@Wies, hoe gaat het met je. Ik hoop dat je oergevoel je niet in de steek laat dit keer. Spannend nog een paar daagjes. Het is voor jou en SRB aftellen geblazen. Ook voor vruchtje is het spannend. Meid, ik hoop het zo voor je. Op naar een poistieve test. Ik weet niet wanneer mijn volgende IUI volgt, hopelijk deze cyclus, maar ik zit al op dag 13 en het zh is er pas maandag weer, ben bang dat het net gaat mislukken. Ben zelf maar aan het klussen. Gelukkig heeft SRB me weer een beetje wakker geschut, moet nu echt beginnen met de ovu testen. Marisha, gefeliciteerd. Wonen ze in Parijs? Das nooit een straf om naar toe te gaan. Jinky, lekker dat je een leuk weekend bij je moeder hebt gehad. Wel balen dat de ongi nog steeds wegblijft. Ik zou hem ook proberen op te wekken. Dan kan je snel weer verder. Heb je nog ongikrampen? Hier verder alles in orde, druk met van alles en nog wat....en druk aan het hopen dat de tijd snel voorbij gaat. Dikke knuffel!
hopefully, mss weer een laat ei, dus nog niet de hoop opgeven dat de iui niet doorgaat. Tot nu toe is je ei toch elke keer wat later geweest? Ik zal duimen dat ie nu ook nog even vast blijft zitten. En voor de zekerheid ovutesten idd. jinky, balen zeg, dat je nog niet ongi bent. Ben je ze al aan het opwekken nu,of nog niet? vruchtje, ik duim voor je vrijdag, nog maar 3 nachtjes!
Het wordt weer spannend met al die testdagen, spannend hoor en hopefully ik hoop dat je ook snel op het wachtbankje mag. Ik ben sinds gisteren begonnen met kruiden, pff nu al bijna weer 60 dg verder. Had nooit gedacht dat mijn cyclus weer zo lang zou worden. Ik heb weer hoop nodig, ik voel me even verloren
Jinky, niet je hoop opgeven hoor. We komen er heus wel, welliswaar met een omweg, maar het gaat ons allemaal lukken. Ik probeer ook hoop te houden al wil ik me er niet zo op focussen, die teleurstelling iedere keer weer nekt me. Wies ik hoop inderdaad dat mijn ei laat komt. Tot nu toe idd iedere keer gebeurd, behalve de laatste keer dat het niet mocht, toen zat ik op 25 dagen. Als er maandags nog niet gesprongen is, sta ik om 14.30 uur bij de poli op de stoep en ga ik meteen een echo eisen (dan gaan ze weer starten). Jinky, we gaan ervoor he!
Meiden ik heb net toch een testje gedaan. Ik kon het gewoon niet laten.......er staat wel een streepje maar wel nog heel licht, dus vrijdag nog maar eens testen. Heb nog wel last van borsten en zo. Wie weet rij ik zo wel even langs de poli om te vragen of ze bloed willen prikken. Ze zijn wel lief in z'huis liefs vruchtje
Vruchtje, meis, wat zou dat geweldig zijn zeg! Goed nieuws, daar hebben we toch wel behoefte aan in dit topic! Een licht streepje kan nu niet meer van de pregnyl zijn en ik teste 13 dagen na IUI ook heel licht posi. Had je niet ergens zo het gevoel van "ik moet testen want ik ben zwanger"? Ik had dat namelijk wel erg hard... Super zeg! Hou ons op de hoogte (denk je echt dat je kan volhouden om niet te testen tot vrijdag ) Jinky, goed dat je toch terug met die kruiden gestart bent! Hopelijk komt je ongi nu snel door en kan je weer verder. Maar begrijp ik het goed dat jullie sowieso geen IUI doen deze maand (want je banner telt nog meer dan een maand af)? Wies, hopelijk laat het oergevoel je niet in de steek en is het gewoon raak! Zou wel leuk zijn zo in een rustmaand Hopefully, voor jou ga ik dus hard duimen dat je eitje niet te snel groeit en je maandag nog op echo kan en je nog een IUI kunt krijgen! En (ik weet niet meer wie het vroeg) ja, mijn zus woont in de voorsteden van Parijs. Moet wel zeggen, als we naar daar gaan, gaan we voor haar en bezoeken we Parijs eigenlijk niet meer! Vrijdag middag vertrek ik terug (dus jullie zien me dan niet voor zondag)! Een fijne dag allemaal!
vruchtje geweldig al zeg! heb je een foto ervan die je in je album kan zetten. succes met het bloedprikken als het gaat!
Wat ontzettend spannend Vruchtje! Hopelijk wordt het steeds donkerder... Op welke dag heb je precies getest? Ik ben deze keer ook weer echt heel ongeduldig. Misschien gaan we nu toch wel weer eerder testen. Niet heel veel eerder, maar wel op zaterdag of zo in plaats van zondag. Scheelt toch weer. Maandag daarna ga ik dan sowieso bloedprikken. Wies, wanneer ga jij precies testen? @ Jinky: hierbij voor jou een gedichtje dat ik gekregen heb in een boekje van mijn beste vriendin toen ik het allemaal even niet zag zitten: Jij bent speciaal Wat jij de wereld geven kunt is zo fantastisch en apart Ik vertrouw je met m'n ogen toe en geloof in je met heel m'n hart. Je hebt een mooi karakter je hart zit op de juiste plek Aan sympathie voor anderen heb jij volkomen geen gebrek. Kortom, wat er ook gebeurt, als het licht soms lijkte te doven, wat je steeds moet blijven doen, is in jezelf geloven. (Overigens geldt dit voor iedereen hier hoor! We moeten in onszelf blijven geloven en dat is ook terecht, want we verdienen het!) xxx
mooi gedichtje srb, daar knappen we weer wat van op. Ik heb trouwens gezegd ook zondag te testen, maar mijn geduld raakt nu al op, zeker omdat ik elke dag weer wat voel.zat al weer te denken aan een ovutest, maar goed, dat is de vorige keer ook verkeerd uitgepakt. maar dan denk ik, mss is ie nu wel echt hartstikke donker. Ik weet het dus nog niet, maar zondag ga ik niet halen in ieder geval,haha. Zaterdag heb ik ook een feestje, dus wil ik eigenlijjk al wel getest hebben. En is het na maandag niks, dan ook bloedprikken inderdaad.
Wat ontzettend lief van je srb, ik kreeg er kippenvel van. Dankjewel! Vruchtje: oh wat ontzettend spannend, pff. duim, duim, duim en sterkte met wachten Marisha: inderdaad wat een mooi kindje, gefeliciteerd! Nog eventjes en dan ben jij aan de beurt Helaas beginnen ze in ons ziekenhuis pas weer in september met iui Ik heb dan ondertussen ruim 4 mnd pauze gehad. Hoeveel meer kan een mens verlangen en hopen Hopefully:Ik hoop dat je eitje nog even blijft zitten waar hij zit en dat jullie maandag weer lekker kunnen starten. Ik zal toch nog een maand moeten wachten, ik hoop dat de kruiden goed doen voor ons. Ik denk dat ik me een stuk beter voel als ik straks ong. ben Groetjes jinky
Misschien moeten we zaterdagochtend op hetzelfde tijdstip testen, zou dat geluk brengen? Ik ga zaterdag naar Amsterdam (Gay pride, om te kijken hoor! Niet om op een boot te staan) Voor die tijd wil ik het eigenlijk ook wel weten, want dan weet ik tenminste waarom ik niet drink...
srb, ja is goed. ik moet wel werken, dus dan moet ik al om 8 uur ongeveer testen. mijn man slaapt dan nog, dus dan kan ik hem na het werk verrassen als het raak is, ik wil dat niet zo snel met hem delen dan. ik weet niet of dat te vroeg is voor jullie? mss brengt op dezelfde dag (ochtend) ook al geluk!
Ik denk dat ik dan ook wel al aan het testen ben eerlijk gezegd. Ik ben altijd vroeg wakker, zeker op dit soort spannende dagen. Maar je hebt gelijk hoor, op dezelfde dag testen brengt vast ook geluk. Ga je hem niet spontaan kapot knuffelen als je twee streepjes ziet? Dat ga ik wel doen gok ik (niet jouw man, mijn vrouw natuurlijk)
Marisha: ja ik heb getest omdat ik er wel een goed gevoel over had voel me anders wel zwanger denk ik ben heel blij maar wacht het natuurlijk ook nog rustig af allemaal. wies: ik heb een testje in mijn album gezet. We hebben het niet over bloedprikken gehad, was niet nodig kon niet meer van pregnyl zijn. Had net even clearbleu gehaald. SBR: mooi gedichtje en leuk dat je naar Amsterdam gaat. Ik ga nu keihard voor jou duimen, jullie verdienen het gewoon ook zo ontzettend. all: heb trouwens 5 sept '08 een "vroege" echo, doen ze altijd bij ons ziekenhuis na zwangerschap via IUI heel spannend dus allemaal. De rest van de meiden lief dat jullie allemaal voor me hebben geduimt. Ik hoop zo met heel mijn hard dat jullie ook een positieve test in handen krijgen. liefs vruchtje
vruchtje, dat is wel echt duidelijk zeg! gefeliciteerd! hopelijk gaat alles goed! geniet er lekker van nu, probeer het allemaal maar even goed te vatten. Lijkt me toch raar,ineens een positieve test. Ik hoop dat we je snel mogen volgen. srb, ja, ik denk idd dat ik het geen hele dag voor me kan houden, en dat ik toch wel even naar boven ren om hem wakker te schudden. (letterlijk en figuurlijk) Eerst maar eens afwachten of er uberhaubt wel een positieve test komt. En als we beide positief testen,mag je best mijn man komen kroelen hoor
ik ben nu al nerveus voor jullie meiden. Je kent elkaar niet echt, maar gun het jullie ook zo. Had trouwens wel al een beetje een goed voel een week na de inseminatie waarom weet ik niet vaag he? Mag ik hier mee blijven kletsen of vinden jullie dat lastig? Eerlijk zeggen hoor
Vruchtje: wow je bent gewoon zwanger gefeliciteerd! Wies: nog een paar dagen meid, ik hoop dat srb en jij zaterdag goed nieuws komen vertellen knuff, Jinky
vruchtje, zeker mag je hier nog meekletsen, je móet zelfs! haha. We zijn hier zo'n hecht clubje geworden, zou toch mooi zijn als we straks hier nog met zijn allen kletsen terwijl we allemaal al zwanger zijn,haha. We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje, en ik gun het jullie dan ook van harte!