Morning, Jullie zullen het niet geloven en ik ook bijna niet meer, maar heb gisterochtend mijn ei gehad. Voelde het bij alles en vooral als ik op de stoel neerplofte. Vanmorgen temp.ook weer hoger. En wat denk je....maandagavond natuurlijk niet geklust. Was even te moe na dat stomme (sorry) voetbal. Na ja we wachten maar weer af. Izzie hoe is het met jou?
hopefully, hè hè eindelijk, maar zondag heb je toch nog geklust? dat is zeker net zo goed hoor! Fijn dat je weer een beetje duidelijkheid hebt nu! Bij mij zag het er allemaal normaal uit. Ik had aan weerskanten wat eitjes zitten, maar nog allemaal onder de 10mm. dat had ze ook wel verwacht, ik heb nog maar 2 dagen gespoten en zit nog maar op dag 7. vrijdag weer terug. Ze kon er verder ook geen verklaring voor geven wat het geweest moet zijn. Vreemd lichaam weer, de volgende keer houd ik maar overal rekening mee voordat ik al denk dat mss zwanger ben. Ik ga werken, fijne dag allemaal!
Goedemorgen, In ieder geval is je cyclus dus wel weer goed op gang. Dat is een beetje goed nieuws toch. Ik kom niet zo heel snel achter je aan, moet eerst nog ongesteld worden (maar laat me door schade en schande wijs geworden inderdaad ook door mezelf me niet meer opjutten dat het nog iets anders kan zijn). Maar we gaan er zeker samen voor, ronde 5. We hebben het al vaker gezegd, maar nu gewoon weer: dit wordt hem! Echt! Broed ze, het worden vast pracht-eitjes. @Hopefully: ze zeggen wel eens dat het komt als je het het minst verwacht. Je weet maar nooit. xxx van een iets blijere SRB
Das goed nieuws Wies. Dan was het dus toch een ongi. Wat ga je trouwens snel voor de fm´s. Is dat sneller omdat je nu spuit? Vrijdag is ook al lekker snel. Er zit maar 1 dag tussen. Hoe voel je je verder?
ik voel me nog steeds raar, nog steeds een licht ongigevoel, maar goed, zal wel tussen mijn oren zitten. Ja, als dat mijn ongi was, moest ik vandaag terug (cd 7) Met spuiten is dat eerder, omdat dat snel kan gaan. Vorige keer had ik op dag 8 al bijna een ovrstimulatie, vandaar dat ik nu maar een halve ampul moet. maar het gaat ook gelijk trager. Maar eigenlijk moet ik vanaf dag 3 spuiten,en dat heb ik natuurlijk niet gedaan, had pas 2 keer gespoten, hopelijk vrijdag gegroeid. Ik kom je snel vergezellen op het wachtbankje hopefully!
En ik ben dus weer terug, al was het maar voor een dagje. Gezellig Hopefully Hebben we nog andere wachtbankers eigenlijk? Izzie, hoe is het met jou? Waar zit jij nu? Hoe is het met jou vandaag Wies? Nog altijd buikpijn?
Krijgen we binnenkort nog een paar testen? (hopelijk morgen nog een mooie positieve ) Ik word een beetje gek van mijn banner, nog 10 dagen...... maar gelukkig (sorry)zit ik niet alleen op de bank en heb ik goede gezelschap.
Tja, en als je mijn moeder moet geloven, dus eigenlijk nog 15 Nee hoor, zo lang hoef je vast niet te wachten. Ja, ik hoop ook op een positieve test morgen. En anders ga ik bloed prikken en dan weten we het ook.
tjonge jonge, het blijft nagels bijten hier, wat een zenuwen nu weer. Hopefully,ik hoop dat je veel afleiding hebt de komende dagen en dat het snel je nod is. en srb, jij komt hier morgen goed nieuws brengen!
Hi allen, Wies al weer goed op weg, toch gek van de laatste menstruatie, maar ja, inderdaad, alles kan he. We letten nu ook echt op alles, deden we vroeger natuurlijk niet. Hopefully, wat goed, eindelijk je ovu! Kon je het ook zien aan een posi test, of was je daar een beetje klaar mee, die testen. SRB, jij houdt het nog spannend! Izzie ook! Voor mij hoeven jullie niet te hopen hoor deze maand, ondanks mijn banner. Ik beschouw het als een verloren maand, zonder IUI, eitje aan verkeerde kant en negatieve samenlevingstest. Echt kansloos. Ik heb een korte cycles, want ovu was erg vroeg, dus ik word denk ik za of zo ongi, 13 of 14 dagen na ovulatie. Eerlijk gezegd voel ik al weer lichte krampjes, dus... Maar ja, duim wel lekker door voor jullie natuurlijk!
Hoe gaat het hier verder met de meiden vandaag? Voor een aantal weer heel spannend op het wachtbankje! We duimen hoor!
SRB: Jeetje wat spannend zeg, ik duim op een positieve (bloed)test! Hier nog steeds druk, druk en druk, over 2 weken ben ik weer volop aanwezig hier, voor nu sorry Groetjes jinky
heb net de 3e fm gehad, en er was bijna niks veranderd, de grootste was nog maar 10mm. Hoe kan dat nu ineens? vorige keer bijna een overstimulatie na 3 keer spuiten. Nu gehalveerd met menopur, 4 keer gespoten en niks. Ze wilden al gaan verdubbelen, maar ik vertelde toen over de vorige keer. Dus toch nog maar even het weekend deze hoeveelheid en dan maandag terug, en eventueel verhogen als het nodig is. Ik ga nu weer denken hè, mmmm,als het toch geen ongi was, dan groeien je eitjes natuurlijk ook niet meer. Of zitten er dan gewoon geen eitjes? In ieder geval de IUI op zijn vroegst pas woensdag. Dat zou de 1e keer zijn dat ie zo laat is.
Hallo, Nog even gauw een berichtje hier. Geen idee Wies, wat er dan met je eitjes gebeurt. Misschien is je cyclus toch een beetje in war, als gevolg van de bijna-overstimulering van de vorige keer? Het komt vast wel goed. In ieder geval succes met de FM maandag! Dikke knuffel voor allemaal!
foutje trouwens,was mijn 2e fm vandaag. ik raak wel verward en moe van de hormonen zeg. veel plezier vanavond srb! en de rst natuurlijk ook met de voetbal.
Hey meiden de 1ste afspraak is hier weer gemaakt bij de gyn. Ik kom binnenkort snel meer vertellen en lezen.
bah, al weer beetje bruinverlies gehad vanavond en hele dag krampen. Morgen breekt het vast door. Weer iemand zwanger in mijn omgeving die dat even kwam vertellen tijdens voetbal kijken. Na ja, die 4-1 maakte een hoop goed... Verwarrend Wies, hopelijk gaan ze lekker groeien nu. SRB, hoe gaat ie? Wachtende dames, succes! Goed weekend allemaal.