Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Ach Wies wat is dat toch elke maand weer een k... moment, bah, wat naar voor je. Een klein beetje hoop is er misschien nog, maar ik weet inmiddels ook, lagere temp kondigt het meestal aan, maar wie weet! Overigens, volgens mij heb je 3 ivf pogingen, maar als je meerdere goede embryo's per keer hebt, dan vriezen ze die in en cryo terugplaatsingen tellen niet mee voor die 3. Dus volgens mij, ik moet het ook allemaal nog gaan leren en horen, zou je dan meer terugplaatsingen en dus meer kansen kunnen hebben! Schrale troost, dat wel, maar just for your information. Duim voor je meid!

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: Wat een onzekerheid. Ik hoop dat je ongie gewoon uitblijft voorlopig. Je ben immers toch een dag overtijd. In onze IUI-folder staat heel duidelijk dat je een volgende ronde weer net zoveel kansen hebt dan daarvoor. Dus mocht je ongie worden duim ik gewoon voor een goede IUI ronde nr. 5.

hopefully: Ik hoop dat je snel een positieve ovulatietest in handen hebt en lekker kunt gaan sexen:)

gr vruchtje

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dikke knuffel van mij wies,
    mijn duimen blijven draaien

en de rest sterkte met wachten en ik duim voor jullie.

Ik heb vrijdag een afspraak bij de gyn. vanwege mijn opgezette buik.

Jullie horen van mij

Liefs Jinky

5. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    hebben jullie wel eens een indrooglijntje gehad op de test na 10 min.?

6. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hè, zeg dat het niet waar is....hopelijk blijft die ongi echt weg. In ieder geval een hele dikke knuffel van mij. Mijn eerste reactie over de iui was ook meteen dat je net zoveel kans hebt als bij de eerste. Al kan ik me voorstellen dat je gevoel je af en toe in de steek laat. Soms wordt het heel ongeloofwaardig dat het ooit nog eens gaat lukken.

Ik had vanmorgen weer een neg. test, maar nu ik hier zit te typen heb ik toch wat krampjes. Jee ik zal toch geen eisprong hebben met jullie erbij. Whahahahaha........ Mmmhhh.....ik denk dat ik vanaaf maar eens aan de slag moet. Morgen ben ik de hele dag op cursus en is mijn hubbie ook laat. Die uren wil ik toch niet laten schieten.

Een indrooglijntje Jinky, ja dat had ik met de ovu test. Als je die te lang laat liggen komt het lijntje vanzelf. Al vertrouw ik daar dan maar niet op.
    Goed dat je een afspraak hebt gemaakt. Gaat het weer een beetje met?

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hopefully: ik ben blij dat de gyn. even gaat kijken.
    Ik heb een indrooglijntje op mijn test, heel raar, nog nooit eerder gehad, maar zeker na verstreken tijd.

en aan de slag jij :D laat die eisprong niet zonder zaadje vertrekken!

Groetjes Jinky

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, ik zou de kans niet laten schieten, mss is je eitje toch op komst. Ik hoop het voor je, het duurt nu wel lang hè.
    jinky, ik heb met kruidvat een paar keer indrooglijntjes gehad. Nog niet eens na hele lange tijd. kruidvat staat er ook bekend om. En van anderen hoorde ik ook matcare. met welk merk heb je getest? Ik zou nog een keer testn als ik jou was. Spannend hoor, wat gaat de gyn doen vrijdag, echo?
    Bij mij is de temp wat terug omhoog. krijg ik weer opnieuw hoop van nauurlijk. Maar ik had vanmorgen bruinverlies, en donkerbruin/rood slij, maar absoluut niet helder. Ik een maandverbandje ingedaan, waar nu dus alleen maar een heel klein beetje bruin inzit. vervelend die onzekerheid. Ik heb wel onwijs ongikrampen, niet normaal. Dus het zal toch wel losbarsten lijkt me. Ik heb toch nog getest, kon het niet laten, en er zat heel veel vocht tussen. Nu staan er 2 héle vage lijntjes naast de controlestreep. hoe kan dat nou? De controlestreep staat rechts, en de 2 lijntjes in hetmidden. maar echt heel vaag, het zal wel door het vocht komen denk ik. Ik maak hem straks even open dan kan ik zien of het echt op het staafje is, of dat het het vocht was. Weer een heel vaag onduidelijk verhaal dus, maar dat zijn jullie onderhand wel gewend denk ik,haha. de test was van matcare trouwens, en ik merk nu wel dat de controlestreep ook niet altijd op hetzelfde plek staat, eerst stond ie meer naar het midden toe, nu echt helemaal aan de rechterkant. Is jullie ervaring goed mt matcare? (ondanks geen positieve test,haha)

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Wies, dat is nu net het ergste he, als die temp dan opeens terug de hoogte in gaat... je hebt dat zoiets van als het toch niet zo is wil je meteen een game over krijgen en niet eerst nog eens gaan stijgen...

Maar, je bent nu wel lekker twee dagen overtijd he! En een vage tweede streep is wel helemaal vreemd! Ik heb helaas geen ervaring met de testen van Matcare dus kan je niet helpen...

We blijven hopen op goed nieuws! :thumup:

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Wies,

wat balen die onzekerheid zeg, ik heb zelf eigenlijk nooit problemen gehad met de kruidvat testen, ook geen indrooglijntjes ofzo gehad.
    Die van matcare schijnen wel gewoon goed te zijn ondanks dat ik er een aantal keer nega mee getest heb. (klopte ook wel toen)
    vreemd dat je temp weer de lucht in is....nou hopen dat je een innestelingsbloeding hebt en dat je ongi weg blijft!

Ik duim voor je!

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb de test uit elkaar gehaald en het was echt vocht, dus hij is negatief. Verder nog steeds alleen maar bruinverlies. Ik laat vanavond wel weten of het echtis doorgezet.

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik duim nog steeds voor je meid!

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    thanks!

14. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Ik blijf ook voor je duimen wies,
    als het een innestelingsbloeding was dan kun je ook nog niet positief testen, spannend!

Mijn test was van clearblue, ik weet niet wat de gyn. gaat doen, ben zelf ook wel benieuwd

Groetjes Jinky

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    cb is wel goed, maar daar heb je best wel wat hcg voor nodig denk ik. Mss heb je nog te weinig. Oh,ben echt benieuwd! Morgen moet je toch hè?
    bijmij nog steeds alleen maar een beetje bruinverlies. maar wel al de hele dag. Vanmorgen echt heftige krampen gehad, kon niet recht staan! Vanmiddag vooral napijn van die krampen van vanochtend. Kan nu amper recht zitten,haha. Kan een innesteling zo laat nog zijn, het is al dag 16 na de iui. hoeveel dagen na een innesteling kun je wel testen? Ik wacht morgen eerst maar eens af,mss breekt het dan wel los, of is mijn temp weer terug laag.

16. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Je laat ons wel weer in de spanning Wies.

Balen dat je zoveel krampen hebt en dat het pijnlijk is. Hopelijk heeft het te maken met innesteling.

Jinky, ik hoop dat het morgen allemaal meevalt. Is je buik nog dik, of wordt het minder.

17. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wies, een innesteling is bij iedereen weer anders. Na de innesteling stijgt je hcg elke dag weer, maar ik weet niet wanneer het genoeg is voor een test. Vervelend van die krampen, sterkte!

Mijn buik is nog steeds zo dik. Morgen na de gyn. ik hoop dat hij mij gerust kan stellen.
    Indrooglijntjes zijn vals, maar vond het gewoon raar om te zien.

Hoe gaat het met de rest?
    Zijn de wachtweken vol te houden?
    Hopefully, hoe gaat het met jou? nog steeds krampjes?

Groetjes Jinky

18. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Spannend zeg, Jinky. Ben heel benieuwd wat er uit komt. Hopelijk heb je goed nieuws, dat hebben we nodig hier.

Wies, dat schiet echt niet op he, krampen en bruinverlies. Heb je ook nog testen van een ander merk, of alleen met Matcare getest? Irritant zeg, onduidelijke streepjes. Dat heb ik nog niet meegemaakt, wel dat het controlestreepje het niet deed (ook heel irritant, want dan ben je natuurlijk al uitgeplast, dus dan moet je minimaal 3 uur wachten voor je weer kan testen).

Sterkte!

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jeetje wies wat een onzekerheid ik duim voor je. Hier ook last van bruinbloedverlies (als je met wc papiertje ingaat). Denk naderende ongie :(

Ga gelukkig volgende week op vakantie goede afleiding. Volgende IUI zal ongeveer begin juli zijn. Dit is trouwens wel slopend hoor......

liefs een verdrietig vruchtje

20. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jinky, wel geklust gister maar vanmorgen weer een neg. test. Ook geen krampjes meer

Mmmmhhhhh.......ik geef het op.
    Ik weet niet meer wat ik denken moet. Morgen maar weer een nieuwe test.

Deel Deze Pagina