Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Laatste berichtje hoor, straks vul ik nog een hele pagina :D

Bij wie kan ik het beste een bloedtest vragen, bij de huisarts of bij mijn gyn.?

Groetjes Jinky

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik zou het aan je gyn vragen, daar ben je immers onderbehandeling. Ga je morgen bloedtest vragen en ben je er zenuwachtig voor?

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    oh oh ik zei laatste berichtje :(

Ik twijfel heel erg of ik het moet doen, ik ben zo bang voor die keiharde teleurstelling. Vandaag nog een clearblue plus/min gedaan, je ziet vanaf de buiten kant een schaduw streepje en als je de test open maakt zie je een heel licht blauw streepje. Ik weet niet wat dit weer betekent.
    Ik zit er echt doorheen. :( pff

Groetjes jinky

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh lieve jinky kan ik me goed voorstellen.

De 1e keer dat ik zwanger bleek te zijn (wat mk is geworden) dacht ik ook een streepje ik kon het gewoon niet geloven. De gyn zei toen van we gaan bloedtest doen, maar vergeet niet dat er niet "zomaar" een streepje op komt. Ik wil je nu niet blij maken voor niets maar denk dat je er goed aan doet om die test te doen. Nu maak je jezelf ook alleen maar gek. En als je hoort dat het toch negatief is, hoe veel verdriet het ook doet, dan weet je wel waar je aan toe bent en kan je verder.

liefs vruchtje

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, dikke knuf meid, het is ook niet eerlijk hè, zo heb je een megalange cyclus, en nu ie wat langer mag zijn heb je een korte. Hopelijk gaat deze ronde hem gewoon worden en hoef je je geen zorgen te maken over het zh.
    jinky succes morgen met de bloedtest! laat je gelijk wat weten?
    sloppyslayer, welkom hier, en heel veel sterkte en succes op het wachtbankje, dat zijn de meest slopende dagen!
    vruchtje, hoe voelt het zo op het bankje, heb je er een goed gevoel over deze ronde? gelukkig heb je al gezelschap van sloppyslayer en van srb na vandaag.
    marisha, jij verdient gewoon een dikke kus,je bent zo meegaand met ons!
    Hier een foto van mijn ovutesten deze dagen, vandag dus megapositief!
    We hebben vrijdag en vanmorgen nog geklust, dus da's prima! Ik vind het wel raar hoor, waar kwamen die positieve van vorige week dan vandaan? ik hoop nu wel dat ie echt springt. Toch wel een voordeel dat tempen, als ik dat niet had gedaan, dacht ik gewoon dat mijn ei vorige week was, en mijn nod dus ook een week eerder. zou het ook kunnen dat er 2 keer een eisprong plaats heeft gevonden, en dat je temp dan na de 1e laag blijft? lijkt me niet, maar ik probeer een verklaring te vinden. Pfff,wel lang nu nog hoor, weer opnieuw op het wachtbankje vanaf dinsdag pas. (als mijn temp omhoog is...)
    fijne dag allemaal. Ik ga vandaag lekker naar de stad, wel zin in, maar mijn beste vriendin gaat vandaag ook tegen iedereen zeggen dat ze zwanger is, dus daar heb ik weer wat minder zin in. zo dubbel allemaal :(

6. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    ja, ik weet het vruchtje, ik moet echt gewoon morgen gaan bloedprikken.
    Bedankt voor je lieve woorden

Wies: het schiijnt dat 2 eisprongen in een maand wel voorkomt, dus het niet uitgesloten. Fijn dat je even nog goed hebt kunnen klussen.
    Ik denk dat ik de uitslag een dag later krijg, of niet?
    Heb eigenlijk geen idee.
    Veel plezier in de stad en vergeet niet jouw tijd komt ook, knuffel

Groetjes Jinky

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik kreeg de uitslag dezelfde dag nog, ze hadden er spoed op gezet. gewoon vragn of ze dat kunnen doen.

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Had jij geen reden voor die spoed dan?

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou, ik moest natuurlijk wel dag 3 weer beginnen met menopur, dus er zat ook wel spoed achter inderdaad. Anders zeg je toch dat je met die kruiden moet beginnen.

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    ja, dat zou ik kunnen doen, dankjewel!

11. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jinky, heel veel succes morgen! Ik kreeg altijd in de namiddag de uitslag van de bloedtest dus het moet wel kunnen hoor! Ik kan me voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet maar indien het negatief zou zijn heb je tenminste toch eindelijk echt duidelijkheid... maar zoals vruchtje zei: die streepjes komen er niet zomaar... succes meid :thumup:

Wies, twee eitjes blijken wel meer voor te komen maar ik weet niet of je temp dan na de eerste al niet naar omhoog zou moeten?! :( Je NOD is nu denk ik wel verplaatst (anders zou je vol spanning denken dat je overtijd bent)... Gelukkig hebben jullie goed geklust!

Sloppyslayer, succes op het wachtbankje! Spannend he, die eerste IUI!

12. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hi meiden, Jinky tjemig wat is het al een tijd spannend bij jou zeg, ik zou ook echt zsm bloed laten prikken.
    Wies, wat gek, is moest denken aan jouw 2e IUI, weet je nog, toen hadden ze eerst een op springen staand follikel bij je gezien en daarna was ie weg en toen kreeg je er later toch nog een. Volgens de wetenschap kan je niet 2 eisprongen in een cycles hebben, maar ik geloof de wetenschap af en toe niet meer, er is zoveel wat ze niet goed weten! Misschien heb jij wel weer bijna een eisprong gehad, en ging ie niet door, en is ie bij de volgende follicular wave (weet je nog dat ik dat toen had gevonden) wel gesprongen. Ik weet het niet hoor, maar zou kunnen.
    Wat goed dat SRB's IUI door gaat, ga nog even bij haar kijken snel voor het slapen.
    Hopefully, Vruchtje, Maris en het nieuwe meisje (sorry even je naam vergeten) en wie ik evt vergeten ben, lieve groetjes. Eef

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Ik heb net gebed,
    de gyn. wilt mij eerst zien, de assistente kan mij niet een formulier meegeven om te laten bloedprikken.
    Dus ik heb woensdag middag pas een afspraak voor een echo,
    pff, nog langer wachten :(

Groetjes Jinky

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    huh, da's raar jinky, maar goed wel bij de gyn een afspraak, da's wel weer beter. Nou nog 2 hele lange daagjes wachten voor je.
    eva, oh ja, dat weet ik inderdaad nog wel. dan zal dat het wel zijn geweest denk ik. bedankt nog voor de herinnering eraan!
    mijn temp was vandaag al iets omhoog, dus ik denk dat ik gisteren nog mijn ei heb gehad. maar ik zal niet te hard juichen en even de volgende dagen afwachten.
    hoe is het met de rest van de meiden hier?

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb toch nog naar de gyn gebeld, ze hebben mij ondertussen ook alweer 3 keer teruggebeld, omdat ze steeds wat moest vragen aan de gyn. Ik moest in 1e instantie een zwangerschapstest doen,erg raar. heb ik gedaan,negatief natuurlijk, teruggebeld, en nu word ik weer teruggebeld om te kijken wanneer ik langs kan komen voor een echo.
    hopelijk vandaag nog, dan is er gelijk wat duidelijkheid, enmss dat ze dan mijn eitjes nog zien.

16. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    En Wies, mocht je komen voor een echo?
    Jinky sterkte met wachten tot woensdag, pffff.
    SRB goed dat de IUI door is gegaan en onwijs veel sterkte de komende dagen en daarna.
    Groetjes allemaal.

17. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    En wies?

eva: Hoe gaat het met jou?

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ze belde me uiteindelijk terug en vroeg wanneer ik ongi ben geweest. Toen ging ze het weer navragen, en uiteindelijk moet ik gewoon afwachten. ze weten ook niet wat ze willen daar.
    mijn ovutest was vandaag nog donker, maar al wel lichter dan die van gisteren, dus ik hoop nu echt dat ik vandaag een ei heb gehad.
    Vandaag viel het eerste kaartje van de hele reeks baby's al in de bus :( Nog een stuk of 6 te gaan,zucht...Ik weet ook niet meer hoe we de weekenden moeten gaan vullen, ik heb geen zin meer om ze door te brengen met alleen maar zwangeren. Ik sta er nu vaak als enige niet zwangere tussen, zo oneerlijk. Ik heb gelukkig contact nu met iemand die ik ken via via, en die aan ivf begint in september. een hele gezellige meid gelukkig, waar ik nog vaak mee af ga spreken denk. maar weer genoeg geklaag, hoe ist met jullie? :D
    jinky, morgen nog even een dagje, en dan is het alweer woensdag, hou je het nog een beetje vol?

19. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wies, ik begrijp zo goed hoe je je voelt, alleen mijn schoonzusje is zwanger en ik vind het zo pijnlijk, laat staan dat het er 6 zijn.
    Fijn dat je nu iemand ontmoet hebt die ivf doet.
    en wij zijn er ook voor je.
    Ga er maar vanuit dat je nu je ei in ieder geval gehad hebt, misschien heb je wel een hele vruchtbare cyclus gehad deze maand en test je straks super positief, ik hoop het zo voor je, dan kan je lekker met de rest van de zwangere in je omgeving meedoen.
    Dikke knuffel!

Groetjes jinky

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jinky: pff wat lang wachten weer.......zo moeilijk moet het toch niet zijn om even bloed te prikken, maar ja hopelijk word je geduld beloond.

Wies: ik hoop dat je temp morgen nog steeds hoog is, dan kan je dat als je echte eisprong zien :) en hopelijk goed benut. Wel vervelend dat ziekenhuis zo omslachtig doet dan wel misschien echo en dan weer afwachten. Morgenochtend zal je wel al wat meer duidelijkheid krijgen.

Eva: ben je al zenuwachtig voor 11 aug spannend hoor.

all: werd vanochtend echt depri wakker ik was heel verdrietig. Dacht echt zo van wat als het nou nooit zal lukken, maar dat herkennen jullie vast wel. Manlief heeft me gelukkig weer positief bij gepraat. Probeer maar positief te denken het is 2 keer gelukt en zaad is goed en heb ook eitjes. Maar het duurt allemaal gewoon zooooooooolang. Zie gewoon zo op tegen NOD vind dat echt het ergste.

Voor degene die ik vergeet ook veel suc6 met alles.

liefs vruchtje

Deel Deze Pagina