Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Hopefully,

Was ligt goed en slecht nieuws toch weer dichtbij elkaar dan he. Leuk dat je vriendin is bevallen, gefeliciteerd. Zo een opmerking van haar vader is dan daarin tegen extra pijnlijk, maar neem aan dat hij niet wat dat jullie bezig zijn in de mmm etc? Wat erg ook van je tante zeg sterkte daar mee. Wat betreft het tempen en ovu testen snap goed dat je hoofd daar even niet naar staat. Ach meid gewoon testen als je er zin in hebt. Soms is het juist ook wel goed om er niet te veel mee bezig te zijn.

Hier gaat alles goed ben alweer 3 dgn aan prikken. Morgen naar poli want ze hebben te weinig gonal-f voorgeschreven, echt zo irritant heb voor maandag misschien nog net genoeg.

Wies: hoe is het met jou? Nog een beetje een leuke verjaardag gehad?

SBR: zie dat jij in de ww zit....altijd weer spannend ik duim voor je.

groetjes vruchtje

2. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo Wies, hoe is het met je? HOe voel je je, nu je 30 bent... :)

Succes weer deze ronde Vruchtje!

Knuf!

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jeetje meiden, wat een nieuws hier weer :confused: eerst al die zwangere vrouwen (die we het lekker toch maar niet gunnen!) en dan Hopefully's tante met euthanasie :( Veel sterkte meiden!

Jinky, ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat? Heb je nog getest? Ik zou toch ook denken een streep is een streep dus ben benieuwd of je al meer nieuws hebt!

4. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jinky, ik ben ook benieuwd of je nog getest hebt. Ik hoop het toch zo voor je.

Vruchtje is het nog gelukt bij de poli, wat raar dat ze te weinig hebben gegeven.

Wies ben je al weer heel terug? Hopelijk hebben jullie het lekker gehad en heb je kunnen genieten.

Marisha je gaat wel hard he, hoe gaat het daar voor in de trein? Ben je al druk bezig met de babykamer etc?

5. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Wies, hoe gaat het met jou?

Hopefully: Dikke knuffel, kan niks anders zeggen dan je sterkte wensen!
    Ik begrijp dat je het dan even helemaal gehad hebt.

Srb: voor jou wordt het spannend he! duimen draaien
    Jij bent aan de beurt ;)

Ik heb vandaag niet meer getest, ik heb 4 en 6 juli getest en allebei vaag, zelfs die van 6 juli vager. Ik heb ze allebei in mijn album staan. Het zou wel een bevruchting zijn geweest die niet goed is ingenesteld ofzo, want anders zou het streepje wel duidelijker moeten worden, denk ik. Ik heb trouwens geen idee wanneer mijn nod is en geen gebruik ook geen kruiden op dit moment. Morgen heb we weer een afspraak bij de acupunctuur, dan ga leg ik de situatie voor en ben ik heel benieuwd hoeveel de invloed de kruiden hebben gehad.
    Ik merk wel dat ik weer erg down word door dit gebeuren, bah

Groetjes jinky

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    hopefully: het is gelukkig gelukt met halen van de medicijnen. Ik stond om 8.00 uur bij de poli :rolleyes: en ze gaven inderdaad toe dat het te weinig was voorgeschreven. Uit me werk gelijk langs apotheek en spuit zit er weer in. Hoe is het met jou?

SBR: Dank je hoop dat het een mooie ronde mag worden. Spannend voor jou ook weer deze periode ik hoop zo een keer op goed nieuws hier op het forum en dat jij ons dat goede nieuws maar mag brengen;) .

Jinky: kan je niet een bloedtest vragen? Nu zit je toch ook in onzekerheid of niet, die streepjes komen er niet zomaar te staan.

Wies: hoe is het met jou?

All: kregen jullie na 3 IUI's een evaluatie gesprek? Na 3 IUI ga ik sowieso over op Menopur ipv gonal-f

gr vruchtje

7. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    He meiden, ik was even afwezig vanwege gedoe rondom de inbraak, dank voor jullie reacties, ik baal nog steeds enorm. Voel me echt onveilig in mijn eigen huis. Zal wel weer beter worden...
    Jinky, kwam eigenlijk speciaal voor jou langs, was zo benieuwd, begrijp dat er nog steeds hoop is maar nog geen duidelijkheid. Spannend. Hopefully wat heftig van je tante.
    Wies, moeilijk he, al die zwangeren. Mijn lief zegt altijd: wij hebben onze eigen weg te gaan, trek je niks aan van al die anderen. Maar dat is niet altijd mogelijk hoor... Groetjes allemaal. Morgen lees ik wat beter bij.

8. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Wies alsnog van harte gefeliciteerd!
    xxx

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi meiden, we zijn weer net terug. bedankt nog voor jullie felicitaties. Het was een erg lekker weekend, even lekker met z'n 2en en lekker uitgerust.
    Jinky, weet je al wat meer, want ik zie dat het nog steeds vaag was.
    srb, laatste loodjes nu, spannend weer zeg.ik ga zo even lezen op jouw topic hoe het er allemaal voor staat.
    hopefully, jeetje,wat heftig zeg metje tante,heel veel sterkte ermee, en inderdaad heel dubbel allemaal. That's life,zeggen ze dan,maar soms is het maar moeilijk te bevatten. dikke knuf!
    eva, mijn man zei dat ook altijd, maar na de laatste paar zwangeren niet meer. hij kan het er oo niet meer voor opbrengen blij te zijn. In zo'n korte tijd ook zoveel mensen die dicht bij je staan is heftig.
    vruchtje, ik heb geen gesprek gehad na de 3e iui, ik moest er zelf om vragen wat er moest gebeuren enzo, ik ging over van tabletten (clomid) naar spuiten (menopur) dus ja, dat was heel anders. Maar ons zh vind ik persoonlijk ook niet goed wat dat betreft, ik hoop dat het bij jou beter geregeld is. Deze week je 1e fm zie ik, spannend weer hoor! voel je al wat gerommel in je buik? zijn ze hard aan het werk de eierstokken? ik zal duimen op een paar mooie eitjes.
    Verder zit ik te wachten op mijn eisprong, ben benieuwd wanneer ie nu komt, want ja, het is de spontane weg nu. Ik denk ergens na het weekend, over een weekje ofzo. Fijn dat ik weer terug ben, ik hoop nu echt eens op wat zwangere hier! srb, we volgen jou!

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wies fijn dat je weer terug bent en het fijn hebt gehad.

Bedankt voor jullie medeleven!

Ik ben bij de acupuncturist geweest en hij vertelde dat het streepje van de kruiden kan komen, heel verhaal.
    Hij heeft gekeken via elektro acupunctuur en niets wijst op een zwangerschap.
    We wachten nu mijn menstruatie af en dan gaan we weer verder met kruiden.

Iedereen fijne avond!

Groetjes jinky

11. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Gelukkig Wies je bent weer terug!
    Je gaat me toch niet weer inhalen he :)
    Volgens mij heb ik net mijn eisprong gehad, onder de spinningles, hihihihi

Jinky,beetje jammer dat het van de accupuntuur kan liggen, had het zo gehoopt. Maar aan de andere kant, je bent nog niet ongi.....
    Ben je wel weer begonnen met de kruiden?

X

12. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Wies: fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad. Het komt vaker voor he, dat mensen juist in hun rustmaanden zwanger worden. Ik duim ervoor!

@ Hopefully: vanavond actief aan de klus dan maar :) (al kan ik me voorstellen dat je hoofd daar nou ook niet helemaal naar staat). Toch succes! xxx

@ Eva: ik kan me voorstellen dat je je onveilig voelt zeg, zeker omdat het al de tweede keer is. Heeft de politie enig idee van de daders? Sterkte ermee!

@ Jinky: typisch zeg. Ook irritant zeg, dat je dat vantevoren niet wist, dat die kruiden dat effect konden hebben. Nu had je helemaal voor niets weer een beetje hoop. Als het zeker weten niet zo is, duim ik voor je dat je ongi snel komt, zodat je verder kunt ermee.

Mijn lief was ook altijd heel nuchter, onze tijd komt nog wel. Maar nu ook weer mensen op haar werk ineens zwanger zijn ("echt zo gek, was nog maar net met de pil gestopt... Leuk he") is ze er helemaal klaar mee. Ze slaapt nu al nachten slecht omdat we morgen gaan testen. Gelukkig wisselen we elkaar een beetje af in de emoties, dan blijven we samen sterk.

Dikke knuffel voor allemaal!

13. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Jinky wat gek van die kruiden, dat heb ik nog nooit gehoord bij info over zw testen... maar goed, zou kunnen, zijn er ook niet bepaalde medicijnen waarbij je vals positief kunt testen? Toch blijft ik voor je hopen!
    SRB ga je morgen testen? Ben je alweer zover? Spannend, duim voor je. Mijn buurvrouw heeft de inbreker gezien, dus de politie heeft een beschrijving, maar ik verwacht er niks van. We wonen niet zover van Amsterdam en dichtbij een station, ik denk dat het een junk is die zo even met de trein komt...
    Ik heb vandaag bloed laten prikken, dat moest nog een keer om te checken hoe mijn progesteron waardes zijn een paar dagen voor menstuatie, want soms ben ik bang dat ik ook nog eens een te korte luteale fase heb. Ik verwacht zaterdag mijn ongi. Ik zal vast voor die tijd al niet kunnen laten om te testen...

14. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hij heeft het zo uitgelegd dat de kruiden mijn lichaam zuiveren. Alle oude resten worden door de kruiden weggespoeld. Elke maand komt er wat hcg hormoon vrij door je eisprong.
    Door de kruiden zijn er wat oude resten van hcg hormoon weggespoeld en door de kruiden is die hoeveelheid ook geconcentreerde geworden en daardoor de streep op een zw.test.

Ik vind het ook erg balen dat hij dat vantevoren niet even gemeld heeft.

Hij heeft voor de zekerheid d.m.v acupunctuur gekeken of ik zwanger zou kunnen zijn of geweest en het lijkt er niet op.

Wanneer de streep overduidelijk was geweest was het een ander verhaal geweest zei hij, maar dat was dus niet het geval.

Ik ben nu gestopt met de kruiden, omdat hij door de meter dacht te zien dat mijn tweede helft van mijn cyclus wel in orde is, dus gaan we straks naar de eerste helft van mijn cyclus kijken

Eva: zaterdag al spannend, ik duim voor je, hoop het zo voor je

Groetjes jinky

15. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Voor ons is het weer over helaas :(

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    :( sterkte en dikke knuffel

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    SBR: ik heb ook al op je "eigen topic" gereageerd en ook hier nog even een dikke knuffel. Wat een ongelofelijke teleurstelling weer. Ik zet me geld in op IUI nr. 6 die gaat gewoon lukken.

Wies: inderdaad morgen 1e fm. Ben benieuwd nog niet echt last van eierstokken ofzo.

jinky: jammer meid maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Hoop volgende keer op beter nieuws.

eva: vervelend dat je je rot voelt in je eigen huis, helaas ken ik dat gevoel. Duurt gewoon weer een tijdje voordat dat weg is. Verder alles goed waar in je cyclus zit je nu?

andere meiden allemaal succes.

gr vruchtje

18. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Spannend vruchtje, heel veel succes met de FM

Jee, Eva dat de buurvrouw iemand heeft gezien. Iets is beter dan niets. Hebben ze ook nog sporen gevonden? En zijn er meer inbraken in de buurt geweest rond die bij jullie?

Jinky, wat bijzonder dat hij kan meten of je zw bent. Ga je maar lekker storten op leuke dingen nu je toch in de wachtweken moet zitten, dan kan de accupuntuur icm de kruiden zijn werk doen. Dan werkt het vast en heb je nog maar 1x nodig (of helemaal niet meer ;))

Wies, hoe is het met je?

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey allemaal,
    srb,vanuit hier nog een hele dikke knuf, je kunt er niet genoeg krijgen nu in deze dagen.
    Ik krijg zo mijn schoonouders op bezoek nog voor mijn verjaardag. dan zal het feit dat ze oma en opa worden ook wel weer ter sprake komen, alleen niet van ons kind...Ik hoop dat ze snappen dat ze er niet te lang over door moeten gaan.
    vruchtje, alvast veel succes voor morgen met je 1e fm!
    hopefully, ik haal je nu niet in hoor, jij moet eerst! En zonder hormonen heb ik waarschijnlijk mijn ei tussen dag 14 en 17 denk ik. Weet je al zeker of je je ei gisteren hebt gehad? je voelde hem tijdens het spinnen? Heb je nog goed geklust ervoor? dan zou je nu al lekker op het wachtbankje zitten, hou je een plekje vrij voor me?
    jinky, wat apart inderdaad dat ze dat kunnen zien, wel balen dat ie nou net het verkeerde zag. had wel mooi geweest zeg.

20. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Nou ik weet het niet meer. Had echt het gevoel dat ik het weer goed voelde. Krampjes en als ik op de bank plofte voelde het hard. Pijn in mijn tepels. Maar vanmorgen was mijn temp. niet hoger. Blijft op hetzelfde, die moet toch echt omhoog. We gaan het maar weer in de gaten houden. Wel geklust. Dit keer geen ovu testen. Ben ik dit keer even helemaal klaar mee. Hoofd staat er ook niet echt naar. Het is mega druk op het werk, krijg niets af. Morgen maar weer werken.

Mocht ik eerder een stapje naar voren gaan hou ik zeker een plekje voor jou, SRB, Jinky en alle andere vast. We gaan er gewoon weer met z´n allen voor. Allemaal tegelijk steeds een stapje dichter naar Marisha toe.

Hopelijk valt het bezoek van je schoonouders mee.

Deel Deze Pagina