Hahaha, ja, ik heb ook progestan-bolletjes. Van Elvira, de moderator, heb ik geleerd dat ze hier mutsenballetjes heten En inderdaad, wat een vieze bende! Maar het goede nieuws is wel dat door die bolletjes je lf langer wordt toch. Die van mij is gemiddeld 7 tot 10 dagen, en zou nu 14 dagen moeten zijn. Ik mag trouwens pas 16 dagen na mijn iui testen. Echt vreselijk, er zijn pas 2 dagen voorbij.... Slaap lekker, mochten jullie nog inloggen.
maar waarom vind je het fijner om een langere lf te hebben? of is dat beter? Ik heb net negatief getest,joepie! Dus maandag de IUI!We hebben gisteren nog geklust, mocht dat eigenlijk nog wel?
wat fijn wies! Vind jij het ook zo spannend? Voor de iui moet er minimaal 2 dagen onthouding zijn, dus dan zit je gewoon goed. Groetjes Jinky
Goed zo Wies! Nu duimen dat de IUI zelf ook nog goed verloopt! Ikzelf heb geen last met mijn lf die is altijd 14 dagen maar aangezien er al 3 IUI's in eigen cyclus mislukt zijn optimaliseren ze nu alles (wat dus betekent hormonen voor en hormonen na IUI)! Normaal gezien heb ik 3 tot 5 dagen voor NOD al bruinverlies maar door die progesteron balletjes (die je trouwens vanonder moet inbrengen en niet slikken) word je normaal gezien niet ongi en moet ik echt wachten tot testdag. Als ik het dus goed begrijp zal ik de eerste zijn die mag testen... hopen dat ik het goede voorbeeld mag geven
hahaha, vandaar dat het zo'n troep geeft. ik dacht dat je ze moest slikken,hahaha. maar waarom moeten die gebruikt worden. als je ongi moet worden dan word je het toch ook? Daar kan zo'n bolletje toch neits aan veranderen. Het lijkt mij alleen maar fijn een een kortere lf te hebben, des te sneller kun je weer beginnen met de volgende ronde. Maar ik ben een leek in die dingen, dus jullie zullen er wel enorm om moeten lachen. ja,we hebben geen lachfilm nodig hier hoor!
Hallo, Super Wies! Heel veel succes met de iui dan morgen! Ja, dat dacht ik ook altijd. Mijn LF was dus altijd heel kort, en mijn cyclus dus ook. Maar het vervelende is dat je eitje dan geen tijd heeft om in te nestelen. Die is dan nog lekker bezig met een plekje te zoeken, en dan spoelt alles alweer weg. Ik dacht altijd dat dat gelinkt was, dus dat je pas ongesteld werd als het eitje niet ingenesteld was, maar dat blijkt niet per se samen te hangen. Maar lang niet iedereen met iui heeft daar last van volgens mij, dus grote kans dat jij ze niet krijgt. Die bolletjes zorgen er bij in ieder geval voor dat mijn ongi veel later op gang komt (vandaar dat ik ook pas na 16(!) dagen mag testen...) Maar goed, nog 11 te gaan, we komen er wel Hebben jullie niet sowieso enorm veel geleerd (en om jezelf gelachen) de afgelopen maanden? Tot ik in de mmm kwam dacht ik nog dat het eitje in de baarmoeder bevrucht raakte. En tot mijn hsg dacht ik dat de eierstokken de uiteinden van de eileiders waren. Een troost, geen van mijn vriendinnen wist wel hoe het precies zat. En zelfs mijn moeder, die toch 2 gezonde kinderen op de wereld heeft gezet, had geen idee dat het eitje niet automatisch in je baarmoeder geschoten wordt. Je moet maar denken, zo'n traject is toch nog ergens goed voor. Ja, Marisha, geef jij maar het goede voorbeeld! Dat moet voor ons ook geluk brengen toch?
Hoi meiden! Ja, als je bedenkt hoe weinig je van je eigen lichaam af weet voor je in de MMM beland! Tegenwoordig lijk ik al meer op een wandelende encyclopedie Als ik naar de gyn ga en ze vertelt iets kan ik altijd haar zin afmaken en uitleggen waarom iets gebeurt! Die hele MMM is dan toch nog voor iets goed he! Verder dient die progesteron ervoor dat je slijmvlies in optimale toestand wordt gebracht wat nodig is voor de innesteling van je eitje. Verder kan het gebruik van de clomid je slijmvlies een beetje aantasten zodat het minder van kwaliteit wordt. Ik heb 3 IUI's zonder hormonen of progesteron gekregen en nu krijg ik alles wat mogelijk is om alles te optimaliseren. Zie het maar als enkele laatste kansen voor we over moeten op IVF... hopen dat het niet zover hoeft te komen! Wies en Jinky, veel succes met de IUI en FM morgen!
Hey Wies. Ik wil je voor morgen heel veel succes wensen met de IUI. Ik zal voor je duimen. Liefs wolly
Dankjewel Marisha! Mijn LF is 11 dagen , dus die zou ook wel langer mogen. en inderdaad je leert hier zoveel. Ik heb nu van jullie geleerd over die bolletjes. Wies, ik wil jou ook heelveel succes wensen! Laat je snel weten hoe het gegaan is? Groetjes jinky
Yes! 2 mooie eitjes! 16 mm en 17 mm. Morgen moet ik weer voor een echo. Het was echt mooi om te zien. Ik voel me helemaal blij Wies, nog eventjes en je mag er heen, vind je het spannend? Groetjes jinky
oh mooi jinky, dat is goed nieuws! Dan zullen ze morgen wel plannen voor de iui. Dan ben je gelijk gerustgesteld hè, als je die eiblaasjes zo ziet. Ben blij voor je dat het aangeslagen heeft! srb;wat duurt het lang hè dat wachten, maar het gaat al redelijk opschieten bij je. Heb je al ergens last van? iedereen bedankt voor het succes wensen, dat gaat nu vast goedkomen. Ik heb alleen al 2 dagen een hoge temp, komt dat vand e pregnyl, of heb ik toch zaterdag mijn eisprong gehad? Mijn ovutest was negattief zaterdag,had ie positief moeten zijn als ik die dag mijn ei (eren)heb gehad? Ik ben bang dat het dan te laat is. Ik vandaag ook geen vruchtbaar slijm meer... Ik vraag het straks voor de zekerheid nog even aan de gyn, mss wilt ie even kijken.
Het zou heel goed kunnen dat de hoge temp. door de pregnyl komt hoor! Daarom ga ik ook niet temperaturen, want de pregnyl kan je temp. beinvloeden. Je grootste eitje was vrijdag rond de 17, 5 mm, dus die is vast niet dit weekend al gesprongen, maar ik zou het zeker even vragen aan de gyn. dan ben je ook weer wat gerustgesteld! Groetjes jinky
nou,het zit erin! met pijn en moeite, maar het is gelukt. mijn bmmond zat dicht, dus die moest ze nog behelpen Nou, 2 weekjes wachten. Mijn nod is op mijn vaders verjaardag,zou een leuk cadeau zijn voor hem.
Hoi meiden! Wies, zoals Jinky al zei, je ei zal van t weekend nog niet gesprongen zijn hoor. Tis toch erg he, die onzekerheid altijd. Ik had net hetzelfde als jij deze maand. Dag 12 was ie 16 mm, dag 14 was ie 19 en dag 15 IUI maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik mijn eisprong op dag 13 had (omdat ik op 12 vruchtbaar slijm had) en dat de IUI dus te laat was maar de gyn blijft ervan overtuigt dat het juist getimed was dus veel kan je er niet van zeggen he! Laten we er maar van uitgaan dat ze weten wat ze doen en dus alles goed gedaan is! Welkom op het wachtbankje Jinky, goed nieuws dus dat er twee mooi zijn door gegroeid! Morgen weer op FM en dan wss woensdag of donderdag IUI! Ik hou je plaatsje op het wachtbankje alvast warm Hier niet veel te melden... het is rustig op het wachtbankje. Al dat ik deze morgen wel een beetje misselijk was maar heb de indruk dat ik een beetje last heb van de utrogestan die ik moet opsteken Ga er niet van uit dat het een teken van zwangerschap zou zijn want dit zou wel een beetje vroeg zijn hoor (zit pas 5 dagen na IUI)! Groetjes Marisha
Hee Jinky, goed te horen dat je eitjes zo mooi gegroeid zijn! En ook keurig 2, zoals we hadden afgesproken Wanneer is je iui? En hallo Wies, dat had ik ook! Ze is gewoon een half uur bezig geweest bij mij! Uiteindelijk had ze een of andere klem nodig en nog een prikding (maar dat heb ik niet gezien). Maar goed, erin is erin Marisha, wat duurt het lang he! Ik moet nu nog 10 dagen wachten... Jij nog een week he. Heb trouwens wel heerlijk thee met koekjes zitten eten en dvdtje zitten kijken. Jammer dat jullie er niet bij waren Ben heel blij met al dit goede nieuws! Dit moet geluk brengen Prettige avond allemaal!
Een half uur zeg Ik ben altijd in 5 minuten binnen en buiten... echt bandwerk dus Lijkt met toch behoorlijk pijnlijk als ze daar met een tang moeten zitten sleuren Heb hier eens een verhaal gelezen dat ze de bmm niet vonden en ze gewoon een gaatje moesten maken... lijkt me toch ook maar niets hoor! Al dat ik wel een heel gevoelige bbm heb en nogal snel bloed! Ach ja, we weten waarvoor we het doen he! Eens het zover is vergeten we deze ongemakken wel snel denk ik (maar spijtig genoeg niet de hele MMM )! SRB, thee met koekjes en een DVDtje! Zalig zeg... ontspannen is de boodschap he! Hoe voel jij je trouwens? De innestelling komt dichterbij he Een fijne avond dames!
Ik begin voor het eerst met I.U.I. Morgen starten met clomid. Wel spannend allemaal. Hebben jullie nog tips? Good luck to everybody
hopefully;welkom bij de club, het wordt al lekker druk op het bankje. heel veel succes alvast. jinky; ze heeft de bmmond nog met een tangetje vastgepakt, geen lekker gevoel, net als bij de hsg, en daarna nog een ander ding waarmee ze het openduwde. Heel veel succes morgen, ik hoop voor je dat ze al groot genoeg zijn en dat je snel op het wachtbankje mag komen. srb;nog 9 daagjes, gaat al opschieten nu! en marisha,jij komt echt al dichterbij, voel je al iets? Ik heb zo'n buikpijn vanavond. Het zijn niet mijn eierstokken, het is in het midden, bij mijn bm. Het begon met een blaasontsteking gevoel eind van de middag, maar nu is het in zijn geheel gevoelig. Ik heb trouwens nog wel wat bloedverlies gehad, tenminste bruinig.