Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, het is af en toe niet verkeerd om er minder te zijn hoor, we nemen je helemaal niks kwalijk. Fijn te horen wel dat het goed gaat met je!
    Jinky succes!

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vreemd Jinky, weer een vage test en toch negatief in het ziekenhuis. Ik weet niet hoever je nu bent in je cyclus maar als je al twee weken geleden een (vaag) posi test had zou je ondertussen op de echo toch al iets moeten beginnen zien :( Ik hoop op beter nieuws met de uitslag van het bloed!

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Bloeduitslag >2
    Vage testen zeggen voor mij niks meer :(
    Ik ben erg verdrietig

Groetjes jinky

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Bah zeg, hele dikke knuffel Jinky, niets dat ik zeg kan de pijn van dit rotnieuws verzachten. Met zo'n vage testen krijg je toch hoop en dan is het weer negatief. Laat je goed door je mannetje verwennen de volgende dagen, ga lekker uit, drink en eet alles wat je anders niet zou mogen... ik denk aan je...

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Deze moet ik evenmet jullie delen:

Dit ben ik met het 4wkn oude zoontje van mn beste vriendin!
    Staat me goed he zo'n beeby..........uh lief is die he?!

6. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dankjewel Marischa, heel lief van je.
    We gaan een lang weekend naar mijn moeder, stond al gepland.
    Ze woont ver weg, wel afleiding, maar het verdriet blijft, ik hoop echt dat ik binnenkort ong. wordt, ik wil zo graag verder

Groetjes Jinky

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Jinky ik hoop ook dat je snel ongi word, dna weet je het tenminste zeker............tot dat moment blijf je hoop houden!

Ik kan het weten ik heb heel vaak in jou positie gezeten. Het is niet erg dat het niet gelukt is (al is het natuurlijk balen) maar het is veel erger dat je nieuwe ronde nog niet kan beginnen.

Maar er maar een mooi weekend van, het weer helpt je hier zeker bij!

Knufffffffffffffff

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jinky, wat een rotnieuws zeg, ik had (en iedereen hier wel denk ik) best wel wat hoop voor je zeg! Al die vage testen. Nou, misschien toch door de kruiden. Zolang je die gebruikt zou ik niet vertrouwen meer op de testen, maakt je alleen maar ongelukkig. probeer er een mooi weekend nog van te maken, het is moeilijk, maar het leven is al zo kort. Hele dikke knuf meid, ik leef met je mee.

9. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jinky, wat een rot nieuws. Wat Wies al zei, we hadden echt hoop bij jou. Lieverd doe rustig aan en verwen jezelf met van alles en nog wat. Geniet van het lange weekend bij je mams. Hopelijk heb je veel afleiding.

Hoe is het verder met iedereen?

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dankjulliewel!

Dit weekend probeer ik even aan andere dingen te denken en ik hoop alleen maar dat ik snel ong word.
    Zoals jullie zien heb ik mijn banner laten aftellen op de 4e iui.
    In september wil ik gewoon weer beginnen met iui, dat is nu even mijn houvast.
    Deze teleurstelling moet ik maar gauw weer vergeten.
    En mede dankzij jullie steun kijk ik weer vol hoop naar de volgende poging!

Bedankt meiden en een heel fijn weekend!

Groetjes Jinky

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Goedemorgen meiden!
    Hoe gaat het allemaal met jullie? Bij mij blijft mijn temp hoog, dus mijn ei is een feit! Ik zit nu op 5 dpo, en had vanmorgen onder de douche lichte ongikrampen, weer iets nieuws, altijd welkom! Ik juich er niet te hard om, want die gevoelige tepels van vorige cyclus waren ook nieuw, en dat heeft geen resultaat gegeven. Maar wel weer een hoopvol idee, als je weer iets nieuws voelt. Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje!

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jinky: Dikke knuffel voor jou. Heel vervelend dat je "valse" negatieve test had. Zou het wel kunnen dat je vroege miskraam hebt gehad? Hopelijk heb je dit weekend wat afleiding.

wies: goed dat je eisprong een feit is. Vervelend hé dat het lichaam je soms in de maling kan nemen. Maar eh wie weet heeft het met een evt. innesteling te maken. Ik had deze maand een week NA de pregnyl pijnlijke borsten gekregen en nu niet. Vorige IUI ronde had ik ook geen pijnlijke borsten, maar durf er niet eens op te hopen.

hopefully: met mij is het wel goed. Met jou ook?

sloppy: leuk die foto met kindje van je vriendin, staat je goed.

all: hier zijn gangetje vorige keer had ik 11 dgn na inseminatie licht bloedverlies, dag 11 zou a.s. zondag zijn voor mij. Ik wacht het rustig af.

gr vruchtje

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    spannend al vruchtje, voel je nog niks van een aankomende ongi ofzo? echt weer aftellen zeg.
    hier nog steeds met vlagen zeurende ongipijn. Overdag niet gehad, ik ben druk bezig geweest, maar nu ik rustig zit voel ik het weer. dan ga ik mezelf weer gek maken door bij de symptomen te kijken, wat doe ik mezelf weer aan...

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vruchtje, de tijd schiet op voor jou. Nog heel even en je kan weer testen, laat die ongi maar weg blijven.

Wies, heel herkenbaar, als je erop gaat letten wat je allemaal voelt en hoe je lichaam reageert, merk je een hele hoop op. Ik durf mezelf er ook niet meer aan vast te houden, al zijn het wel de symptomen die de meeste zwangeren ook hebben in het begin.

Het is wel rustig op het forum.
    SRB druk druk druk, hopelijk gaat de fase wachtbank al iets sneller.
    Jinky naar haar moeder. Meid ik hoop dat je ongi bent geworden (tot die tijd heb ik nog steeds hoop, maar zo´n lange cyclus is natuurlijk helemaal niets)
    Eva, is hopelijk lekker aan het genieten van haar vakantie.

Iedereen, probeer lekker te genieten van het weekend. Ik hoop vandaag de zon ook nog even te zien.

15. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben er weer. Op zich had ik het niet eens druk, maar ik was echt uitgeput. Geen energie om 's avonds na mijn werk nog achter de computer te kruipen.

Moet nu nog een week op het wachtbankje... Wat duurt het toch lang allemaal he.

Ondertussen ben ik hier nog niet helemaal bijgelezen. Geen fijne berichten in ieder geval geloof ik (behalve dan die mooie foto's van Marisha!)

Hopelijk voel ik me de komende tijd weer minder moe, dan ben ik weer wat vaker online.

@ Jinky: dikke knuffel! Al die onzekerheid en dan zo'n resultaat, dat is echt het naarst he.

xxx

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi meiden,

Ik dacht ik kom ook effe buurten, maar het is inderdaad rustig.

Wies31: ik heb tot nu toe nog geen ongiepijnen,(gelijk afkloppen want kan natuurlijk nog komen) en nog wel wat last van mijn borsten, maar ja ik heb nog 3 dgn te gaan en helaas kan in die tijd van alles nog veranderen. Begrijp ook heel goed dat je er op let wat je allemaal voelt in je lichaam vooral de veranderingen. Maandag natuurlijk weer werken en zou het verschrikkelijk vinden om dan op mijn werk ongie te worden...... kan je niet even staan janken natuurlijk en moet ik me weer groot houden.

hopefully: lekker dat je nog hebt kunnen genieten van de zon. Wij liepen in de stad met het mooie weer en in ene sloeg het om vanmiddag. Regen en onweer echt heel apart. Nog een weekje en dan is je ei alweer fijn in aantocht. Wanneer begint jou IUI weer?

SBR: doe maar lekker rustig aan. Hopelijk voel je je snel weer wat fitter.

all: hoeveel dagen na de pregnylspuit is het uit je lichaam? Ik begreep dat het verschillend is per persoon. Heb vorige week dinsdag gespoten dus zou nu op 11 dgn na de pregnyl zitten.

gr vruchtje

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    srb, fijn je weer te zien hier, moet een hectische tijd zijn voor je. ik kan begrijpen dat je dan geen zin had om nog achter de computer te kruipen. We lopen wel ongeveer gelijk hè, ik moet ook nog een weekje wachten. pffff, de langste week altijd.
    vruchtje, pregnyl kan tot een dag of 9 denk ik in je lichaam blijven. maar weet jet niet zeker. ik denk wel dat het nu uit je lichaam is. wil je al gaan testen?
    mijn temp was vanmorgen trouwens erg hoog, goed teken. Wel ben ik uit geweest en was ik vroeg wakker, dus hij is wel beinvloedt. we wachten maar weer af. de ongipijn is weg, alleen nog een zeurderige onderrug, maar dat heb ik altijd na de eisprong.
    iedereen fijne dag! lekker genieten van de zon! wie weet komen we elkaar nog ergens tegen op het strand,haha

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Voor ons is het wachten voorbij! Ik bne vanmorgen ongi geworden.....helaas.
    Op na de volgende poging!
    Ik heb net al gebeld en straks horen we wanneer we de eerste ego hebben................wie weet gaat het de tweede keer wel lukken!

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    balen sloppyslayer, veel sterkte! gelukkig is het mooi weer en kun je daar een beetje van genieten. succes alvast met de 2e iui!

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dank je wies!

Gek genoeg ben ik helemaal niet verdrietig en ga ik vol goed moet de tweede ronde in :D

Deel Deze Pagina