Hahaha, hier nog een verslaafde, ik werd echt gek vorige week toen mijn internet het niet deed. En mijn telefoon is ook zo belachelijk langzaam, dus daar werd ik helemaal gek van. En nu zit ik vanuit de woonkamer naar de slaapkamer te roepen dat ik echt naar bed kom. Echt (en dat alweer een kwartier, maar ik ben gewoon nog niet uitgelezen). Ik laat ook constant dingen vallen, nu heb ik dat altijd wel een beetje, maar onder invloed van die Gonal gaat er wel heel veel mis Ik heb pas - voor de tweede keer - mijn nieuwe (harde) lens door de gootsteen gespoeld omdat ik niet op zat te letten. Erg he Vruchtje: in ons ziekenhuis is 1 miljoen het minimum van wat ze goed noemen, dus 9,1 miljoen is 9,1 keer zoveel kans lijkt me. Sterkte met wachten. Wies, morgen kom ik naast jullie zitten, voor je laatste paar spannende daagjes. En ik heb weer heerlijke koekjes in huis. Delen? Tot morgen allemaal! (dan moet ik 's avonds weg trouwens, dus ik denk dat ik dan alleen even kort via mijn telefoon bericht. Geen zorgen als jullie niets horen dus, dan bericht ik woensdagochtend). Dikke kus voor iedereen!
We kunnen niet wachten! Vanaf nu alleen nog maar goed nieuws DEAL?! Die van mij ligt al even op bed. Is het ondertussen gewend.... ...eigenlijk wel erg he.......oeps
Hoi meiden, Idd, bij ons was het probleem niet zozeer de hoeveelheid (dat was wel nog ok) maar het probleem was de morfologie en de beweeglijkheid. Bij ons tweede staal was de morfologie 0% wat dus wil zeggen dat op 100 zaadjes geen enkele de juiste vorm had! Verder was de beweeglijkheid ook niet denderend ik denk dat de A en B samen ongeveer 25% was (moet minstens 50% zijn) en dat is dus veel te weinig! Gelukkig werkte het opwassen van het zaad wel heel goed (beweeglijkheid steeg naar gemiddeld 85%)! Bij de IUI's zelf bleek de morfologie gemiddeld 1% te zijn (wat betekend dat we dan bijvoorbeeld "maar" 180.000 goede zaadjes hadden)... gelukkig heeft eentje daarvan zijn weg toch gevonden Vruchtje, je mag in principe gewoon sporten. Ik ging in het begin 3x per week lopen, later nog maar 1 keer per week in de wachtweken en bij de laatste poging ben ik in de wachtweken zelfs niet meer gaan lopen, heb ik alleen gewandeld... die poging was het ook raak! Normaal gezien mag je alles doen maar bij te veel op en neer gespring lijkt me een innestelling niet echt evident dus ja... doe waar je je goed bij voelt! Hopefully, ben trouwens ook best verslaafd hoor... moet elke dag wel minstens een keer online geweest zijn en iedereen zijn verhaal gelezen hebben Hoe is het nu met jou trouwens? Worden jullie deze ronde opgevolgd in de hoop dat de IUI op de juiste dag zal vallen of doen jullie deze maand gewoon niets? Ik vind trouwens dat hier in dit topic al te lang geen goed nieuws meer geweest is dus ik denk dat jullie hier gewoon met zijn allen voor een nieuwe babyboom gaan zorgen! Vruchtje, SRB en Wies, heel veel succes en plezier op het wachtbankje! Vanaf nu alleen nog maar posi testen hoor! Wies, jij gaat het goede voorbeeld geven! Ik hoop dat ik geen meiden vergeten ben... indien wel.... sorry dan!
Marisha: toch geweldig om te lezen dat er toch een zaadje de goede weg hebt gevonden. Hoop dat wij allemaal snel zullen volgen. Wat betreft het sporten vind ik het moeilijk tot nu toe wil ik het nog niet. Misschien volgende week heel rustig aan fietsen ofzo. Bedankt in ieder geval voor je reactie. sbr: inderdaad als 1 miljoen minimum is mogen we niet klagen, kan altijd slechter. En de rest vorm, beweegelijkheid is wel goed. liefs vruchtje
Vandaag laatste dagje clomid (100). Het valt mij erg mee. De allereerste keer dat ik clomid slikte had ik last van opvliegers. Of ik ben er aan gewend en merk niet meer dat ik ze heb of ik heb ze niet meer. Deze keer helemaal zelf proberen. Omdat ik volgende week een cursus heb kunnen we het niet gokken en om dan wel steeds voor een fm te gaan vind ik zonde en red ik ook niet qua tijd met mijn werk. Ik ben het wachten nu al zat en dan duurt het nog zo lang voordat mijn ei een keer springt. ....waar blijven die koekjes nou?
hopefully, ik had dat ook idd, die opvliegers, maar de 1e keer meer dan de 2e en 3e keer. hou de moed erin hĆØ, het mooie is dat je niet precies weet wanneer ie komt, dus elke keer dat je aan het klussen bent kan het voor een kleintje zijn, dat is wel een mooie gedachte. Ik zal morgen verse koekjes bakken! in de vorm van een babytje, dat zal ons wel geluk brengen! Bij srb is alles goed gegaan las ik, en die had ook nog lekkere koekjes geloof ik. marisha, dat is zo hoopvol, jou verhaal! Ik zal proberen het goede voorbeeld te geven deze ronde! vruchtje, DPO1 zit er weer bijna op, de kop is eraf!Ik heb vanavond een hele opgezette volle buik en het is ook wat gevoelig als ik er op druk. het is net of ik naar de wc moet, om te plassen of een grote behoefte, ik weet het niet. als ik ga komt er in ieder geval heel weinig.
hopefully: fijn dat je nu van de opvliegers af bent. Ik had er met clomid wel veel last van. Deze maand met gonal-f gelukkig niet. Vind je het raar dat jullie nu zelf moeten doen deze maand? Ik ga zo mega duimen voor jullie. wies: inderdaad 1 dag zit er weer op . Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken wil er namelijk niet teveel aan denken. Vinden jullie dat ook zo moeilijk? hoeveel dagen na inseminatie kregen jullie je ongie? gr vruchtje
ik 1 of 2 dagen later dan normaal. Ik reken nu mijn nod ook later, want de 1e keer was dat zo'n enorme teleurstelling, dacht al 2 dagen overtijd te zijn werd ik toch nog ongi, op dpo 15 word ik meestal ongi, dus een lf van 14 dagen. ja, ik word er ook knettergek van als ik er aan denk. ik heb net weer geneusd op het symptomentopic, niet echt slim, dan lijk je alles te voelen. Maar ik heb er tot nu toe wel minder aan gedacht dan andere rondes. Niet dat ik minder op het forum zit,ahum, maar vooral overdag op het werk enzo.
Vind ik toch knap van je dat je het in ieder geval op je werk een beetje hebt kunnen loslaten. Ik had in IUI topic al geschreven gisteren in z'huis zeiden ze dat ik dpo 12 mag testen. Nou dat doe ik ECHT NIET test ook pas na 14 of 15 dagen als dat uberhaupt nodig is.
nou,dat vind ik pas knap, zeker als ze in het zh hebben gezegd dat het mag, maar ik hoor het tegen die tijd wel,haha. ik ga lekker naar bed, welterusten! en tot morgen waarschijnljk.
wat een spanningen allemaal... ik weet wat je voelt denk ik. ik heb net mijn 1e IUI gehad en ben nu 2 dagen overtijd.... klein drupje bloed vanmiddag, dus de hel zal wel losbarsten 1 dezer dagen. pfff... ik moet het ff van me af gaan zetten, ik ben normaal altijd zo relaxed: MAAR DIT MAAKT ME GEK! groetjes, judith.
Superspannend Judith! We've all been there... Hopelijk heb je snel zekerheid. Heb je zelf al getest eigenlijk? Sterkte!
Vruchtje, mijn ongi kwam resp op 13, 12, 14 en 13 dpo. Ik mag van het zh pas testen op 16 dpo, maar ik deed het altijd al eerder. Hopefully, ga jij weer testen met ovulatietesten nu jullie weer een ronde IUI moeten overslaan (balen zeg)? Waar kon je ook al weer die goedkope testen bestellen via internet? Ik ga vanaf vrijdag weer testen met ovu-testen. Wies, het schiet al op, mijn duimen staan omhoog voor je en ook voor alle anderen natuurlijk. Gr.
ik heb maandag al getest, die was negatief.... net het ziekenhuis gebeld ivm met dat beetje bloed. ze zeggen daar dat ik moet wachten tot het losbarst en ga dan gelijk de 2e IUI in omdat ik bij de 1e alleen een pregnyl prik heb gehad. en afleideing zoeken.... ik heb nog nooit zoveel boeken achter elkaar uitgelezen! bizar geoon hoe het je bezig houdt, veel meer dan zonder behandeling! dan wist ik eigenlijk altijd wel zeker dat ik niet zwanger zou zijn.... maar nu: de kans is gewoon zo veel groter! ik heb allemaal meiden om me heen die direct zwanger zijn als ze stoppen met de pil, echt raar. na al die jaren durf ik nu echte hoop te hebben dat t misschien gaat lukken! voor die testen moet je ff -ultra gevoelige zwangerschapstest- GOOGELEN, dan vind je gelijk die site, trwns ook goedkoper dan in de winkel! succes!
@ EvaZ: ik bestel ze altijd bij Sensitest. Die zijn heel goedkoop, maar ik weet niet of je die bedoelt. Wel goed dat je in je ivf-pauze gewoon verder gaat, je weet maar nooit he. Succes! @ Judith: tja, dat hebben we ook allemaal, vrees ik, al die meiden om ons heen die het spontaan zijn. Een paar maanden geleden werd ik er echt gek van, maar nu echt zo'n beetje iedereen die ik ken zwanger is, danwel net bevallen, ben ik er overheen. Ik ben nu toch al de laatste (of in ieder geval van de meiden die rond dezelfde tijd of na mij begonnen zijn ermee), gelukkig heb ik ook nog jongere vriendinnen die er nog lang niet aan toe zijn. Dus hopelijk blijft het nu een beetje rustig op dat front. @ Wies: nog maar heel even he! Ik vind het zo spannend voor je! Hopelijk heb je goed nieuws en steek je me aan. xxx
ik had een dipje in mijn temp vanmorgen, dus wie weet een innestelingsdipje. Verder zit ik nog steeds met het opgeblazen,volle gevoel. Ik heb nog steeds niet naar de wc gekunt, mijn broek kan amper dicht. Ik heb net chili con carne op, dus wie weet loopt het vanavond nog leeg, haha. judith, welkom hier, de 1e IUI is zeker het spannendst, ik duim voor je dat het niet losbreekt!
Zou mooi zijn wies als de temp daling te maken heeft met een innesteling . Het zou natuurlij heel goed kunnen. Judith: wat spannend voor jou. Duidelijkheid zou fijn zijn of zwanger of ongie en niet een druppel bloed, want dat zegt nog niets. En sommige meiden testen pas later positief. Ik testte ook pas na 6 dgn na nod positief en 1 dag na nod nog negatief. Ik duim voor je. Hier gaat het zijn gangetje. Ben nu al bang voor de teleurstelling als ik ongie wordt. Als je met IUI bezig bent is de teleurstelling toch groter dan dat je geen IUI doet. Ervaren jullie dat ook zo? Ook omdat je er natuurlijk meer mee bezig bent. Hoe lang duurt het voordat die pregnyl uit je lichaam is? gr vruchtje
Hi girls, Ik bestel mijn testen ook via Sensitest. Lekker goedkoop en ze moeten het goed doen, al twijfel ik wel een beetje, heb nog geen positieve zw test gehad......beetje jammer! Judith welkom, wat bedoel je met dan gelijk de 2e IUI in omdat ik bij de 1e alleen een pregnyl prik heb gehad Gaat dit jouw 2e IUI worden en heb je bij de eerste IUI (alleen) pregnyl gespoten of gaat dit de eerste worden (hopelijk hoef je helemaal niet meer en blijft de ongi weg). Misschien ben ik niet helemaal helder vandaag (wanneer wel?), maar ik snap het niet echt. Eva, ik ga weer aan de slag met de ovu testen, morgen even checken of ik er nog voldoende heb. Het wordt dit keer wederom geen IUI. Vruchtje, ik dacht ook dat de teleurstelling minder zou zijn als je niet met IUI bezig bent en dat probeer ik mezelf ook wijs te maken. Maar de teleurstelling en verdriet was er wel degelijk. Nog even en we kunnen allemaal de testen weer tevoorschijn halen (ik begin nog even met een pos. ovu test en dan ga ik jullie volgen(
hopefully; ik bedoel een rust maand tussen 2 IUI behandelingen in. dat is in mijn ziekenhuis in ieder geval gangbaar geloof ik. maar omdat ik geen hormoon tabletten heb gehad en alleen 1 prik kon ik gelijk door met de 2e IUI behandeling als de eerste niet zou resulteren in een zwangerschap. ...is dus ook niet gebeurd.... dus nu vrijdag naar de gyn. ik duim voor iedereen!
Irritant zeg, dat je normaal een maand moet wachten na elke keer. Dat is bij ons gelukkig niet zo. Het duurt toch allemaal al veel te lang voor ongeduldjes zoals ik... Heb je al definitief nieuws? Of mag je nog even hopen dat het deze maand goed is gegaan?