertelde ze dat wij na 3x IUI misschien dan met hormonen gaan beginnen.
    Lekker verwarrend allemaal en vooral omdat ze het eerst niet eens over IUI hadden gehad maar alleen over ICSI.
    Hmmm nou wordt het misschien voor jullie ook verwarrend :oops:
    Als je vragen hebt?Kom maar op ;)

wies31 succes met de pregnyl!

Jinky ik hoop dat je gelijk gaat krijgen!!!
    Ik ga voor je duimen!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Wies, wat fijn dat je morgen alweer mag voor je 3e IUI.
    3 maal is scheepsrecht he meid!

4. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Ha meiden,
    Wies, hoe is het? IUI gehad vandaag? Ging alles goed?
    Jullie schreven allemaal 'geen bloed geeft moed' (dank voor de bemoediging), nou en een beetje moed heb ik weer gekregen. Ik ben normaal zo regelmatig als een klok, dus ik schrijf nooit van die ''ik snap er niks van'' verhalen, maar nu snap ik er echt niks van. Vanmorgen weer negatieve test. Morgen is IUI 14 dagen geleden, maar vorige keren had ik al 12 of 13 dagen na IUI mijn menstr. Ik had maandag al krampen, gisteren echt onmiskenbare vrij hevige menstruatiekrampen, maar ook vandaag nog geen bloed. Temp was zo 37.2, ma 37.1, di 37.0, maar vandaag weer 37.1. Zojuist, ik weet overdag meten heeft geen zin, maar ter indicatie: 37.7, terwijl hij gisteren avond voor het slapen 37.2 was. Het lijkt dus alsof ie weer omhoog gaat... Toch had ik ook vanmorgen weer een negatieve test. Nou ja, ik durf er echt niet in te geloven meiden, dus ik verwacht nog steeds morgen mijn menstruatie, maar ik moest het even kwijt!
    Izzie, ik snap je heel goed. Jij bent zo te zien ook al heel lang bezig en dan wil je gewoon voor de grootste kans. Wat mij betreft hadden we ook IUI overgeslagen en direct IVF. Ook bij ons leek er even sprake van dat we na 3x versneld door zouden gaan voor IVF, maar de laatste keer kregen we te horen dat de gyn de komende maanden niet eens tijd heeft voor een gesprek. We konden alleen een belafspraak krijgen op 7 mei, maar dan gaat ie heus niet zeggen dat we al een IVF traject ingaan. Snap ook heel erg dat je verdriet hebt. Sterkte meid, we moeten elkaar maar een beetje steunen hier!
    Sorry voor dit lange verhaal, de groetjes allemaal.

5. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Veel succes morgen wies!

Groetjes Jinky

6. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Wies heel veel succes vandaag, zet hem op!
    Laat je even weten hoe het is gegaan?

Eva hoe gaat het met je? Hopelijk nog geen ongi, je temp. is inderdaad hoog.

Izzie, vervelend dat het zo verwarrend is. Ze hebben bij ons in het begin gezegd dat ze gaan beginnen met iui maar als de zwemmers niet goed genoeg zijn zullen ze dat afbreken, wanneer dat is weten wij ook niet. Het hele proces is 1 en al onzekerheid. Kom je er echt niet meer uit zou ik gewoon de gyn. bellen voor uitleg. Het moet niet zo zijn dat de 1 dit zegt en de ander wat anders. Je zit al in een rot fase. Kom op!

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    om half 11 moet ik, dus ga zo weg. Ik laat straks meer weten!

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    nou,het is weer gebeurd! De bmm zat weer wat dicht, dus ze moest weer met een tangetje aan de pas komen, niet fijn,maar ja, is maar even. Het waren er 21miljoen deze keer :D ,vorige keer 6 miljoen, dus mijn man heeft goed zijn best gedaan! :) Nu maar weer lekker op het wachtbankje!
    Hoe gaat het allemaal met de andere meiden die op het wachtbankje zitten?

9. cilianne

cilianne Actief lid

Mar 20, 2008
    243
    0
    0
    Wies, hopelijk is het nu wel raak. Bij mij zat de bmm ook dicht. Ze moest ook van alles doen om er goed bij te komen. Maar het zat er goed in uiteindelijk zei ze. En dat blijkt. Het is raak.

Dus hopelijk zitten ze bij jou ook goed!

Succes in de wachtweken!

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Wow, lekker veel zaadjes :D Super!
    Ik duim voor je wies!

Ik zit vandaag 6 dagen na de iui.

Ik hoop dat de 3e iui voor ons beide een wonder gaat brengen en dan gaat hopefully ons volgen met haar 3e iui of eerder :D

en de rest hier gaat gewoon mee! :D

Maar eerst maar eens samen op het wachtbankje!

Groetjes Jinky

11. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wies, fijn dat het er weer op zit! Lijkt me wel lastig als je bmm dicht zit! Maar idd lekker veel zaadjes! Daar moet er wel minstens 1 goei tussen zitten :D

Weer veel plezier op het wachtbankje!

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Marisha: 12 wk en 1 dag, geweldig meid! :D
    Hoe gaat het met je?

Groetjes Jinky

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    cilianne, wat mooi dat het bij jou gelukt is, hoeveelste IUI was dit? geniet er maar lekker van!
    En idd jinky, deze ronde gaat ons lukken! Ik heb er een goed gevoel bij.
    We gaan maandag lekker op vakantie met een ander stel, die pas begonnen zijn. Ze hebben net 1 serieuze poging achter de rug, en ze moest gisteren ongi worden, en dat is ze nog niet. Ik moet zeggen dat ik dat wel moeilijk vind, als het bij haar nu óók al gelijk raak is. Dat zou al de 4e uit onze vriendengroep zijn in 3 maanden tijd. En ik wil het juist op vakantie laten rusten,nou dat gaat niet lukken als zij zwanger zou zijn. Dus eigenlijk hoop ik dat het nog niet gelijk raak is bij ze, klinkt hard, maar mijn vakantie zal er anders niet leuker op worden. Ik vertelde mijn man al dat ik liever niet op vakantie ga dan, maar dat viel niet zo goed. En hij heeft gelijk ook, ik probeer alle zwangeren of vrouwen die zwanger proberen te worden te ontvluchten, da's ook niet goed natuurlijk. Ik zal ze toch een keer onder ogen moeten komen als ze hoogzwanger zijn.
    Maar genoeg negativiteit nu, deze ronde gaat het gewoon lukken, en ben ík nummer 4 (of 5) van de groep! bedankt meiden voor alle steun weer!

14. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Ha Wies, fijn dat je IUI weer een feit is, sterkte nu met afwachten!
    Cilianne, je bent zwanger?! Heb ik iets gemist, of had je het aangekondigd op het grote topic over IUI. Van harte! Wat geweldig, ik herinner me dat je nog niet durfde te testen toen je hier langs kwam, wanneer heb je getest? Voel je al iets? Geniet ervan meid.
    Marisha wat heerlijk dat je over de 12 weken bent, dat is toch een soort psychologische grens is het niet? Nu begint je 2e trimester, volgens mij het fijnste trimester!
    Jinky ik duim!
    Hopefully, ook succes de komende ronde.
    Vergeet ik nog iemand? Groetjes in elk geval.
    Hier een en al somberheid, dus misschien kom ik een paar daagjes niet. 4 dagen lang krampen gehad zonder bloeding, maar zojuist is het doorgebroken.

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    dikke knuffel EvaZ, ik snap hoe je je voelt. Laat jemaar lekker verwennen!

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Wies: ik ken het ontlopen ook wel, ik vind de confrontatie zo moeilijk.
    Ga toch maar lekker genieten van je vakantie en houd in je achterhoofd dat dit misschien wel de ronde gaat worden!

EvaZ: ah nee toch, sterkte meid en dikke knuffel!

Groetjes Jinky

17. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    21 miljoen!
    WAUW...

Dat is een super hoeveelheid Wies....is je mannetje trots...?
    Nu op dat vervelende bankje wat zo lang duurt, maar gelukkig ga je op vakantie..dan heb je toch afleiding.
    Zijn jullie vrienden ook met inseminatie bezig? Anders is het toch niet zo raar dat ze overtijd is. (als je net stopt met de pil).
    Het is gemeen, maar ik hoop voor jullie dat de vrienden nog niet zw zijn. Lijkt me heel moeilijk.
    Ik had het van de week al bij de buurvrouw (die ik nooit spreek). Ik was jaloers maar tegelijk heel blij met haar. Ik kwam thuis en zag de flessen voor moeders voor moeders staan, nou dan weet je hoe laat het is...maar tegelijk was ik dus blij...mede dankzij haar hebben wij de pregnyl.

Cilianne, gefeliciteerd meid! Ga er lekker van genieten. Besef je het al?

Jinky, hoe is het met je..hou je het een beetje vol?

Eva, wat k** dat je ongi bent. Ben je nu wel van de krampen af?

Mijn ongi stelde niet veel voor, 2 dagen en een beetje.

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully,2 dagen? is het wel een echte ongi geweest dan?
    nee, mijn vriendin heeft in november haar spiraaltje eruit gehaald, en ze hebben toen even gewacht, omdat carnaval eraan kwam,en we zijn heel erge carnavalsvierders. Ze heeft altijd een hele lange cyclus van ongeveer 6 weken. Dit was de eerste ronde na carnaval. Ze heeft getempt, en ze heeft afgelopen dinsdag, twee weken daarvoor haar eisprong gehad, dus had ze gisteren ongi moeten worden. Maar mss is de LF dan ook langer als je eisprong later is. weet jij dat? Goh,wat erg, ik maak me gewoon druk om het feit dat ze zwanger kan zijn. We hebben zelf al genoeg aan ons hoofd. Lijkt me erg confronterend als je ineens die flessen ziet staan voor de "verkeerde" deur.

19. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Het lijkt mij helemaal niet raar dat haar ongi langer weg blijft als ze net de spiraal eruit heeft. Of je LF langer is weet ik niet, dat kan bij iedereen verschillend zijn.

Normaal gesproken heb ik ook niet zo heel veel last van mijn ongi, meestal was het om en om. De 1 was licht en dan werd ik het flink, maar last had ik nooit.
    Nu was het wel heel erg weinig. Heb 1 dag gehad waarbij ik de tampons (lekker he :D) moest wisselen, de rest van de dagen deed ik dat wel, maar was het niet noodzakelijk.
    Test was neg. ben wel al op 3e dag van clomid. Je gaat me niet laten twijfelen he ;)

Ik ben trouwens benieuwd hoeveel eerder ik mijn eisprong ga krijgen, omdat ik naar 2x 50 clomid ben gegaan.
    Heeft iemand hier ervaring in?

Nog 1 dagje werken....weekend....snik snik Wies op vakantie...we zullen zorgen dat je aardig wat te lezen hebt als je terug komt :)

20. cilianne

cilianne Actief lid

Mar 20, 2008
    243
    0
    0
    Hoi Wies, ik ben inderdaad zwanger. Ik had het volgens mij op de IUI topic aangekondigd. Het was voor ons de 6e IUI, maar wel de eerste met hormonen (Fostimon) en volgens mij ook de eerste keer dat de zaadjes goed zijn ingebracht. Er was een co-assistent bij en de arts wilde het echt goed doen. Het duurde heel lang, omdat de weg er naar toe gekronkeld was, zoiets. En mijn bmm zat dicht. Het voelde meteen goed!

Ik voel me wel anders, maar heb niet veel last van kwaaltjes. Alleen gevoelige borsten. Maar ik voel me superblij! We hebben de familie ook al ingelicht. Iedereen heel blij.

EvaZ, jammer dat het doorgezet heeft. :( Ik durfde inderdaad niet te testen. 3 dagen na mijn NOD heb ik positief getest! Was superblij!

Dankjewel Hopefully! Ik voel me aan de ene kant wel zwanger en ben heeeeeeeeeeeeel voorzichtig met alles en probeer gezond te eten, maar aan de andere kant wil ik heel graag de echo hebben. Die is pas op 20 mei. ik wil weten of het hartje klopt. :(

Ik wens jullie nog heel veel succes en blijf voor jullie duimen! Echt waar!

Share This Page