Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Goedemorgen.

EvaZ het is fijn dat mensen je begrijpen *knuff*
    Ik dacht altijd dat ze je helpen en niet in verwarring willen brengen, maar snap helemaal niks meer van hun gedachtengang.
    Als ik de 2de IUI heb gehad bel ik meteen mijn gyn die mij heeft doorgestuurd en die tegen mij heeft gezegd dat wij maar 3x IUI gingen doen en dan over op ICSI.
    Ik hoop dat jij goed nieuws kan brengen!

wies31 wat ontzettend knap dat je zo reageert ivm dat tangetje!
    En zoveel zaadjes en 2 eitjes dat moet toch goed gaan?!
    duimduim!

cilianne nog gefeliciteerd meis!
    Dat geeft weer hoop!

Marisha de 12 weken voorbij!

Oh EvaZ een hele dikke knuff, wat ontzettend rot..
    Begrijp je helemaal...sterkte!

hopefully succes meis!

Jinky ook voor jou weer spannend!
    duimduim

2. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Dankjewel Izzie!

Er is inderdaad nog hoop!

knuffel!

3. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies, ik weet niet of je nog op het forum komt, maar ik wil je alvast een hele fijne vakantie wensen. Geniet ervan en als je terug komt duurt het niet lang meer.

@iedereen, ik hoop dat jullie allemaal lekker wat energie hebben opgedan met dit mooie weer. Dat hadden we echt even nodig.

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully,hartstikke bedankt,ik zal aan jullie denken op vakantie! Succes alvast met de volgende ronde. maar zolang ben ik niet weg natuurlijk.
    jinky;hoe is het meid, hoe je hetnog een beetje vol? ik wil een zwangerschapsbanner zien bij je als ik terug kom! ik duim voor je!
    izzie, heb je je IUI al gehad?Hopelijk is het allemaal goed gegaan. Veel succes op het wachtbankje.
    En voor iedereen een dikke knuff, ik zie jullie over 11/2e week.

kus wies

5. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Wies een hele fijne vakantie gewenst!

Nee helaas nog geen positieve urinetest gehad..

6. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey wies,
    lief van je!

Een fijne vakantie en mijn duimen draaien ook voor jou!

Groetjes Jinky

7. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jinky, hoe is het met je?
    Nog last van rare dingen...
    Ben je aan het tempraturen?

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    hey hopefully,

Ik heb in bijna 2 jaar tijd alle kwaaltjes wel een keer gehad, geloof ik :D
    Dus ik hecht daar niet veel waarde aan, maar ik heb wel weer veel hoop deze maand.
    Temperaturen doe ik sinds onze start met iui niet meer.
    Het is gewoon afwachten, ik heb deze week gelukkig veel afleiding.

Hoe gaat het met jou? Laat je eitje(s) maar lekker groeien :D

Groetjes Jinky

9. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat je het temp.niet meer doet...ik word er ook gek van.
    Wij zijn sinds sept. 2006 bezig en ondertussen ben ik al een jaar mijn temp.aan het meten. Af en toe heb ik er geen zin in en ben ik laks, maar zet toch steeds door, verzin steeds iets nieuws. Nu we een maand rust hebben wil ik het zeker in de gaten houden.

Nog even volhouden.

Mijn mannetje zit momenteel aan de anti biotica voor een wond aan zijn hand, dus dat schiet ook niet op.

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Nu in je maand rust is temperaturen wel belangrijk, maar met iui kun je het lekker aan je gyn. overlaten.
    Het geeft heelveel rust.

Beterschap voor je man!

11. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden! Jeetje, hier is weer wat afgeschreven zeg dit weekend!

Eerst en vooral: Wies, heel veel plezier op vakantie! Geniet er maar lekker van en relax maar goed... kan alleen maar positief zijn voor de wachtweken! Jij komt gewoon zwanger terug :D

Jinky, jammer dat je geen cyclusbanner hebt (al is je huidige banner natuurlijk veel leuker :D) want ik zie niet goed meer waar jij ergens zit maar volgens mij zit je nu toch al wel een eind in de wachtweken! Hier draaien de duimen volop!

Eva, balen dat je ongi geworden bent! Heel veel succes met de volgende ronde!

Hopefully, jij doet deze maand geen IUI zeker he? Hopelijk zijn de eitjes al goed aan het groeien! Ga je met ovutesten dan je eisprong in het oog houden?

Izzie, we zullen er gewoon van uit gaan dat je geen ICSI nodig zal hebben. Ga je nu voor ronde nummer 2 (of heb ik iets gemist :()

Cilianne, ook hier toch nog eens gefeliciteerd! Zie dat je alweer bijna 6 weken bent! Wel jammer dat je zo lang moet wachten op de eerste echo... ik had de mijne al op 6w6d!

Hier gaat alles goed hoor! Heb een heerlijk weekendje gehad! Prachtig weer en had mijn verjaardagsfeestje (ik verjaar pas later deze week) en super mooie cadeaus gekregen! Het voelt idd heel goed dat ik eindelijk die gevarenzone van 12 weken uit ben... de kans dat er nu nog iets mis gaat is heel miniem dus ik ben nu echt aan het genieten! :D op het werk weten ze het nu ook allemaal maar dat kan ook niet anders want je kan niet meer naast mijn buik zien! :)

Bijna weer lekker lang weekend!

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Marisha: Wat fijn dat het zo goed gaat! Heb je ook een fotootje van je mooie (ronde) buik? Ben nieuwsgierig.
    Ik zit inderdaad tegen het einde van mijn wachtweken, al wacht ik natuurlijk graag 9 maanden langer :D
    Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.

Hoe gaat het met de rest?

13. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hi meiden,
    Te laat om je nog een fijne vakantie te wensen Wies, maar mocht je dit op afstand lezen, geniet!
    Marisha alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    Jinky spannend, duim voor je hoor!
    Izzie, hoe gaat het?
    Hopefully, ik ben gestopt met temperaturen, maar ik meet het wel altijd in de laatste wachtweek, want ik zie daaraan meestal wanneer ik weer ongi ga worden.
    Was even afwezig na mijn superdip van donderdag en vrijdag, ik had het helemaal gehad. Maar in het weekend had ik een feestje georganiseerd, even gedacht om het af te zeggen, maar toch goed dat we het hebben doorgezet. Goede afleiding en net als Marisha verwend met kadootjes. Toch blijf ik wel een beetje somber onder het hele gedoe hoor, de Clomid helpt daarin ook niet echt. Nou ja, op naar de volgende ronde. Vrijdag al weer echo.
    Groetjes allemaal!

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hey meiden,

Het was even druk de laatste dagen, maar ik ben er weer.

Nu ik een ronde rust heb, lijkt het wel alsof ik op het wachtbankje zit...goh wat gaat de tijd langzaam en wat duurt het wachten lang.
    Ik ga v.a. morgen starten met de ovu testen, normaal moest ik ook op dag 10 voor een meting, maar had ik mijn ei pas heel wat dagen later. Nu ik 2x clomid per dag had weet ik natuurlijk niet of het sneller gaat.

Jinky, heb je al een dag in gedachten dat je wil gaan testen? Nog even volhouden, ik ben zo benieuwd.

Marisha, wat heerlijk zo´n buik....ik kan niet wachten. Voel je je goed? Wanneer ben je echt jarig? Ik ga je dan nu nog niet feliciteren.

EvaZ, was jij ook jarig?.. in ieder geval een leuk feestje gehad en even afleiding van je dip. Ik had de eerste keer ook veel last van de clomid...nu gelukkig niet meer....of ik ben het al gewend (verslaafd :D)

Izzie, hoe is het met je?

Allemaal heel veel plezier morgen en donderdag (of zijn er ook die moeten werken?)

15. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Hey meiden

Marisha klopt dit is mijn 2de IUI
    Ik moest deze x 10 tot 15 min blijven liggen
    De vorige x moest ik gelijk op staan.
    Ik verlies nog steeds veel witte vloed en ik heb nu het gevoel dat mijn ei is gesprongen.
    Gisteren om 15:00 de IUI gehad.
    Hopelijk niet tevroeg....
    Wat fijn om te lezen dat je nu volop aan het genieten bent!
    Alvast een fijne verjaardag!

Jinky mijn duimen draaien voor je!
    Spannend hoor!

EvaZ vind het echt rot voor je.....dikke knuff.....
    Gelukkig heb je je zinnen kunnen verzetten.
    Succes vrijdag!

hopefully voor jou ook weer veel succes!
    Hier de hele week vrij.

Ik voel mij redelijk, maar ook onzeker.
    Ik vind de wachtweken ook langer duren nu ik hier in zit...
    Wij gaan deze week lekker op stap en dan gaat de tijd misschien ook wat sneller?
    Iedereen veel plezier!

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vandaag :D hihihi... dubbel feest! Heb mijn 13 weken ook weer gehaald vandaag :)

Heb (nog) geen foto van mijn buik maar moet de echo's enzo ook nog online zetten dus zal er eens werk van maken! ;)

Trouwens, Izzie, je IUI zal wel op tijd geweest zijn hoor! Ze plannen dat echt heel goed!

Jinky, hopelijk kan je deze maand eens goed nieuws brengen! Ik duim heel hard voor je!

EvaZ, blij te lezen dat het toch weer een beetje beter met je gaat! Van Clomid kreeg ik ook nogal moodswings! Enne kadootjes zijn altijd lekker, toch? ;)

Allemaal een heel fijne Q-day! Wij zijn lekker de rest van de week in verlof :D

17. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Bedankt, Marisha!

Ik vind het inderdaad ook heel laat bij 8 weken. Maar konden ze de echo goed zien bij 6w6d? Want de assistente zei tegen mij dat ze na 7 weken het hartje kunnen horen. Hebben ze dat bij jou kunnen horen of hebben ze alleen gekeken?

Ik ben benieuwd of ik ook eerder kan. Anders kan ik na jouw antwoord even bellen.

Ik hoor nog van je,

Groetjes en gefeliciteerd met je 13de week!
    Wat een opluchting moet dat zijn.

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Cilianne, bij de eerste echo heb ik het hartje gezien EN gehoord! Een super moment! Ik weet wel dat het kan dat het op 7 weken nog niet hard klopt en dat het moeilijker is... maar bij ons ging het zeker wel! Op 8 weken hoor je het zeker maar dat is natuurlijk nog lang wachten ;)

19. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Hoi Marisha,

Het lijkt mij inderdaad een supermoment om het hartje te zien en te horen! Ik verheug me erop!

Ik vind het heel moeilijk om te wachten, maar aan de andere kant ben ik weer bang dat ze niets kunnen zien. :(

Heel dubbel dus.

Ik ga kijken of ik het ga volhouden. :)

Groetjes en bedankt voor je snelle reactie.

20. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hi allemaal, leuke dag gehad gisteren?
    Hopefully, vroeg me ook af of het sneller zou gaan met 2 Clomid. Ik zou deze maand ook van 1 naar 2, maar heb toch gevraagd of ik niet beter nog een keer 1 Clomid kan nemen. Snapte eigenlijk niet waarom ik naar 2 moest, ik had met 1 namelijk goed resultaat: 2 follikels. Ben bang dat ik er met 2 teveel krijg. Snappen jullie waarom ze dan toch naar 2 pilletjes wilden?
    Cilianne en Marisha, ik ben zwanger geweest vorig jaar en werd wegens onze problemen heel vaak opgevolgd. Ik heb het hartje zo'n beetje de eerste pulsjes zien maken met 5w6d. Het begint volgens mij op 5w4d, maar kan natuurlijk paar daagjes afwijken of nog moeilijk te zien zijn. Met 7w2d was het heel duidelijk en snel. Bij ons ging het helaas met 10w mis. Maar ik herinner me heel goed die wonderlijke momenten en hoe fijn je je dan voelt. Geniet ervan meiden, het is een blijft een groot wonder!

Deel Deze Pagina