jinky, kun je er een foto van maken? of is ie daar te vaag voor? anders toch even bellen voor een bloedtest?
Ik heb er een foto van proberen te maken, maar in het echt zie je het lijntje en op de foto is het maar wat vaags. Zie album. Ik ga het eerst morgen met clearblue proberen, misschien werkt matcare niet bij mij, lees ik meer over hier op het forum. Als deze negatief is dan wacht ik toch nog een weekje.
Hi hi, Jinky, ik zou toch echt even naar een arts gaan en vragen of je bloed mag prikken, wie weet is er iets gaande... ik ben een beetje sceptisch over lijntjes door kruiden, mag ik dat zeggen, of vind je dat vervelend? Hoewel ik echt wel positief sta tegen over Chinese geneeskunde en acupunctuur enzo, maar hierbij zou ik toch het zekere voor het onzekere willen nemen. Maar wil je uiteraard niet aan het twijfelen brengen, als dit jouw weg is, dan is jouw gevoel daarbij het belangrijkst. Wies, weer wat geleerd van jouw kleine geexperimenteer, heb ook wel eens gedacht om Clomid door te slikken in wachtmaand, maar ik durfde het niet en werd er ook te depri van, maar ik snap heel goed dat je even in de verleiding kwam! Hopefully, dank voor je berichtje! Hoe ga jij? temp al omhoog? Waarom, fijn dat alles goed gaat! Maris ook al 23 weken! Super super. SRB knuf knuf, snap je frustraties over IUI zo goed, ik geloofde er totaal niet meer in na de 4e, maar wie weet meid, volgende ronde gaan we weer met z'n allen voor jullie duimen! Hierzo nog geen rood, wel klein beetje bruin, dus echt, het zit er niet in hoor deze maand en dus zijn we op IVF aangewezen, want ik moet nu eerst een maand de pil slikken. Ik had nog wat hoop tot gisteren avond mijn temp daalde... Toch blijf je onrustig tot je echt rood bloed hebt gezien, he!...
Mag je gerust zeggen hoor Eva, ik heb het zelf ook wel hoor,vind het wel raar dat hij achteraf zegt dat een streepje van de kruiden komt. Maargoed misschien weet hij niet dat er tegenwoordig hele gevoelige testen bestaan. Ik heb vanochtend met clearblue getest, maar negatief, dus ik heb niet veel hoop meer. Volgens de acupuncturist zat ik in het eind van mijn cyclus (kon hij zien door de meter), dus dan zou ik deze week toch echt ongesteld moeten worden en anders toch maar een bloedtest. Ik begin momenteel wel te balen van die matcare testen en ik heb er nog heelveel liggen, was een actie Eva: Ik heb dat zelf ook, zolang ik geen rood bloed zie houd ik toch een beetje hoop en zelfs dan denk ik nog er zijn ook meiden die ongesteld blijven, erg he, veel sterkte in deze onzekere tijd Groetjes Jinky
@ Jinky: ik zou inderdaad toch ook maar even bloed laten prikken. Dan ben je van de onzekerheid af. Want inderdaad: de hoop blijft tot je ongesteld wordt, maar als dat nog een aantal dagen duurt, houd je toch hoop en komt het nog harder aan (heb ik vorige maand geleerd...). Die Matcare-testen komen echt nog wel van pas hoor, ook altijd leuk als het volgende maand daadwerkelijk gelukt is. Dan kan je jezelf blij blijven maken ermee, elke keer als je gaat plassen @ Eva: hele dikke knuf voor jou ook! Het komt inderdaad altijd hard aan he, ook als je geen hoop hebt (of eigenlijk: geen hoop denkt te hebben). Maar het goede nieuws is wel dat je nu een maandje echte rust hebt, door de pil en dat je daarna een veel grotere kans maakt. Sterkte nu in ieder geval (en ook weer bedankt voor je superlieve berichtje op mijn topic). @ Wies: hoe is het met jou? Ga je wel ovutesten doen deze maand? @ Hopefully: ik mis je! xxx @ Vruchtje: hoe is het nu met je eitje? Spannende tijden weer he. Dikke knuf voor allemaal!
ik heb gistern nog een ovutest gebruikt, en die was wat donkerder dan die van donderdag. Ik ga zomenteen weer de volgende doen, ik moet zóóóó erg plassen, ik moet hem eigenlijk pas om 1 uur doen, maar ik hou het niet meer!
oké,hè hè, daar ben ik vanaf,haha. Hij was nu net zo donder als de controlestreep. Even afwachten of ie morgen nog donkerder wordt, zo niet, en is ie lichter, is ie vandaag positief. In ieder geval weer een vroege eisprong waarschijnlijk. jinky, hoe voel je je verder nu? heb je nog kwaaltjes? Zo ja, zou ik echt even bellen hoor voor een bloedtest. ben je gelijk van die onzekerheid af. eva, dikke knuf voor jou, en heel veel sterkte de komende tijd. En straks weer iets nieuws, dat is altijd hoopgevend. En inderdaad een veel grotere kans! hopefully, hoe is het met jou meid? Heb je al duidelijkheid over je eisprong? Nog even hoor, dan kom ik weer bij je op het bankje.
O jee, zie je wel....ik moet gewoon iedere dag inloggen...ik mis weer veel te veel. Ga zo even alles goed teruglezen. Heb het een beetje druk. Van de week natuurlijk dat hele gedoe rondom het overlijden van mijn tante. Sinds vrijdag pas ik op het huis van mijn schoonouders, dus ben niet veel online. Zit nu heel even thuis en heb meteen maar even de laptop gepakt. Ik kon niet op internet bij mijn schoonouders, maar weet inmiddels hoe het moet, nu nog kijken of het lukt. Ik ben jullie niet vergeten hoor! Denk zeker aan jullie. Wies, ik slik ook gewoon clomid zonder de pregnyl in de rustmaanden. De andere meiden hebben toch wel een beetje gelijk over het experimenteren...al zou ik denk ik hetzelfde hebben gedaan (oeps) Je gaat op een gegeven moment van alles proberen. Jinky, nog steeds een vage streep. Nog steeds hoop! Ik zou ook voor de zekerheid een bloedtest laten doen. You´ll never no. O... wou zou dat geweldig zijn. SRB, doe je een beetje rustig aan. Aan de andere kant lijk je volgens mij wel een beetje op mij. Niet stil kunnen zitten en altijd maar bezig zijn. Eva, zie ik nou cyclus dag 1 bij je staan. Ik hoop het niet, ga zo nog even goed checken. Anders een hele dikke knuffel. Dat geldt trouwens voor iedereen. Hier begrijp ik nog steeds niets van mijn temp. Hij blijft maar hetzelfde. Gister feestje gehad en lag laat in bed, heel vroeg wakker en dan heb ik normaal een hoge temp. Nou niet dus. Hij is heel stabiel. Ik heb wel een rommelende buik en last van vreetkicken. Lijkt wel of ik al ongi word. Maar dat zal wel heel erg vroeg zijn. xxx
Hoi, nou, heb er dagen tegenaan zitten hikken met al 6 dagen krampen en vanmiddag ongi geworden, het kwam niet zo hard aan als anders, maar toch verdrietig. Dit was onze laatste kans voor IVF en we hadden het zo goed getimed, 5 dagen gespaard en echt gewacht tot eisprong, spoelingen gebruikt, etc. Ik kan maar niet goed aanvaarden dat ik verminderd vruchtbaar ben, vroeger heb ik nooit stil gestaan bij die mogelijkheid. Ik weet het, ik ben zeker niet de enige, maar in mijn omgeving bijna wel. Drie lange jaren en ook al weer een heel lang vreselijk jaar sinds ik wonder boven wonder toch zwanger werd en mijn wonderkindje moest verliezen. Waarom? OK, ik weet het, vanaf augustus mogen we eindelijk IVF en dan maken we eindelijk pas echt serieus kans. Maar ik ben zo bang dat het niet lukt! En dat kun je tegen niemand zeggen, want dan zeggen ze: zo moet je niet denken, het komt vast goed, etc, allemaal super lief bedoeld maar ik denk dan: een groot percentage wordt gewoon niet zwanger, er zijn geen garanties. Ik ben zo bang dat ik die ene pechvogel blijf en ik wil gewoon niet denken aan hoe ik verder moet als wij geen kleintje kunnen krijgen. Ben gewoon hartstikke bang en verdrietig, sorry meiden...
Dikke knuffel Je angst is zo herkenbaar, die gedachtes overvallen mij ook, stel dat het nooit gaat lukken, hoe moet ik verder? Ik denk dat velen dat zullen herkennen, ik neem dan altijd in gedachten dat we kunnen adopteren en dat er ooit zo'n klein mensje bij ons zal zijn
Hoi meiden, Had zo een druk weekend pfff. Nu pas tijd om op mijn favo pagina te zijn Echo gehad afgelopen zaterdag links nu eitje van 13 mm en rechts zat er 1 van 10mm wie weet gaat die nog mee groeien. Morgenochtend weer fm. IK vermoed dat de IUI donderdag is, of misschien vrijdag. Dus spannend weer. Wies: Goed joh dat je ei in aantocht is. Waarschijnlijk is je test nu echt wel positief en moet je vanavond en morgen maar gezellig hebben met elkaar SBR: Hoe gaat het met jou? Trek je het allemaal nog een beetje? Eva: ontzettend jammer zeg dat je toch ongie bent geworden. Las dat jullie nu IVF gaan doen? Spannend allemaal wil je alvast veel succes wensen. Ik snap heel goed wat je bedoelt met "was als het nooit zal lukken" ik heb dat zelf nu al terwijl ik net bezig ben met 2e IUI poging. Ik weet niet hoe jullie het financieel hebben anders alvast sparen zodat je eventueel 4e poging zelf kunt betalen. Wie weet geeft je dat weer wat meer hoop. Jinky: Ook voor jou natuurlijk jammer dat de clearbleu test negatief was. Je hebt nu tenminste wel duidelijkheid. Steeds maar die hoop word je ook gek van. Hopefully: vaag van je temp, maar misschien komt het toch door de onregelmatige tijden van naar bed gaan. Zelf heb ik het niet zo op tempen. Zoveel kan invloed hebben op je temp. Laat naar bed, drinken van alcohol etc. Vraagje: ik drink zelf helemaal geen alcohol tijdens de IUI-behandelingen, maar mag het wel? Of heeft dat slechte invloed op prikken van hormonen en dergelijke? groetjes, vruchtje
@ Eva: hele dikke knuffel! Ik kan me je wanhoop zo goed voorstellen. Wij zitten er af en toe ook al helemaal doorheen, omdat we niet begrijpen waarom het niet gewoon lukt en jullie zijn nog veel langer bezig. Vandaag mag je gewoon verdrietig zijn hoor en morgen ook nog wel. Maar probeer het daarna toch weer wat positif in te zien. Met ivf heb je echt veel meer kans. En we blijven hier voor je. @ allemaal: ik weet het niet of ik het trek op het moment. Ik ben constant boos op iedereen, maar zonder echte reden. Misschien had ik woensdag en donderdag toch gewoon de hele dag moeten proberen te huilen in plaats van het wegstoppen, want het komt er blijkbaar toch een keer uit. Vandaag gaan we echter verder, met iui 6 (dat wil zeggen de uitgangsecho), dus we zijn weer onderweg. Zucht Nog 2 dagen en dan hebben we ons ivf-gesprek waar we zo ontzettend tegenop zien... xxx
Evaz, zo herkenbaar die gevoelens zeg. De gedachten alleen al zijn zo erg. Maar met ivf gaat het vast lukken bij jullie, weer veel meer kans! Een hele dikke digiknuffel voor je! srb, lest best toch? dit gaat hem waarschijnlijk gewoon worden. En ik denk dat je omgeving het wel begrijpt dat je boos bent toch? het is logisch dat je het af en toe even niet meer trekt. Ik doe straks nog een ovutest,maar ik denk toch dat ie gister positief was en ook al gister mijn ei heb gehad. mijn temp was hoog vandaag, alhoewel het ook van ht vele drankgebruik van gisteren kan zijn, en de kater van vandaag,pppff. Het was namelijk wéér feest, mijn beste vriendin is ook zwanger. Niet normaal meer, de ene na de andere, elke week wel 1. Ik stond dus gisteren tussen 6 zwangere vrouwen op het terras, werd helemaal gek, en heb het op het zuipen gegooid. Gisterenavond toen we thuis kwamen, barstte het los, bij mijn man ook. Ik heb alleen nog maar gehuild. Helaas niet meer geklust, daar baal ik wel van. Maargoed als mijn ei gisteren was hebben we nog op tijd geklust. Maar ik kan eht allemaal niet meer bevatten, er is er naast mij nog 1 die niet zwanger is nu. In een half jaar tijd! En zij is ook bijna nooit in de stad, dus ik sta constant alleen tussen al die zwangeren. Mijn man weet niet zo goed meer wat ie moet doen, hij ziet mijn constante verdriet, en kan er niks aan doen. Hij wilt dat we hulp gaan zoeken bij een psych, vind ik ook wel een goed idee. En ik ben waarschijnlijk ook mijn carnavalsmaatje kwijt, want ze is half maart uitgerekend. Ik trek het gewoon echt niet meer nu, het is zo oneerlijk. wat een k*tdag wordt het weer vandaag,zucht.
Lieve meiden ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen! Wij zijn gestopt met IUI en hebben nu eerst een aantal maand rust! We gaan nu eerst genieten van elkaar en zien wel hoe het verder gaat verlopen. Meiden ik blijf aan jullie denken en hoop dat jullie allemaal snel een mooi wondertje mogen verwachten! ik blijf af en toe wel meelezen hoor! Veel liefs Izzie
izzie,jullie ook heel veel succes, en hopelijk hoef je helemaal geen iui's meer en word je gewoon spontaan zwanger!
Hoi meiden, Even heel kort ego bericht. 1 ei van 17 mm vanochtend. Morgen echo hoogstwaarschijnlijk s'avonds pregnyl en donderdag IUI. Morgen kom ik weer uitgebreid op iedereen reageren. liefs vruchtje
Wat een hoop narigheid weer. Heel herkennend. Een dikke knufel voor jullie allemaal. Wies ik wil je carnavals maatje wel zijn hoor! Ben vroeger eens gaan kijken, mmaar toen stond ik nog aan de hand van mijn ouders. Ben daarna nooit meer geweest. Lijkt me geweldig. Van mijn cyclus begrijp ik niets meer. Gister hele heftige krampen gehad. Dacht te relaxen in bad, maar het werd alleen maar erger. Dit heb ik normaal nooit en al zeker niet met mijn eisprong.....en je raad het natuurlijk al.....vandaag was de temp hoger...mmmhhhh Ik word gek als dat mijn eisprong was. Zo kom ik wel aan de 40 dagen. Kan je eigenlijk immuun worden voor clomid, heb zo'n gevoel dat dat mij weer overkomt. Vruchtje, spannend ik hoop dat je snel de iui hebt. succes morgen.
Hoi allemaal, dank voor jullie lieve berichtjes, doet me echt goed te weten dat hier mensen zijn die je begrijpen! Oef wat een buikpijn vandaag. Net heerlijk op een terras in de zon aan het strand gegeten, maar toch uithuilen bij mijn liefje. Dat lucht op. Wiesje, ik kan alleen maar zeggen: het is een ramp, die zwangere vrouwen! Ik had had altijd een super druk sociaal leven en daar is niks van over. In 3 jaar tijd ik denk wel 20 vriendinnen zwanger, vaak al 2e ronde en nu ook bij mij mijn 2 beste vriendinnen en mijn schoonzus. Mijn oplossing: afstand nemen. Maar ik snap dat je ook gek wordt als je nooit meer iemand ziet. Ik zoek het bewust bij andere mensen, soms oudere vrienden, of die ene uitzondering die niet zwanger is, of me opgeven voor muziekles en andere dingen die ik leuk vind, want ik kan het echt niet meer aan om met die meiden om te gaan... Je moet jezelf niet forceren hoor meid! SRB is angry! En dat mag af en toe hoor, dat moeten ze maar begrijpen om je heen! Vruchtje spannend, mijn duimen staan alvast omhoog voor jou! Hopefully, dat zal dan toch wel je eisprong zijn niet? Ook voor jou duim duim duim! Jink, nog steeds niet ongi, whats going on?! Izzie, moedig dat je even pauze neemt, onwijs veel sterkte en succes en hoop je hier af en toe te treffen.
eva, het zonnetje doet gelukkig ook veel goed hè, maar het blijft een teleurstelling elke keer. sterkte! hopefully, ik ben ook bang dat he ttoch je eisprong is geweest, zeker nu je tempp hoger is vandaag. heb je nog wel goed geklust ervoor? we maken er iets gezelligs van op het wachtbankje, dan komen we er wel snel doorheen. En je bent van harte welkom hoor met carnaval! ik zet het logeerbedje klaar voor je! vruchtje, ziet er goed uit, spannend! bij mij gisteren ook redelijk positieve ovutest, dacht gisteren mijn ei te hebbne, maar temp was laag vandaag. vanmorgen nog gauw geklust, denk dan dat ie vandaag springt. en nu moet ik gauw weg, want ik ben al te laat zie ik! fijne dag allemaal!