ik zag het! zie jij tegen ivf op? ik vind het zelf natuurlijk wel enger, maar de slagingskans is wel weer hoger. dus dan heb ik het er graag voor over
dank je srb, het zal ook wel leuk worden hoor, lekker met z'n tweetjes weg. En lekker een paar goede borrels drinken natuurlijk! het heeft ook weer zijn voordelen als het niet gelukt is zie je wel...
Ow Wies, dan zal ik je bij deze ook maar meteen een heel fijne 30e verjaardag wensen (je zal wss in het weekend niet online komen dan)! Maak er toch een heel mooie dag van!
Meiden ik maak me zorgen, ik heb vandaag een test gedaan en er staat iets heel vaags, maar ik slik nu ruim een week kruiden om mijn menstruatie te stimuleren en dus alles los te laten. Willen jullie in mijn album kijken? Groetjes jinky
Lieve Wies ik wil je hierbij een hele fijne 30e verjaardag wensen. En ik duim dat je een klein wondertje krijgt voor je 31e verjaardag Jinky: Tja ik zie wel heeeeel vaag een streepje. Misschien dat jij hem duidelijker zit aangezien het een foto is. waar ergens zit je nu in je cyclus dan? Ik heb vandaag uitgangsecho gehad en mag vanavond weer starten met prikken van gonal-f. Donderdag dan de 1e fm. We zijn weer begonnen aan onze 2e poging gr vruchtje
Hallo meiden Wies, morgen jarig toch? Fijn dagje weg samen en ondanks de tegenslag, fijne verjaardag en de beste wensen voor het komende jaar. Jinky, hoe doe je dat, in jouw album kijken, sorry, ik ben nog een beetje nieuw en onhandig hier... Je zit op dag 29 toch? Dus het zou kunnen, toch? O ik hoop het zo voor je! Hier alweer dikke pech: voor de 2e keer in 7 weken ingebroken in ons nieuwe huis. Weer dingen weg en veel schade. Heb het totaal gehad!
O ik heb hem door, tja jeetje Jinky! Dit is toch niet een ovu-testje he?! Als het een zw test is, dan zou ik er toch echt in gaan geloven. Een streep is een streep zeggen ze altijd, hoe licht ook. Maar goed, ik snap dat je onzeker wordt omdat je ook de kruiden gebruikt. Help me even, jij had toch deze maand geen IUI en 2 wachtmaanden? Spannend, test je morgen weer? Voel je iets, of zoals altijd? Duim voor je!
Ja, ik zit nu in mijn lange pauze en slik sinds cyclusdag 21 kruiden om mijn menstruatie te stimuleren. Het is wel een zwangerschapstest en ik ga zeker morgen weer testen, want als hij negatief is dan wil ik weer met de kruiden beginnen. Ik ben zo bang dat het nu deze ene keer gelukt en dat ik het juist nu verpest heb met die kruiden. De acupuncturist zei we nemen de gok dat je niet zwanger bent deze maand en als ik wel zwanger zou zijn dan moest ik meteen stoppen met de kruiden en dat heb ik gedaan vandaag. Ik heb sinds gisteren last van menstruatiekramp en darmkrampen en de laatste paar dagen erg hoofdpijn Ik voel me onrustig Vruchtje: spannend joh, er zijn heel wat meiden die door de 2e iui zwanger zijn geraakt op het iui topic! ik hoop het voor je Eva:wat vreselijk dat er ingebroken is en dan ook nog voor de 2de keer, ik kan begrijpen dat je het gehad hebt, moet er niet aandenken. Dikke knuffel Groetjes Jinky
jinky, ik zie hem zeker! wat spannend! En je moet je niet al te druk maken over die kruiden, zo snel kan dat toch geen kwaad? En je bent gelijk gestopt, meer kon jeniet doen. Ik hoop voor je dat ie vandaag nog positief is,waaauuuuww! eva, wat een pech inderdaad, en akelig idee dat ze binnen zijn geweest. Ik hoop voor je dat het allemaal goed verzekerd is, en dat de schade snel herstelt is. vruchtje, succes met de 2e poging verder! en met spuiten, want dat is ook niet altijd alles hè. Nou, ik voel me niet happy jarig vandaag. Gisterenavond kwamen mijn andere schoonzusje en zwager (jongere broer van mijn man) even vertelllen dat ze zwanger zijn, helemaal niet gepland, al wel gestopt, maar niet bewust bezig geweest. Dat is al de 5e in een half jaar, inclusief beide schoonzusjes van onze jongere broers notabene! Ik kon er niet meer blij om zijn en heb, toen ze weg waren, alleen nog maar kunnen huilen. Ik had het ook totaal nog niet verwacht bij hun, ik schrok me echt een hoedje! Nou, ik ben nu een half uur wakker, en mijn mannetje heeft nog niet eens door dat het mijn verjaardag is vandaag, voel me echt kut nu. Op deze momenten mis ik mijn konijntje ook weer, daar zocht ik dan altijd troost bij,raar, maar wel fijn. Ik probeer er maar een goed weekend van te maken,moet gelukkig nog werken vandaag, en dan zie ik jullie dinsdag of woensdag weer. Jullie allemaal een heel fijn weekend!
oh meid, ik begrijp je helemaal, al die zwangeren het doet zo pijn. Ik heb een boek besteld, die heet 'open zenuw' en daar staan verhalen in over mensen die dezelfde pijn kennen of kenden en hoe zij er mee om gegaan zijn, leek me wel interessant. maak die vent van je even wakker en laat hij jou verwennen. Van harte gefeliciteerd en kop op! Mijn test is niet duidelijker geworden, mijn vriend en ik denken wel wat te zien, maar net iets minder dan gisteren, dat is niet echt een goed teken, ben ik bang. Begrijp er niks van, over een paar dagen nog een keer met clearblue testen, denk ik. Maar heb geen hoop. Kruiden laat ik wel nog even staan. Fijne dag allemaal! Groetjes Jinky
Wies: jammer dat je je k*t voelt op je verjaardag. Nogmaals gefeliciteerd. Ik kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig wordt van dat zwangerschapsnieuws van iedereen. Dan denk je ook waarom 'wij' nou niet. Meid dikke knuffel en weet dat het niet helpt, maar jouw/jullie tijd gaat ook komen. Jinky: Ik duim voor je meid! Misschien was je urine vandaag minder geconcentreed dat streepje daardoor lichter was? Kruiden inderdaad maar even laten staan. Evaz: wat een schoften zeg dat ze weer hebben ingebroken bij jullie. Vorig jaar is er bij ons ook ingebroken en veel schade aangericht en spullen gejat. Echt brutaal dat ze gewoon aan je spullen zitten. Voel je je nog wel fijn in je eigenhuis? Zie in je onderschrift dat jullie volgende maand gaan starten met IVF spannend......beetje klaar voor? gr vruchtje
Wies, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je lekker kan genieten van de rest van het weekend. Het is balen dat er weer 1 zw is. Het komt toch iedere keer weer hard aan. Nou lieverd een hele dikke knuffel! Ik zal toch een borrel op je drinken vandaag. Jinky, meis wat spannend. Wat voor zw test is dit. Een streep is een streep toch. Ik ga keihard voor je duimen. Joh wat zou dat super zijn. Ik zou idd even met clearblue testen van de week xxx @de andere meiden. Ik denk nog steeds aan jullie hoor. Ik probeer morgen iets meer te antwoorden.
Het is een matcare test en een er staat een tweede streep, maar hij was vandaag onduidelijker. en het waren al geen duidelijke strepen. Ik hoop dat mijn urine vanochtend wat minder gecontentreerd was. Ik zou het ook wel raar vinden dat het nu ineens raak zou zijn of mis is gegaan Een streep is een streep en ik heb nog nooit een streep gehad. Ik vind het allemaal heel raar. Het was heerlijk weer vandaag en we zijn naar een middeleeuws festival geweest, super leuk! Groetjes Jinky
Hee Wies, hoe is het geweest? Hopelijk heeft hij het snel ontdekt, dat je jarig was... Mannen Of liever gezegd: partners... Die van mij zou het ook zo kunnen gebeuren namelijk. Heel naar van het bericht van je schoonzusje. Ik heb het ook zo gehad met al die zwangeren, zeker als ze jonger zijn. (Niet als jullie het zijn hoor, dat mag wel). Ook al kunnen ze er natuurlijk niets aan doen. En ik gun niemand ons traject. Het is ook allemaal niet makkelijk. Maar goed, het is inmiddels weer een dagje verder. Hopelijk voel je je vandaag veel beter. @ Jinky: hoe is het met jou vandaag? Ik vond je testjes lastig te lezen. Het is ook moeilijk te zien natuurlijk op de computer. Ga je een bloedtest laten doen? Wel fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt. @ Hopefully: hoe is het met jou? Ben je al richting je eisprong? Knuffel voor iedereen!
Hey, Ik ben er weer, heb een heftig en druk weekend gehad. Vannacht belde mijn beste vriendin dat ze net bevallen was, zat om half 4 rechtop in mijn bed. Van haar kan ik het gelukkig hebben en ik ben ook heel blij en trots op haar. Vanmorgen meteen naar haar toe. Was erg emotioneel, naast het feit dat haar vader steeds de opmerking maakte dat ik achter loop en dat ik nu toch maar eens aan de slag moet Vandaag te horen dat mijn tante morgen euthanasie gaat plegen. Das natuurlijk ook nog eens slecht nieuws. Het is de schoonzus van mijn vader. Mijn vader vierde zelf vandaag zijn verjaardag, als hij het eerder had geweten had hij dat natuurlijk niet gedaan. Kortom een hele rare dag met gemixte gevoelens. Ik heb het gevoel alsof ik ieder moment in tranen kan uitbarsten. Ja mijn eisprong, moet eerlijk zeggen ik ben bezig met mijn klusprogramma, maar heb het zo druk gehad dat ik verder nergens tijd voor heb gehad, vergeet soms ´s morgens te temp. vanmorgen was hij mega hoog, maar heb natuurlijk heel weinig geslapen. Lag er pas over enen in en om 8 uur weer beneden en in die tussentijd mijn vriendin. Ook de ovu testen liggen nog dicht in de kast. Kon het nog even niet opbrengen om daarmee aan de slag te gaan, misschien van de week nog even. Zit nu op dag 14, dag 17 zal het naar mijn schatting op z´n vroegst worden, maar het zal wel weer eerder daarna zijn. Nou weer lekker egoistisch over mijzelf gepraat. Hoe gaat het met jullie? xxx
Jeetje wat een heftige dingen zeg! Wat een nare rotopmerking van haar vader! Ik kan me voorstellen dat ze het hem niet verteld heeft, dat jullie in de mmm zitten, maar dan nog! En dat van je tante blijft naar. Je zag het natuurlijk wel aankomen, maar dat maakt het niet makkelijker denk ik. Heel veel sterkte daar ook mee. Dat worden waarschijnlijk moeilijke dagen deze week. Moet zeggen dat dit mijn eigen piep-gevoel wel weer enorm relativeert. Ik kreeg vanmorgen een mailtje van iemand om te vertellen dat ze zwanger is. Gun het haar wel van harte, maar ik loop er wel al de hele middag in mijn hoofd te miepen dat het mijn beurt was, niet die van haar. Zucht. Kan me voorstellen dat je er nu even niet zo mee bezig bent. Ga gewoon door met af en toe klussen en houd je er verder niet teveel mee bezig als dat niet lukt. Misschien is dat wel zo goed... Hele dikke knuffel!