ben je al ongi geworden judith? jeetje, da's raar dat het niet elke maand is. Vind je dat niet vervelend? hoe is het verder met iedereen?
Met mij gaat alles goed hoor Wies Beetje veel emoties om niks, maar afgezien daarvan... En hoe is het met jou? Houd je het nog een beetje vol? Ga je de 4e testen? Of al eerder? @ Hopefully: volgens mij maakt het inderdaad niet uit hoor, of je nou een behandeling doet of niet, de teleurstelling komt sowieso hard aan. Dat heb ik zelfs een beetje, terwijl ik natuurlijk echt wel kan weten dat het niet zo is. Maar het feit dat je weer zo met je neus op de feiten wordt gedrukt dat het nog niet gelukt is, helpt niet he. En als je ongesteld bent, heb je ook vervelende hormonen, daar hoef je niet eens voor te spuiten @ Judith: ik zie nu ineens dat je al op dag 2 van je cyclus zit, daar had ik net overheen gekeken. Jammer zeg... Maar inderdaad wel fijn dat je weer verder mag. Heb je morgen je uitgangsecho? Succes!
Wies, nog 5 daagjes op het wachtbankje zie ik net! Super zeg! Nu nog effe heel veel afleiding zoeken dit weekend zodat dat ook weer om vliegt en dan nog een paar daagjes tot de posi test! We zijn hier heel hard voor je aan het duimen!
Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie? Ik ben weer terug van vakantie, het was heerlijk! Ik ben nog erg druk, dus ik zal nog niet veel online zijn. Ik heb de hele vakantie met een dikke buik gelopen, ik leek wel 5 mnd zwanger, dus ik droom lekker verder. Ik lees binnenkort jullie berichtjes even terug! Liefs Jinky
Hi allemaal, hier gaat ie weer wat beter, ik had echt een mega mega diepe dip na de 4e IUI, maar ben meer leuke dingen aan het doen en eindelijk wat meer geconcentreerd aan het werk. Ik had geen tijd meer om die Sensitesten te bestellen (thanks voor de tip), want ik zit vandaag al op dag 10, en geen zin om de dure Prediktor digitale ovu-testen te kopen (voor de 20e keer... 34 euro voor 7, dat is toch niet normaal!). Ze zijn wel heel goed, maar ik heb maar eens goedkope gehaald van Kruitvat. En wat gebeurt er: direct positief. Vandaag al op dag 10. Snap er niks van. Maar ook beetje vruchtbaar slijm, dus denk toch dat ik morgen al mijn ovu heb. Bewijst voor mij wel weer dat we volgens mij echt een paar keer te laat zijn geweest met de IUI doordat we het weekend af moesten wachten. Het is wel gek zo in mijn rustpauze, geen echo's, dus weet helemaal niet zeker of er inderdaad een eitje op springen staat! Wies, houd vol he die laatste daagjes! Duim voor je. Hopefully al een posi ovu-test? Grz
Evaz, dat is inderdaad vroeg zeg, op dag 10. En zonder hormonen? nou, maar even klussen voor de zekerheid dan. jinky, hey! Alles goed met je? Lekker uitgerust op vakantie? En nu gelijk al weer druk! Denk je dat je een dikke buik had doordat je eventueel zwanger bent? zou mooi zijn, zo in jullie pauze! wanneer moet je ongi worden? Ik zit vandaag op dag 10. Ik weet niet goed wat ik voel, of het net als anders is of niet. IK weet wel dat ik heel moeilijk naar de wc kan, dat ik dagen niet ben geweest, en normaal 2 keer per dag! Verder weer wat steekjes hier en daar, iets gevoelige tepels, en een heel vol gevoel na het eten. (en eigenlijk ook nog trek hebben) Ik wil eigenlijk wachten met testen tot woensdag, maar ik weet niet of ik het ga redden, ben zo'n ongeduldige. Mss zondag ofzo...dan zitik op dag 12, dus dat moet toch wel kunnen?
Jinky! Je bent er weer, lekker dat je vakantie heerlijk was. Hoe gaat het met je studie. Ik had dat vorig jaar op vakantie. Mijn buik was zo mega, dat ik meteen bij thuiskomst een test had gekocht, maar helaas. Judith, wat raar dat jullie niet iedere keer een IUI krijgen. Is daar een speciale reden voor. Bij ons mag het namelijk ook achter elkaar. Wies nog even....je kan al aftellen. Heb je nog honger? Ik heb bij SRB al gevraagd wie er een leuke film heeft voor vanaaf dan heb ik de chocolaatjes. Wel balen dat destoelgang niet zo soepel is. SRB, weet jij al wanneer je gaat testen? Eva,jij gaat ook al zo snel. Ik ben nog niet eens begonnen met de testen, bij mij komt mijn eisprong echt niet zo vroeg Waarschijnlijk zal ik vanaf zondag gaan testen. Meiden kunnen jullie mij niet aansteken met zo“n vroege eisprong (die stomme PCO ook)
Hoi meiden, Alles goed met jullie? Wies: gaat nu inderdaad opschieten nu hoop op goed nieuws over 5 dgn. all: hier gaat verder alles wel goed. Heb alleen last van zeurderige buikpijn, lijkt een beetje op ongie pijn, maar nod is pas volgende week zondag dus dat lijkt me sterk. Herkennen jullie het? hopefully: hoop dat jij ook snel je eisprong krijgt meid liefs vruchtje
Hee Jinky, fijn dat je er weer bent! We hebben je gemist Hoe is het? @ Eva: heb je sowieso een korte cyclus? Op zich wel fijn hoor dat het nu zo is (even in het midden latend of je iui's te laat waren), dan gaat het toch wel sneller, dan als je tot dag 20 of zo moet wachten. Meer kansen per jaar zullen we maar zeggen. Dus morgen kom je bij mij en Wies op t wachtbankje, gezellig! Kan met trouwens wel goed voorstellen dat je in een dip zat. Wel fijn dat je je er ook weer uit hebt weten te krijgen. xxx
Hoi srb, ja ik heb mazzel met een tamelijk korte en regelmatige cycles, bijna altijd 27 dagen, maar dit keer gaat het denk ik 24 worden. Daardoor gaat de tijd wel wat sneller, dat is waar. Kom inderdaad op het wachtbankje zitten, maar ik ga deze maand niet teveel hopen en rekenen en wachten. Kans is klein, maar wie weet helpen de spoelingen met natriumbicarbonaat. Jinky, welkom terug. Een fijne vakantie kan soms wonderen doen. Hopefully, hoop voor je dat die eisprong er nu gauw aan zit te komen, lastig hoor als je steeds zo lang moet wachten! Wies, kreeg ook problemen met stoelgang toen ik zwanger was, wie weet een goed teken, nog even wachten en je weet het, ik hoop het maar!
Hey lieve meiden Spannende dagen voor sommige! Hier niet helaas... 3de IUI gaat niet door. Ik dacht al mijn eisprong gisteren te voelen en de urine testen werden ook niet echt goed donker. En gisteravond was de test ineens lichter. Gelijk de dienstdoende IVF arts gebeld en vanmorgen moest ik komen voor de echo. Helaas werden mijn vermoeden bevestigd eitje was al weg. Die urine testen werken dus niet bij mij en dat gaat hij ook in mijn dossier zetten. En hopelijk de volgende maand wel hormonen! Ben er echt zat van en heel verdrietig.. Meiden ik lees altijd wel mee hoor en denk aan jullie. Duimen blijven draaien Liefs
He, wat vervelend Izzie. Dat is echt balen. Dikke knuffel van mij, ik voel met je mee hoor, hier nog iemand die niet voor de IUI kan gaan vanwege werk verplichtingen. Heb je nog wel geklust? Doen ze geen follikelmetingen bij jullie? Anders zou je dat moeten aanvragen voor de vlg keer. Eva, heb jij nog een beetje je best gedaan. Wie weet gaat het wel helemaal goed komen in je rustperiode. Zullen wij afspreken dat we er gewoon voor gaan? Hopelijk hoeven we niet meer voor de IUI en IVF.
jeetje izzie, da's balen zeg. ik hoop idd dat je nog geklust hebt, dan is niet alle hoop vervlogen. vruchtje, hoe gaat het met jou? heb je er een goed gevoel over deze maand?
Jeetje het is weer erg spannend voor sommige, ik duim voor jullie hoor! Srb: fijn dat je er ook weer bent! Jj zit ook al weer op het wachtbankje, spannend! Wies: nog een paar dagen, spannend, zo te horen heb je genoeg zwangerschapkwaaltjes Izzie: ik begrijp dat je verdrietig bent, je leeft er dan ook zo naar toe en dan in 1 keer heb je niks. Het valt allemaal niet mee meis, knuffel Hopefully: ik ben echt druk met mijn studie en reageer dus nog niet veel. Lees ik dat je geen iui hebt deze maand? EvaZ: Heelveel succes en sterkte deze ronde! en kop op! Ik heb deze maand ook geen echo's gehad, dus ik weet ook niet of ik wel een eisprong heb of heb gehad, maar deze rustpauze geeft me wel veel rust, ik ga volgende maand ook nog niet beginnen, het bevalt me wel even zo. Afgelopen menstruatie was veel lichter dan normaal en geen echte stolsels, dus ik ben een beetje aan het dromen dat het toch raak is, vanwege mijn bolle buik. Ik ben een dromer Groetjes jinky
De reden dat ik nog niet getest heb is omdat ik negatief getest heb op de eerste dag toen ik begon te bloeden, daarna heb ik niet weer getest De kans is zo mini mini klein, maar ik heb nog nooit zo'n bolle (opgezette) buik gehad, dus als het niet zo is dan moet ik wel nodig lijnen Misschien doe ik 1 deze dagen stiekem een test Groetjes Jinky
Oh Jinky, dat zou wel heel bijzonder zijn, als het gelukt is in je rustmaand. Inderdaad: testen! Het kan nu toch geen kwaad... En als het niet zo mocht zijn: dikke knuffel! (want zelfs als je het niet verwacht, komt het toch hard aan vrees ik). @ Izzie: inderdaad heel naar. Van mij dus ook een extra knuffel. Een lichtpuntje voor jou: dit overkomt je volgende maand niet nog eens, vanaf nu krijg je vaker echo's (of dat wil zeggen, dat zou wel moeten met de hormonen die je dan krijgt). Heb je wel zelf geklust? Je weet maar nooit he... @ EvaZ: hoe gaan die spoelingen? Doe je dat zelf of moet je daarvoor naar het ziekenhuis? Inderdaad wel rustig he, even zonder alle behandelingen. xxx
Hoi allemaal , Wies: Het gaat wel goed hoor. Ik heb af en toe alleen last van buikpijn. Wat betreft wat voor gevoel ik er over hebt helemaal niets. Ik reken in ieder geval nergens op. 1ste IUI gelijk raak zou te wonderbaarlijk zijn. Voor jou is het ook spannend meis ik duim hoor. Jinky: inderdaad misschien toch even testen. Weet je het tenminste zeker. Ik duim voor je en hoop ontzettend op goed nieuws. Izzie: sterkte meid wat een teleurstelling De rest van de meiden ook succes met alles natuurlijk. gr vruchtje
Hallo allemaal, daar ben ik weer na een lange tijd. Ik ben met het afronden van mijn scriptie bezig en wilde even geen afleiding omdat ik een deadline had. Morgen de correcties mailen en dan ben ik in principe klaar (wel nog de lay-out, inhoudspagina enz) maar dan kan ik weer actief met jullie praten. Hoe gaat het nu met me: Wel beter, maar heb vorige week een paar keer heel weinig bloed met slijm verloren (deze keer niet na gemeenschap, maar spontaan). Hier ben ik van geschrokken. Sinds gisteren heb ik er geen last meer van gehad, maar ben bang dat het ieder moment mis zzal gaan. Ik heb aanstaande donderdag mijn 2de echo en ben zo beieuwd of alles dan goed is en of het hartje nog klopt. Dan ben ik 11 weken zwanger en nog een week voor enige opluchting. Wil zo graag dat de 12 weken zo snel mogelijk voorbij zijn. Het kan natuurlijk daarna ook nog fout gaan, maar daar ga ik dan maar niet van uit. Herkent iemand dit? Of ooit van iemand gehoord? Wies! Nog een paar dagen! De klachten die je hebt, had ik ook. Mijn darmen deden op een gegeven moment hun werk niet meer goed. Liep als een balon rond. Sindsd 3 dagen gaat het wat beter. Ik kreeg van iedereen te horen dat ik 4 of 5 maanden zwanger leek. Succes! Ik duim voor jullie!
Wies: hoe is het meis heb je al getest? Bij mij zeiden ze dat ik ook op dag 12 na inseminatie mocht testen en dat zeggen ze heus niet zomaar. Spannend......ik hoop zo op goed nieuws voor jullie. cilianne: ik kan geen antwoord geven op je vraag. Maar meid de echo zal vast goed zijn. Ik duim me te pletter voor je. liefs vruchtje