Hey meiden, Wies en Srb, Sterkte, jullie zitten in een moeilijk periode Srb: sterkte met het ivf gesprek, het gaat achteraf vast wel meevallen Wies, dan heb je in ieder geval nog op tijd geklust, spannend en sterkte op het wachtbankje, gezellig samen met hopefully Eva: huil maar goed uit en daarna weer met al je energie er tegen aan. Sterkte! Ik heb een onregelmatige cyclus, dus het is bij mij altijd afwachten. Volgens de acupunctuur zou ik voor eind van de week ongesteld moeten zijn. Hopefully: Vraag even aan je gyn. of je er immuum voor kan worden? heb je nog op tijd kunnen klussen? Sterkte op het wachtbankje! Vruchtje: Spannend, je 2e iui alweer, succes donderdag! Zal voor je duimen Izzie: Rust doet altijd goed, ik hoop dat je ons gauw goed nieuws komt brengen, sterkte en succes! Groetjes Jinky
Bedankt alvast voor het duimen meiden Pregnylspuit gaat er over half uurtje in Hopefully: waarschijnlijk toch je eisprong geweest. Je kan inderdaad wel immuun worden van clomid, maar daar gaan we maar niet van uit hoor. Wies: suc6 op wachtbankje. Hopelijk word je geduld een keer beloond. liefs vruchtje
Nou ik weet het niet hoor, vandaag was temp weer normaal. Ik weet dat ik normal al niet spoor maar mijn lichaam spoort helemaal niet. Ben zaterdag de hele dag naar Dance Valley geweest en pas 's nachts thuis gekomen. Toen was mijn partner zo dronken (en ik pissig en moe) dat we niets hebben gedaan. Zondag ochtend was ik nog steeds pissig over zijn dronken bui en zondag middag kreeg ik die erge krampen, toen ging het echt niet meer. Vrijdag was dus voor het laatst. Maar ik weet het niet of hij nou zondag gesprongen is of vorige week, toen had ik ook krampen en o ja afgelopen maandag ook, maar niet zo heftig als zondag. Eva een dikke knuffel. Hier is ook iedereen om ons heen zwanger of ze hebben er al 1 of 2. Van de meeste neem ik afstand, van een aantal gaat dat wat moeilijker. Wies heb je nog wat gevoeld vandaag. je hebt in ieder geval geklust. Hopelijk is je temp morgen hoger. SRB ook jij een dikke knuffel, zal zo even naar je eigen topic gaan om je succes te wensen voor morgen. Jinky, ik hoop dat de accuntuur niet gelijk heeft en je toch zw bent. Wel spannend om te zijn of het allemaal uitkomt. Vruchtje, je hebt net je pregnyl spuit gezet, hopelijk ging het soepel. Op naar de IUI
hopefully, ik zou je lichaam volgen, die voelt het het beste aan. heb je nog op je slijmwaarneming gelet? mss dat je daar iets uit op kan maken. Ik snap best dat je pissig was,heb ik ook altijd als ik dan hartstikke nuchter ben. En niet meer geklust toen zeker? Misschien is ie toch gesprongen vorige week en heb je nu innestelingskrampen, dat kan oo natuurlijk! en dat je mss een dipje in je temp heb gehad daardoor. Ik hoop dat dat het is! jinky, heb je nog getest? of ben je al ongi ondertussen? ik hoop in ieder geval dat je wat duidelijkheid hebt. vruchtje, alvast succes voor donderdag, hopelijk is de spuit goed gelukt!
Slijm valt nu heel erg mee, haast niet. Vorige week wel. Ben benieuwd nar mijn temp morgen ochtend. Weltrusten voor zo meteen.
Hallo allemaal, Vandaag ging het bij mij weer stukken beter. Gisteren tegen alles en iedereen geschreewd, vannacht goed geslapen en opgelucht weer opgestaan. Morgen het ivf-gesprek... Spannend dus. Maar we gaan hoe dan ook een oplossing vinden, daar zijn we van overtuigd. Ik heb morgen vrij, dus als het ziekenhuis niet met iets goeds komt, ga ik de hele middag besteden aan andere ivf-centra te bellen net zolang tot ik er een gevonden heb waar ik komende maand mag beginnen. @ Wies: succes op het wachtbankje! Je was vast wel op tijd. En zo niet: in ieder geval lekker gedronken Ik ken het ook hoor, al die stomme zwangeren om me heen. Vandaag ook weer iemand die het zo blij vertelde. Ik kon haar wel door haar buik heen schieten. Maar ja... Zij heeft een hele stomme vriend en een stom huis en een stomme baan, dus dat scheelt he Heel naar trekje denk ik, maar ik zoek altijd het negatieve in die mensen op en dat troost me dan onmiddellijk. Wij zijn weliswaar nog niet zwanger allemaal, maar we hebben wel een goede relatie (mits ze niet teveel drinken ) en we zijn ook nog eens allemaal hartstikke leuke gezellige en lieve mensen. Zo! xxx @ Vruchtje: spannende tijden weer! Heel veel succes donderdag, ik duim voor je! @ Hopefully: volgens mij kan je niet snel immuun worden voor clomid hoor. Een voordeel ook: de zomerstop is bijna voorbij. Als deze cyclus zonder resultaat is (en dat hoeft zeker niet, dat weet je!), dan krijg je daarna in ieder geval weer echo's en een iui. xxx @ Eva: hopelijk was je buikpijn vandaag minder. Afgelopen maand was de laatste maand voor ivf he? Dus nu gaat het echt spannend worden. Deze maand pil en dan prikken... Ik leef met je mee! @ Jinky: hoe is het nu? Je denkt wel heel lief aan ons, maar ik vind niet terug hoe het met jou is Ben zeer benieuwd. Hopelijk heb je duidelijkheid. En ondertussen duim ik voor je. @ Izzie: fijn dat je langskwam. Zijn jullie aan het bezinnen op ivf nu? Of gewoon even rust en afstand en dan weer verder? Iedereen is al naar bed waarschijnlijk, er lijkt niemand meer online. Goedemorgen dan maar vast Dikke knuffel!
Bedankt voor jullie belangstelling elke keer weer, Hopefully: Toen ik nog temperatuurde was ik ook altijd bezig met wanneer ik de ergste kramp had en misschien was toen mijn eisprong of toch weer een andere dag en dan maar hopen dat je temp. de volgende dag hoger is. Ik ben zo blij dat ik daarmee gestopt ben. Ik hoop dat ik je als tip mag geven dat je gewoon regelmatig moet klussen zodat er altijd zaadjes op de wacht staan en je beter niet teveel moet letten op krampjes of temp. Geloof mij dat ik weet dat het niet makkelijk is , maar het geeft zoveel rust. Sterkte meid en ik bedoel het allemaal goed hoor! Vruchtje: hoe ging het met de pregnyl spuit? Srb: Ik ben blij te horen dat het weer beter met je gaat. Kom goed voor jezelf op, laat je ons snel weten hoe het ivf gesprek ging? Hier nog geen nieuws, Ik wil elke dag wel testen, maar ik houd me in. Ik houd me vast aan die stomme negatieve clearblue test Misschien word ik 1 deze dagen wel ongesteld. Ik ben wel erg moe de laatste tijd, maar slaap ook wel slecht door die rot muggen. Ik zit alweer op cyclusdag 41, ik wil zo graag weer verder met die kruiden en ertegen aan. Fijne dag allemaal! Groetjes jinky
Dag lieve meiden! Wat een rot berichten hier toch maar steeds Het moet nu toch wel weer eens een beetje mee gaan zitten want dit is echt niet te doen! Wies, succes op het wachtbankje! Het is altijd zo'n gok he, wanneer is je ei nu juist geweest... hopelijk hebben jullie het stomme ziekenhuis met zijn stomme zomerstop helemaal niet meer nodig! Hopefully, ik lees dat je temp weer raar aan het doen is! Ik heb nooit getempt dus zou begod niet weten wat het is maar ik denk dat je temp ook door andere dingen heel snel beïnvloed kan worden (stress, weinig slaap, etc). Hopelijk zegt het gewoon niets en heb je nu toch een kortere cyclus! Eva, hopelijk gaat het gevoelsmatig weer wat beter met je. SRB, veel succes met het geprek vandaag (of mss ben je ondertussen al geweest... zal je topic eens bekijken)! Jinky, nog steeds niet ongi meis? Vreemd, vreemd, vreemd... ik weet het, ik heb het nog al gezegd maar zou je toch niet eens voor een bloedtest gaan? Dan heb je toch tenminste echte duidelijkheid dan een paar (vals) posi testen die je een rotgevoel geven? Vruchtje, succes morgen met de IUI! Hopelijk is het deze keer raak! Lekker relaxen na de IUI hoor! Ik deed dat ook altijd... kwam de zetel gewoon niet meer uit Izzie, het kan deugd doen om even afstand te nemen van het hele IUI gebeuren. Ik wens je alvast heel veel succes en hoop dat je helemaal geen IUI's meer nodig zal hebben maar hier binnenkort goed nieuws zult hebben! @ All: lieve meiden, het is nu 20 weken geleden dat ik een posi test in mijn handen had en ik had nooit kunnen geloven dat ik 20 weken later nog steeds de enige van ons groepje zou zijn Ik vind het zo rot en oneerlijk allemaal en weet soms niet goed of ik hier moet blijven reageren maar helaas voel ik me hier zo thuis en ben ik zo begaan met jullie allemaal dat ik hier gewoon niet weg kan blijven... Ik schrijf niet meer dagelijks met jullie mee om niet steeds met mijn banner te zitten showen (hoezeer jullie het mij ook gunnen, ik denk dat het toch wel confronterend voor jullie is om mijn banner te zien vorderen... als ik anoniem kon posten deed ik het ) maar weet dat ik elke dag hier met jullie meelees en meeleef en mijn grootste wens voor dit jaar is jullie allemaal voor het einde van de zomervakantie zwanger te zien! Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
Jinky wat zenuwslopend, blijf hopen voor je! SRB succes met het gesprek! En Vruchtje, jij morgen met je IUI. Ik heb hele erge buikpijn gehad, maar nu is het vrijwel voorbij. Volgende week 2 weekjes met vakantie! Ben er hard aan toe. Vorig jaar ben ik in augustus zwanger geworden, ook vlak na een vakantie. Nu de IVF vrijwel in dezelfde week als de bevruchting vorig jaar, bizar he. Ik hoop maar dat dit jaar augustus weer mijn geluksmaand is en dat het dan dit keer goed mag gaan met het kindje. Gisteren begonnen met de pil, voor het eerst weer in 5 jaar. Gek hoor.
oh Eva, ik lees dat je zelfs al aan de eerste poging begonnen bent! Ik kan me voorstellen dat het een heel vreemd moment is wanneer je (ondanks je kinderwens) terug aan de pil moet! Hopelijk herhaald de geschiedenis zich en mag de eerste IVF poging in augustus meteen raak zijn! Alvast heel veel plezier tijdens je vakantie. Hebben jullie een reisje gepland?
Hee meiden, het verslag van mijn ivf-gesprek staat op mijn topic. Het ging in ieder geval goed. En komende zondag heb ik de volgende iui. Spannend weer dus! @ Marisha: ik vind het niet erg om met jou banner geconfronteerd te worden. Ik vind het heel vervelend om geconfronteerd te worden met mensen die zomaar zwanger worden en dan ook net doen alsof dat logisch is. Maar ik ben elke keer weer blij met jouw goede voorbeeld. Het kan dus toch. En daar gaat het om. xxx
marisha, je bent geweldig! Ondanks dat je al een heel eindje op weg bent kom je ons nog steeds steunen. Dat waardeer ik, en de rest waarschijnlijk ook, héél erg! Door jou blijven we er juist in geloven, je bent het bewijs dat het wel kan!
ik wil toch even mijn kaartje hier wegzetten, mss dt jullie er wijs uit kunnen. De temp van maandag staat op discarded, die tel ik niet mee na zo'n zondag...
Hey wies, Misschien zit het zo op cyclusdag 13 is je ei gesprongen Je temp. kan tot 24 uur na je eisprong omhoog gaan, dat staat op FF zelf. Dus hij gaat vandaag al omhoog en dan zal die morgen nog hoger zijn. Dus is je temp. ongeveer een dag na je eisprong omhoog gegaan. Groetjes Jinky
zou wel kunnen jinky, dat ie maandagnacht is geweest ofzo, en daarom dinsdag helemaal niet steeg, en vandaag een beetje. als ik dan maar op tijd geklust heb...
Zaadcellen blijven wel even leven hoor, maak je daar maar geen zorgen om! Ik ben al sinds vanmiddag erg misselijk en nare kramp in mijn buik, ik zit raar in elkaar Groetjes Jinky
Marisha: Inderdaad juist hartstikke leuk dat je nog op het forum komt om ons te steunen. Zie het maar zo jij bent ons goede voorbeeld jinky: vreemd dat je nog steeds niet ongesteld bent en dus niet echt duidelijkheid hebt. Hoop dat de duivels snel komen......of liever een posi test natuurlijk. Wies: ik denk ook wat jinky zegt wat betreft je temp kaart. evaz: raar dan zeker hé dat je nu aan de pil bent. Ik hoop dat augustus jullie geluksmaand mag zijn. sbr: fijn dat gesprek goed is gegaan. Ik ga zo even op je eigen topic kijken. all: gisteren pregnyl zetten ging goed, maar blijf het een enge rot prik vinden. Plekje op mijn buik voelt ook helemaal beurs. Morgen is onze 2e IUI (op de dag dat we 8 jaar samen zijn ). Moet na de IUI wel gewoon werken grrrrr maar ja gyn zegt dat je alle gewone dingen kunt doen. S'avond maar lekker in mijn zetel zitten. De rest van de meiden ook succes en duim voor ons allemaal. liefs vruchtje
Op zo'n feestdag moet het wel goed komen met je 2e iui Alvast gefeliciteerd en op naar een positieve test Groetjes Jinky