Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We hebben morgen al weer een afspraak voor de eerste ego! :D

2. SymphonyX

SymphonyX Lid

30 sep 2007
    29
    0
    0
    Vreemde vraag misschien maar is dat niet raar tijdens je menstruatie en zo vroeg in je cyclus? :eek:

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    sloppy: balen meid dat je ongesteld bent geworden. Succes met de echo morgen.

Wies: ik word gewoon helemaal gek van dat wachten kan het allemaal even niet meer aan, maar ga nog niet testen. Ik ben heel voorzichtig met testen want toen ik in november zwanger was testte ik ook pas paar dagen na nod positief. Moet dus gewoon nog geduld hebben. Ik temp niet maar hoeveel dagen voor de ongie daalt jullie temp? Verder met jou alles goed?

liefs vruchtje

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    hoi symphonyx. Je krijg zo vroeg een echo omdat te kijken of je eierstokken er rustig uitzien en dat je geen cystes hebt en dergelijke.

gr vruchtje

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vind het ook wel vroeg, maar ik zie het wel. Als ik dinsdag dan weer met de hormonen kan beginnen dan zijn we met 11dgn al weer bijna klaar voor de inseminatie :D

Mijn hoor je niet, ik vind het prefect zo!

Misschien doen ze het ook wel omdat ik nu twee dgn de vroeg ongi ben geworden dat zekerheid willen ofzo......... :(

6. SymphonyX

SymphonyX Lid

30 sep 2007
    29
    0
    0
    Het ziekenhuis hier begint met de eerste echo op dag 10 ongeveer, vandaar mijn vraag.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh oké maar gebruik je dan ook gewoon hormonen? Misschien dat het verschil daar in zit. Ik moet altijd op cyclus dag 3 of als het niet kan op dag 4

gr vruchtje

8. SymphonyX

SymphonyX Lid

30 sep 2007
    29
    0
    0
    Nee, alleen 1x een injectie Pregnyl, 2 dagen voor de inseminatie.

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Dan heeft het daarmee te maken. Veel succes trouwens met de behandelingen.

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oh!
    Wij hebben gesimuleerde IUI dus ik moet snel met de hormonen beginnen.
    Vorige keer hadden we de eerste ego op de derde dag, en op de tweede dat..................dat scheeld maar een dag :D

Alleen nu met dit warme weer vloei ik heel erg en dat is misschien wel een beetje :oops: :oops:

11. SymphonyX

SymphonyX Lid

30 sep 2007
    29
    0
    0
    Ah okay, ik snappum. Het lijkt mij ook een beetje genant dan ja. Succes hoor!

12. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Wies: wat fijn dat we weer precies gelijk lopen! Net als in het begin :) Kunnen we weer samen koekjes delen en film kijken! Heb je suggesties?

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

ik ben het hele weekend niet thuis geweest dus vandaar dat ik niets kon plaatsen. We hebben het weekend in parijs door gebracht. Eerst zaterdag naar de aankomst van mijn vader gaan zien (hij deed voor de tweede keer mee aan een fietstocht van londen naar parijs als sponsortocht voor medisch onderzoek. Het onderzoek gaat altijd over zwanger worden (vb, vruchtbaarheidsonderzoek/behandelingen enz, dit jaar was het voor onderzoek naar de reden voor vroeggeboortes en (soms onverklaarbaar) hoog sterftecijfer bij prematuurtjes). Ben best wel fier dat hij weer die 500 km op de fiets heeft gedaan op 4 dagen voor het goede doel!

Verder heb ik een heel weekend gewacht op de geboorte van mijn nichtje... mijn zus is zaterdag morgen het ziekenhuis in gegaan (moest ingeleid worden) en om 13u40 zondag is ze dan (eindelijk) geboren! Het kindje is van gemengd bloed en is echt een schatje! Aangezien ik haar maar kort heb kunnen bewonderen gaan we volgend weekend weer naar Parijs!

Een fiere tante :D (al had het heel wat moeilijker geweest indien ik nog niet zwanger had geweest :rolleyes:)

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    marisha, gefeliciteerd met je nichtje! Oh,en van gemengd bloed dat zijn de mooiste! (op die van mij na straks natuurlijk,haha) Heb je foto's?

15. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Het was erg gezellig bij mijn moeder. Veel afleiding gehad. Toch voel ik me nu niet geweldig, gisteren vertelde mijn schoonmoeder over de 20 weken echo van mijn schoonzusje, ze krijgen een meisje en ze hadden al een jongen en dat steekt weer :oops:

ik heb niet uitgebreid jullie berichtjes gelezen,

Maar ik duim heftig voor jullie!

Ik ben nog niet ong. ik twijfel of ik het op zal laten wekken door de acupunctuur.
    Ik heb toch weer de neiging om eerst weer even te testen, maar ik houd mezelf voor de gek. Ik zit nu op cd 54 ofzo.
    Voordat ik met clomid begon. Had ik in de afgelopen jaar 1 keer een cyclus van 60 dg, dus het zou kunnen.

Fijne dag allemaal!

Ik denk aan jullie

Groetjes Jinky

16. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Marisha: gefeliciteerd! Dat lijkt me ook het fijnst, dat er een baby om je heen geboren wordt, en je er zowaar blij van wordt... :)

@ Jinky: misschien is dat wel het beste ja, die kruiden nemen zodat je ongesteldheid weer begint. Ik kan me zo voorstellen dat je nu ook wel echt verder wil. Succes!

@ Vruchtje: spannend weer voor jou! Morgen testen? Ik duim voor je!

@ Wies: tuurlijk krijgen jullie de mooiste :) En wij ook :) Ik ben heel donker (wat haarkleur en ogen betreft), hij is heel blond en heeft blauwe ogen. Dat is ook een beetje half/half he :)

Eva, Hopefully, hoe is het met jullie? Ik mis jullie!

Nieuwe meiden: welkom hier!

Knuffel!

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    * even een ego berichtje *

Vorige keer 10 dagen na inseminatie dus 12 dagen na pregnyl ongesteld. Nu zit ik op 12 dagen na de inseminatie dus 14 dagen na de pregnyl en temp is nog hoog. Wanneer zou ik eventueel een testje kunnen gaan doen? Wil geen valse test en wil ook niet TE vroeg testen. Ik slaap ontzettend slecht door toch wel de zenuwen, nog wel wat pijnlijke borsten. Wachten het maar af. Nu eerst werken grrrrrrrr

liefs vruchtje

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vruchtje, het klinkt iig heel veelbelovend maar ik zou toch nog een paar daagjes wachten met testen. De pregnyl is na 14 dagen echt wel uit je lichaam maar indien je nu negatief test kan het nog altijd positief worden... je echte NOD is namelijk pas overmorgen (14 dagen na IUI). Ik heb 13 dagen na IUI mijn eerste posi test gehad (maar was echt heel erg vaag) dus ik zou moest ik jou zijn nog een dag (of twee) wachten!

Succes meis, ik hoop dat het raak is (geen bloed en hoge temp is natuurlijk een heel goed teken he)!

Jinky, hopelijk wordt je snel ongi!

Wies, hoe gaat het met jou op het wachtbankje? Als ik de foto's heb zet ik er wel eentje hier op het forum ook!

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    En de foto staat erop!

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wat een scheetje marisha, en al een lekker kleurtje,haha. mooi hoor!
    bij mij gaat het goed, hele hoge temp vanmorgen.
    ik heb al sinds 5 dpo lichte ongikrampjes en vandaag een oergevoel dat het wel eens raak kan zijn, maar ja, dat zegt natuurlijk ook niet veel. het blijft even afwachten.
    vruchtje, klinkt goed zeg, maar even wachten met testen is wel het beste denk ik. alhoewel ik er zelf geen ster in ben hoor, test altijd veel te vroeg,haha.
    hoe is het met de andere meiden?

Deel Deze Pagina