Ik had die 2 puntjes toch ook getekend dat waren de tepels, je moet wel wat fantasie hebben hoor Het klinkt goed in ieder geval! We moeten inderdaad de hoop nog niet opgeven. Ik ben nog niet toe aan ronde 5, al was dat toch al bijna geweest als ik die stomme rust maanden niet had gehad, maar ik ga toch proberen met jullie mee te doen.
hopefully, ik vind eigenlijk door je rustmaanden ook dat je mee mag doen. dat heb je hartstikke verdiend. Oh en sorry datik niet op de puntjes had gelet,haha, stom van me, ik zal voortaan beter op de kleine details letten.
Precies! Daar gaan we voor! En dan maakt die driekwart maand ook niet meer uit dat ik later dan jullie zwanger ben. Kunnen we toch nog samen op yoga
we hebben nu al zolang geen zwangeren meer gehad hier, ik denk dat we allemaal deze ronde aan de beurt zijn!
We hebben inderdaad wel wat schade in te halen. Jij mag de spits weer afbijten dan zal ik het einde van de trein compleet maken. Iedereen instappen !
haha,ja, lijkt me een goed plan! maakt me niet uit waar ik in die trein zit, áls ik maar in die trein zit! leuk samen op yoga, wat is een centraal punt? Dan moet ik daar wel een dagje voor vrij nemen hoor, maken we er gelijk een hele dag van!
Volgens mij is Den Haag een centraal punt. Heerlijk een hele dag ontspannen en geen stress meer aan je kop.
Weltrusten, ik ga ook nog even douchen en lekker naar mijn bed......kan alleen nog geen afstand van de computer doen, ach dat heb je weleens met die verslaafde mensen. O ja heb nog 3 hele grote repen chocolade in huis, weet alleen niet meer waarom ik die gekocht heb. Na de kassa dacht ik ineens: wat moet ik hier nou weer mee. Nou voor op het wachtbankje dan maar en in die 9 maanden zullen we vast wel trek krijgen en anders bak ik wel een chocolade taart.
He gezelligheid hier vanavond, jammer dat ik er niet bij kon zijn , ik zat in de kroeg. Wies ik wens je nog veel meer zw kwaaltjes toe de komende 5 dagen en doe dan maar gelijk de komende 9 maanden! SRB ik ben nog steeds perplex over jouw verhaal over IVF. Jinky ik vroeg me nog af, hoe weet je nou wie een goede acupucturist is? Hoe zijn jullie erbij gekomen? Izzie vervelend dat de IUI zo'n pijn doet, ik had dat nooit, hoe komt het eigenlijk dat het bij jullie wel eens pijnlijk is, weten jullie dat? Maris, hoe gaat t met beebje? En Cilianne? Nog wel eens hier in de buurt? Hopefully wij gaan echt voor in de rustmaand zw, duim voor je, mijn laatste kans (voor IVF) komt ergens dit weekend, nog geen ovu gezien, ben beetje laat deze maand. Voor wie hier nog laat is: trusten! Doei
Hoi meiden! Ik ben weer terug van weggeweest! We zijn een klein weekje naar het zwarte woud geweest naar een of ander complex dat een beetje voor een soort center parcs zou moeten doorgaan... nooit meer! Zo lang gereden voor iets dat op niet veel trok... geef mij center parcs maar hoor! Maar goed, we hebben wel veel geslapen, gerust en gerelaxt (elke dag middag dutje gedaan, veel films gezien, etc) dus we zijn wel blij dat we er even tussenuit zijn geweest! Wies, bij deze nog innige deelneming met het verlies van Goofy! Ik ben zelf eerder een kattenpersoon en ik kan me niet voorstellen hoe wij ons zouden voelen als Tarzan op een dag niet meer naar huis zou komen (mijn man heeft het altijd al zo moeilijk om hem thuis achter te laten als wij op reis gaan... hij zou onze kat overal mee naartoe nemen als hij zou mogen van mijn ) Hopelijk gaat het al weer een beetje beter met je nu! Die brandende tepels zijn trouwens wel heel hoopvol he! Wat moet de tijd nu kruipen voor jou! Hopelijk is het deze keer raak hoor! Ik wil je geen valse hoop geven maar sinds ik zwanger ben heb ik steeds last van stijve tepels die zomaar te pas en te onpas hard worden Heel genant Hopefully, kan toch niet waar zijn dat jullie nu weer een gedwongen rustmaand hebben Het wordt echt hoog tijd dat jullie ook weer eens een poging mogen krijgen hoor! Hopelijk gaat de tijd snel voorbij (of is het deze keer gewoon spontaan raak... wonderen bestaan)! SRB, heb al een berichtje in je eigen topic achter gelaten! Iig ben ik het ermee eens dat hier al veel te lang geen goed nieuws meer geweest is! Ik wacht nog steeds geduldig op jullie die me allemaal gingen volgen maar het is echt wel hoooooog tijd dat jullie ook volgen he! Wie weet is het idd voor jullie allemaal deze ronde gewoon raak Ga nu maar eens gaan slapen en morgen de rest van alle topics bij lezen!
Marisha, ik ben ook weleens in het zwarte woud geweest, maar dat was niet voor vakantie.Mijn eerste indruk was dat het dat erg mooi is en veel natuur, heel anders dan in de rest van het land, maar of er ook wat te doen is......nee heb eigenlijk niets gezien. Eva ben je al in de trein gestapt? We pikken iedereen op en we nemen Marisha mee om ons te besmetten. Wies heb je je banner al gezien, er staat nog maar 4....
Hopefully, bijna! Vanmorgen vruchtbaar slijm maar nog nega ovu-test. Denk morgen posi en dan dus maandag ovulatie. Dan kom ik naast jullie zitten in de trein, dus wacht nog effies op me! doei
marisha, je bent in ieder geval weer lekker uitgerust, wel balen dat het zo tegenviel, maar dan weet je dat voor de volgende keer! (niet meer dus!) bedankt nog voor je deelneming, het gaat alweer wat beter nu. Mijn man is alleen dit weekend weg, dus nu is het wel echt stil. Ik ga ook elke dag nog even kijken op de plek waar ie begraven ligt, en een bloemetje wegleggen. Verder nog steeds de gevoelige tepels hier, iets meer dan gisteren zelfs. verder voel ik me niet anders, dus ja, weet niet wat ik ervan moet denken, het is soms ook net of er elke maand een nieuw symptoom bijkomt. Eva, de trein is groot genoeg, dus stap alvast maar in hoor! En marisha voorop inderdaad! Hopefully heeft ook al een plekje warmgemaakt toch? Ik ga vanavond lekker stappen en ook gewoon even een paar pinten drinken. Ik merk dat als ik er teveel rekening mee hou er juist meer aan denk, en de teleurstelling nog groter is. Je moet wel een beetje blijven genieten toch? Izzie, bij mij heeft de iui ook al een paar keer zeer gedaan hoor, omdat de bmm dan dicht zat. En dat tangetje is zeker niet fijn. Hopelijk mag het uiteindelijk wel baten! Allemaal een hele fijne avond!
Geniet er lekker van Wies! En een paar drankjes kunnen ook geen kwaad. Wij gaan vanaaf weer eens een keer naar de bios, 21:Las Vegas. Vanmiddag bij mijn moeder al een filmpje wezen kijken, TBS. Dus zit helemaal in de films vandaag.