Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Inderdaad Wies, misschien komt het wel door de overstimulatie van vorige keer.
    Van het weekend nog even goed klussen, beetje voeding geven, zodat ze mooi gaan groeien ;)

Balen Eva, een hele dikke knuffel.

2. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ EvaZ: ook al had je het verwacht, het komt toch hard aan he. Gaan jullie komende maand weer spoelen? Of niet meer omdat de vorige keer niet werkte? Ga je er sowieso wel weer voor deze maand? Ik kan me natuurlijk goed voorstellen dat je het wel wil proberen, maar elke keer die nare emoties als het dan niet lukt, dat blijft ook zwaar. Sterkte in ieder geval. Knuf!

@ Wies: gaat alles goed vandaag? Goed aan het broeden? Inderdaad, goed eten en klussen, dat kan alleen maar helpen.

@ Hopefully: wat duurt het lang he... Toch fijn, al die voetbalafleiding :) Ik geloof je niet meer hoor, als je zegt dat je het niet leuk vindt :)

@ Jinky: we missen je wel hoor, fijn als je er weer meer bent!

@ Izzie: heel veel succes weer deze ronde! We zijn er voor je!

Ondertussen ren ik nog steeds elke 5 minuten naar de wc om zeker te weten dat ik niet bloed... Ik ga maandag echt bloed laten prikken. Echt :)
    xxx

3. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Whahahaha, je hebt wel een klein beetje gelijk. Ik begin het steeds leuker te vinden, maar dat komt echt dat je meegetrokken wordt in de feeststemmming van anderen en omdat ze wel goed spelen....................

................maar ik vind het hier nog steeds spannender.

4. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Hallo allemaal,

Daar ben ik dan weer na een tijdje. Ik ben druk bezig geweest met mijn scriptie. Het is nu zo goed als af. De voorpagina, titel, voorwoord enz nog. Het heeft wel iets langer geduurd dan afgesproken, maar goed. Volgende week maandag gaat ie naar de tweede lezer en dan is het nog afwachten.

Met de zwangerschap gaat het gelukkig goed. Heb af en toe nog steeds wat bloedverlies. Niet te verklaren, maar met de baby (als je het al een baby kan noemen) gaat het prima. Ik heb nu 3 echo's gehad. De eerste met bijna 9 weken. De tweede na wat bloedverlies ter controle. En de derde bij de verloskundige. Hij groeit goed en beweegt. Het hartje klopt. Tot nu toe is alles goed, maar dat bloedverlies moet nu wel een keer ophouden.

Heb maandag weer een afspraak bij de verloskundige omdat het de laatste keer een leerling echoscopiste was. Wel leuk dat ik hem nog een keer kan zien!

Ik ga straks alles lezen. Er is al heel wat gebeurd volgens mij.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Ik ga nu maar weer verder,

groetjes,

5. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee Cilianne, leuk dat je er weer eens bent. Goed te horen dat het goed gaat met je kindje en met je scriptie :)

Hopelijk houdt het bloedverlies inderdaad snel op, dat geeft wel extra stress denk ik.

Dikke knuf!

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    cilianne, leuk dat je je even laat horen, fijn dat alles goed gaat. maar ik kan me voorstellen dat het bloedverlies je een beetje ongerust maakt. ik hoop voo rje dat het snel stopt.
    srb, spannend, nu echt 1 dagje nog!
    hopefully, schiet al lekker op hè, en idd wat een spannende wedstrijden toch hè.
    evaz, balen meid, dat is altijd zo'n domper die eerste seinen van een ongi. En de rest gaat gewoon door hè, dat is zo frustrerend. Ik droomde vanacht dat ik op een werkoverleg zat, en dat al mijn collega's om mij heen met een dikke buik zat. Ik hield het niet meer! Wat een rotdroom was dat zeg. En afgelopen vrijdag met het voetbal kijken waren we in de stad met vrienden. 3 zwangere vriendinnen die even heel leuk hun buikjes gingen vergelijken. ik was blij dat er nog een vriendin bij was die niet zwanger is. Mijn man vond het ook helemaal niet leuk. maar ja, we kunnen natuurlijk ook niet verwachten dat ze het er helemaal niet over hebben omdat wij er zijn. uiteindelijk hebben we echt lekker voetbal zitten kijken, was erg leuke wedstrijd.
    morgen heb ik weer mijn 3e fm, hooelijk zijn ze nu gegroeid en kunnen we de iui plannen. We hebben vanmorgen nog geklust, waarschijnlij voor het laatst voor de iui. Zou mooi zijn als het woensdag is, zitten er 2 dagen tussen. jullie horen van me morgen!

7. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hi meiden,
    Thanks hopefully en de rest ook. pff was inderdaad toch weer even heel moeilijk. Hoe ga jij op het wachtbankje Hopefully?

Srb, vind het zo spannend voor je meid! We gaan wel weer spoelen deze maand, wil toch de kans niet laten schieten, maar ook een beetje rust in mijn hoofd vinden, dus ik ga gewoon nergens op hopen.

Cilianne wat super fijn dat je door de kritische 12 weken tijd heen bent! Gefeliciteerd, hoop dat bloedingen nu ook snel stoppen!

Wies jij gaat al weer snel als je volgende week al weer IUI zou hebben. Zou hartstikke mooi zijn zeg, de laatste voor jullie zomerstop toch? en hopelijk uberhaupt de laatste!

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    :) Ja, gaat erg goed op het wachtbankje. Ik houd iedereen gezelschap, geloof dat iedereen wel een keer voor bij komt en sommige misschien wel twee keer (kom maar gauw Wies)

Zal blij zijn (als er niets groeit) om weer ongi te zijn. Hopelijk voor het weekend. Ben het helemaal zat en heb volgende week zaterdag een BBQ dus geef mij maar een borrel! Heb vrijdag ook 2 rose gedronken. Had het echt even gehad. Deed me wel goed.

Gaat het weer een beetje Eva, we weet gaan we gelijk op deze ronde, ik ben een beetje traag ;) dus je haalt me wel in.

Nog 1 nachtje en dan een bloedtest voor SRB, allemaal duimen he.
    Wies morgen haar 3FM (lijkt wel een radiozender:)) Op naar de IUI.

Jinky we kunnen niet wachten tot je weer komt.

Ciliane, lekker dat het goed gaat. Ik hoop inderdaad ook dat het bloed snel stopt, maar als het kindje maar goed gaat. Das het aller belangrijkste.
    Mag ik vragen wat voor scriptie je aan het maken bent?

Nou ik ga lekker naar bed, weer een weekend om.
    Weer een dag doorstrepen.

9. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Volgens mij blijft mijn banner hangen.
    Heb het gevoel dat ik al 10 dagen op nog 7 dagen zit..........................................

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nog 6 vandaag hopefully! ik kom gauw, had een eitje van 18,6mm, dus vanavond pregnyl en woensdag de IUI. Kunnen we nog een paar daagjes samen op het bankje zitten. En zeker moet je gewoon een borrel drinken, als je dat ook nog moet laten. Komend weekend is het voetbal en de marathon bij ons, erg gezellig allemaal, en ik zal ook zeker een paar roseetjes drinken hoor! Die srb houdt ons ook lang in spanning zeg,pppff. het wordt weer eens hoog tijd voor een zwangere hier!
    Mijn nod is 2 dagen voor mijn 30e verjaardag. Ik wilde eigenlijk al voor mijn 28e moeder worden, helaas heb ik dat moeten bijstellen. Ik heb nou al een tijdje van, als ik maar voor mijn 30e zwanger ben. Dus dit moet hem worden! We gaan dan een weekend weg, ik heb geen zin om het te vieren,zeker niet als ik dan net ongi ben geworden. Maar het zou wel een mooi cadeau zijn, en dan kunnen we het lekker met zijn 2en vieren in een luxe hotel,mmmm,heerlijk.

11. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Wies wat goed, gelukkig ook nog een positief berichtje na al die verdrietige op andere topics.

Hopefully inderdaad, met weer zo'n korte cycles zou ik er bijna 3 doen in 2 van jou, dat is gek he. Maar dat hoop ik niet voor jou hoor, en zelf weet ik ook niet zo goed of het nou wel een goed teken is dat mijn cycli steeds korter worden. Maar ja, het scheelt wel met wachten inderdaad.

Good luck meiden deze maand, duim voor jullie!

Gisteren belde trouwens mijn beste vriendin... zwanger na 3 rondes van de 2e. Mijn andere beste vriendin belde vorige maand ook net op CD1, ook zwanger na 3 maanden onveilig vrijen met haar nieuwe liefde... net samen. Knalhard in mijn gezicht. Fijn voor hen, daar niet van, maar keihard confronterend. Ik heb bijna geen vriendinnen meer die ook nog over andere dingen kunnen praten... Voel me super eenzaam. Nou ja, misschien zie ik volgende week de dingen weer wat zonniger. Doei

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jeetje eva,dat komt zo hard aan, ik snap niet dat ze dat over de telefoon tegen je vertellen. ik snap precies hoe je je voelt, je voelt je op een gegeven moment de enige die moeilijk zwanger wordt, en ook de enige die niet zwanger is. Bij ons is mijn beste vriendin nog niet zwanger, maar die is wel bezig sinds kort. Dus ik ben benieuwd wie er eerst is. verder is ook iedereen zwanger en/of moeder. Maar ik vind dat ze er wel een beetje rekening mee moeten houden, toch? Ik hoop voor je dat je wat troost hebt gehad van je lief toen je het hoorde. Je zakt dan echt door de grond op zo'n moment. Maar als het straks onze tijd is, is het wel echt heel bijzonder. heel veel vinden het gewoon dat ze zwanger worden, maar voor ons is het echt heel speciaal als het zover is!
    balen van srb trouwens, had het zo gehoopt...

13. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Lieve Eva, 1 ding, je bent niet alleen, wij zijn er voor je. Maar ik ken het probleem.

Joepie, Wies komt snel weer gezellig op de bank.
    Dat doe je weer goed meis.
    Hup, voor je 30ste zwanger, een nieuw streven.
    Je komt toch wel trakteren he!?

Inderdaad balen voor SRB, weer die teleurstelling. Hoeveel moeten we er nog krijgen.........

14. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Eva: inderdaad zo naar he. Het is fijn dat ze die dingen met je willen delen, maar ondertussen... Vorige week ook weer op een werkoverleg brult een collega, oh, weet je wie er ook zwanger is? As if I care! Ik wil niet weten wie er zwanger is. Ik wil niet dat er mensen zwanger worden. Ik wil het zelf zijn. En dan mag de rest ook weer. (Jullie uitgezonderd natuurlijk, jullie mogen wel allemaal. Graag zelfs.)

@ allemaal: Dank jullie wel voor de steun.

xxx

15. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Kom ik vanavond bij een vriendin, krijg ik te horen dat ook zij zwanger is.........weer 1 die eerder met een dikke buik loopt dan ik.
    Maar 1 troost, het kunnen er steeds minder worden.

En ooit is het onze dag meiden.

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey meiden,

Wies, fantastish, morgen weer IUI! Dat gaat wel heel snel bij jou he! Dit moet hem gaan worden! Ik heb ook gezegd toen de beste vriend van mijn man, na 4 maanden samen te zijn met zijn vriendin zwanger bleek te zijn, "als wij maar zwanger zijn voor zij bevalt" en ik moet zeggen 3 dagen voor haar bevalling hadden wij een posi test in handen! Moed houden hoor! Het gaat echt wel lukken!

Enne, ook ik weet hoe ellendig het is als iedereen rondom je maar zwanger wordt en jij als enige achterblijft zonder dikke buik :( Als je maandenlang telkens weer die teleurstelling moet meemaken is het heel moeilijk om nog hoop te houden maar meiden, kijk naar mij... enkele maanden geleden nog diep in de put en nu alweer bijna over de helft van mijn zwangerschap! Jullie gaat het ook lukken hoor! Dat weet ik zeker! :D

Een hele dikke knuffel van mij!

17. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    He meiden, tja moeilijk is dat he, al die zwangeren om je heen. Ik heb in 3 jaar tijd iedereen zwanger zien worden en nu al de 2e ronde bij velen. Gun het ze echt, maar zo confronterend. Maar goed, jullie hebben dat dus ook allemaal...
    Morgen avond hebben we info avond over IVF. Ben benieuwd.
    Lekker weertje, ga zo even naar buiten. Groetjes weer. SRB, hoe istie?

18. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo allemaal,

het gaat wel weer. Gisteren was ik zo verdrietig, maar vandaag eigenlijk wel opgelucht. Niet omdat het niet gelukt is natuurlijk, maar wel omdat de spanning nu weer even voorbij is. Even is alles weer duidelijk. We hebben nu dus even rust, tot de duiveltjes komen (hopelijk donderdag of vrijdag of zo).

Ben in ieder geval blij met jullie lieve berichtjes.

Hoe is het met iedereen?

xxx

19. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Even snel een berichtje.

SRB: wat ontzettende moeilijke tijd voor jou zeg
    Maar kop op , we komen er wel.

Ik zeg dit nu heel positief, maar zo voel ik mij niet.
    Ik zit best wel even in een dip.
    Net zoals jullie vind ik de zwangere om mij heen erg confronterend en moeilijk.
    Paar dagen geleden stapte ik huilend uit de auto na op bezoek te zijn geweest bij mijn zwangere schoonzusje.
    Ik voel me zo verdrietig, mede omdat ik nog een paar maanden moet wachten tot we verder kunnen.
    Nou heeft mijn gyn. gezegd dat ze zomerstop hebben, maar wat houdt dat precies in dan, er zijn toch altijd een paar die wel dienst hebben. Is het dan alleen een stop voor vruchtbaarheidsbehandelingen enzo?

Nog een weekje en dan heb ik wat meer rust, dan is mijn studie zo goed als afgerond.

Iedereen heelveel sterkte en ik denk aan jullie

Groetjes Jinky

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    och jinky, ik leef met je mee, vreselijk is het hè, al dat zwangere gedoe om je heen, je kúnt er gewoon niet omheen,zeker niet als het je schoonzusje is. Maar zoals je tegen srb zei,kop op, we komen er wel uiteindelijk!
    Ik heb het net aan mijn gyn gevraagd hoe het zit met de zomerstop. Maar bij ons is het alleen de behandelingen die stopgezet worden. De echo's enzo gaan gewoon door. Dus na 1 keer rust, begin ik weer met menopur en kan ik ook voor de fm's komen. tegen de tijd dat de iui dan moet is de zomerstop weer voorbij. het zal bij jouw zh ook wel zo zijn denk ik. Moet je eens goed navragen.

Ik heb net de IUI gehad. Héél veel beweeglijke zaadcellen zei ze, 54mlj, echt heel veel. daar kan eht niet aan liggen. Mijn bmm zat weer dicht, helaas, dus het tangetje moest weer aan de pas komen. Maar toen ging het goed. Alleen toen ze alles eruit haalde, bloedde het best wel. Ik heb een maandverbandje gehad, en ben nu thuis, maar het bloed nog steeds. We heel licht en helder, dus er zit gelukkig geen zaad bij, maar het is echt bloed van de bmm. Kon geen kwaad zei ze, maar het ziet er wel zo uit dan hè. Maar goed, hopefully, ik kom lekker bij je op het bankje zitten, en we maken er maar weer wat van!
    Srb, blij te horen dat het weer iets beter gaat, ik had het idd ook, blij zekerheid te hebben. Al is het niet hetgene wat we willen horen. Ik hoop dat je snel ongi wordt, en snel weer met de volgende ronde kunt starten!
    Evaz, succes vanavond met de info avond, laat nje iets weten,ben erg benieuwd ook.

Deel Deze Pagina