marisha, tot over een klein weekje! Ik heb zo'n vreselijke dag vandaag. Mijn konijn is vanavond overleden. Hij was vanmorgen al niet lekker, naar de dierenarts gegaan, en medicijnen gehad. maar hij wilde het niet meer doorslikken, en toen is het heel snel gegaan. Ik vind het zó erg!Jullie zullen denken, het is maar een konijn, maar die van ons was meer een hond, die luisterde echt en kwam 's avonds altijd op de bank om gekroeld te worden. We hebben zelfs een traphekje staan (oh nee, hadden, het is al weg) zodat ie 's nachts alleen maar in de keuken kon en overdag in heel het huis. Ik ben zo verdrietig, hoop dat het snel over is...
O nee Wies, wat naar zeg. Weet je uiteindelijk waar hij aan dood is gegaan? Ik heb ook altijd huisdieren gehad en was er verzot op, ik mis ze nog steeds. Heel veel sterkte. Hoe voel je je verder? Marisha tot het einde van de week, ga je iets leuks doen? Sorry misschien heb je dat al vertel maar heb ik het gemist. Eva, het klinkt heftig met al die hormonen (en dat is het ook, dat vind ik al van de iui), maar wij zullen je vanaf hier steunen en voor je duimen. Hier weinig nieuws, nog steeds geen ongi, maar mijn afscheiding wordt wel al donkerder.....dus hij zal er wel aankomen.
Wies wat naar joh. Ik denk echt niet het is maar een konijn hoor, als jij net zo dol op je konijn was als ik op mijn katten, dan is dat net zo heftig toch. Huisdieren geven veel troost in moeilijke tijden. Dus dat maakt het extra verdrietig. Was het een oud beessie of kwam het echt totaal onverwacht? Hopefully, had even niet door dat je al zo ver was, hoop dat het weg blijft! SRB, heb even je verhaal gelezen op je eigen topic, want ik snapte er niks van, maar wat gek zeg, wist niet dat dat kon. Hopelijk groeit het bmsv vanaf nu goed, zodat het dik genoeg is als je eitje springt.
en hopefully, al meer nieuws, of nog steeds alleen donkere afscheiding? spannend zeg, heb je nog niet getest? Ik heb gelukkig wel wat geslapen vanacht, was bang dat ik een hele nacht zou gaan piekeren. Hij was nog geen 4 jaar, te jong dus. Het waren zijn darmpjes, er zat iets verstopt. Ik had medicijnen gehad en moest hem dwangvoeren. Zo zielig is dat. de 1e keer ging nog goed, de 2e keer slikte ie niet. Hij zat natuurlijk helemaal vol. Er moest eigenlijk zo veel uit, maar dat lukte niet denk ik. Ik heb toen gebeld naar de dierenarts, en hij zei al dat het een slecht teken is als ze niet slikken, maar dat ik het er maar in moest spuiten, en over een uurtje moest kijken hoe het ging. Mijn vader liep ook de marathon voor de 20e keer, we hadden een spandoek, dus we gingen snel even een uurtje, we konden verder toch niets doen. Toen we terugkwamen lag ie languit in de keuken op zijn dekentje. Hij was nog warm en zacht en had zijn laatste stuiptrekkingen, dus was nog maar net dood. Vreselijk idee, dat ie helemaal alleen was toen ie stierf. Dat neem ik me nu zo kwalijk. Ik ben nog maar net uit bed, en het is zo leeg hier. en normaal komt ie gelijk naar je toe als je beneden komt, dat gemis is er nu al. Dus al met al, gaat het niet lekker. Vreselijk gevoel, constant verdriet. Sorry verder, dat ik alleen over mijzelf bezig ben, maar kan alleen maar daaraan denken.
Bedankt voor jullie lieve woorden en steun! Wies een dikke knuff. Geen sorry zeggen meis, jij moet het kwijt!
Moeilijk is dat, wij snappen allemaal dat je daar heel verdrietig om bent. Als je dat niet bent ben je geen huisdieren waard. Na het overlijden van mijn poes (ehhh klinkt wel een beetje raar, maar het was echt een vrouwtje) gooide nog allerlei eten op de grond, zo gewend dat ze meteen kwam. Dikke knuffel! Hoefde je vandaag niet te werken? Hier de en waar ik al bang voor was, het zh gaat van 7 juli tot 4 aug. met vakantie Was er door al jullie verhalen (gelukkig) al een beetje op voorbereid, maar het is wel weer balen. Ze wouden eigenlijk 7 weken dicht, maar hebben dat gelukkig verkort naar 4. Dus wederom weer een rustmaand, waarin we zelf maar weer goed aan de slag moeten. Wel de clomid.
aaahh hopefully, wat balen zeg! Hoopte zo dat het niet door zou zetten. Maar mss een schrale troost, bij ons zijn ze van 7 juli t/m 17 augustus dicht, dus het valt nog mee, 1 rustmaandje nog. Dikke knuff meid! ik hoefde niet te werken vandaag, was wel moeilijk, mijn man was namelijk wel gewoon werken. Dus toen ik beneden kwam en ik die lege keuken weer zag schoot het weer helemaal vol. Nu gaat het weer een beetje. Ik zit alleen vol schuldgevoel omdat ik er niet was voor hem toen ie stierf. Bedankt voor jullie steun, al heeft het niets met de hele iui te maken.
Wies, wat naar zeg! Ik heb ook jaren een konijntje gehad, die ineens doodging. Ben er weken van kapot geweest. Het was eigenlijk meer een kat dan een konijn, ze kwam op schoot zitten als ik thuis kwam (ze liep vrij rond, ze was zindelijk), ze likte mijn vingers als ik me rot voelde, het was echt een geweldig beestje. En toen ineens was ze dood. Zo erg. Dus ik kan me voorstellen dat je daar heel verdrietig over bent. Heel veel sterkte! Sorry voor de rest: heb weinig aandacht & tijd op het moment, ik ben het hele weekend heel hard aan t klussen geweest in het huis van mijn zeer zwangere beste vriendin (enorme buik, door man verlaten, moest verhuizen, en is over 7 weken uitgerekend...) En daar ga ik nu ook weer heen, nog even een muurtje witten of zo. Knuffel! (en eentje extra voor Wies en Hopefully, het zijn moeilijke tijden)
Hoi meiden, Ben 3 daagjes weg, dus kwam nog effe de groeten doen. Hopefully balen zeg! Jammer dat je niet nog net een ronde redt voor de zomerstop. Belachelijk, die zomerstops. Wies sterkte. Hier gaat ie wat beter sinds ik weet wanneer we met IVF mogen starten. Groetjes allemaal.
tot gauw Evaz! ga je iets leuks doen? Srb, zo was mijn konijn ook inderdaad, die likte je altijd als ik bij hem kwam zitten/liggen, en hij kwam op de bank om geaaid te worden en soms een popcorntje mee te pakken,haha. En als je thuis komt kwam ie gelijk naar je toe. ppff, ik kan er over door blijven gaan zeg. Klus ze trouwens vanavond, vind je het niet moeilijk om te doen? Zeker als het kinderkamertje in orde gemaakt moet worden lijkt me. En logisch dat je weinig tijd hebt dan hè!
Eerlijk gezegd begin ik aan het idee te wennen, dat zij straks een baby'tje heeft en ik niet. Het blijft moeilijk natuurlijk, maar ik betrapte me er vandaag op dat ik me er ook wel een beetje op verheug. Ik mijd alle baby's in mijn buurt, maar misschien helpt het ook wel om er regelmatig eentje te knuffelen. Zaterdag is de verhuizing en dan gaan we de babykamer echt inrichten. Ben benieuwd hoe ik ga reageren. Hoe heette je konijntje? Die van mij heette Jip. Het was ook een echt Jipje, ze (t was een vrouwtje) huppelde echt heel blij altijd Het was een rotweilerkonijntje (tenminste, zo heet dat vast niet, maar die kleuren had ze). Hoe is het verder met je? Trek je het nog een beetje, op t wachtbankje? En hoe is het met de rest? xxx
gelukkig verheug je je ook een beetje op de kleine van haar. Ik betrapte mijzelf er ook (gelukkig) op van de week op de kleine van mijn broer. Mijn konijn heette goofy (goefy uitgesproken), hij had 1 staand oor en 1 hangoor, van die hele lange, en een hele baard van haar. het was een kruising tussen een hangoor en een angora, en had ook die wilde haren hier en daar. Hij was wildkleurig. Bij de dierenarts zeiden ze elke keer weer hoe mooi konijn het was. Ik heb er vandaag nog steeds zoveel verdriet om gehad, ik ben zelfs eerder van mijn werk teruggekomen. Ik accepteer wel dat ie er niet meer is, maar niet dat ie misschien nog pijn heeft gehad en dat wij er niet waren voor hem toen ie stierf. Hij lag ook met zijn hoofdje naast zijn dekentje onder de verwarming, was zo erg om te zien. En dat ik die dag hem nog heb gedwangvoerd en medicijnen heb gegeven, wat ie helemaal niet leuk vond, vind ik ook zo erg. Dat ie dat in zijn laatste uurtjes moest meemaken. Dat schuldgevoel vreet heel erg aan me. En ook dat ie nog veel te jong was. Ik zeg de hele tjd maar tegen mijzelf dat ie een ontzettend goed leven bij ons heeft gehad, ook al was het niet lang. Hoe oud is die van jou geworden? Ik ben hierdoor bijna niet bezig met het wachten op mijn nod, dat heb ik even opzij geschoven, al gaat het allemaal door. Jeetje, en dat alles voor mijn konijn, maar goed, het was wel goofy! Ik hoop dat ik snel weer on-topic ben, want dit is ook niet leuk voor jullie. Maar vind het fijn te schrijven hoe ik het voel, ik bespreek het niet gauw met anderen. Mijn man is trouwens wel erg lief deze dagen, die heeft er ook veel verdriet om. hopefully, hoe is het met jou? wanneer start je met de clomid? krijg je wel gewoon echo's ter controle?
aahhh, wat een poepie. Wij hebben er ook 1 gehad met 1 hangoor en 1 rechtop. Je moet jezelf niets verwijten hoor (is makkelijker gezegd dan gedaan) maar je had er waarschijnlijk niets meer aan kunnen doen. Misschien heeft Goofy juist wel gewacht totdat jullie weg waren. Ze zal jullie juist dankbaar zijn voorzo´n mooi leven. Dat doen niet veel mensen. Vanmorgen weer begonnen met de clomid, er zitten weer 2 pilletjes in. Wel andere dan dat ik normaal gewend ben, lijkt wel drugs, maar zal wel een nieuwe verpakking zijn. Wies een hele dikke knuffel!
redelijke dag gehad vandaag, kan het steeds meer een plekje geven. Met momenten vind ik het weer onwerkelijk en vind ik het moeilijk, maar gelukkig is het verdriet wat minder. Verder zit ik nu alweer op 7dpo, nog een goed weekje te gaan. Ik voel me niet anders dan anders, dus ja, kan er niks over zeggen. Liesje, wat wordt het ook spannend voor jou, het kan eigenlijk al bijna komen toch? Wat is dat snel gegaan zeg, al zul jij het misschien al te lang vinden,haha. Zit je bij de julimama's? Dan kom ik daar even kijken. Of als je eventueel een pbtje wilt sturen als het geboren is, maar dan heb je waarschijnlijk andere dingen aan je hoofd. Alvast veel succes in ieder geval!
Hallo ik ben er weer, was even paar dagen naar Friesland in een huisje. Hard gewerkt, maar ook in bootje geroeid en lekker in het gras gelegen op een eilandje met mijn lief. Wat een schatje die Goof Wies. Ga je een ander konijntje nemen of weet je dat nog niet? Wat ga jij al weer snel, nog 7 dagen! Ik heb nog geen posi ovu-testje gezien, laatste kans voor IVF, oeps, das eng! Doeg allemaal
Wies mijn konijn had ook de naam Goofy en is 10+ geworden. Hopelijk gaat het weer wat beter met je! Hier vandaag IUI nummer 3 gehad en dat was niet echt prettig, maar het zit erweer op en we gaan de wachtdagen weer in.
lekker hè Evaz, even zo'n weekendje weg. daar bekom je helemaal van! En ik kan me voorstellen dat je het eng vindt, dat dit de laatste is voor de ivf. Ik zal duimen voor een goed sterk eitje(of eitjes) Izzie, wat toevallig zeg, dat die van jou ook goofy heette. Goh, en tien jaar zeg, da's wel een mooie leeftijd. Succes op het wachtbankje! Is de iui goed gegaan, waren er veel zaadcellen?