het is aan het gloeien in mijn onderbuik en heb lichte steekjes. maar ik vraag me af of ik dat ook niet alle andere cyclussen heb gehad. ik denk dat ik het van de week wel aan mijn temp ga zien of ik ongi ga worden. Tegen het einde van de week moet ie dan toch wel veranderen als het raak is. als ik ongi word, is ie juist heel stabiel. raar hè. welterusten meiden, weer een dpo verder...
Hoi meiden! Wies ik heb dat ook. Bij alles wat ik voel denk ik is dit anders dan andere maanden? Zou dit een teken kunnen zijn? Hier nog twee dagen geduld... ik voel hier constant vanalles dat altijd op beiden kunnen duiden dus ja... vind het echt mega lastig! Wat zou ik graag in mijn buik kunnen kijken om te zien wat er zich af speelt Ik merk van mezelf dat ik veel hoop heb en heel teleurgesteld ga zijn als woensdag blijkt dat ik niet zwanger ben Tempen heb ik nooit gedaan... is me net iets teveel moeite om telkens te moeten meten 's morgens! Hoe is het met de andere meiden op het wachtbankje? Een fijne avond nog!
marisha, nog 2 daagjes,spannend! erg hè,dat dubbele gevoel; word ik nu ongi of is het een zwangergevoel. gggrrr,dat vrouwenlichaam ook, vreselijk verwarrend. Ik ben net thuis, zit op de bank en voel weer steekjes,alleen hoger en meer richting mijn zij. ik had ook een gevoelige onderrug vandaag. weer een dag om in ieder geval, een dpo verder dus. srb;hoe is het met jou, voel jj al iets? hope; zit je ook aan de hormonen? of doe je iui in eigen cyclus. dinsdag naar het zh toch?
hoi hoi, Wies, ik weet niet echt of ik aan de hormonen moet. Door de telefoon kreeg ik te horen dat ze de eerste keer gaan kijken hoe mijn eigen cyclus is in combinatie met de clomid. Maar bij het ophalen van de clomid kreeg ik van de apotheker ook pregnyl mee. Ik zal het morgen allemaal wel te horen krijgen, wel spannend.... Hoe is je dag vandaag gegaan? Nog even volhouden.... Voor Marisha nog 2 dagen in spanning. Hoe is het schilderen gegaan? Hoe was Parijs, SRB? Jinky, heb je nog wat afleiding gehad van het weekend? Hoe is het met jou buik, nog last van steekjes? Jee, ik vind het allemaal zo spannend. Ben ook constant benieuwd naar jullie verhalen. Het eerste wat ik doe als ik achter de computer zit, is kijken of er nog nieuws is. Liefs H.
succes morgen hope, ben benieuwd of je de pregnyl moet. Het is wel makkelijk plannen dan, je weet precies wanneer je ei komt. De clomid zal voor mooie eitjes gaan zorgen. hoeveel moet je slikken?
5x 50mg Aan de ene kant heb ik ook zoiets van: Kom maar op met de pregnyl. Plannen is niet alleen makkelijk maar ook super belangrijk in onze situaties. Hoe doen ze dat eigenlijk als je je eisprong in het weekend hebt? Doen ze bij jullie de i.u.i. ook in het weekend?
Hopefully, ik denk dat je de pregnyl gaat krijgen hoor! Ik heb de eerste drie IUI's in eigen cyclus gekregen en dan kreeg ik ook pregnyl om de inseminatie zelf te plannen. De clomid zijn trouwens ook hormonen hoor Het schilderen zelf ging wel goed dit weekend! Ik heb zelf niet veel hoeven schilderen maar ben op stap geweest voor kleuren te kiezen, voor keukentegels te kiezen, lampen voor op de keukenkasten gekozen, enz... alleen de gordijnkasten heb ik in de primer gezet! Voor de rest hebben mijn man en schoonvader hard gewerkt terwijl ik aan het shoppen was SRB, hoe was Parijs? Hoe zit het met jou? Ook nog maar een paar dagen geduld voor jou tot testen! Ben benieuwd of je al wat voelt... Hier wordt het idd spannend... ik merk van mezelf dat ik veel hoop heb (waar niet echt reden toe is want er is niets waarvan ik zeg, ik ben zeker zwanger) dus als ik me niet kan inhouden test ik morgen ochtend al want vandaag op het werk kon ik me echt niet meer concentreren We zitten dan 1 dag voor officiële testdatum dus als ik zwanger ben zou ik toch al een (vage) posi test moeten hebben denk ik
Hallo allemaal, ben er weer! Parijs was leuk! Goed te horen dat alles goed gegaan is Jinky! Heb aan je gedacht hoor. Spannend he Marisha en Wies, we zijn er bijna! Ik voel echt helemaal niets in mijn buik... Maar dat hoeft ook niets te zeggen, vorige maand voelde ik vanalles en dat bleek niet uit te komen. Ik denk niet dat ik het ga redden, niet testen tot vrijdag. Ik probeer mezelf nu tot woensdag te rekken... Hopelijk betekenen de steekjes bij jullie wat ze moeten betekenen... Hopefully, sterkte met de clomid en pregnyl! Ben benieuwd wat het gaat worden. Dikke knuf!
ja dat er in clomid ook hormonen zitten heb ik gemerkt. Was de laatste dagen erg emotioneel. Kon om alles janken. We zullen het zien of ik de pregnyl krijg. Nou meiden weltrusten voor straks. Vroeg naar bed, dan is er gauw weer een dag voorbij
Hee Hopefully, erg he, al die hormoontranen Je wil niet weten waar ik afgelopen dagen (ja, zelfs in het mooie Parijs) om in tranen ben geweest. )) Maar goed, alles voor het goede doel he... Welterusten!
srb;welkom terug! lekker romantisch weekend gehad? en even afleiding, is ook wel fijn. ik ga het ook niet redden denk ik, tot zondag. mss vrijdag een test doen. weten jullie of je ook vroeger ongi kan worden na die hormonen. (clomid en pregnyl). ik hoor wel eens van de dames dat ze bolletjes krijgen na de iui om de ongi tegen te houden. is je lf anders korter vraag ik me af? Ik zal het bij het iuiforum ook eens vragen, of er een topic voor openen. ben wel benieuwd.
Dankjewel! Nou, nee, niet echt romantisch, het was een cadeau voor mijn schoonouders, dus die waren ook mee, en mijn schoonzusje en zwager ook Maar het was wel heel gezellig (op wat kleine hormonale buitjes na) Afleiding was zeker fijn! Ik heb geen idee of je ook eerder ongesteld kan worden na die hormonen. Mijn cyclus werd wel korter met Clomid, maar dan vooral de periode voor de eisprong, niet die erna. Die bolletjes helpen wel echt voor de periode erna, mijn lf is nog nooit zo lang geweest als nu (wat me erg hoopvol maakt, maar ook wel weer erg zenuwachtig dat ik nu voor niets zit te hopen...)
ja, voor mijn eisprong had ik ook, op dag 13 al een eisprong. Waarom moet je lf zo lang zijn? heb je normaal een korte lf?
Ja, mijn gemiddelde lf is 8 dagen en dat is ook wel kort dus. Maar Charlie (van een ander topic) is er ook zwanger mee geworden, dus het is ook niet per definitie niet goed. We zullen zien...
dat is kort inderdaad. dan is het nu helemaal lang wachten voor je. kan me voorstellen dat je niet kunt wachten met testen. mijn lf is meestal 12 of 13 dagen. ik ga nu uit van 12 dagen, eigenlijk neit goed, want dan heb ik nog meer hoop als ik dan niet ongi word. maar ja, hoop heb je toch
dames, mijn temp is 0,2 gestegen vandaag! goed hè! voor mijn kaartje,moet je bij tempertuurkaartjes kijken. Hoe is het met jullie, al volop in de zenuwen? Jinky, heb je nog wat napijn ofzo gehad? zal wel niet denk ik, jij bent gelukkig nu ook al een eindje op weg! succes hope!