Wies start met IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by wies31, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Ja, echt, denk jij ook dat Portugal gaat winnen? :) Daar drink ik op (thee bedoel ik, lekkerder met brownies).

Kom maar op met die voorspellingen dus!

Mijn brownies zijn trouwens wel door iedereen heel makkelijk na te maken. Je koopt zo'n pak bij de Appie (van het merk Home Made had ik nu), gooit er water bij, giet het in het bakblik, strooit er wat nootjes over (mijn special touch), bakken en klaar :) Maar wel echt heel lekker, ik stond er zelf ook versteld van.

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    klinkt makkelijk, mss toch eens een keer proberen. Ik heb net gegeten en krijg allemaal weer trek nu!

3. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Wou je mijn recept ook? Whahaha.

Ik denk finale Portugal-Frankrijk.
    Vind die ene wel leuk, hoe heet hij ook alweer, even navragen.....
    Natuurlijk Ronaldo, hoe kan het ook anders zo heten ze allemaal. Maar dan de Portugese versie. Lekker jong vuil secreet. :) Ligt wel 89min. van de speeltijd op de grond. Als hij niet rechtop staat om iemand anders onderuit te schoppen.

Mmmhh, jee het lijkt wel of ik ooit gekeken heb.

O ja voorspelling morgen tegen Italie 1-2 voor Italie, sorry voor alle Nederlandse fans.

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    nee,ik zeg 2-1 voor nederland, ze starten goed denk ik!

5. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hee hopefully, jij gaat lekker in je pool! 2-0 voor Duitsland... :)

6. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Kom maar op met dat geld......ben niet hebberig ofzo :)

Had de allereerste wedstr. ook al goed, nu nog 50 standen te gaan.

En ik heb normaal niets met voetbal, buiten het familietoernooi waar ze me altijd voor weten te strikken, o nee...ook dat vind ik eigenlijk niets.

7. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hahaha, heerlijke sportivo's zijn we toch.

Ik ga zo naar bed, de wedstrijd is bijna over (dus dan moet de laptop ook uit...).

Welterusten allemaal & tot morgen!

Dikke knuf!

8. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Onze weder-helft kijkt naar voetbal en wat doen wij......wij komen gezellig samen op het forum en gaan het daar over voetbal houden. hahahahahah :)

Het net even snel een douche gepakt, oei...geloof dat ik lichtelijk rood ben op mijn rug (zonnetje was toch iets te heftig, ik verbrand anders nooit)

Morgen spannende dag.

Weltrusten!

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    mijn man belde net vanuit engeland,de lieverd. Hij had daarstraks al gebeld, toen zat ik op het terras met vrienden. Hij belde nog even om te vragen hoe het was. Ik vertelde over de test, dat ík natuurlijk wel een lijntje zag staan. Hij moest er erg om lachen. "Je wilt te graag dat ie er staat!" Vond ik wel even fijn dat ie belde, mis hem nu toch wel in deze spannende periode. Morgenavond komt ie gelukkig thuis, hopelijk heb ik dan een leuk kado voor hem! Welterusten meiden, en niet teveel dromen over de voetbal hè. Hé hopefully, kassa voor jou hè! begint goed. Die brownies hoeven we zelf niet meer te bakken, die kopen we (hopefully dan) wel bij de bakker!

10. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Wies wat spannend. Ik kom morgen kijken of je GOED nieuws hebt.

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    mijn temp was weer megalaag ineens, snap er echt niks meer van. Mijn hoop is wel weer gehalveerd na deze temp. Ik heb zomenteen eerst werkoverleg van 9 tot 12, ik bel in de pauze even naar de gyn, en laat jullie straks meer weten.

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goh Wies, je temp wil echt niet mee werken heb ik de indruk :( Nou ja, hopen dat dit gewoon niets wil zeggen en dat je straks gewoon goed nieuws krijgt (aan tempen heb ik nooit gedaan dus kan er niets zinnigs over zeggen)! Ben je al op bloedonderzoek geweest of laat je dat nu niet meer doen omdat je temp nu laag was? Ik blijf echt super hard voor je duimen!

Wat hadden jullie het gezellig gisteren op het forum zeg :D Hier ook geen voetbalfanaat... mijn mannetje gelukkig ook niet dus dat scheelt wel! We hebben ons gisteren avond lekker druk zitten maken dat alle zenders dat stom voetbal gaven :)

Nu scheelt het natuurlijk ook wel dat wij er (voor de zoveelste keer) niet in zitten dus dan heeft het al helemaal geen zin om te kijken ;)

De peter heeft gisteren (gelukkig) toegezegt. We hadden een beertje gekocht met een truitje met de tekst 'liefste peter' en een gedichtje waarin we uit naam van onze baby vroegen om peter te zijn (voor de meter hebben we hetzelfde voorzien).

13. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Goedemorgen allen, ik ben ook verbrand... hele dag buiten in de zon geweest, voetbal is lekker totaal langs me heen gegaan :) Jullie 3 pagina's terug gelezen van de afgelopen 2 dagen :) Viel me op dat Wies iets schreef over risiko op miskraam in verband met iets wat je geslikt had, ik denk dat ik iets heb gemist. Kan niet terugvinden wat je bedoelt. Maar bij risiko op miskraam zit ik natuurlijk direct recht overeind, want ik ben ontzettend bang om dat nog eens mee te maken. Waar hadden jij en SRB het over, mag ik dat vragen? Ik duim nog steeds voor je, hoop dat de lage temp toeval is, 6 dagen over tijd! Dat begint toch echt hoopvol te worden! Sterkte en hopelijk kun je een bloedtest krijgen!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Wies,

wat maak je het toch spannend meid!

Ik duim nog steeds met blaren op de vingers :)

Liefs Liesje

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    evaZ, we hadden het over een homeopathisch middel, Sabina D4. Het schijnt de innesteling te bevorderen. En nu had srb iets gelezen dat het ook een verhoogde kans op miskramen kan veroorzaken. Maar we weten niet precies hoe het zit. Ze wilde het nog vragen aan de arts, maar die is er op het moment niet. Ik heb het even geslikt, een dag of 4/5 hooguit, en ook niet altijd de aangeraden hoeveelheid.

Ik heb net bloed laten prikken, en krijg vandaag de uitslag nog. Maar die temp van vandaag was zo ontzettend laag,dat ik er niet echt meer in geloof. Zo'n kaartje heb ik nog nooit gezien tussen de zwangeren. Mijn bruinverlies is bijna gestopt vandaag, dus uiteindelijk zou het net zo lang geduurd hebben als een echte ongi. 1 meevaller, als het niks is zit ik al weer op dag 5 vandaag en heb ik volgende week alweer de volgende iui. maar we zullen de uitslag nog even afwachten. blijven duimen meiden!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Dit is nu idd reuze spannend! Enig idee wanneer je de uitslag krijgt? Ben reuze benieuwd :D

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    zal eind van de dag zijn denk ik, ik heb pas om half 1 bloed laten prikken. wel met spoed, ik mocht voor iedereen,haha, krijg je gelijk weer van die kwade gezichten!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    nou Wies ik zal je vertellen dat mijn vriendin die door IUI zwanger is geworden de 1e keer, nu weer zwanger is. Zij had ook alleen wat bruinverlies enzo en toen het na een week nog niet op gang was gekomen heeft ze maar eens een testje er tegen aan gegooid...en ja hoor zwanger!

dus ik blijf voor je duimen

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hoopgevend liesje! ik heb sinds gisteren kleine lichte ongisteekjes. dat voel ik normaal wel eens als ik tegen mijn ovulatie aanzit, maar dat is niet geval, dus ben benieuwd.

Share This Page