Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies hoe voel je je?
    Is het een beetje gezellig op het wachtbankje?
    Izzy is er ook bijgekomen en vandaag SRB erbij, wordt weer spannend.

Izzy hoe is je IUI gegaan?

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wat een lekker weer vandaag! daar fleur ik wel wat van op. Het gaat best wel redelijk nu. het gemis is er natuurlijk, maar ik heb niet de hele dag door verdriet meer. Ik werd vanmorgen wakker met gevoelige tepels, dat is nieuw voor mij! Ik heb nooit gevoelige tepels, zelfs tegen mijn nod aan niet. dan zijn het meer mijn borsten die gevoelig zijn. Dus een nieuw symptoom, die zijn altijd welkom,haha!
    hoe laat heeft srb ook alweer de iui? gelukkig wordt het weer wat drukker op het bankje. Gaan jullie nog de halve finale kijken vanavond?

3. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Das een goed teken.
    Nog een weekje in spanning.

Waar blijft SRB nou met haar verslag?

Weet nog niet of ik halve finale ga kijken, ga eerst sporten. Het zal wel aan staan als ik terug kom, dus dan word ik min of meer verplicht gesteld.

4. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Sorry hoor meiden, late reactie. Direct na de iui moest ik naar een klant toe, en al autorijdend kan ik niet internetten.
    Op de terugweg werd ik gebeld door de arts om te zeggen dat we niet verder mogen naar ivf omdat we gebruik maken van een donor en daar doen ze niet aan. Ik meteen huilen natuurlijk (want hoe belachelijk is dat!), maar dat hielp niet (het is per slot van rekening een fertiliteitsarts, die zijn het gewend natuurlijk...). Ik heb half juli een afspraak met de hoofdarts om het verder te bespreken (weet niet wanneer, daar word ik over gebeld). Het probleem is dus dat het om een bekende donor is. Ik snap het echt niet, want dat is toch het enige dat toegestaan is?
    Mijn eigen arts vond het zelf ook heel raar, maar ze vervangt alleen iemand, dus ze heeft zelf geen invloed op het beleid.
    Nu heb ik deels dezelfde achternaam als mijn donor (hij is familie van mijn lief en ik heb zowel mijn eigen achternaam als haar achternaam sinds we getrouwd zijn), dus ik heb gelijk mijn achternaam veranderd bij de verzekering. We gaan zijn adres ook naar mijn adres omzetten. Dan moet ik alleen nog een paar zinnetjes in mijn dossier laten verwijderen, en dan kunnen ze niet meer claimen dat ik lesbisch ben. En dan kunnen we (misschien) wel verder, want, dan is het (op papier) geen donor meer, maar mijn echtgenoot. Maar pff, het is 2008! Hoe erg is dit?
    Mijn lief heeft op internet gevonden dat het ziekenhuis van Tilburg dit probleem niet heeft, en dat ze patienten van andere ziekenhuizen aannemen. Dus dat zou ook nog een oplossing zijn. Ik zat hier zo niet op te wachten! Ik heb echt het gevoel nu dat ik gestraft word, maar ik weet niet waarom. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan. :(

Sorry Wies, volledig off topic. Maar de frustratie is groot...
    Hoe is het met jou vandaag? Superlieve foto van je konijntje. Het was inderdaad een prachtig beestje.

@ Izzie: ook weer op het wachtbankje?

@ Hopefully: bedankt voor je steun :)

Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    srb, maakt niet uit, je kunt hier alles kwijt, en het is ook een beetje jullie topic ;)

Mijn tepels zijn nog steeds gevoelig, ze branden een beetje. Ik ben benieuwd hoe het morgen is...ik hoor altijd dat het een goed teken is.

6. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Als je er nog nooit last van hebt gehad is het zeker een goed teken.
    Ik heb het af en toe eens net voor mijn ongi, alleen nooit zo erg dat ze al pijn doen als je ernaar kijkt (volgens sommige)

Weer een dag die je weg kan strepen.

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    heb nog steeds branderige tepels,maar niet zo erg dat het al is als ik er naar kijk hoor,haha. en ze zijn oook de hele tijd stijf...

8. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    SRB ik ben geschokt! Dat is pure discriminatie! Zou het beleid daarin per ziekenhuis verschillen?

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja het begint voor mij nu ook op het einde te lopen, ik kan het op dit moment nog allemaal wel prima hebben, weet niet hoe het is als ik weer een weekje verder ben.
    Ik laat je zeker weten als ons kindje geboren is hoor!
    Ik zit idd ook bij de juli mama's.....en bij het topic zwanger na een miskraam....

ik hoop dat het voor jou deze ronde goed uitpakt (en natuurlijk ook voor alle andere dames hier op dit topic)

Liefs Liesje

10. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Wies ja heel toevallig.
    Het was ook een echte Goofy, elke x als ik zijn hok schoon maakte draaide hij de kont naar mij toe en probeerde hij mij te raken door te plassen.
    Bah de viespeuk haha

Hopefully de IUI was erg pijnlijk, maar het zit erin.
    Weinig zaad, maar je hebt maar 1 nodig....zeggen ze.

SRB wat ontzettend rot (zacht uitgedrukt) voor jullie.
    Hopelijk lukt het op de manier zoals jullie het nu gaan aanpakken!
    Dikke knuff

Wies spannend, hopelijk een goed teken!

Liesje alvast succes!

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Meiden,

Alles goed met jullie? Ik ben vandaag teruggekomen, de vakantie is weer voorbij :(. We hebben het echt super lekker gehad even 3 wkn helemaal niet bezig geweest met zwanger worden en de mmm HEERLIJK is dat. Straks weer receptje halen zodat ik weer kan prikken als ik ongie wordt volgende week.

Heb ik verder nog belangrijke dingen gemist?

Wies: las het van je konijn, zielig hoor. Gaat het alweer een beetje? Zeker niet raar dat je daar heel verdrietig om bent is toch ook een dier levendwezendtje. Je zit op de wachtbank zie ik. Hoop dat je gevoelige tepels lekker aanhouden :) en dat je deze maand maar positief mag testen.

SBR en Izzie: succes ook in de wachtweken. Belachelijk trouwens het beleid van jullie ziekenhuis. Inderdaad discriminatie, zou je toch niet meer verwachten in Nederland.

Hopefully: hoe is het met jou meid? Zie dat je ook weer in nieuwe cyclus zit. Grrrrr kl*te duivels ook. Hoop op goed nieuws voor ons allemaal.

liefs vruchtje

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Spannend wies,
    nog een paar dagen, ik hoop het zo voor je meid.

Vruchtje: fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! heeft je vast goed gedaan

Srb: dikke knuffel, het zit je ook niet mee, ik hoop dat je terecht kunt bij een ander ziekenhuis

Hopefully: we komen samen de pauze door, elke cyclus is een kans

ik ben nog even druk,
    Gisteren bij de acupuncturist geweest chinese kruiden meegekregen voor mijn vriend en mij.
    Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs Jinky

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vruchtje, welkom terug meid, je kunt er weer fris tegenaan.
    liesje, fijn dat het je nog allemaal goed af gaat, en wie weet is het er al over een week! ik neem aan dat alles al op orde is, en voorbereid?
    jinky, hoe bevalt de acupuncturist? lijkt me wel heel apart. hopelijk helpt het allemaal! baadt het niet dan schaadt het niet toch?
    srb, hoe gaat het met jullie? hebben jullie er al wat over na kunnen denken wat verder te doen hierna? (wat hopelijk niet nodig is)
    izzie, grappig zeg die goofys :D als ik de kooi ging schoonmaken liep ie altijd in de pad, dan sprong ie constant die bak in en uit zodat ik niks kon doen. het was toch hun plekje natuurlijk! hoe zit je op het wachtbankje? heb je nog veel last na de iui gehad, of alleen tijdens? vervelend is dat hè, maar het is allemaal voor een goed doel moeten we maar blijven denken. zat jouw bmm ook dicht?

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Zo is het maar net Jinky, samen sleuren we elkaar er wel doorheen. Ik ben ook wel benieuwd hoe het bij de acupanucturist was. Spannend zeg. Ga jij het deze maand nog in de gaten houden met ovu testen etc?

Vruchtje welcome back, wat super dat je het lekker hebt gehad en dat je je gedachten hebt kunnen verzetten. Zoals je ziet hebben we allemaal op je gewacht. Kan jij in juli gewoon beginnen? Wij hebben te maken met een vakantiestop in het zh en wij zijn niet de enige.

Wies je banner gaat er steeds beter uitzien, hoe is het met de (.)(.)

SRB ook vanaf Wies haar topic een dikke knuffel, die rot ziekenhuizen weten ook altijd je positieve energie meteen weg te halen.

Izzy en Eva hoe is het met jullie?
    Liesje heel veel succes met de laatste loodjes.

15. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ja, gelukkig wel. Het Bronovo doet er niet moeilijk over (maar die doen dus geen ivf). En ook andere ziekenhuizen doen er (in ieder geval in hun statement op internet) niet moeilijk over. Maar ik wil niet overstappen naar een ander ziekenhuis, ik wil al dat gedonder niet, ik wil gewoon zwanger worden, zonder al die nare dingen die mensen me nu vertellen.

@ de anderen: nee,nog geen oplossing. Het Bronovo zou me vandaag bellen voor een afspraak met de hoofdarts (voor half juli) om het te bespreken. Maar zelfs dat was blijkbaar te veel. Toen ik zelf belde om te vragen wanneer die afspraak was, bleek dat ze al dicht waren (ik belde om kwart voor 4).

Ondertussen denk ik ook aan jullie hoor, echt :)

Knuffel!

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, ()() voel ik niets aan, maar het zijn alleen mijn tepels die wat branden. zodra ik eraan zit is het echt gevoelig, hetzelfde als gisteren wel,niet meer of minder. wat duren die laatste dagen toch lang zeg,ppff. Jij begint langzaamaan ook weer aan je klusprogramma denk ik. het zou mooi zijn in 1 van deze rustrondes zwanger te raken toch?

17. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Volgens mij is dat een goed teken Wies. Ik hoop het voor je! Niet vergeten, 5 keer is scheepsrecht :)

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nee dat vergeet ik niet srb, en dat telt ook voor jou hè! ik zou het nog niet eens kunnen geloven als het zo zou zijn, je gaat er al zo van uit dat het niet zo is, raar wel...

19. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ja, en dat is eigenlijk stom he. Want we hebben wel gewoon kans nu. En over 12 dagen weten we het... :)

Afleiding is goed, maar boosheid is misschien niet de goede afleiding...

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nee,maar wel terecht!

Deel Deze Pagina