Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Mijn beste vriendin is volstrekt onverwacht zwanger en ging het gisteren aan de rest van ons vriendinnenclub vertellen, ze kwamen allemaal een flinke tijd na elkaar binnen, dus telkens weer de echofoto en verbazing en vragen en kletsen daarover, ik had me erop voorbereid en ben hartstikke blij voor haar, maar kon ik mijn eigen emoties maar uitschakelen. Het blijft heel pijnlijk, ik weet af en toe totaal niet wat ik ermee aan moet, vooral nu ook mijn andere beste vriendin en schoonzusje zwanger zijn en ik word dus net als Wies helemaal gek in mijn sociale omgeving. Maar buiten dat gaat het beter dan de laatste 6 maanden, vooral omdat ik woensdag met vakantie ga. Fijn fijn.
    Jinky, ik hoor hopelijk woensdag nog net jouw nieuws voor ik vertrek!
    Vruchtje, wel fijn dat je man je goed kan troosten!

2. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jinky, moet je nou alweer wachten. Het schiet niet op....maar nog steeds geen ongi. Ondanks dat je zelf weinig hoop hebt is er nog steeds niet officieel bewezen dat je niet zwanger bent.

Wies, bij ons zijn ze ook allemaal zw of hebben er al 1 of 2. Wij krijgen nu de laatste paar jaren, bij iedere gelegenheid de vraag wanneer wij nou kinderen nemen, dat wij echt aan de beurt zijn, achter lopen en vaak nog het ergste dat ze allemaal weten dat mijn vriend het al jaren wil en ze allemaal roepen dat het niet aan hemligt maar aan mij. Dank je wel!

Eva, een hele fijne vakantie. Geniet ervan.

Vruchtje, dikke knuffel. Wij begrijpen je en zijn er voor je. Dikke knuffel.

SRB, zit ook weer op de wachtbank. Joepie!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Vruchtje ik weet precies wat je bedoeld!
    Ik zit er vandaag even helemaal door heen.................het wachten duurt zo vrezelijk lang! :(

Ik ben vandaag huilerig ongeduldig deprie........................kregen we maar een teken dat het raak is.....direct na de bevruchting! :evil:

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Jinky, balen dat je pas morgen in het ziekenhuis terecht kan. Hopelijk morgen toch (eindelijk) duidelijkheid - Ja of neen! Ik wacht vol spanning ;)

Wies, hopelijk is je temp vandaag ook weer gestegen en kan je ervan uit gaan dat je gisteren je ei hebt gehad!

Vruchtje, ik heb ook vaak van die momenten gehad waarop ik dacht dat het nooooooit zou lukken! Helaas kunnen we niet in de glazen bol kijken om te weten wanneer het komt maar kijk maar naar mij... het lukt echt wel!

Hopefully, wat naar dat de mensen denken dat het aan jou ligt dat jullie nog niet aan kinderen begonnen zijn! Natuurlijk wil je niet bij iedereen je vuile was gaan buiten hangen maar het is ongelooflijk dat mensen niet wat tactvoller kunnen zijn! (al betrap ik mezelf er soms ook op hoor... "wanneer beginnen jullie er aan", enz :oops: dan kan ik men tong wel afbijten!) Bedankt trouwens nog voor je lieve PBtje. Ik stuur je nog wel eentje terug als ik wat meer tijd heb!

Sloppyslayer, wat zou het leuk zijn moesten we een venstertje hebben in onze buik zodat we konden kijken of het al dan niet raak was ;) Helaas is dit niet het geval dus zit er niets anders op dan vol te houden meid! Nog 7 daagjes... het lijkt een eeuwigheid I know! Succes!

@ All, jullie weten dat ik niet de gewoonte heb om hier uitgebreid op te scheppen over mijn zwangerschap maar ik wou jullie toch graag laten weten dat er twee foto's van de 3D echo in mijn album staan! Ik had vandaag graag uitsluitsel gekregen over het geslacht van ons kindje maar helaas, ons kindje ligt in stuit dus we kregen het niet goed te zien. De gyn zei dat 'indien we met een revolver tegen zijn hoofd zouden eisen om te weten wat het werd' hij zou gokken op een meisje :confused: Nou... het zal dus wss spannend blijven tot het einde want als de gyn iedere keer van geslacht verandert...

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hier nog geen hoge temp, 36.5, ook niet heel laag, maar geen duidelijke stijging. Ik kom straks even jullie verhalen lezen,ben op mijn wrerk.

knuff!

6. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Meiden, dankjullie wel!

Ik zie zo op tegen morgen, ben zo bang dat er niets is.
    Het is ook niet zo dat ik erg positief ben, maar er blijft toch hoop.
    pff, en al die stomme vage testen.
    Ik heb vanochtend acupunctuur gebeld en gezegd dat ik een echo ga laten maken. hij denkt nog steeds dat ik niet zwanger ben en hij had het zelfs over schijnzwanger, kun je daar positief van testen dan?
    of een vroeg miskraam zei hij, terwijl hij steeds zei dat ik niet zwanger was, ik ben erg verward door alles en ik heb ontzettende nekpijn van alle spanning.

Vannacht en vanochtend weer erg misselijk en (darm)krampen.
    Ik voel me echt niet lekker.

Wies: even je temp. morgen afwachten, misschien gaat hij langzaam omhoog.

Marisha: geweldig een 3D echo! :D Misschien een stomme vraag, maar ik vraag me altijd af hoe dat nou voelt, wanneer je echt zwanger bent en een dikke buik krijgt? Ik fantaseer er zo vaak over en dan zie ik die zwangere bij wie het uiteindelijk gelukt is op dit forum en dan vraag ik me echt af wat gaat er die 9mnd door je heen? gewoon nieuwsgierig en dan kan ik verder met fantaseren :D

sloppyslayer: dat wachten is vreselijk meid, zenuwslopend, maar er zit niks anders op
    maar op een dag wordt dat wachten voor ons allen beloond ;)

Hopefully: hoe gaat het met jou, meid? Weer op die zenuwslopende wachtbank?

Eva: lekker op vakantie! geniet er maar lekker van en laat al die zwangere bij je uit de buurt blijven, de enigste die in jouw buurt nu zwanger mag worden dat ben jezelf ;)

Vruchtje: Fijn dat manlief je heeft kunnen opbeuren, het is inderdaad al 2 keer gelukt bij jullie, het komt nu echt snel goed!

Groetjes Jinky

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jinky, meis, om eerlijk te zijn zou ik toch net iets minder waarde hechten aan wat die accupunturist (of hoe noem je zo'n beest ;)) te zeggen heeft! Eerst absoluut geen zwangerschap, nu een miskraam of een schijnzwangerschap :( Ik kan je verzekeren, bij een schijnzwangerschap heb al je de symptomen maar negatieve testen... jij hebt al (vaag) posi testen gehad dus dat kan niet! Ik kan me voorstellen dat je het doodeng vind om morgen naar het ziekenhuis te gaan, het is meteen wel heel definitief ja of neen... maar langs de andere kant weet je ook weer meteen waar je staat... jij hebt er niet zoveel vertrouwen in dus zal ik voor twee duimen en hopen dat je echt goed nieuws krijgt morgen!

Enne, op je vraag wat gaat er door je heen als je zwanger bent... ik vind het nog elke dag moeilijk om te geloven en ik kan me absoluut niet voorstellen dat ik hier over een goede drie maanden met een kleine beeb in mijn armen ga zitten! Zwanger zijn zelf is op zich niet zo fantastisch (denk aan alle dingen die je niet mag eten/drinken/dragen/doen) maar het gevoel van onze kleine uk die beweegt in mijn buik is buitengewoon magisch en daar doorstaan we alle ontberingen met heel veel plezier voor! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je (en alle andere meiden hier natuurlijk) dit heel snel ook mag meemaken!

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dankjewel voor je lieve berichtje Marisha! Ik heb de echo morgen om 14:30. Lief van je dat je voor twee duimt :D

Ik kan me voorstellen dat dat een ontzettend magisch gevoel is als zo'n wonder in je buik beweegt. En dan straks zo'n klein ukkie in je armen.
    Nog eventjes voor jou en ik hoop inderdaad ook dat we je snel volgen.

Dikke knuff Jinky

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vruchtje, gaat het alweer een beetje meid? vreselijk hè,die momenten dat je het even niet meer ziet zitten. Gelukkig heb je een hele fijne man die je kan troosten.
    Evaz, zulke momenten kun je beter even vermijden, afpreken dat je als laatste binnenkomt zodat iedereen al op de hoogte is. Ik heb mijn vriendin ook vermeden zondag, tegen de tijd dat ik ze zag (er was een openluchtconcert bezig bij ons) wist iedereen het al, en heb ik er weinig van mee gekregen. Mijn man wilt alleen niet alles laten omdat er zwangeren zijn, kan ik ook wel weer begrijpen. Maar lekker dat je op vakantie gaat, alvast veel plezier! Je gaat morgen al? Even weg van alles hier,zal je goed doen.
    hopefully, degenen die dát zegt weet niet waar ie het over heeft en heeft al zeker geen respect voor jullie. hoe kan die persoon in hemelsnaam jou de schuld geven, wat kan ik daar kwaad over worden zeg, sorry hoor. gelukkig weten je vriend en jij wel beter. dikke knuff
    sloppyslayer, hopelijk zijn het symptomen van een zwangerschap,dat deprigevoel ;) hou nog even vol!
    marisha, wat een mooie foto's zeg, echt prachtig hoe je dat allemaal zo goed kan zien. Je mag nu al trots zijn op die kleine!
    jinky, heel veel sterkte en succes morgen meid, ik zal voor je duimen dat het een goede uitslag is. laat je wat weten als je bent geweest?
    Ik heb nog een ovutest voor de zekerheid gedaan en die was negatief, dus als ie nu niet geweest is,weet ik het ook niet meer. :(

10. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Wat een prachtige fotos Marisha, ik zou niet uitgekeken raken als ik jou was!
    Oooo Jinky, dan moet ik met vakantie zonder te weten of je zwanger bent, ik hoop het toch zo voor je! Zal aan je denken.

11. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Eva: Een hele fijne vakantie gewenst! en hoelang moeten we je missen?

Wies: dankjewel! ik laat het zo snel mogelijk weten.
    Je zit nu dus echt op het wachtbankje, sterkte en de duimen gaan weer draaien voor je

Groetjes Jinky

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Marisha: inderdaad super leuke foto's :) geniet er maar van.

Wies: ik weet niet hoelang na eisprong je temperatuur stijgt? Morgenochtend is hij misschien wel gestegen, daar hopen we dan maar op.

Jinky: kan me voorstellen dat je bang bent dat de gyn zegt dat je niet zwanger bent. Maar meid laat het maar rustig op je afkomen. En je weet ons te vinden hé mocht het negatief aflopen.

evaz en hopefully: ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is als mensen in je omgeving allemaal zwanger zijn of zelfs kindjes hebben. Weten ze wel dat jullie bezig zijn in de mmm? Ik heb er zelf ook moeite mee hoor. Denk ook wel dat het normaal is. Enne eva fijne vakantie lekker even nergens aan denken

sloppy: ahh kl*te dat jij ook in een dip zit.........ik zal je er proberen uit te trekken. Nee even geen gein het duurt ook allemaal veelste lang kon je inderdaad maar alvast sneller weten of het wel of niet gelukt is.

all: hier gaat het geestelijk stukken beter. Voel me echt weer beter zijn moment opnames. Heb vorige week pregnyl gezet en vandaag voor het eerst zerige borsten en heel af en toe buikpijn en misselijk. Zullen die pregnyl symptomen wel zijn, maar wel raar dat ik nu pas heb. Of hebben jullie het ook pas paar dgn tot week na de spuit zetten? Jullie merken het al krijg het ook weer in mijn hoofd en dat wil ik juist niet :rolleyes: wordt de teleurstelling alleen maar groter van

gr vruchtje

13. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Dag allemaal! Ben 6 aug al weer terug, en dan hoop ik op veel mooie goede berichten hier! Ga inderdaad maar even mijn gedachten op iets anders zetten de komende tijd. Duim voor jullie! Hartelijke groetjes, Eva

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    waarschijnlijk te laat, maar dag eva, een goeie vakantie!

meiden, mijn temp was hoog vanmorgen,joepie!
    Fertilityfriend gaf aan dat ik zondag mijn eisprong heb gehad. zou kunnen kloppen, mss maandag, maar ongeveer klopt het wel. We hebben vrijdagavond en zondagochtend nog geklust, dus da's prima toch!
    Jinky, nogmaals heel veel succes meid!

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jinky, nog geen nieuws hier? Ik ben echt benieuwd!

Wies, fijn dat je temp nu echt naar omhoog is! Nu zit je (eindelijk) op het wachtbankje! Gelukkig heb je goed geklust dit weekend! Succes weer!

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wies: fijn dat je temp. omhoog is gegaan!

Op de echo was niks te zien :( , ze hebben een zwangerschapstest gedaan en die was negatief, maarja wat wil je ook midden op de dag, de test is met geconcentreerd urine al vaag. Bloed uitslag krijgen we morgen pas.
    Maar de gyn. denkt dat het eerder misgegaan is dan dat het een beginnende zwangerschap is, omdat na 2 weken mijn test dan wel duidelijker zouden moeten zijn.
    Ik hou me er nog even aan vast dat 2 weken geleden de test nog vaag kon zijn door de kruiden en dat het nu nog opgang moet komen, maar ik vrees dat het niet zo is.
    Ik voel me momenteel verdoofd, (nog) niet heel erg verdrietig. Ik weet niet waarom. Het is ook wel een fijn idee dat er misschien een spontane zwangerschap is geweest.
    Nu maar even geduldig afwachten en we hopen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn

Groetjes Jinky

17. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Vanochtend trouwens weer een vage test, heel raar

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jinky: helaas heb je niet het nieuws gekregen wat je graag had willen hebben. Maar als je de bloeduitslag hebt weet je het pas echt zeker. Sterkte in ieder geval. Blijft vaag dat je wel nog posi test had vanochtend.

Wies: Joehoe fijn dat je temp hoog is. Jullie hebben zeker wel op de juiste momenten geklust :)

gr vruchtje

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jinky, jeetje, nog geen duidelijkheid dus. Morgen weet je het dus zeker? Ook al is het dan niet het nieuws wat je wilt horen, het zal fijn zijn dat je wat rust hebt door de duidelijkheid. Wel vaag inderdaad van die nog steed vage testen. Nou,heel veel succes weer voor morgen!

20. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jinky, kom even snel spieken (heb het deze week een beetje hectisch), ik ga voor de bloedtest. Hopelijk krijgen we morgen andere verhalen.

Wies, het is allemaal wel warrig he?! Laten we er vanuit gaan dat je optijd geklust hebt en dat ze nu druk bezig zijn in jouw lichaam.

Marisha, wat gaat het hard he, maar dat ze steeds van geslacht veranderen, het blijft dus spannend.

Vruchtje, gelukkig gaat het al wat beter met je.

Sorry dat ik zo weinig op het forum ben, ik maak het allemaal goed :)

Deel Deze Pagina