Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Jeetje, wat spannend!

Misschien maak je inderdaad wel gewoon weinig hcg aan. Een van de anderen (Robina) mocht van haar arts pas na 3 weken testen, misschien is dat dus toch niet zo gek...

Niet drinken maar vanavond.

Heb je nog genoeg testen in huis? 's Morgens is het altijd duidelijker.

Sterkte! xxx

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey Wies hier gaat het wel hoor. Spannend meid dat je een licht streepje hebt. Hoop dat je vriendin hem ook ziet. Laat je het even weten.

Ik heb er een goed gevoel over :)

liefs vruchtje

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb nog 2 matcare, 1 kruidvat en 1 cb digitaal in huis, dus kan even door,haha

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Kan je die test niet in je album zetten, kunnen we even meekijken?

5. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Inderdaad, dat zat ik ook te denken (in je album). Ga je vanavond nog een test proberen, of wacht je tot morgenochtend?

Ik vergeet trouwens steeds te zeggen dat ik die homeopatische arts nog altijd niet gesproken heb. De praktijk was woensdag dicht, voor vakantie. Geen idee tot wanneer (dat wil zeggen, dat zei het bandje wel, maar ben het vergeten).

xxx

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nee, zelfs te vaag voor een foto,dat heb ik al geprobeerd. ik moest hem echt in daglicht of badkamerlicht bekijken anders zag ik hem niet. ik ben echt bang dat ik mezelf voor de gek hou. morgenochtend moet ie toch wel duidelijker zijn als het raak zou zijn, dus is dat niet, geef ik het op. dan verander ik ook gelijk mijn banner! het zou wel leuk zijn als mijn man maandag terug komt en hoort dat het raak is. kan er al helemaal over dromen...

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies ik duim voor je meid. Ik heb toen ook pas paar dgn na nod positief getest en zou dus heel goed kunnen dat je wel zwanger bent alleen langzaam hcg aanmaakt. Heb je last van ongesteldheidsgevoel?

gr vruchtje

ik duim duim duim duim duim duim heel hard voor goed nieuws

8. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Vreselijk he, die onzekerheid. Je kunt ergens niet opgeven tot het over is, maar je wil jezelf ook niet gekmaken als het niet zo blijkt te zijn. In ieder geval duim ik ondertussen heel hard met Vruchtje mee. Wij hebben in ieder geval nog hoop voor je.

Overigens heb ik het met een ovu-test wel eens gehad, zo'n heel licht streepje (dat ik alleen zag, mijn vrouw vond het onzin). Daar werd ik ook echt gek van. Dan is zo'n digitest toch wel handig, dat is een duidelijke ja, of nee. (maar dat zal dan nu nog een nee zijn, want als er nog niet genoeg hcg is, krijg je geen ja...)

Ik vind het ook heel naar voor je dat nu net je man er niet is. Dan is het nog lastiger om met je voeten op de grond te blijven he.

Hele, hele dikke knuffel!

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dank je meiden!ik ga vanavond niet meer testen, en lekker naar de stad en mijzelf 1 drankje beloven,dat heb ik wel verdiend (en onwijs zin in)
    Srb, bedankt nog voor he tproberen, ik ben toch wel gestopt met slikken nadat jij iets zei over verhoogde kans op miskraam. ik heb het ongeveer 4 of 5 dagen geslikt, moest 3 keer per dag, maar soms is het maar twee keer geweest. ik ben bang dat het mss niet goed is nu daardoor, maar dat kan toch niet?

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Nee, dat is absoluut niet de oorzaak hoor, dat is echt lang geen overdosis! Niet jezelf de schuld geven, dat hoeft echt niet.

En ja, 1 drankje kan nu ook nog geen kwaad (ik geloof dat een emmy tot de 7e of 8e week niets uit je bloed opneemt), dus als dat helpt: geniet ervan!

Nog een dikke knuffel!

11. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Je blijft het spannend houden. Hebben die testen van ons met elkaar afgesproken dat ze geen pos. test laten zien?

Ik had vanaaf weer heel veel krampen en het leek echt op een eisprong, dus ik meteen testen, maar helaas....het vage streepje was nu nog vager. Voor de zekerheid maar weer geklust. Gisteravond ook al dus ik hoop dat er nog winnaars achter zijn gebleven.

Vandaag idd een hele tijd zon gehad, was behoorlijk warm.

Wies ga lekker genieten vanavond en drink lekker een borrel. Even je gedachten opzij.....maandag heb jein ieder geval duidelijkheid.

Ik hoop het zo voor je!

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dank je hopefully, ik heb idd even een borrel gedronken, dat doet je toch goed. ik heb op heel de avond 3 rosé op, om en om met een frisje, én met ijs, dus ik heb me netjes gedragen. Mss hebje toch al je eisprong gehad hopefully, nu je test vager is geworden. Je hebt in ieder geval nog voor de zekerheid geklust, dus meer kun je niet doen toch? Dan kun je maar beter hopen dat ie is geweest, dan heb je weer snel je nod.

Ik hoop dat hetmorgen hier ook beter is, ben wel weer toe aan wat zon. Ik test morgenochtend met ochtendurine weer, ik drink zomenteen nog een klein glaasje water, want teveel is niet goed toch?
    Mijn bruinverlies is trouwens helemaal gestopt sinds vanavond, dus uiteindelijk 3 dagen bruinverlies, met 1 veeg rood gehad. Hopelijk komt er morgen niks na....
    Welterusten allemaal, tot morgen!

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou, ik heb net zo'n vage test (alleen nu van kruidvat) als gisteren. met matcare heb ik ook weer getest, en daar zag ik nu niks op. mijn temp is gestegen?maar mss komt dat door die 3 rose en dat ik maar 41/2 uur geslapen heb. zal blij zijn dat het morgen is, dan kan ik weer bellen naar de gyn. dan vraag ik gewoon om een bloedtest. Ik begin och nog maar neit met menopur vandaag,wat denken jullie?

14. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zou nog niet starten met Menopur, maar even afwachten wat de gyn morgen zegt (bloedtest).
    Misschein dat je daar ook een testje moet gaan doen.
    Succes iig!

Liefs Nikkie

15. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ik zou ook wachten tot morgen.
    Heb je nou echt neg. testen dan zou ik beginnen maar die heb je niet :)

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wies, ik hoop dat je test morgen duidelijker is, wat moet dit spannend voor je zijn zeg.
    Sterkte en ik blijf duimen.

Groetjes Jinky

17. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Wies (en trouwens ook @ Hopefully :) Je hebt in ieder geval een leuke avond gehad dus :) Wat een rottesten zijn het toch allemaal. Al die onduidelijkheid.

Wel verstandig inderdaad, even afwachten wat de bloedtest zegt.

xxx

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goh Wies, ben ik 1 dagje niet online en mis ik hier al die berichten! :confused: Oh meis, ik zou ook niet met de menopur beginnen en hopelijk kan je morgen in het ziekenhuis terecht voor een bloedtest! Dit zou echt wel fantastisch zijn! Heb ondertussen al dikke blaren op mijn duimen maar ik blijf verder duimen ;)

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Trouwens, Hopefully, als je ovutesten lichter beginnen te worden kan het idd zijn dat je je piek gewoon gemist het en dat het je ei elk moment kan springen! Gelukkig heb je iig genoeg geklust zo te lezen dus daaraan kan het alvast niet liggen!

Vruchtje, balen dat je ongi geworden bent! Hopelijk heb je je lekker laten verwennen dit weekend en kan je je weer opladen voor de nieuwe poging!

Enne, wij gaan vanavond de peter vragen en volgende week de meter! Hopelijk zeggen ze allebei ja :D

20. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Leuk Maris! Volgens mij is het een hele eer om peter en meter te worden, dus daar zouden ze toch geen nee op zeggen? :)

Hoe is het Wies?

xxx

Deel Deze Pagina