Hoe waren de toppers? Spannend vanavond...eerst nog even een fm.....gaat gewoon helemaal goedkomen. Ik ga voor je duimen. En vooral heel veel plezier met je vrijgezellenfeestje, geniet ervan.
Wies, volgens mij ben ik niet de enige die in de bonen is, maar jij ook. Helaas geen pregnyl voor mij deze ronde. Vruchtje heeft vandaag haar vrijgezellenfeest en moet ook spuiten. Ik mag nog zo´n 13 dagen wachten totdat mijn eitjes gaan springen.
Ja Vruchtje succes vanavond! Wies, hoe gaat ie op het wachtbankje? Hopefully balen als je IUI niet door zou kunnen gaan, maar wie weet! Wies, hoe werkt dat dan met dat pendelen? Ik wilde nog even reageren op een vraag van Marisha. Wij hadden nog net 2x IUI kunnen doen voordat we beginnen met IVF maar dat werd inderdaad emotioneel te zwaar. Ik vond dat wij een pauze nodig hebben en de gyn was het daarmee eens. Zelf hadden we liever dat hele IUI gedoe over geslagen en eerder richting IVF. Maar hij oordeelde dat we een kansje hadden met IUI omdat ik een keertje zwanger ben geworden. Maar zelf denk ik dat we teveel factoren tegen hebben. Dichte eileider, zaad maar 1 tot 2 miljoen en ik denk ook dat we elke keer beroerd uitkwamen qua timing omdat ze in het weekend dicht zijn. We hebben ook maar 1 keer 2 follikels gehad en de helft van de keren alleen aan de kant van mijn afgesloten eileider. Daarbij kwam dat ik slecht reageerde op Clomid, ik werd erg depressief. Hij zal zeker ook dat aspect meewegen, want ik ben na 3 jaar en een miskraam op 11 weken niet de meest optimistische meer... Ik heb al mijn hoop gevestigd op IVF en er keihard voor geknokt dat we daar nu eindelijk mee mogen beginnen. Ik weet dat er dan nog altijd kans is dat het niet gaat lukken, maar daar denk ik maar liever niet aan. Ik bewonder jullie allemaal dat jullie zo positief blijven, ik doe daarvoor harder mijn best dan ooit, maar het lukt me niet meer. Groetjes en houd vol!
Hallo lieve meiden. Sorry dat ik nu pas reageer Maandag thuis gekomen van de vakantie en de rest van de week was ik erg druk met vejaardagen en jaja de libelledag ook nog tussendoor..... Helaas ook hier geen goed nieuws, 2 dagen later dan de nod ongie. Ik weet ook zeker dat dinsdag op woensdag nacht mijn ei heb gevoelt en de IUI was de maandag ervoor. Nu dus tevroeg IUI en de maand ervoor een dag te laat de IUI... Jullie hebben allemaal hormonen toch? Wij hebben alleen urinetesten. Krijgen jullie ook nog een extra echo voor de IUI aan? Het is echt gokken vind ik... Sorry ik reageer binnenkort op jullie allemaal. Aankomende week heb ik het even wat rustiger, gelukkig! Ps wij hebben genoten van de vakantie en ik ben echt bijgekomen ondanks dat ik ongie ben geworden.
Hallo allemaal, Even een kort berichtje van mij. Internet doet het weer! Maar het is echt een enorm druk weekend, dus ik ben alsnog nauwelijks online. Moet zo naar een verjaardag in Amsterdam, de hele dag op een bootje door de grachten... Lekker in dit weer. Nou ja, er zijn vast lekkere hapjes Vanavond moet ik pregnyl spuiten, dus de iui komt nu echt weer heel dicht bij. Jammer Izzie, dat het niet gelukt is. Wij krijgen inderdaad allemaal hormonen. Die urinetesten werkten voor mij ook niet echt nee. Wel weet ik dat het niet erg is als je iui te vroeg is, het sperma blijft nog zeker 5 dagen leven in je baarmoeder. Niet dat dat helpt nu voor jou natuurlijk, maar toch, mocht het weer gebeuren, dan is het toch niet meteen voorbij. Maar het is wel irritant inderdaad. Misschien kan je vragen om extra echo's? Daar vertrouwen ze bij mij volledig op (ook al voordat ik hormonen kreeg). xxx, SRB
Izzie, je bent er eindelijk weer. Balen zeg dat de ongie is gekomen, maar welkom bij de groep. Bij mij in het zh doen ze het liefste om de dag een FM om alles in de gaten te houden. Ze willen niets gokken. Ik word er af en toe gek van dat ik zo vaak moet komen. Daarom heb ik ook een rustmnd genomen en jammer genoeg zit ik nu door pech (studie/cursus) weer verplicht in een rustmnd. Misschien kan je inderdaad wat SRB al aan gaf wat extra fm´s anvragen. Daarmee moeten ze er echt mee in de buurt kunnen komen (zekerheid heb je nooit), maar het is voor je gevoel natuurlijk verschrikkelijk als je steeds het idee hebt dat je mis grijpt. SRB, ik heb met je te doen. Het was gister juist heerlijk weer en nu dit....en als je dan ook nog een bootje moet.... Amsterdam is wel super gezelig om in de grachten te varen. Dus jullie zullen vast wel lol hebben.
hopefully, ja zat er helemaal naast, ik bedoelde natuurlijk vruchtje. vruchtje, leuk gehad dit weekend, en is het allemaal gelukt met de pregnyl? izzie, hè balen zeg, maar volgens mij is het niet heel erg dat je een dag later je ei hebt dan de iui. de zaadjes blijven lang genoeg leven. andersom is het inderdaad anders, dan is je eitje al weg voordat de zaadjes komen, maar erna moet geen probleem zijn. ik zou idd meer fms aanvragen, dat is wel je goed recht. die onzekerheid de hele tijd of het wel goed is gegaan ontmoedigt alleen maar. srb, succes met je pregnyl vanavond! nu komt het weer echt dichtbij!
Hoi meiden, Heb echt een heel leuk weekend gehad. Vrijdagavond natuurlijk eerst de Toppers en dat was helemaal leuk. Ik hoefde alleen gonal-f prik te doen en die deed ik in toilet en die hoefde ook niet koud te blijven. Vrijgezellenfeestje was helemaal top. We hadden erotisch gedineerd (met een knipoog) was heel leuk en ging zeker niet te ver. We hadden een hele leuke "brede gespierde" man die ons bediende. Als toetje kwam hij aanlopen met een chocolade piemel uit zijn broek hij spuit er slagroom op en ik moest het eraf likken, behoorlijk gegant en me vriendinnen lagen natuurlijk helemaal in een deuk en waren foto's aan het maken. Pregnyl spuit ging goed. Had vriendin meegenomen naar de wc want kwam toch wat handen tekort. Ik was ook zo zenuwachtig dat ik het niet eens heb gevoeld qua pijn . Had koeltastje mee en ook al was het warm gisteren (zaten in zon op terras) bleef goed koel. Had trouwens 2 eitjes en morgen 12.00 uur de inseminatie. Spannend............ liefs vruchtje
Klinkt allemaal heel leuk, fijn dat het gelukt is met de pregnyl. succes morgen met de iui! het wordt steeds drukker op het wachtbankje!
dank je Wies. Wordt inderdaad druk op het wachtbankje en hopelijk krijgen we allemaal goed nieuws. Maar jij mag wat mij betreft is je hebt er al meer IUI's opzitten. Waarom zijn jullie in aanmerking gekomen voor IUI als ik vragen mag? gr vruchtje
onbegrepen onvruchtbaarheid, er is niks gevonden bij beide, maar we zijn al 21/2 jaar bezig, vandaar. Aan de ene kant goed, maar aan de andere kant lijkt het me soms makkelijker dat er wel iets was en dat we daar dan wat aan konden doen. nu is het maar de vraag of het ooit aanslaat. en jullie?
Het zelfde ook ongebegrepen onvruchtbaarheid. Wij zijn nu inmiddels 3 jaar bezig (wel 2 keer zwanger geweest maar ook 2 keer miskraam Hoeveel zaadjes worden er bij jou gemiddeld ingebracht? Ik ben benieuwd wat onze score wordt morgen als we het te horen krijgen hoor. Ik ga er niet om vragen.
Hallo meiden, ben er weer. De verjaardag was natuurlijk toch heel leuk Ach ja. Ik heb echt last van die gonal deze keer, alles is een probleem. Maar gelukkig was gisteren de laatste, dus hopelijk voelt alles nu weer ok. Ben in ieder geval blij dat ik weer online ben, ik heb jullie gemist! @ Vruchtje: heel veel succes morgen! Bij mij zijn een keer 10 miljoen ingebracht, een keer 27 miljoen en een keer 12 miljoen. Wij vragen er altijd naar, het betekent dus eigenlijk niets, maar ik ben toch elke keer weer benieuwd. Dikke knuf voor iedereen!
bij mij zijn er 12milj, 22milj, 120milj! en de laatste keer 14,5milj ingebracht. Die 120miljoen snap ik niet, mss dat ze verkeerd keken en dat het 12milj was, want het verschil is wel heel groot. Ik heb er om gevraagd elke keer, het staat gewoon op de spuit. Dat zou ik gewoon doen hoor vruchtje, je hebt toch het recht om te weten hoeveel er wordt ingebracht bij je. En dan is je mannetje ook weer trots als ie hoort dat ie er miljoenen heeft geproduceerd! Die van mij heeft er nog een week over gesproken na die 120miljoen. Ik zeg maar niet tegen hem dat ik denk dat ze het verkeerd gelezen hebben,haha. Ik ben de laatste dagen erg warrig, na de pregnyl begon het. Ik laat dingen uit mijn handen vallen, weet niet meer wat ik wilde doen als ik naar boven loop. En het ergste, ik heb afgelopen donderdag mijn man buiten gesloten. Ik had de sleutel aan de binnenkant laten zitten. Hij was naar de repetitie van de harmonie en komt meestal tegen een uur of 12 thuis. Ik lag al lekker op bed, met oordoppen want mijn man snurkt, en nu bleek dat ie een half uur heeft staan bellen. Ik niks gehoord, dus hij naar het station gereden om daar te bellen. Na de 6e keer bellen werd ik wakker.Ik ging naar beneden, en het was al tegen 1en. Ik was bang dat er iets was omdat er zo laat nog gebeld was. Ik was te laat voor de telefoon, en zag toen dat de sleutel op de deur zat. Ik nog steeds niet in de gaten dat ie al aan de deur had gestaan, en de sleutel eraf gehaald. Nou,toen kwam ie net aanscheuren, en stormde kwaad binnen natuurlijk. Hij wilde al een ruit ingooien, omdat ie dacht dat er ik weet niet wat aan de hand was. Stom hè. Gelukkig heeft hij ook in de gaten dat het allemaal van de hormonen kwam, en heeft ie het me niet lang kwalijk genomen. Nou,een heel verhaal,haha. vruchtje, heel veel succes vandaagmet de iui, laat je iets weten straks?
Goh Wies... wat een verhaal kan me voorstellen dat je mannetje best wel boos was op je! Die van mij heeft zo ooit eens een halve nacht in zijn auto geslapen dus je bent echt niet de enige (en bij mij was het niet eens van de hormonen)! Hier was het ook altijd heel verschillend het staal... Tussen de 18 en de 25 milj. Bij ons lag het wel aan het zaad dus geen onbegrepen onvruchtbaarheid... Aan alle meiden op het wachtbankje: veel succes! Ik duim voor jullie!
Hoi meiden, De inseminatie is achter de rug. We hadden 9.1 miljoen zwemmers hopelijk dat het genoeg is Nu de wachtweken. Killing vind ik dat altijd. Wies: ik ben ook wel warrig van de pregnyl, maar ik heb het meer met praten, dat ik hele rare dingen zeg of verkeerde woord volgorde uhm uhm. Jouw verhaal is wel lachwekkend hoor achteraf kunnen jullie er vast omlachen toch? liefs vruchtje
mooi vruchtje! dat zit er weer in, en het is voldoende toch? je hebt er maar 1 nodig! (of 2?) gezellig bij ons op de wachtbank, we maken het wel gezellig,dan vliegt het zo om. en idd,we kunnen er zeker om lachen nu, en als ik dan van marisha hoort dat haar man een halve nacht in de auto heeft geslapen, valt het nog mee,haha. marisha, dat zijn toch best veel zaadcellen, hoe kan het dan dat het aan het zaad lag?
Ik ben verslaafd.....ben verslaafd aan het forum. Kon ik toch sinds gister niet meer inloggen....en dan kan je alleen maar lezen en niets schrijven. Ik werd er gek van en het enige dat je dan nog wilt is dat forum op....hihihi Ik had vruchtje succes willen wensen. De IUI zit erop meid, nu afwachten. En wat een mooi aantal qua zwemmers. Wij hadden vorige keer 3.7 miljoen en die keer ervoor 10 milj. Bij ons ligt het aan de zwemmers van mijn partner. Wies, wat een giller zeg. Is toch wel hilarisch om te lezen. Bij ons is het eerder andersom. Die van mij wordt echt niet wakker als hij slaapt. De telefoon staat net naast zijn oor. Ik heb weleens de hele batterij leeggebeld. Kan me wel voorstellen dat hij even pissig was, maar hopelijk kunnen jullie er nu om lachen.
Ook ik ben lichtelijk verslaafd aan het forum Wies: Marisha heeft het inderdaad wel over veel zaad, maar het gaat natuurlijk ook om de kwaliteit en de vorm. Althans dat denk ik. Gezellig dat we samen op de wachtbank zitten hopelijk donderen we er niet af. Hopefully: frustrerend dan hé als je niet kan inloggen of als het internet er uit ligt. Lief trouwens dat je me succes wilde wensen. Bij mijn vriend verschilt de aantallen per keer. Zaad is verder goed maar hij heeft de ene keer bijvoorbeeld 36 miljoen zaadjes en andere keer weer 10 miljoen. Ik sport trouwens regelmatig 3 keer per week. Ben vanavond toch niet gegaan stom he? Je mag toch gewoon sporten? gr vruchtje