Jeetje vruchtje en Wies, wat een spanning en onzekerheid. Sterkte meiden! Jinky ook met je opgezette buik. Hopefully, denk je dat je je eisprong gemist hebt met die testen of zou hij nog kunnen komen?
Vruchtje, ik heb gister jouw berichtje gemist. Balen zeg, mar hopelijk zet hij niet door. Voor jou ook een hele dikke knuffel. Hier vanmorgen weer een neg.ovu test. Temp is ook nog steeds laag. Nou komt mijn sprong altijd laat, vorige keer op de dag 17 (is vandaag). Ik hoop niet dat hij veel later komt. Dat zal betekenen dat ze de clomid nog mjeer omhoog moeten gooien, alleen zullen ze dat niet zo snel doen (schat ik in) omdat ze de 2x dat ik op 100 zit, geen controles hebben gedaan. Lieve Wies en Vruchtje, ik denk aan jullie vandaag. Hopelijk vanavond geen vervelend nieuws.
Ook ik ben terug op post voor nieuws... het is hier toch weer heel spannend en vreemd deze maand hoor! Bij Wies zet het niet door, Hopefully krijgt maar geen posi ovutest, Jinky heeft indrooglijntjes etc! Vruchtje, ik duim hard dat het zich niet doorzet hoor! Ik weet dat de MMM nogal hard is maar ja wachten en zwoegen wordt echt wel beloond (kijk maar naar mij )!
Wies, hoe gaat het met jou? heeft het nog niet doorgezet? Hopefully: Goed blijven klussen, ik hoop dat je morgen een positieve ovu.test hebt. Vruchtje: dikke knuffel, ik hoop voor je dat het niet doorzet Ik voel me niet zo geweldig, of beter gezegd ik heb weer flink uitgehuild. Ik ben het zo zat, uitgerekend vandaag ongesteld geworden. Bij de gyn. inwendige echo gehad, maar niks afwijkends gezien, maak me nog steeds een beetje ongerust over andere organen ofzo. Bij ons in het ziekenhuis hebben ze zomer stop, dus we kunnen pas weer in september beginnen met de 4e iui. Pff, wat een eeuwigheid. Zit er echt doorheen, in november is mijn schoonzusje uitgerekend, komt nu steeds dichterbij, wanneer is het onze beurt Groetjes Jinky
Ah Jinky, ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit nu... dat je ziekenhuis ook nog een zomerstop heeft is wel dubbel balen! Ik kan niets zeggen of doen om je verdriet te verzachten maar wil je van hieruit wel een hele dikke knuffel geven meid! Ik leef echt met je mee!
Hoi Lieve meiden, De ongie is hier vandaag los gebarsten niets aan te doen. Nu maandje rust in verband met vakantie en trouwen en dan in juli weer starten. Recepten worden alvast naar ons opgestuurd. Het is natuurlijk een enorme teleurstelling dat het niet is gelukt maar had er wel goed rekening mee gehouden. Wies: hoop dat je met goed nieuws kan komen. Hopefully: dure hobby dan he die ovulatietesten. Ik had met clomid ook altijd pas positieve test op dag 17. Ga duimen dat jij ook snel een positieve test in handen krijgt. Jinky: hele dikke knuffel van jou. Vervelend dat jullie ziekenhuis zomerstop heeft. Probeer voor zo ver het kan goede afleiding te zoeken. evaz: jij zit nu in die slopende wachtweken zie ik; ga voor je duimen hoor. liefs vruchtje
Jinky, ik leef met je mee. Wat balen zeg, dat je ongi is doorgekomen. En zeker enorm balen dat het zh ook nog een vak. stop heeft. Mag ik vragen in welk zh je loopt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik hoop ook dat er deze maand een wonder gebeurd. Gelukkig dat ze niets ernstig gevonden hebben, al vraag je je nu natuurlijk wel af waardoor het dan komt. Wie weet gaat het weg met de ongi. Ook voor Vruchtje een dikke knuffel. Is weer een enorme teleurstelling. Nu maar even focussen op je bruiloft, daar moet je wel van gaan genieten, met een leuke huwelijksnacht en wie weet...... Wies, waar ben je? Ik wil goed nieuws deze maand. Marisha, ga jij dan wat leuks vertellen? Hoe gaat het met je? Echt super dat je ons nog steeds een hart onder de riem komt steken. SRB nog 4 nachtjes........ Spannnend! Hoe voel je je?
Ach wat een nare berichten hier meiden. Daar had ik niet op gerekend. Jinky, op zich fijn dat er niets aan de hand is, maar toch ook wel naar dat het niet betekende dat je wel goed nieuws had. Superirritant zeg, van die zomerstop. Zo word je geduld zeker op de proef gesteld. Dat gevoel van het schoonzusje ken ik. Mijn beste vriendin is half augustus uitgerekend en hoewel ik het haar echt gun, wordt het wel steeds moeilijker om haar te zien en mee te leven. @ Vruchtje: hele dikke knuffel. Ik vond het fijn samen op het wachtbankje. Je bent ook eerder ongesteld dan verwacht dus, had je het wel aan zien komen? Heel veel sterkte, ik weet hoe teleurgesteld je bent en voel met je mee. @ Wies: hoe is het? Ben heel benieuwd. Wat een spanning zeg. @ Hopefully: mijn arts heeft wel eens gezegd dat als je ovulatie 's avonds (of juist 's morgens) komt (sorry, weet het niet meer precies), die testen niet 's morgens werken. Als je zeker weten het juiste moment eruit wil halen, zou je twee of drie keer per dag moeten testen, aldus mijn arts. Dus het is niet ongebruikelijk dat ze niet werken blijkbaar. Veel klussen dus... Dikke knuffel voor allemaal (ook voor jou Marisha, ook al heb je geen nieuws, vind het echt heel fijn dat je zo vaak langs blijft komen!) xxx
Bedankt voor jullie lieve woorden! Marisha: inderdaad lief dat je aan ons blijft denken, het is fijn om te weten dat het goed gaat met je, je bent ons grote voorbeeld. Hopefully: ik loop in het st.lucas ziekenhuis(groningen). Heelveel sterkte allemaal en dikke knuffel, Groetjes Jinky
oh lieve meiden, wat een vervelend nieuws allemaal hier. verdorie zeg, ik steek iedereen aan. Jinky, sterkte meid, ik snap dat je er doorheen zit, het is ook slopend. Mijn schoonzusje is ook zwanger, in oktober uitgerekend, ik weet precies hoe je je voelt. En ook ik heb een zomerstop, een schrale troost, maar je bent niet alleen. Bij ons is het vanaf juli, dus ik kan er nog 1 hierna. vruchtje, wat ben je al vroeg ongi! is het echt doorgezet? wanner ga je op vakantie? hopefully, verdorie, hoe kan dat nu? Je moet toch onderhand een positieve test hebben?maar mss is ie iets later idd, we blijven hopen. bij mij is het nog onduidelijk. Ik heb vanmorgen gebeld naar de gyn en zolang er geen helder bloed is, is het geen ongi, en mag ik niet met menopur beginnen. Als het maandag nog niet is, moet ik weer bellen. Nu heb ik vandaag wel meer bruin gehad, echt slijm, beetje net als menstruatie alleen dan bruin. Niks rood. En ook wel minder dan ongi, maar wel meer dan afscheiding. Straks is het gewoon al wel mijn ongi, en loopt mijn volgende cyclus direct niet goed doordat ik te laat met menopur start. wat moet ik nu doen? Mijn buikpijn is ook niet normaal, als ik loop doet het al zeer door het schokken. En vanaf mijn maag tot mijn onderbuik doet het zeer. mijn temp was vanmorgen ook nog vrij hoog. Ik zal mijn kaartje eens plaatsen, voor degene die het tempen snappen.
Meid, dat temp. kaartje ziet er goed uit Misschien heb je gewoon nog wat meer hcg nodig. Groetjes Jinky
denk je? ZO hoog is ie nu ook weer niet, hij hangt er een beetje tussen. En het bruin bloed, is dat niet erg veel voor een innesteling. SOms denk ik dat het mss iets was, en dathet mis is gegaan, en dat ik daarom zo'n buikpijn heb. pppfff, die onzekerheid, je maakt jezelf van alles wijs daardoor. Hoe voel je je nu, gaat het weer een beetje? Vreselijke dag is toch die eerste ongidag hè.
Wies je kaartje ziet er goed uit en je temp. blijft hoog na je eisprong. Ok, 1 inzinker, maar dat kan zoveel oorzaken hebben. Heb je nog een keer getest? O, ik hoop het zo voor je. Volgende week samen met SRB goed nieuws. We hebben nog een inhaalrace nodig van de vorige keer. xxxx
Wies, ik blijf hoopvol hoor! Het kan nog alle kanten uit. Ik had de laatste keren ook al dagen buikpijn voor ongi, maar ik had ook menstruatiekrampjes toen ik zwanger was. Kortom, pas zeker als het echt rood is. 3 dagen overtijd geeft hoop, maar ik snap je onzekerheid en het vreselijk frustrerende wachten. Jinky, een enorme knuf, weet hoe je je voelt meid. Het is ook zo moeilijk allemaal. Ik houd me groot deze maand, maar diep van binnen ben ik zo triest zo langzamerhand. Die zomerstops zijn killing, echt slechte zaak hier in NL. Daar doen ze niet aan in Belgie hoor! Belachelijk dat je pas in sep verder kan! Maar geef in de tussentijd de hoop niet op! Nogmaals dikke knuf en sterkte. Vruchtje gaat trouwen! Leuk!
Je zou verwachten dat Groningen toch niet zo´n klein zh is en dat ze daar constant door blijven draaien. Ik krijg helemal de zenuwen, ze zullen toch niet bij ons ook een stop gaan houden. Ik zie het alweer voor me: Helaas mevrouw, de komende 2 maanden zult u het zelf moeten doen......... Eva is dat ook een reden bij jullie? Dat ze juist nu de pauze inlasen voor de ivf, of moet dat verplicht voordat je daarmee start of wachtlijst? Hier nog steeds een constante temp. Ben gisteravond nog wel wezen vissen maar het nadeel is dat ik ze niet meteen zag omdat ik geen hengel heb.
Hopefully, volgens mij heb je altijd wel iets van een wachtlijst, maar inderdaad, bij ons is er in juli zomerstop. Ze beginnen pas met de nieuwe groep voor IVF in aug. Ik weet niet hoe lang ze door gaan met IVF, maar met IUI gaan ze door tot 20 juni. Als je daarvoor ongi wordt, dan mag je nog een ronde meedoen, daarna niet meer. Is dus niet zo erg als bij Jinky, maar toch ook vervelend. Ik had waarschijnlijk 20 juni net gehaald, dus in theorie had ik nog een keer IUI kunnen doen, maar wij kozen voor rust. Verder is het zo dat je voor je IVF een maand aan de pil moet. Althans bij ons. Reden daarvoor is geloof ik enkel en alleen dat ze het daardoor beter kunnen plannen. Voelt wel heel tegennatuurlijk.... Tjemig meid, wat gek dat je nog geen posi ovutest hebt! Ik heb altijd begrepen dat je LH meestal vroeg in de ochtend gaan stijgen, daarom moet je niet met ochtendurine testen, want dan zou je hem in theorie net kunnen missen doordat je de ene ochtend net te vroeg bent en de volgende ochtend net te laat. Maar dat weet je misschien al. Misschien moet ie toch gewoon nog komen. I hope so! Wies, al nieuws?
Heb vanmorgen niet getest. Mijn temp. was nog steeds laag. Ik ga nu gewoon op mijn gevoel af. Als ik steken voel zal ik even in een potje plassen SRB gaf ook al een goeie tip, dat je het inderdaad kan missen en als je goed wilt controleren moet je toch een aantal keer per dag testen. Ik laat het zoals gewoonlijk weer over mij heen komen. In de mmm gaat niets zoals je zelf wilt. Hebben we nog leuk nieuws? We hebben iig ZON, weer even energie opdoen.
hopefully, als je maar regelmatig blijft klussen, kan het niet missen toch? Maar het eitje moet niet te lang blijven zitten hoor, ik snap dat je broek er onderhand van afzakt. En heb jij zon gehad vandaag? Hier was het de hele dag bewolkt, al de hele week trouwens. morgen geven ze in het hele land goed weer dus ben beniuwd. Vruchtje en jinky, hoe gaat het met jullie. Ik leef erg met jullie mee, dikke knuf. Eva, ook voor jou een dikke knuf, vreselijk dat je zolang in de wacht wordt gezet hè. Hopelijk komt het in de rustmaanden goed, en hoef je helemmaal niet verder daarna. Nou, bij mij is het niet veel veranderd. Vanmorgen had ik een goeie veeg helder bloed, hè hè, dacht ik,eindelijk duidelijheid. Maar goed, dat was ook 1 veeg, daarna weer alleen maar bruin. En er zitten ook stukjes in, sorry hoor, beetje korrelig zeg maar. En nu heb ik me nog gekker gemaakt, want ik ga straks stappen en heb voor de zekerheid een test gedaan. Ik zie dus een héééél vaag streepje, echt hééél vaag, ik moest het in het daglicht houden en me focussen.Mijn man is heel het weekend weg voor zaken, dus ik kan hem aan niemand laten zien. Mijn vriending komt hier langs zomenteen, en ik laat hem haar toch zien hoor, of zij hem ziet, of dat ik me echt gek maak. pppfff, ik zit helemaal te shaken hier!