Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Vruchtje: natuurlijk mag je hier blijven! Je weet toch hoe blij we met Marisha zijn? Hoop is altijd goed, en dat krijgen we van mensen bij wie het gelukt is.

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jawel maar ik weet hoe moeilijk het soms allemaal is en voel me haast schuldig dat het 2e keer al gelukt is en sommige hebben er meer gehad en nog niet gelukt. Maar 100% ook bij jullie komt het goed. Ik heb ook 3,5 jaar hier op moeten wachten

3. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Daarom juist! 3,5 jaar is ontzettend lang! En dan toch gewoon gelukt. Ik kan er alleen maar ontzettend blij van worden (en hoop dat ik over 3 dagen met je mee kan juichen)

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Dat hoop ik ook SBR en Wies ook natuurlijk :)

5. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wauw, Vruchtje wat super. Gefeliciteerd. Test is duidelijk! Ik hoop dat we je snel mogen volgen en dat we vanaf nu allemaal geluk hebben. Hopelijk zaterdag nog 2 positieve testen, Jinky snel ongi en ik maandag voor een echo (als ze me binnenlaten).

Vandaag een neg. ovu test en lage temp. Yes yes yes, wel vreemd dat ik daar nu ineens blij van kan zijn, morgen hopelijk hetzelfde.

Marisha veel plezier bij je zus van het weekend.

6. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Tuurlijk laten ze je binnen Hopefully, en anders ga je gewoon heel hard huilen. Hormonen he :)
    xxx

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vruchtje, ook van mij nu nog een heel dikke proficiat :D Dat vage streepje was al leuk, die clearblue kan echt niet meer missen! Hou me op de hoogte van de vorderingen he (desnoods PB als je dat liever doet dan hier in het topic)!

Nu de rest van jullie ook nog volgen he! Ik duim voor een posi test voor Wies en SRB zaterdag (al zal ik dat pas zondag lezen)!

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik wil toch even mijn kaartje hier plaatsen, die is best mooi namelijk. Hopelijk blijft ie zo hoog.
    Verder is mijn oergevoel weg, mss omdat het nu weer dichtbij gaat komen. Ik heb weer lichte ongikrampjes, maar dat heb ik al vanaf 5 dpo, dus moeilijk te onderscheiden, maar heb wel het idee dat ze vandaag anders voelen, dus mss toch gewoon een naderende ongi. Verder had ik gisteren hele moeie,zware benen, maar dat kan het weer ook zijn. En die rugpijn, ook al vanaf 5 dpo. Maar verder helemaal niks, geen gevoelige borsten ofzo, helemaal niks. ben toch bang dat het dan niks is...
    vruchtje, besef je het al een beetje meid? je moet wel lekker gedroomd hebben vanacht!
    all, een hele fijne dag vandaag, degenen die vrij zijn, geniet lekker van het weer!

9. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Mooi kaartje wies!

Ik vind kwaaltjes weinig zeggen, verschilt bij iedereen en volgens mij zelfs per zwangerschap.

Spannend, laat je het zaterdag snel weten?

Knuff

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Dat heb ik Wies. Ik begin elke cyclus vol vertrouwen en dan tegen het eind is er echt niets meer van over. Hopelijk is het onterecht en hebben we zaterdag nu eens echt positieve testen in handen...

11. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ziet er mooi uit je kaartje. Nog 2 nachtjes slapen!

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi hoi!
    Laatste dagje voor het testen! Heb nog steeds de ongikrampjes, en steekjes, maar het voelt vandaag toch anders dan anders. maar kan ook tussen mijn oren zitten. Verder geen gevioelige borsten ofzo, vanmorgen had ik 1 steek erin allen, erg raar. Moeie zware benen blijft een beetje, en mijn rug voel ik wel heel erg. Maar of dat erger dan anders is weet ik eigenlijk niet.
    Morgen ga ik testen in ieder geval, mocht het iets zijn pb ik jullie even, want mijn schoonzusje hangt hier ook op het forum. Leest ze dit blijft het nog een vraag voor d'r,haha.
    hoe staat het met jullie vandaag?

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    oh zo spannend wies, ik leef zo met je mee, ik hoop het zo voor je en voor srb! Laat het snel weten morgen

Hier nog steeds geen ong. helaas. :(
    Nog 1 maandje en dan weer iui, eindelijk, heb er zin :D

14. wolly

wolly Niet meer actief

Ohh wies ik zie dat het bij jou ook spannend is geworden zeg.

Je mag zo gaan testen :)

Ik wil je onzettend veel succes wensen en ik hoop en duim dat als je morgen gaat testen dat het raak is.

Zet um op!
    Ik duim voor je!

Liefs wolly :)

15. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Nog even volhouden......

16. pb mij dan ook even Wies, ik ben ook benieuwd! :D
    trouwens, nu ik zelf net positief getest heb merk ik dat je dus helemaal niet iets hoefte te voelen, het kán wel, maar hoeft niet.
    ik hoop op heel goed nieuws Wies!

17. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    NOg een paar uurtjes he Wies. Ik kan echt niet wachten.

@ Rach: fijn dat je dat erbij zegt, ik voel ook echt niets. Geeft toch nog een beetje vertrouwen :)

Knuf!

18. Wies slaapt ook nog!

opstaan allemaal, grote dag!

ik denk aan je Wies!

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    je bent er vroeg bij rach!
    Ik heb getest, en volgens mij negatief. Ik zie mss een vaag schaduwlijntje, maar kan het me ook inbeelden. Ik heb wel een foto gemaakt, maar die plaats ik mss straks, moet zo gaan werken. Mijn temp was wel loeihoog, maar heb ook een onwijs korte slechte nachte gehad. Ik hoop maar dat het gewoon te vroeg is geweest om te testen. Ik had vanacht echt het idee zwanger te zijn. Hopelijk heeft srb straks beter nieuws! Zou toch mooi zijn als 1 van de 2 toch zwanger is. Ik heb trouwens met die dunne papieren stiks van matcare getest, zijn die ok?

20. Ja Wies, ik kan niet meer slapen, ben ik veelste blij voor.

Maar je weet het dus nog niet zeker? ga je over een paar dagen weer testen?

Deel Deze Pagina