Wies start met IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by wies31, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,191
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Lieve Wies ik hoop zo op goed nieuws voor jullie! Ik duim.

gr vruchtje

2. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Wies, wat is het spannend zeg! Hopelijk word je snel gebeld.

Ik heb geen idee hoe die temperaturen werken eerlijk gezegd. Ik snap dat je er wel iets uit af kunt leiden, maar het gaat om zulke kleine verschilletjes soms.

Ondertussen duim ik heel hard voor je!

xxx

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    wies heb je al uitslag gekregen ?

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    ben net gebeld, en het is weer negatief...
    Ik moest me al inhouden niet te huilen aan de telefoon. Verdorie, ben dit zo beu nu, word er ontzettend moe van! Mijn man is ook nog eens niet thuis, die komt pas vanavond laat thuis. Hij zou straks nog bellen vanaf het vliegveld. Het zonnetje is hier bij mij even weg nu...
    Vanavond beginnen met menopur, en woensdag al mijn 1e FM,dat is gelukkig al snel.
    Bedankt meiden voor al jullie steun de afgelopen dagen,weken. Ik hoop dat srb morgen het goede voorbeeld gaat geven en dat de rest snel mag volgen!

5. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Oh lieverd, wat een narigheid! We hadden het ook zo voor je gehoopt, zeker na al die dagen van onzekerheid en dubbelzinnige testen. Ik weet hoe je je voelt.

Heel veel sterkte he! En als je ons nodig hebt voor een schouder: we zijn er voor je.

Hele dikke knuffel!
    xxx

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,191
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Lieve Wies,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu beu bent. Dan kan je nog beter gewoon ongesteld worden. Hoe verdrietig dat al is natuurlijk. Balen ook dat je mannetje er nu niet is vanavond maar even lekker bij hem uit huilen. Succes met 1e fm woensdag. Als ik terug ben van vakantie kom ik snel hier kijken en hoop dan op goed nieuws van vele.

liefs vruchtje

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Lieve Wies

las je bij het andere topic...en was zo benieuwd hoe het vandaag was gegaan...en nu lees ik net dat het negatief was....Fuck, klote, schijt en verzin er maar een paar bij! Ik vind het zo rot voor je: had het je zo gegund, zeker na al die onzekerheid van de afgelopen dagen!
    meis, we komen er wel....vind het toch nog steeds mooi dat 'het duurt nu eenmaal langer om het mooiste, liefste, schattigste beebje ter wereld te maken'! (eh...maar die zijn wij hier aan het maken....nou dan zijn er vandaag gewoon even twee schattigste. liefste ;) ).
    Heel veel sterkte!

Koosje

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik kan me voorstellen dat dit hard aankwam. Ik vond het altijd zo vreselijk om slecht nieuws over de telefoon te krijgen! Hebben ze je nog een verkaring voor die rare ongi gegeven?

Ik vind het echt vreselijk voor je. Ik had beter nieuws verwacht na die vage testen :( Een hele dikke knuffel van hieruit... ik kan me alleen maar voorstellen hoe erg je nu moet balen :(

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    nee, geen verklaring, ik heb de assistente aan de lijn gehad, en die wist het allemaal niet. Ik dacht (en dat zei ie ook vanmorgen) dat ik een gyn aan de lijn zou krijgen. Ik vroeg aan haar of ik het als een ongi moest zien en of ik moet beginnen met spuiten. Ze ging het daar even vragen zei ze, en toen ze terug kwam zei ze van wel. Daarom ben ik blij dat ik woensdag al moet, ik zit eigenlijk nog met zoveel vragen. En dan heb ik nog maar 2 keer gespoten (en ook maar 37,5 deze ronde, een halve ampul), dus kan eht nog niet heel veel gedaan hebben als er iets is ofzo.

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    ik ga zo voetbal kijken ergens, en mee naar het nieuwe huis van mijn broer, dus ben zo al weg. Nogmaals bedankt voor al jullie reacties (ook alvast voor hopefully ;) ) Morgen moet ik werken en heb ik training. Dus ik spreek jullie waarschijnlijk woensdag weer, en dat kan ik al gelijk weer zeggen hoe de 1e FM was. Het gaat wel lekker snel in ieder geval!
    Fijne avond allemaal!

liefs wies

11. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Balen Wies, had ik echt fijn voor je gevonden als het eindelijk raak was..Succes de volgende ronde

12. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    He verdorie, ik had ook zoveel hoop.
    Nou lieverd een hele dikke knuffel. Drink vanavond lekker een paar borrels en hopelijk kan je snel uithuilen in de armen van je man.

Wat kan ons lichaam ons voor de gek houden he. Alles lijkt op een zw, maar dan toch weer de teleurstelling.
    1 voordeel heb je idd wel, je zit alweer op dag 5. Voor je het weet je eerste fm weer. Je doet potverdorie wel 2 cyclussen in 1 cyclus van mij.
    Vandaag weer een lage temp. voor mij doen.

Laat je vanavond maar lekker opnemen in de oranje gekte, ben bang dat ik ook de klos ben. Maar het is toch altijd wel gezellig om met een groepje samen te zijn. Je bent dan gelukkig niet alleen.

xxx

13. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Wies wat ontzettend k.... Echt super super balen. De spanning loopt zo hoog op als het zo lang vaag en onzeker blijft en dan komt die negatieve test toch weer keihard aan. Het is weer huilen en weer opkrabbelen voor de volgende ronde meid! Wat ik alleen niet goed snap is hoe het dan kan dat je al weer op dag 5 zit. Hoef je niet te wachten tot echt helder rood verlies en tellen die rare dagen met licht bruinverlies dan als menstruatie? Ik hoop het voor je natuurlijk, dan gaat de tijd snel. Maar hoe verklaren ze dan zo'n gekke menstruatie, heeft dat met medicatie te maken? Nou ja, als je geen zin hebt om te antwoorden nu, alle begrip. Bedankt ook voor je uitleg over dat middel, goed dat ik dat weet. Hoop dat de 2 doelpunten van net een beetje vrolijkheid konden brengen. Tot gauw.

14. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Volgens mij waren het er 3 Eva. Zo te zien ben jij ook al zo´n geweldige fan ;)

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik heb ook gekeken gisteren (en natuurlijk voor mij favoriete buurlandje gesupporterd :)), al was het alleen maar om die arrogante italianen op hun bek te zien gaan en hier vandaag die twee italianen bij mij op bureau een beetje te pesten :)

Ben echt geen voetbalfan (zal wss de enige wedstrijd zijn die ik zie) maar het was een super wedstrijd!

Wies, hoe is het met jou meis? Al een beetje bekomen? Vandaag kom je niet online maar wil je wel alvast veel succes wensen met de FM morgen!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Wies,

wat ontzettend klote meid! Gelukkig kan je snel verder met je cyclus.
    maar hou hoop !

17. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Hey meis,

Hoe gaat het vandaag met je? Kan je je gedachten een beetje opzij zetten? Volgens mij had je training vandaag, van je werk? Dat zijn altijd van die lange dagen. Hopelijk is je bruinverlies over.

Hier nog even een dikke knuffel!

18. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hier ook nog een extra knuffel voor jou Wies. Nu eerst even samen huilen denk ik, en er dan weer samen tegen aan, ok?

xxx

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hey meiden, het gaat wel weer vandaag. Mijn bruinverlies is bijna over, het is nog donkergeel. Hopelijk morgen bij de fm over. Maar gisterenavond in bed weer dat ongigevoel, en vanmorgen een megasteek op mijn werk. Het leek net of ik een stroomstoot kreeg, zo kort en heftig. Ik vertel morgen heel het verhaal nog even voordat ze de fm gaan doen, dan hoop ik dat ze het even goed bekijken, want ik voel me wel anders dan anders. Alsof er iets mis is ofzo. Ben blij dat het morgen al is.
    srb, we gaan er weer tegenaan deze ronde, ooit moet de onze toch zijn? allebei de 5e (volgens de chinezen toch scheepsrecht hè)
    hopefully, weet je nu al of je je ei hebt gehad, of nog steeds onzeker?
    Ik denk zelf dat je hem gehad hebt, en dat je nu op het wachtbankje zit. Hopelijk is jouw bankje beter dan dat die van ons was... ;)

20. Izzie

Izzie Actief lid

Aug 5, 2006
    383
    0
    0
    Wies meis wat balen...
    Een hele dikke knuffel voor jou!

Succes morgen!

Share This Page