Hmmm, geen idee wat het wil zeggen... zo'n positieve ovutest. Of het streepje nu lichter of donkerder is dan de test streep wil volgens mij niets zeggen omdat je niet je LH piek wil vinden he! Ik hoop zo dat dit idd ook betekend dat je zwanger bent maar ik vraag me af... waarom niet meteen een zwangerschapstest ipv een ovutest? Nu zit je nog meer in spanning Enne, ik teste 1 dag voor NOD positief (ben je echt niet aan het pushen hoor maar die trein raast maar door en daar mag je de volgende 8 maanden niet meer vanaf )
ik had nog best wel wat ovutesten liggen,vandaar. Morgen als mijn temp terug hoog is test ik met een zwangerschapstest. blijft ie laag,word ik toch ongi denk.
Superspannend zeg Wies! Ik had de laatste keer ook een heel licht tweede streepje op mijn ovutest, maar zo licht dat het ook niets kon betekenen. En toen was ik het ook niet natuurlijk. Maar die van jou is wel een stuk donkerder. Hoe laat ga je testen morgen? Post je het wel meteen? Ben heel benieuwd! En ik duim natuurlijk heel hard voor je. Heb je nog last van je (.)(.)? @ Eva: zit je nu ook weer op het wachtbankje? Spannend! @ Izzie: hoe is het met jou nu? Dikke knuf voor allemaal!
ik heb nog steeds dezelfde zere tepels, ben blij dat ik 's avonds mijn bh uit kan doen. verder wat steekjes hier en daar, maar net als anders. spotting is weg, enkel gisteren en vanmorgen geweest. ben zo benieuwd naar mijn temp morgen... hoe is het met de andere meiden hier inderdaad? het is zo stil op het wachtbankje.
Wies ik hoop voor jou dat het betekend dat je zwanger bent! duimduim! Srb, hier wat ziekjes, hoesten en benauwd. Ik ben net weer even van bed af. En ik ben vanaf de pregnyl prik vorige week maandag bek af. Lig elke avond op de bank te slapen...zo moe. Zal ook wel te maken hebben dat ik mij niet lekker voel. Hoe ist met jou?
Hi Wies, ik herinner me ook nog het verhaal van Waarom, en heb vorige maand toen ik 5 positieve Kruitvat testen had ook even daaraan gedacht, maar ik was toen nog echt rond eisprong en jij bent verder. Durf je geen raad te geven. Het zou duidelijker zijn als je het kon vergelijken met testen die je altijd gebruikt. Bij een smiley van Clear Blue zou ik zeker gaan denken aan zw rond deze fase van je cyclus, maar deze zou ik ook onzeker van worden. Zou gewoon een zw test doen hoor, dan weet je het hopelijk meteen. Met ochtend urine zijn ovu-testen niet helemaal betrouwbaar, dat stond op de Kruitvat dingen, want dan kunnen ze vals positief geven. Overigens heb ik nu de sensitesten, dankzij Hopefully. Het was bij mij heel duidelijk nega de hele week, maar vanaf zaterdag avond posi, vanmorgen nog steeds! Blijkbaar duurt die LH piek bij mij een paar dagen. Duim voor je Wies, super super spannend zeg.
evaz, heb je wel lekker geklust deze dagen, ik hoop zo voor je dat je de ivf ontloopt en over twee weekjes een positieve (zwangerschaps)test in handen hebt! izzie, beterschap. ik word ook altijd moe van de pregnyl, een paar daagjes. En het benauwde weer helpt ook niet hè. rust maar lekker goed uit,voor je het weet ben je 9 daagjes verder! srb, ja, inderdaad, als ik zwanger zou zijn mogen ze blijven die zere tepels, maar anders ben ik niet blij met een nieuw symptoom erbij. Ik moet morgen werken en weet nog niet zeker of ik daarvoor nog post. Of ik ga testen morgen ligt aan mijn temp. dus wederom vaag! welterusten allemaal!
Ik kwam eens even kijken of er al nieuws was van je Wies! Hoe doet je temp het vandaag? Is ie nu weer hoog? Heb je getest of ga je nog testen? Spannend hoor!
mijn temp is zo laag gebleven, o,1 omhoog,maar te weinig. Ik test niet meer, ongi zal wel komen morgen. Ik hoopte zo nog voor mijn 30e zwanger te zijn, gaat ook al niet lukken, wat is nu mijn doel? ooit nog zwanger raken? Wel een rustronde hierna, vind ik wel even fijn, het ging allemaal zo snel. Dus helaas zal ik morgen wel uit het treintje stappen en weer ergens achterin een coupé gaan zitten fijne dag allemaa! liefs wies
Oh nee Wies, wat :-# Je vestigt zo je hoop op bepaalde periodes (voor het einde van het jaar, voor iemand zijn bevalling, voor je verjaardag, etc) en dan komt het eens zo hard aan als het dan weer niet lukte Ik blijf toch nog voor je duimen dat die temp niets wil zeggen en je toch niet ongi wordt... blijf nog even op de trein zitten!
Och wat balen Wies, ik houd nog even hoop voor jou, zelf hoop ik dan altijd dat die temp niet zoveel zegt... Ja, goed geklust, hopelijk de 1e keer heel dichtbij de eisprong, die moet zondag avond of gisteren geweest zijn. Klussen daarna levert maar weinig zaadjes op hoor dus volgens mij moeten we gewoon in 1 keer op het goede moment zitten. En ik verwacht wel dat mijn eitje aan mijn goede eileider sprong, want de twee voorgaande cycli zat ie aan de verkeerde. Dus heb toch een beetje hoop deze maand, ook met die spoelingen. Vanaf nu tel ik 12 dagen mee af en zit in de trein hoor! Hopefully, hoe ga jij? Izzie, ik had ook altijd bijwerkingen van pregnyl, kan me goed voorstellen dat je daar moe van wordt! Maris, lief dat je ons nog altijd blijft steunen, voel je je ok en heb je al een mooie buik?
Hey Wies nog even moed houden hoor. Dat je nu positief getest hebt met ovu test zegt wel iets. Althans klinkt misschien heel stom maar toen ik die twee keer zwanger was had ik ook positieve ovutesten. Ik duim zo hard voor je. Enne rond een eventuele innesteling kan je temp ook even niet zoveel stijgen of zelfs ietsjes zakken. Gewoon testen dan weet je het tenminste zeker. Hier vandaag ongesteld geworden . 2e IUI ronde kan dus weer beginnen. A.s. vrijdag uitgangsecho. De rest van de meiden succes gr vruchtje
sterkte vruchtje, ik hoop dat de zon je nog een klein beetje opvrolijkt. Ik heb nu al 2 dagen een lage temp, dus ja, dat is wel lang denk ik voor een innesteling. Ik temp morgen weer, en is ie weer terug iets hoger dan test ik wel. ik heb wel ongikrampen vandaag met vlagen. Ik vind het alleen raar dat ik ook echt die spotting heb gehad zondag. je zou toch zeggen dat dat iets is? of zou dat door de iui komen? EvaZ, ik hoop voor je dat er genoeg zaadjes vrij zijn gekomen de 1e keer. En je weet het, er is er maar 1 nodig! Welkom op het treintje! Hopefully, hoe gaat het met jou? Marisha, bedankt, fijn dat je er af en toe eens bent, doet me goed!
Wies het blijft altijd een vaag raadsel hé dat menselijke lichaam. Ik duim dan maar keihard dat je temp morgen is gestegen. Wat die spotting betreft geen idee wat dat kan zijn geweest misschien ook iets met evt. innesteling te maken. Eva: veel succes in de wachtweken en hopen op een mooie match tussen zaadje en eitje, dat ze het maar erg gezellig hebben van binnen
Sorry meiden... ik ben er weer, beetje te druk op mijn werk gehad. Wies, wat laat je ons weer in spanning. Wat er ook gebeurt je stapt die trein niet uit hoor. Kom dan maar gezellig bij mij in de achterste coupe zitten. Ik hoop liever dat je gewoon vooraan blijft bij Marisha, dan kom je me gewoon af en toe opzoeken. Mooi Eva...goed bezig geweest ! Izzie ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Jinky, hoe is het meid! We spreken je wel weinig de laatste tijd. Nou ik ga even bij SRB neuzen.
Hey hopefully, Afgelopen week zijn we dus naar een acupuncturist geweest en ik krijg nu allerlei kruiden om mijn cyclus te stimuleren. Aparte kruiden voor het laatste deel van mijn cyclus, nu dus. en aparte kruiden voor het eerste deel van mijn cyclus, die krijg ik straks dus. Hij heeft mij vertelt dat de behandeling zo'n 2 mnd duurt en dat ik dan beter niet zwanger kan raken. Dus ik probeer mij even nu op andere dingen te richten. Over 2 mnd zien we wel weer verder. Ik lees wel nog steeds met jullie mee en ik duim verschrikkelijk hard voor jullie, maar het is voor mijzelf beter dat ik mij een beetje afwezig hou hier. Tot snel! Liefs Jinky p.s volgens mij vroeg iemand mij hoe ik bij een goede acupuncturist terecht gekomen ben. Ik heb op www. acupuncturist.nl gekeken naar acupuncturisten bij mij in de buurt en op de websites gekeken van deze acupuncturisten
Ik snap je helemaal. Af en toe zou ik ook even afstand willen nemen van alles, ondanks dat ik er onwijs van baal dat ik nu weer in een rust maand zit. Enige nadeel, als ik op de computer zit wil ik meteen even spieken en kijken hoe het met iedereen gaat. Ik kan dus blijkbaar geen afstand nemen. Doe rustig aan en laat je niet gek maken. Hopelijk doen de kruiden hun werk goed. Ik vind het wel interessant, maar 2 maanden niet zw worden, dat ga ik nu niet trekken, daarvoor heb ik al teveel rust gehad.
hallo, ik ben ook al 5 dagen compleet uitgeput, maar had de link met de pregnyl en progestan nog niet gelegd Dat zal t zijn. Ook lichamelijk leef ik weer erg met iedereen mee dus Wies, ik duim nog steeds voor je. ik weet dat je je temperatuur als uitgangspunt neemt, maar zolang je nog geen definitieve uitslag hebt blijf ik erin geloven voor je. Hopelijk helpt t! Dikke knuf @ Vruchtje: ook een hele dikke voor jou. Ik wist niet dat je alweer zover was. Het komt toch elke keer weer hard aan hè. x @ Jinky: het klinkt heel interessant, in ieder geval een hele nuttige invulling van de zomerstop. Ben heel benieuwd naar t resultaat. En als je weer terug komt op t forum zijn wij er vast ook nog (maar dan hopelijk bij Marisha in de coupe inderdaad). @ Marisha: speciale dikke knuffel voor jou omdat je zo'n lieverd bent die ons blijft steunen @ Hopefully: t is morgen te lekker weer om te bakken denk ik. maar als ik t doe, mail ik je een hele grote punt! xxx @ Izzie: beterschap! En sterkte met de andere pregnylbijwerkingen. Knuf! @ Eva: ben heel even kwijt of jij ook alweer op t wachtbankje zit. Ja toch? Ik duim in ieder geval voor je. Ook een dikke knuffel voor jou, ook vanwege je lieve berichtje op mijn topic. Hopelijk ben ik niemand vergeten. In ieder geval welterusten voor iedereen! xxx