Wies start met IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by wies31, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Jinky, heel veel plezier met het voorbereiden van je vakantie, dat zijn altijd leuke dingen om te doen en een lekker vooruitzicht.

Eva, ik heb ovu testen via sensitest, die kosten bijna niets, gewoon via internet besteld. Je kan er ook zw testen kopen. Scheelt onwijs veel geld.

Cilianne, mijn vriendinhad dat inderdaad ook dat ze met gemeenschap wat rose vloed verliest. Momenteel is ze tonnetje rond en alles gaat prima.
    Positief blijven denken en lekker uitkijken naar de echo s.

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    jinky, leuk hè,al die voorbereidingen voor de vakantie. en je hebt alvast mooi weer hier!
    evaZ, jeetje, wat stom zeg, dat is toch duidelijk dat er een eitje aankomt. balen voor je, maar klus ze maar lekker vanavond!
    hopefully,nog geen positest?
    cilianne, je bmm schijnt gevoeliger te zijn bij een zwangerschap en kan daardoor wat bloeden tijdens gemeenschap,dus idd niks om je druk om te maken. maar kan het me wel voorstellen hoor.
    mijn vriendin was trouwens niet zwanger, is op vakantie ongesteld geworden, en had voor de vakantie al een test gedaan.
    Ik heb vandaag wat ongikrampjes gehad, en heel aparte steekjes. ook zijn mijn borsten iets meer gevoelig dn gisteren, maar nog steeds maar een beetje. ze jeuken af en toe en ik had er vanmorgen
    wat rare steekjes. maar al met al niet echt symptomen. ik hoop dat ik me kan inhouden morgen om niet te testen. het is morgen 2 weken geleden dat ik de iui heb gehad, en vrijdag mijn nod, dus wil eigenlijk wachten of ik vrijdag niet gewoon ongi word. ik kan me het gewoon niet voorstellen na zo'n lange tijd dat het er een keer van zal komen, maar ik blijf hopen.

3. Izzie

Izzie Actief lid

Aug 5, 2006
    383
    0
    0
    Hallo lieve meiden sorry dat ik jullie verwaardeloos, maar denk wel aan jullie hoor!

Wies een mooie vakantie gehad!
    Lekker genoten?
    Mijn duimen draaien nog steeds mee voor iedereen en een dikke knuff voor de meiden die door moeten naar de volgende ronde...

Een andere x reageer ik weer op iedereen, moet zo werken.
    Laatste werkdag en dan vakantie!

xxx

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Hoi Wies,

spannend hoor, nog 1 dagje wachten.
    ik duim als een gek voor je dat je niet ongi wordt!

Fijne vakantie gehad trouwens?

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hey liesje, ja heel goed gehad op vakantie, was echt super. ik droomde vanacht dat ik ongi was geworden en werd helemaal depri wakker, maar er is nog niks. ik heb wel lichte ongikrampen met vlagen en rugpijn, wat ik normaal ook heb, en verder niks bijzonders, dus het zal niet veel zijn denk ik. ik wil lekker naar het strand,maar durf niet zo goed, bang dat ik daar ongi word. en dan kan ik wel een tampon indoen, maar dan zie ik niet wanneer ik ongi word. nog even over nadenken wat ik ga doen.
    izzie, fijn zeg,lekker vakantie straks, ga je nog weg?

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ja wij gaan nog lekker even een midweekje naar Texel, dus we hopen op mooi weer!

kan je je nog inhouden om niet te testen ?
    ik hoop echt dat het nu raak mag zijn voor jullie!

maar ongipijn hoeft niks te zeggen, dat had ik ook en de keren dat ik het niet had en dacht zwanger te zijn was het niet zo

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    lekker zeg,nog even weg. gaat het verder goed met je? nog niet beu?
    ik heb toch nog getest vanmorgen, en helaas negatief. ik heb gelijk het zh gebeld, en heb morgen een belafspraak met de gyn. bbrr, moet ik gaan spuiten. maar ik las dat er daarmee wel meer kans is, dus dat geeft wel weer hoop. ik zal mijn banner nog niet aanpassen,want ben nog niet ongi, morgen denk ik, maar ik den k dat het dus wel game over is.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    mooi balen meis.....
    maar geen bloed geeft moed...misschien hoor je wel bij degenen die later posi testen.

9. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Wat balen dat je een neg. test had Wies. Wat bedoel je met dat je nu gaat spuiten? Ga je wel verder met de iui?

Ik had gister een posi ovu test....maar wel raar...had de test gedaan, meteen gekeken en toen had ik een vaag streepje, ben naar beneden gegaan om eten te maken en eigenlijk de test een beetje vergeten...toen ik weer boven kwam had ik 2 dikke strepen...had ook al steeds krampen, dus ben er maar vanuit gegaan dat dat de sprong was.

Heb mijn vriend meteen bij thuiskomst overvallen en gezegd dat we moesten gaan klussen. Nou dat is even raar, dan vind ik de inseminatie nog makkelijker om mee te beginnen.....maar op commando het bed induiken is toch niet echt mijn ding (uiteindelijk heb ik dit dan toch weer liever dan de inseminatie....volgen jullie het nog :))

Izzie geniet van je vakantie
    Liesje jij ook op Texel, je hoeft niet al te lang meer zie ik.

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    nee ik hoef niet al te lang meer.....maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet zat ben hoor, dat moment komt nog wel als ik een paar weken verder ben

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Wies ik ben benieuwd of je ongi geworden bent

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Wies: ik ben ook benieuwd. Hoe gaat het met je?

Ik heb ook even een vraagje, ik ben dus afgelopen zondag ongesteld geworden, maar ik heb niet echt stolsels verloren :oops: , wat ik normaal wel altijd heb.
    En ik heb maar 2 dagen gebloed, daarna nog 1 dag roze.
    Normaal 4 tot 5 dagen bloed.
    Ik heb normaal de eerste dag menstruatiepijn, maar nu had ik alleen gewone buikpijn en de dag erna heb ik 10 min. menstruatiepijn gehad en en toen millimeter stolsel, voor de rest niks.
    Ik vind dit allemaal nogal raar.

Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Hoe gaat het met de rest?

Groetjes Jinky

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    jinky, mss moet je toch even een testje doe n voor de zekerheid, dat klinkt wel anders dan anders. ik wil je geen valse hoop geven,maar toch...
    hopefully, heb je je positieve test nog goed benut? ;)
    liesje, jij ging toch dit weekend weg? veel plezier in ieder geval, het weer zit wel lekker mee zeg!
    ik ben nog niet ongesteld, dacht het echt te worden vandaag omdat ik gisteren negatief testte en ik had een lage temp vandaag. zo'n lange lf heb ik nog nooit eerder gehad. ik heb toch nog een beetje hoop. mijn linkerborst is alleen gevoelig vandaag, en ik heb vanavond hoofdpijn,maar dat kan ook van de zon komen. Ik had een belafspraak met de gyn vandaag, en ik zei dat ik de ongi voelde aankomen, dus alvast wilde afspreken. het weekend zit ertussen dus ik was bang dat de volgende ronde niet door gaat als ik na het weekend pas bel. ik moet dag 3 met spuiten beginnen, maar ik mag ook dinsdag beginnen, dus geen verloren ronde zoiezo. ik krijg die dag ook de prikinstructies. verder loopt het hetzelfde als anders, maar mijn eisprong kan wel later komen doordat ik later met de hormonen begin. nou,een heel verhaal dus, maar ik wacht morgen nog even af. komt de ongi dan nog niet dan doe ik toch nog maar een testje.

14. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Het is weer behoorlijk spannend hier.
    Jinky, ik zo als ik jou was ook nog even een test doen voor de zekerheid.
    Wies houd ons ook weer lekker in spanning. Ik hop toch zo dat die ongi wegblijft

Heb mijn sprong hopelijk goed benut. Hadden de dag daarvoor ook al geklust, dus mijn vriend riep al: zullen we dat nou wel doen. Niet geschoten is altijd mis toch ;) hihihi

Ben vandaag wel een beetje vrolijk, heb voor het eerst dat mijn cyclus grafiek op fertilityfriend zelf mijn ovulatiedag aangeeft, dat heeft hij eerder nogniet gedaan en dan moest ik het handmatig doen......en nu in mijn eigen cyclus geeft hij hem aan en nog wel op de juiste dag....Joepie....war we wel niet blij van kunnen worden. Nou mijn dag kan niet meer stuk en ga vandaag lekker in de zon mijn verjaardag vieren.

Eva, hoe gaat het met jou?
    Liesje heel veel plezier op Texel! Izzie jij hebt ook lekker vakantie toch.
    Ciliane hoe voel je je?

Allemaal een heel goed weekend en geniet van de zon (wel goed smeren he:D)

15. cilianne

cilianne Actief lid

Mar 20, 2008
    243
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hopefully en Wies, bedankt voor jullie reacties. Het doet me goed om te weten dat je na gemeenschap wat roze kan verliezen.

Verder gaat het met mij wel goed. Ik ben wel al precies 1 kilo aangekomen. Ik denk niet dat dat goed is. Ik heb een erg opgezette buik. Ik eet niet te veel. Als het zo doorgaat, word ik zeker een TON rond, maar goed.. Zolang het goed gaat, is dat niet zo'n groot probleem.

Verder heb ik nog steeds gevoelige borsten. Ook opgezet.
    Ik ben niet misselijk, nog steeds niet. Hopelijk komt het ook niet.

Wel af en toe pijn in mijn rug, maar dat hoort er ook bij.

En wacht nog steeds in spanning af op de echo-dag. Dat was op de 20ste, maar is nu verplaatst naar de 19de. 1 dag eerder dus. Ik ben zo benieuwd of alles goed is en of het hartje klopt..
    Blijven jullie duimen voor mij?

Ik blijf voor jullie duimen. Ik hoop echt dat jullie dit ook heel gauw mogen meemaken!

Groetjes en een dikke knuffel!

16. Izzie

Izzie Actief lid

Aug 5, 2006
    383
    0
    0
    Hallo

wies wat spannend!
    Ik blijf duimen!
    Hopelijk hoef je dinsdag niet heen!
    Succes als je morgen gaat testen!

hopefully wie weet wat het deze maand voor jullie wordt!
    Ik ga iig heel hard duimen dat je niet meer naar het ziekenhuis moet, ja alleen voor een hele mooie echo!
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd en een hele zonnige dag gewenst, maar dat heb je al :)

cilianne ik ga zeker duimen!
    Die dag komen wij weer van vakantie!

Jinky al een test voor de zekerheid gedaan?
    Ik ga duimen voor een wondertje!

Wij gaan morgen richting schiphol.
    Wij gaan een week naar Griekenland.
    Ik heb er mega veel zin in!
    Andere omgeving en lekker genieten van elkaar!
    En hopelijk met z'n 3en :)
    Ik voel mij verder goed en de temp is ook hoog vergeleken met de maand ervoor.
    Geen bruinverlies nog.
    Wel mega veel pijn in mijn rug gehad aan 1 kant onderin.
    Woensdag op het werk kwam alles ineens omhoog, echt goor...
    De testen heb ik al gekocht net zoals de maandverband en tampons.
    Van alle gemakken voorzien.

Duimen jullie ook door voor mij?
    Spannend weer ook al kan ik mij niet voorstellen dat ik na zo'n lange tijd zwanger mag wezen...

17. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Wies: Toch nog spannend wies, ik duim voor je.
    Ik hoop dat hormonen spuiten niet nodig zal zijn.
    Temperatuur zegt vrij weinig. Morgen een positieve test :D
    Ik hoop het voor jullie!

Hopefully: Fijn dat FF je eisprong aangeeft, maar dat moet ook wel met clomid, toch? Laat dat wondertje nu maar komen zonder al dat iui gedoe.
    Mijn duimen draaien!

Cilianne: Dat je aankomt is alleen maar een goed teken en nu mag het toch ;) Roze verlies komt inderdaad vaak voor na gemeenschap, omdat daar binnen alles extra doorbloed is en door gemeenschap dus snel een adertje beschadigd kan raken.
    Ik duim voor een mooie echo, nog maar 9 daagjes!

Izzie: Lekker op vakantie! Over een paar dagen gaan wij ook.
    Je hebt lekker veel kwaaltjes, kan niet missen toch :D
    Ik duim voor jullie, het kan echt meid, ook na een lange tijd ;)

Ik heb niet getest, want de dag dat ik begon te bloeden, heb ik voor de zekerheid getest, omdat ik zo'n mega buikpijn had en die test was negatief. Het bloeden hield dus na twee dagen op en ging 1 dag over naar roze. De test kan dan toch niet alsnog positief zijn.
    Maar waar zijn mijn stolsels gebleven :( dat is toch het baarmoederslijmvlies dat afbreekt?
    Ik weet het niet meer, misschien wilde ik het niet zien, ik begin zelfs aan mezelf te twijfelen.
    Ik heb 's ochtens wel wat gevoelige tepels, maar voor de rest niet veel bijzonders.
    Gelukkig slik ik deze maand geen hormonen en is er niks aan de hand.

Groetjes Jinky

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    helaas ongi geworden vanmiddag. ik heb me voorgenomen nu er eens niet te lang bij stil te staan. het is lekker weer, ik ga lekker het terras op,pilsje pakken en van het weekend genieten. ik ben het zo beu dat het je leven zo beheerst, we moeten ons ook richten op andere dingen anders gaan we er gewoon aan onderdoor. ik las dat met injecties de kans weer hoger wordt, dus we hebben opnieuw weer goede hoop. alleen toen ik mijn profiel aanpaste en ronde 28 intypte, dacht ik even, huh, zoveel al? dan word je wel weer even op de feiten gedrukt. maar daar weten jullie alles van natuurlijk,anders zitten we niet hier. voor het injecteren komt het wel goed uit dat ik vandaag ongi ben geworden, want ik moet eigenlijk dag 3 beginnen. en dan ben ik nu maar 1 dag later.
    jinky, heb je nog getest?
    nou meiden, fijn weekend, goede vakantie voor sommigen, en ik spreek jullie na het weekend weer. bedankt weer voor al jullie steun!

liefs wies

19. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Bah meid, nee toch, die rot duivels weer :(
    Je was net iets later met sturen dan ik.
    Ga maar lekker van de zon genieten en inderdaad hormonen spuiten kan net dat beetje extra zijn wat je nodig bent.
    Ik ken het heel goed, soms moet ik ook tegen mezelf zeggen, laat het niet je leven beheersen, maar het is ook zo moeilijk, het is zo'n groot verlangen van ons allemaal.

Ik wil je toch een heel fijn weekend wensen, geniet maar lekker van elkaar!

Groetjes Jinky

20. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Wies, wat naar weer...ik hoop dat de zon je een beetje heeft kunnen troosten.
    Moet je nu iedere dag gaan spuiten? en ik begreep dat je het zelf gaat doen...
    Een hele dikke knuffel!

Izzie, waarschijnlijk ben je al weg, maar ik wens je een hele fijne vakantie...en hopelijk met z´n 3en.

Jinky, het lijkt op mijn vorige ongi. Die stelde ook niet veel voor. Die was ook weg voordat ik in de gaten had dat ik ongi was....heel vreemd allemaal.
    Ga lekker genieten van je vakantie, we zullen je hier missen.

Cilianne, het klinkt allemaal goed. En de 1 komt iets sneller aan dan de ander. Spannend hoor de eerste echo....dan ga je zien dat het allemaal waar is en geen schijn. :)

Share This Page