Hier draaien de duimen ook volop voor je Wies! Hopelijk heb je goed nieuws vandaag! Denk aan je! Srb lastig hè die hormonen?! Knuff terug meis! Hey meiden denk aan jullie allemaal! Nu gauw klaar maken om te werken.
zoals jullie aan mijn banner zien, is het weer klaar. Gisterenavond laat ongi geworden. Ik had het zo gehoopt,was een mooi cadeau geweest voor mijn verjaardag zaterdag. Ik vind het zo confronterend, word ik 30, ben aan mijn ronde 30 bezig. Ik weet er zijn vrouwen ouder nog, maar goed, we zijn al wel begonnen toen ik 27 was. Je kunt je dan toch neit voorstellen dat je op je 30e nog niet eens zwanger bent? Ik kom straks even verder lezen,ik ben al veel te laat voor mijn werk.
Wies meisje ongelooflijk balen. Dit zijn altijd rot dagen en het kost moeite om weer moed te verzamelen. Toch ga je die weer krijgen, ook als je straks 30 bent. Ken het gevoel, ik had dat heel erg toen ik 35 werd in april. Op mijn 32e begonnen, toch redelijk op tijd dacht ik toen, en nu het idee dat ik 36 of ouder zal zijn als ik mijn 1e kindje krijg, als het er uberhaupt ooit van gaat komen. Super rot vind ik dat! Maar als het ooit zover is, zijn we dat vast vergeten! Goed voor jezelf zorgen, sporten, goed eten, wij worden 90+ meid! Sterkte he.
dankjulliewel lieve meiden. Ik heb ook zo'n buikpijn weer. Nou,en die gevoelige tepels is nu gewoon een nieuw symptoom om ongi te worden, en inderdaad geen ovutesten meer,weer wat geleerd zullen we maar zeggen. Ik denk trouwens dat ik de dag voor mijn iui mijn eisprong heb gehad, en daarom nu ook al ongi was. Waarschijnlijk nu 2 rondes zonder toeters en bellen en dan de laatste iui. Ik wil al wel bellen om eventueel een informatie avond voor ivf te mogen bijwonen. Ik sta nog niet ingeschreven,ik weet niet of ze dat dan doen, maar ik bel gewoon. izzie, hoe is het met je,al wat beter? hopefully, lekker druk op het werk?dan vliegt de tijd tenminste wel snel, en heb je snel je eitje! liesje, lief dat je weer komt kijken, het moet wel zo spannend zijn voor je nu! Evaz, ja, ik weet het ,morgen voel ik me waarschijnlijk al wat beter. En we worden gewoon 90+ inderdaad, zodat we nog lang van onze kindjes mogen genieten! jinky, ik ben er zoiezo nog hoor, ik heb ook een zomerstop. En mocht het spontaan gebeuren dan wachten we gewoon op jou! het klinkt wel heel serieus allemaal zeg, ik hoop echt dat het zal werken bij je! Ik ben wel blij dat ik een normale ongi heb deze keer, en niet net als de vorige keer al die twijfels. Nu weet ik tenminste gelijk waar ik aan toe ben.
bah bah bah, als je hoop hebt komt het altijd dubbel zo hard aan Wies Je kijkt natuurlijk als een muur op tegen je verjaardag zaterdag... hopelijk kan je op veel steun rekenen. Laat je de rest van de week maar goed verwennen door je mannetje! Heel dikke knuffel meis! Sterkte!
Wat een tegenvaller weer. Iedere keer de teleurstelling.....maar er komt een dag waarop je niet teleurgesteld wordt. En hopelijk sneller dan je zelf zou denken. Hou moed! Nu even je gedachten op iets anders zetten en met ons een stukje taart komen eten. Een hele dikke KNUFF!
Wies wat balen weer zeg, ik begrijp dat je nu baalt omdat je 30 wordt. Maar het komt wel goed meid, nu moet het gewoon snel gaan lukken. Dan beginnen we straks samen weer Fijn idee. Ik hoop eind augustus weer te kunnen beginnen met iui. Ik hoop voor je dat het toch spontaan gaat lukken en dat iui straks niet nodig is, maar anders doen we het samen. Ik verlang wel weer om te beginnen Slim van je om nu vast te informeren over het ivf gebeuren, scheelt misschien weer wachten straks. Knuffel, Jinky
Hopefully: Dankjewel meid, ik merk dat ik soms even geen zin heb om aan zwanger worden te denken, en dan kom ik hier ook niet online en vaak lees ik weer even bij, om te kijken of iemand goed nieuws heeft. Ik vind 2 mnd niet zwanger mogen worden ook moeilijk en ik ga de volgende keer wat uitgebreider naar vragen. Ik wacht nu op mijn menstruatie. Srb: ik zie het nu ook als een nuttige invulling van de zomerstop en op de een of andere manier heb ik ook een goed gevoel over de behandeling. Ik verlang wel naar onze 4e iui, waarschijnlijk eind augustus, ik hoop dat jullie dan al zwanger zijn. Groetjes Jinky
Wies: balen meid grrrr rot teleurstelling ook altijd. Maar inderdaad wat hopefully zegt jouw tijd komt ook dat je positievetest in handen krijgt en hopelijk heel snel. Jinky: jammer dat jullie ook een verplichte zomerstop hebben. Wie weet lukt het in die 2 maandjes zonder IUI. gr vruchtje
Wies wat ontzettend balen, we hadden het zo gehoopt voor je! Hier nog steeds bekaf en alleen maar slapen na het eten...
jeetje izzie, wat vervelend zeg. hoop dat dat snel over is. srb, het wordt bij jou erg spannend zeg! mijn duimen draaien weer overuren! Nou, kom ik weer hoor, met een megahoge temp vandaag, en geen ongi vandaag,gggrr,ik maar zeggen dat ik een normale ongi had. Mss komt ie straks wel weer, maar vindt het weer erg raar,zucht. En die buikkrampen weer,is echt niet normaal. ik denk toch dat ik iets ga halen voor menstruatiepijn. jammer dat het weer over is hè, het is een stukje koeler vandaag. Ik hoop wel dat we goed weer hebben dit weekend, dan gaan we namelijk een lang weekend weg, heb absoluut geen zin om mijn verjardag te vieren, dus we hebben een lekker luxe hotelletje geboekt in sluis. daar heb ik wel zin in zeg!
ik heb net naar tilburg gebeld, en ze hebben geen informatieavonden, maar hebben een gesprek 1 op 1. Dat is natuurlijk pas tegen die tijd, dus nog even wachten.
Wat raar weer wies, mischien kun je gewoon even voor de zekerheid testen dan weet je meteen meer, succes Vruchtje: volgens onze acupuncturist is het beter dat we tijdens zijn behandeling niet zwanger raken, vandaar dat ik daar wat uitgebreider naar wil vragen de volgende keer. Srb: ik duim mega hard voor je meid Groetjes jinky
Goh Wies, het kan de laatste maanden echt niet normaal gaan bij jou he? Als ik me goed herinner had je vorige cyclus toch ook zo iets raars aan de hand he? Langs de andere kant, mss kan je zoals Jinky zegt best gewoon nog eens even testen voor de zekerheid, een neen heb je maar een ja kan je krijgen en op die manier ben je tenminste zeker dat er niets is (of juist wel natuurlijk)... Er zijn nog wel meiden die na de IUI dachten ongesteld te zijn maar uiteindelijk zwanger bleken te zijn (Mariel is er zo een van denk ik)! Ik wil je weer niet nodeloos hoop geven maar je denkt er natuurlijk zelf ook wel aan denk ik
Jinky, ik denk trouwens dat ik nog niet op je laatste berichten heb gereageerd ik ben je niet vergeten hoor meis! Ik hoop dat die accupuntuur heel snel aanslaat zodat je snel zwanger mag zijn! Wel vervelend dat je nu twee maanden niet mag proberen zwanger te worden maar wie weet als het helpt zijn die twee maanden natuurlijk zo vergeten Izzie, wat vervelend dat je nog steeds zo moe bent! Hopelijk knap je snel wat op. Nog een weekje te gaan! SRB, jij ook nog een week tot testdatum... wat vliegt de tijd toch (al gaat ie wss voor jullie veel te traag ) Vruchtje, jij ook succes deze ronde! Morgen uitgangsecho zie ik! Hopelijk ziet alles er goed uit en is deze ronde een knaller!