Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Marisha: Hihi :D ik zeg ook vaak ijskast en diepvries, vandaar dat ik al een vermoeden had dat jij het ook zo bedoelde.
    Ik zet de pregnyl dan een half uurtje van te voren uit de koelkast, bedankt voor de tip!

Jij ook een fijne avond!

Groetjes jinky

2. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    hopefully: ik heb tot nu toe nog niks verteld! ik hou het ook liever nog voor mezelf.
    Veel afspraken kan ik voor mijn werktijd plannen en anders zeg ik dat ik vanwege ziekenhuis bezoek dan niet aanwezig kan zijn.

Groetjes Jinky

3. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Heej Wies,
    Ik zie dat je hier een eigen topic hebt!
    Nou ik duim zenuw en voel met je mee hoor, we schelen immers niet zoveel!

fijne avond!
    x

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi waarom,ja, het is zover dat ik een eigen iuitopic heb,pfff, dat had ik 2 jar geleden niet gedacht. hoe is het met jou, heb je er een goed gevoel over?
    is het niet erg dat die pregnyl dan niet zo koud meer is, het moet toch niet voor niets in de ijkast/koelkast.
    Jinky, nog 1 dagje meid! hoe was de pregnylspuit? die jheb je gisteren toch gehad hè?

5. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hoi wies,
    Ik heb de pregnyl een half uur van te voren uit de koelkast gehaald en het viel me reuze mee, heb haast niks gevoeld.
    En vanmorgen getest en het tweede streepje kwam te voorschijn, dus de spuit heeft zijn werk gedaan.
    Morgen iui, heel erg spannend. ik hoop dat het met de pijn mee gaat vallen.
    Hoe voel jij je?

Groetjes jinky

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik voel me niet anders dan anders,maar ik zit nog maar 3 dpo natuurlijk.ik reken maar nergens op deze ronde,dat hoor je zo weinig,de 1e ronde raak.
    als het goed is doet het geen pijn hoor de iui. het komt niet vaak voor dat de bmmond dicht zit zei ze.

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wies: Je weet het nooit...

Ik weet dat de iui normaal niet pijn doet, maar ik lees hier dat bij veel meiden met een tangetje gewerkt moest worden.
    We zullen het morgen weten :D

Groetjes jinky

8. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Sterkte morgen Jinky!

En allemaal: tot maandag, prettig weekend! Hopelijk brengt het iedereen goed nieuws. :)

Dikke knuffel!

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    srb;fijn weekend! :D
    jinky;heel veel succes morgen, laat ze maar zwemmen! :)
    je treft net de verkeerde meiden die met een tangetje geholpen moesten worden :( en ze zei dat het de volgende keer weer anders kan zijn. het heeft dus ook niets met de persoon zelf te maken, maar het is een momentopname. Laat het maar lekker op je af komen, daarna lekker met ons op het wachtbankje ;) succes!

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Thanks!

En Jinky, dat vergat ik nog te zeggen: bij mij duurde het de eerste keer nog geen minuut, en volledig pijnloos :) Het komt goed! We denken aan je!

11. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Good luck girls!

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik voel me ondertussen al een oude rot in het vak met heel veel ervaring :D Hier al 4 keer inseminatie gehad zonder iets van pijn... zonder tangetje of andere hulpmiddelen! De pijnlijke inseminaties zijn eerder uitzondering dan regel hoor!

Jinky, fijn dat de pregnyl spuit goed ging! Veel succes met de IUI alvast!

SRB, veel plezier dit weekend en tot maandag (nog maar eventjes dan voor testen ;))

Wies, de tijd kruipt nu voorbij he ;) vind die wachtweken echt verschrikkelijk! Gelukkig kunnen we elkaar gezelschap houden op het wachtbankje!

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dank jullie wel! Fijn die reacties elke keer van jullie

Ik zie nu al op tegen de wachtweken ;)
    Soms word ik gek van verlangen naar ons kindje.
    Jullie weten dat maar al te goed.

Ik houd jullie op de hoogte morgen.

Groetjes jinky

14. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Wies, hoe gaat het? Vile de IUI tegen, was het pijnlijk? Nu weer die vervelende ww in!

En Jinky hoe was het gegaan vandaag?

Lifes Nikkie

15. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Nou meiden, ik zit bij jullie op het wachtbankje!

Het viel erg mee, baarmoedermond was open en dus niks gevoeld. :D
    Slijm was goed en zaad was na bewerking 17,4 miljoen :D
    Geweldig nieuws! Ik ben echt super blij.

Nu afwachten.
    Ik heb vantevoren geen echo gehad, maar ik voel me er niet meer ongerust over ;)

Zo spannend!

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes jinky

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    :D jinky, goed nieuws! 17 miljoen zijn er vast genoeg! Fijn dat het goed is gegaan, en je ziet, meestal is het open. nu lekker met onds op het wachtbankje! ;)

ik heb sinda een uur of 2 kleine steekjes in mijn onderbuik, het kriebelt een beetje. Maar is het niet te vroeg om al iets te voelen? :(
    nikkie;de iui deed een beetje zeer omdat de bmmond dicht zat. dat gefriemel met een tangetje en pinnetje is niet fijn, maar achteraf gezien valt het weer mee, je hebt het er allemaal voor over hè. hopelijk brengt het wat goeds op! :)
    hoe gaat het met de rest van meiden hier? hebben we nog een leuk filmpje voor vanavond? :D

17. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jinky, dat klinkt geweldig.
    Het stelt me gerust dat je weinig voelde. Ik moet nog een klein weekje. Dinsdag eerst een echo....

Spannend dat je iets voelt Wies! Nog even geduld..

Greetz Hope..

18. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wies: spannend dat je iets voelt. ik denk dat je wel iets kan voelen door een bevrucht eitje :D

Hopefully: Spannend dinsdag, voor je het weet zit je op het wachtbankje.

Groetjes Jinky

Ik denk dat we voor een thriller moeten gaan, even goede afleiding ;)

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jinky, fijn dat de IUI goed gegaan is! Welkom op het wachtbankje ;)

17 miljoen is zeker wel goed. Wij weten niet wat wordt binnen gebracht want deze resultaten zijn er nog niet volledig als het zaad al wordt ingebracht!

Wies, die steekjes heb ik ook . Ik voel steekjes vanonder in mijn buik en ook in mijn lies en ik heb zo'n dag of twee geleden 's nachts enorme steken gehad in mijn buik. Zo erg dat ik er wakker van werd :( Ach ja, bij alles dat je anders voelt dan andere maanden krijg je weer hoop! Geen idee of het gelukt is maar zolang we geen negatieve test hebben probeer ik positief te blijven!

Gelukkig heb ik wat afleiding dit weekend! Er moet heel wat geschildert enz worden bij ons thuis... Nog 4,5 dagen! :rolleyes:

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    spannend marisha,gaat echt opschieten nu. Mss even wachten met schilderen, kun je over een paar dagen mss een leuk blauw of roze kamertje schilderen. klinkt spannend,al die steekjes, zo erg voelt het niet bij mij hoor. maar ik ben natuurlijk niet zo ver als jou

Deel Deze Pagina