Wies een mega knuffel... Jinky ook heel veel plezier! hopefully ben er nog, wij gaan vanavond. Bedankt! Hier een licht positieve ovutest gehad....dom van mij hè....*schaam* Ik had al 2 bakken koffie op toen ik de ovutest deed. Nouja ik weet dat het niks kan betekenen..
dankjulliewel meiden! Tot over 2 weken! Ik duim voor jullie en ik wil zwangerschapsbanners zien als ik terug kom Groetjes Jinky
Izzie! Wat spannend! Bedankt voor je reactie trouwens. Jinky, jij ook bedankt. Inderdaad, het hoort er allemaal bij, ik hoef me eigenlijk geen zorgen maken, maar ik ben zo zenuwachtig. Ik wou dat de dagen voorbij vlogen! Nog precies 1 week! Dan weten we of het hartje klopt... Ik wil de vakantiegangers heel veel plezier toewensen en heel veel succes iedereen met alles.
Inderdaad Hopefully, de een komt eerder aan dan de ander. Ik las laatst dat een opgezette buik door de zwangerschapshormoon kan komen die je darmen niet goed zijn werk laat doen. Ik merk ook dat ik last heb van obstipatie. Maar goed, volgende week afwachten.,. Ik wens jou nog heel veel succes deze maand!
Wies hoe is het met je. Ben je al wezen prikken? Moet dat iedere dag? Ben wel benieuwd. Ze hebben mij daar nog niets over verteld. Het is wel rustiger nu op het forum, nu iedereen met vakantie gaat. Nog even en dan komt SRB al weer terug, ben heel benieuwd hoe het met haar gaat en hoe haar vakantie was.
hey iedereen die er nog is,haha. hoe zou het met izzie zijn, die was overtijd zie ik nu. Ik ben van het weekend niet geweest hier, heb me zaterdag helemaal lazerus gezopen, en zondag ook nog een feestje en gisteren lekker naar zee. echt heerlijk dit weer, dat doet een mens toch goed hè. Ik heb vandaag instructies gehad om te injecteren. ik moet elke dag op hetzelfde tijdstip menopur75 spuiten. vrijdag heb ik al mijn 1e echo, want de kans is groter dat er overstimulatie is, dus het wordt goed in de gaten gehouden. Ik heb daarstraks de 1e spuit gezet,en het viel reuze mee. ik was er erg angstig voor, maar het is maar een klein naaldje, dus je prikt er zo doorheen. hopefully, hoe voel jij je, ondanks je rustmaand heb je goed geklust toch? zou mooi zijn als het deze spontane ronde raak zou zijn.
Ik hoop het echt Wies....ik voel me prima...beetje een opgezette buik (maar misschien wordt het wer tijd om de buikspieren te trainen, hahaha) Spannend zelf spuiten, ik spoot de pregnyl ook zelf, het naaldje is zo klein daar voel je inderdaad weinig van het is meer de angst.
Hallo meiden, ik ben er weer! Topvakantie gehad! En een laparoscopie met goede uitslag (zie mijn topic), dus we gaan weer enthousiast verder. De rust heeft ook echt geholpen, we hebben echt even afstand kunnen nemen en zitten er nu weer veel positiever in. Maar nu ben ik superbenieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! Ik ga even teruglezen, en dan post ik nog even. xxx
Jeetje, hoop emoties zijn er voorbijgekomen de afgelopen weken! @ Cilianne: geweldig nieuws zeg! Ik duim voor je dat met de echo alles goed is. Maar wat heerlijk dat het tot nu toe in ieder geval goed gaat. Nog een paar dagen aftellen en dan echt gaan genieten he! @ Wies: wat naar dat het weer niet gelukt is. Maar wel heel goed dat je er zo positief in zat. Het helpt wel he, dat zonnetje. Ik ga weer heel hard voor je meeduimen. Ben blij dat het spuiten je mee valt. Dat had ik ook inderdaad, enorm veel zenuwen van te voren, en als je dan eenmaal aan het prikken bent, valt het mee. @ Hopefully: heel verstandig, zo'n rustmaandje. Nu niet teveel online zijn he, dan kan je er beter afstand van nemen. Ik hoop ook voor je dat het een spontaan succesje is Zou toch leuk zijn Ik duim voor je! @ Jinky: volgens mij ben jij nog op vakantie. Hopelijk heb je het naar je zin! Volgende maand gaan we samen weer verder he. @ Marisha: het schiet al op he, bij jou! Vind het leuk dat je nog zo vaak langskomt om iedereen een hart onder de riem te steken. @ Izzie: dit lees je natuurlijk ook pas na je vakantie, maar op afstand duim ik voor je dat die drie dagen overtijd er nog veel en veel meer worden. @ EvaZ: volgens mij kennen we elkaar nog niet, maar dat komt vanzelf Jij ook sterkte in ieder geval. Volgens mij heb ik nu iedereen gehad. Ik blijf in ieder geval morgen ook nog thuis, dus ik denk dat ik veel online zal zijn. Vrijdag ga ik misschien wel weer werken, dan zouden alle operatiepijntjes toch wel weg moeten zijn. En dan is het altijd rustig op mijn werk, dus mooi tijd om mijn mail vast op te schonen voor maandag... Tenzij het dan nog lekker weer is, dan blijf ik stiekem nog een dagje op mijn balkon zitten Dikke knuffel!
Fijn dat je er weer bent, SRB. Ik had je al gespot op je eigen topic. Wat zal je een heerlijk gevoel hebben nu...... ....en een hele mooie vakantie......en een geslaagde operatie. Je hebt gelijk dat je vandaag nog even thuis blijft. Zo´n operatie is niet niets. Wel jammer dat je nou net het super weer mist hier, maar volgend mij heb je daar zondag en maandag nog even van kunnen genieten. Nou kom lekker bij en denk maar fijn terug aan de vakantie. 100x de foto´s bekijken, hihihihi, doe ik altijd...kan er nooit genoeg van hebben.
Hoi meiden, Het is wat stiller ook van mijn kant maar heb voor het werk net weer een paar dagen in het buitenland gezeten... onze uk heeft al heel wat gevlogen ondertussen Vind het echt balen zeg... had zo gehoopt hier wat super nieuws te kunnen lezen als ik terug kwam Wies, vooral voor jou had ik zo'n goede hoop, lekker met vakantie ontspannen en lekker zwanger terug komen dacht ik... helaas, ik zat ernaast Nu weer alle moed bijeen rapen en door gaan meis, nu is het jullie beurt! Trouwens, wel fijn dat je mag gaan injecteren... elke verandering in de behandeling geeft weer wat hoop dat het deze keer wel zal aanslaan! Nog een hele dikke knuffel en ik duim weer keihard voor je deze ronde! Izzie, veel plezier in Griekenland! Ben benieuwd of jullie nu met zijn drietjes zijn! Jinky, jij ook al lekker op reis! Goed de batterijen weer opladen en dan volgende maand er weer keihard tegenaan! Hopefully, jij zit nu weer bijna tegen NOD aan zeker? Hopelijk is het gewoon raak tijdens deze rustmaand! SRB, welcome back! En alvast heel veel succes deze ronde! Mss dat de laparascopie (of hoe noem je dat verdomde ding nu weer) je extra vruchtbaar heeft gemaakt deze ronde! Hier alles goed hoor meiden. Ik begin echt al wel een heel rond buikje te krijgen... moest van mijn schoongrootouders eens vragen of het normaal was dat ik al zo'n dikke buik had De gyn zei, allemaal normaal, niet aantrekken (ik heb natuurlijk ook een paar kilootjes te veel en dat heeft er ook een beetje mee te maken zei ie) Verder heeft hij ook al eens gekeken wat het werd (het is nog niet met zekerheid te zeggen maar hij meende het wel al te zien)... wie nieuwsgierig is laat het me maar weten... dan PB ik even (zit onder eigen naam op forum en hou dit toch graag een beetje 'geheim')! Heel dikke knuffel voor jullie allemaal, Marisha
.....zie je wel....ik was al druk aan het zoeken of ik het geslacht kon vinden...maar Sherlock Holmes vond maar niets Zoals ik al in het topic van SRB schreef ben ik dus wel heel nieuwsgierig! De kleine wordt zeker al een wereldreiziger. Heb je verder geen nare kwaaltjes?
SRB, heel erg bedankt voor je berichtje. Ik ben heel blij en zenuwachtig. Ben benieuwd hoe de echo zal zijn. Of het hartje klopt.. Jij hebt de uitslag van je laparoscopie ook. Ben blij dat het allemaal goed is. Ook een leuke vakantie gehad? Je kan nu een frisse start maken hopelijk. Verder heel veel succes he!
heb net mijn 1e fm gehad (cd 7) en wat ik al dacht, teveel eitjes. Ik had er aan weerskanten 3 of 4 zitten van 13mm tot 18mm. en daarnaast ook nog kleinere. De echoscopiste vond het raar dat ik moest spuiten omdat clomid gewoon goed aansloeg. Dat vond ik ook al, maar ja je verwacht toch dat de gyn het wel weet. niet dus! Dit is al de 2e keer dat ze een fout maakt. Ik moet gelijk stoppen met spuiten en zondag mag ik terugkomen op de spoed. Dat is met een andere gyn afgesproken gelukkig, hij gaat dan zelf kijken. Ik ga er in ieder geval wel wat van zeggen dat het haar fout is geweest en dat als het echt overstimulatie is ik wil dat er wat doorgeprikt worden. dat doen ze eigenlijk niet, maar het is haar fout, dus heb ik toch wel recht op een correctie. Ik ben zo pissig dat zij er zo makkelijk over doet en amper in mijn dossier kijkt. Ik ben blij dat de echoscopistes erg meeleven en denken. daar heb ik veel meer aan als aan die klotegyn! Stel dat het wel doorgaat heb ik waarschijnlijk al heel vroeg (cd 10 of 11) mijn iui. sorry hoor meiden, maar moest het even kwijt. fijne dag allemaal nog, ik ga ook maar eens werken!
Wat een verhaal Wies. Ik las laatst ook dat ze teveel eitjes kunnen leegprikken. Inderdaad kan je dat vragen. Je goed recht na zo'n domme fout. Wat wel positief is, dat je kansen zo wel vergroot zijn toch? Meer eitjes, meer kansen. Ik had na Fostimon 2 eitjes en dat was al genoeg. Ik zie het toch wel positief voor jou deze maand. Thuis gewoon ook klussen en wie weet! Veel succes en hou je ons op de hoogte? Groetjes,
En lekker dat je de inseminatie zo vroeg in je cyclus hebt toch? Dan gaat het allemaal wat sneller. Ik had het op de 12de dag.
He bah wat een domper zeg! Ik kan daar ook zo boos om worden, als ze niet naar je luisteren en dan gewoon maar wat doen! En het is ook niet niks, al die extra hormonen in je lijf. Het kan zijn dat ze niet allemaal doorgroeien he, ook als ze niet prikken, is het nu niet per definitie over. We gaan gewoon keihard duimen voor een of twee sterke groeiers en verder allemaal slapers! En geen excuses hoor Wies, daar is het forum toch voor, om dit soort dingen kwijt te kunnen! En zeker op je eigen topicje Ik zal in ieder geval even met mijn deur gooien voor je, dat helpt bij mij meestal ook, misschien helpt het voor jou ook een beetje. Hele dikke knuf!
inderdaad Wies, wat een verhaal...jammer dat zo'n gyn er zo makkelijk over denkt...je zou toch verwachten dat zo'n persoon wat meer medeleven toont voor je situatie en helemaal let op wat wel aanslaat en wat niet. Een maand verloren is voor de gyn misschien niet veel maar voor jou wel! Ik kan heel goed snappen dat je erg pissig bent! Hou vol Wies!