O jee, Marisha ben ik nog te laat.......nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb dat je een leuke dag gehad hebt! Jullie allemaal natuurlijk. Bij mij verhogen ze de dosis clomid, omdat mijn cyclus te lang werd. Eva, wat onwijs naar de je een miskraam heb moeten meemaken.....ik hoop dat je dat nooit meer mee hoeft te maken....niemand hier.
Bedankt EvaZ, voor je informatie. Ik wil ook eerder op echo, maar zoals ik al zei, ben ik dan bang dat ze het hartje niet kunnen horen. Maar als jij ook al zegt dat het veel eerder klopt, durf ik maandag misschien wel te bellen. Mijn afspraak was de 20ste, ze hebben het verschoven naar de 19de. Wel 1 dag eerder, maar ik las net ook al dat Nataly met 7 weken haar eerste echo heeft. Dus ga ik toch maar bellen . Jammer dat het na 10 weken afgebroken werd. Was daar een verklaring voor of spontaan? Ik ben namelijk ook heel erg bang dat het mis kan gaan. Probeer heel voorzichtig te zijn. Groetjes en een knuffel aan iedereen die nog bezig is.
Hier slecht bericht, gisteren echo op dag 9, maar ik voelde al dat ik een hele vroege eisprong ga krijgen. En ja hoor: gisteren follikel al 20mm. Dan zou je denken: hup, meteen IUI. Maar ja: ziekenhuis bij ons zaterdag, zondag en dit keer ook maandag dicht! Terwijl maandag niet eens een officiele vrije dag is! Dus onze 4e IUI gaat niet door. Ik was even heel verdrietig, maar het eitje zat ook weer aan de verkeerde kant, aan de kant van mijn dichte eileider, dus dan had ik toch weinig kans gehad. Cilianne, ik snap dat je je zorgen maakt, daarom ook aarzelde ik om hier te vertellen dat ik een mk heb gehad, omdat er hier ook prille zwangerschappen zijn, maar die blijven er natuurlijk komen, dus ik heb toch, ook om jullie wat beter te leren kennen, mijn info opgeschreven. Maak je niet teveel zorgen meid, de kans is veel en veel groter dat alles goed gaat. Ik weet niet wat bij ons de oorzaak was, tot de 10e week leek alles goed. Als ik nog eens zwanger raak, ga ik toch proberen er weer het volste vertrouwen in te hebben, net als vorige keer. Hoop dat je gauw een mooi hartje mag zien kloppen, komt vast helemaal goed! Geniet ervan. Groetjes allemaal. Hopefully, al positieve ovulatietest?
Jee, wat een domper Eva.......das echt balen. Het is zo naar dat ziekenhuizen hier niet beter op in springen. Ik heb vorige keer navraag bij mijn zh gedaan en zij doen het ook niet in het weekend, ze willen wel maar dan willen ze daar ook goed voor betaald worden en dat wil het bestuur niet. Voor diegene die net in het weekend uitkomen is dat dus dikke pech.....Nu maar zelf klussen, dan is er toch nog hoop. Ik heb nog steeds geen pos. ovu test....mmmhhhh.... hoopte dat mijn cyclus wat korter zou zijn. Zit nu op dag 13, hopelijk gaat hij snel springen.... Had vandaag onder het sporten wel wat krampjes, dus meteen bij thuiskomst getest...maar helaas nog niets.....dan maar voor de zekerheid klussen Jinky hoe is het met jou? Heb je al getest? Ik ben zo nieuwsgierig. Wanneer komt Wies eigenlijk thuis? Ben ook benieuwd hoe het met haar gaat, hopelijk heeft ze een heerlijke vakantie en kan ze lekker genieten.
Ik zit er hier helemaal doorheen Kan alleen maar huilen. 3e iui is mislukt Ik had zoveel hoop, een paar dagen geleden menstruatiekramp maar geen nod. Gisteren 15 dpo en nog niks te zien, wel misselijk en darmkrampen en dan vandaag komen die rot duivels toch Nu 2 maanden even niks, maar het voelt ook als verloren tijd, stom he! Wanneer mag het nou zo zijn? Groetjes Jinky
Jinky meid, voor jou een digitale knuffel. Weet helaas precies hoe je je voelt. Bij mij ging het exact zo 10 dagen geleden, ook die krampen al op maandag en pas op donderdag avond ongi op 15dpo. Was jij de vorige keren ook al sneller ongesteld na IUI? Ik had daardoor extra hoop gekregen. Wat is het toch naar, ik verlies ook af en toe de moed, maar met een paar dagen ga je weer hopen op de 4e ronde. Het gaat ooit goed komen, we moeten alleen veel en veel meer geduld en verdriet hebben dan gemiddeld. Huil het er maar goed uit vandaag, beter dan opkroppen. Sterkte.
Dankjewel Eva! Door de pauze voelt de 4e ronde nog zo ver, daardoor voel ik me ook verdrietiger. de vorige keren werd ik dpo 14 en 15 ongesteld, maar nu pas dpo 16. Jij had dat dus ook. Jij ook veel sterkte en succes meid! Groetjes Jinky
Verdorie.....ik had zoveel hoop voor jullie. Ook van mij een hele dikke knuffel. Af en toe vraag ik me af wat wij verkeerd hebben gedaan in ons leven om deze verschrikkelijke dagen mee te moeten maken. Kan me voorstellen dat je nu baalt dat je 2 maanden pauze hebt, maar mischien is dat ook wel even goed, zodat je je batterij weer even kan opladen.......en wie weet gaat het wel via de natuurlijke weg. Sluit dat niet uit. Ik baal ook dat ik nu een maand pauze heb, die ik genomen heb omdat ik nog niets vertelt heb op mijn werk en het vervelend vond dat ik steeds weg moest. Je baalt omdat je de kans kleiner inschat, maar ik moet je wel zeggen dat het heerlijk is om niet steeds naar het zh te moeten gaan. Dat neemt zoveel stress met zich mee. Nu voelt het aan als een grote lange wachtbank. Nou lieverd doe rustig aan, probeer je gedachten lekker op je vakantie en studie te zetten en hopelijk zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
Hey hopefully, bedankt voor je lieve berichtje! Ik heb dat gevoel soms ook van wat hebben we verkeerd gedaan. Ik hoop dat de 2 mnd rust me goed doen, even niet de stress van ziekenhuis in en uit, lijkt me heerlijk. De bloeduitslag van een tijd geleden gaf geen goeie eisprong aan, dat maakt mijn hoop minder dat het op de natuurlijk manier ook zal gaan lukken, ik hoop dan maar dat we net in de verkeerde maand hebben geprikt. Ik ben trouwens benieuwd wat mijn cyclus gaat doen zonder clomid. Van mijzelf heb ik een onregelmatige cyclus. Ik hoop dat mijn cyclus nu een beetje stabiel blijft. Ik duim voor jullie dat de iui behandelingen niet meer nodig zullen zijn en dat je zometeen een mooie zwangerschapsbanner mag uitzoeken! Groetjes jinky
He bah Jinky, ik wil je een heel dikke knuffel geven! Als je hoop hebt komt die klap eens zo hard aan! Hopelijk heb je vandaag een beetje genoten van de lekkere zon en heb je je even laten verwennen... ik vind het zo oneerlijk voor jullie... jullie verdienen het zo hard (de andere meiden hier ook natuurlijk)! EvaZ, voor jou ook slecht nieuws dus pfffff Sterkte meis! Hope, ik duim voor snel een posi ovutest!
Hallo, kwam nog even langs omdat ik mij, net als Jinky vandaag ontzettend verdrietig voel. Het doet me goed om dan even hier te komen en te weten dat hier mensen zijn die je begrijpen. Nu mijn 4e IUI deze maand niet door kan gaan, vind ik de wachttijd ook heel erg lang, maar ergens voel ik ook dat het goed voor me is om een maandje wat minder gespannen te zijn, Ik heb de afgelopen dagen weer in allerlei situaties met babies gezeten, feestjes enzo, vriendinnen. Het doet telkens zo'n pijn al dat babygeluk om je heen te zien. Nou ja, onze beurt komt ook, dat moet gewoon. Jinky, een fijne vakantie zal je goed doen! En op vakantie gaat de tijd altijd veel sneller! Groetjes, Eva
Eva, bedankt voor je bericht. Ik vind het juist fijn om te horen hoe het met iedereen gaat of is gegaan. Dat jij een mk hebt gehad, wil dus zeggen dat die kans gewoon bestaat en reeel is in de eerste 3 maanden. Ik vind het dus helemaal niet erg dat je dat vermeld. Ik ben daarom wat voorzichtiger. Heb ook geprobeerd om niet iedereen het nieuws te vertellen, maar dat ging niet echt volgens de planning. Bijna iedereen in de omgeving weet het al. Maar goed. Hopen dat het nu gewoon goed gaat en we een hartje gaan horen de 19de.. Ik hoop dat het met jou ook goed afloopt.. Dikke knuffel, Cilianne
hoi meiden, hier ben ik weer. Een heerlijke vakantie gehad,lekker weer en goed uitgerust. En hier ook goed weer nu. Maar wat een slecht nieuws allemaal hier, ik hoopte zo Jinky zwanger te zien na mijn vakantie, en EvaZ,wat rot zeg dat de IUI niet doorgaat. Heb je nog wel het weekend benut, mss wordt het een spontane ronde. En je mag best verdrietig zijn,zeker als je iedereen om je heen dan met het babygeluk ziet, ik kan daar ook niet goed meer tegen. De ene na de andere raakt zanger bij ons. sterkte meid! En Jinky, gaat het weer een beetje met je, ik leef erg met je mee, vreselijk is het weer om ongi te worden, en zeker nu met zo'n lange lf, dan krijg je echt hoop. Fijn dat je op vakantie gaat, dat doet je echt goed,en je denkt er veel minder aan. dikke knuff meid! hopefully,nog geen positieve ovutest? hopelijk wordt het geen hele late! Ik heb niet alles goed doorgelezen,ben net thuis van de vakantie, dus wat moe, maar wilde wel even komen kijken. Ik heb vanavond iets gevoelige borsten en een beetje ongigevoel gehad, maar verder nergens last van. Ik zie het eigenlijk al wat somber in,maar dat magik niet denken van mijn man, en gelijk heeft ie,we moeten blijven hopen natuurlijk. Vrijdag mijn NOD,dus niet lang meer. welterusten allemaal!
Wies, fijn dat je terug bent! En zo te lezen heb je het heerlijk gehad op reis Je moet idd positief blijven maar ik denk dat je je na enkele mislukte pogingen altijd een beetje wapent tegen een extra teleurstelling! Ik duim iig heel hard voor je! Eva, ook van mij een hele dikke knuffel! Zo'n baaldagen zitten ook nog vers in mijn geheugen... en die vriendinnen met kinderen meet ik gewoon als de pest... zelfbescherming! Hopelijk gaat het nu al weer wat beter met je!
dank je marisha! en idd, we moeten hoop blijven houden. Mijn borsten zijn iets gevoeliger vandaag en ze jeuken een beetje, verder niks. Ik heb mijn symptomen van vorige ronde goed bijgehouden en opgeslagen op de comuter, dus ik kan wat terugkijken zodat ik me niet gek maak met symptomen die ik dus elke keer heb. Maar ik had vorige ronde wel vanaf 11dpo een licht ongigevoel las ik net, en gisteren (11dpo) nheb ik het een heel klein beetje gehad, maar vandaag niks meer.
Wies, you´re back! Fijn dat je er weer bent! Hoe was je vakantie, hopelijk heb je heel erg kunnen genieten en je gedachte op wat anders kunnen zetten (in ieder geval een groot gedeelte van de tijd). Ik heb wel aan je gedacht hoor. Hoe was het met de vrienden? Hier nog steeds geen pos. test. heb wel een rommelende buik en af en toe wat steekjes. Ik begin nu angstig te worden dat ik helemaal geen eisprong krijg doordat ik geen pregnyl heb geprikt. Allemaal een dikke knuffel van mij!
Marisha: Nog bedankt voor je lieve berichtje! Wies: Fijn dat je hebt genoten van je vakantie! Hoe is het met je vriendin afgelopen? Ik duim weer voor je wies, nog een paar dagen. Ik hoop het zo voor jullie! Hopefully: zonder pregnyl kan je eitje later springen, maak je niet druk! Ik ben druk bezig met voorbereidingen voor de vakantie, dus ik ben weer niet vaak online. Ik kom vrijdag wel even kijken wies! Ik wens iedereen veel sterkte en succes en dikke knuffel Groetjes Jinky
Wies, gezellig dat je er weer bent. Vroeg me ook af hoe het met je vriendin was gegaan, snapte heel goed dat je er tegenop zag als ze zwanger zou blijken te zijn. Nog even volhouden he, dat aftellen! Sterkte hoor, duim voor je! Jinky, fijne vakantie! Hopefully, hij moet vast nog komen hoor, die positieve test! Wel balen dat die rot testen zo duur zijn he! Cilianne, dank voor je berichtje. Voorzichtig doen kan geen kwaad, al denk ik niet dat een mk komt van je druk maken of veel doen, maar je weet maar nooit. Wat mij vooral bij blijft is dat je je van ieder klein dingetje gaat afvragen of je dat fout hebt gedaan. Wat dat betreft ga ik het zeker ook rustiger aan doen als ik weer zw mag worden! Maar ik ga er gewoon vanuit dat jij over 7,5 maand een klein beebje in je armen houdt hoor! Ik heb ook weer wat: had vandaag toch nog een positieve ovulatietest, terwijl follikel vrijdag al 20mm was. Ik blij, dacht direct aan Wies. Dus het ziekenhuis gebeld, ging ervanuit dat ik dan toch morgen IUI kon krijgen. Maar nee hoor. Dat doen ze niet zonder pregnyl. Ik vind het belachelijk, ik heb altijd een normale regelmatige cycles, zit vandaag op cd13, dus weer keurig, en dus ook altijd een ovulatie bij mijn weten. Ik test heel vaak met ovulatietesten, elke maand is het rond dag 13/14 raak. Waarom zou ik dan perse pregnyl nodig hebben! Na een positieve ovutest weet je toch ook zeker dat je eitje binnen 24/36 uur springt! Ik ben de hele dag woest geweest, echt een verloren kans... Nou ja, dan maar klussen vanavond, al hebben we daarmee erg weinig kans. Groetjes allemaal, ook nog aan Marisha! Doei
EvaZ: Nogmaals bedankt voor je berichtje. Het voelt inderdaad beter als je het rustig aan doet in de eerste maanden. Als het misgaat ben ik namelijk bang dat ik mezelf ga verwijten en beschuldigen. Tot nu toe gaat het goed. Ik had wel 2 keer heel klein beetje bloed na gemeenschap. Roze, niet echt rood. Ik heb me druk lopen maken daarna, maar las op internet dat dat kon gebeuren de eerste 12 weken. Toch zit het me niet lekker. We blijven de komende tijd gewoon braaf. Welterusten allemaal!