Hoi meiden, Zoals ik ook al in mijn eigen topic zei... hier deze morgen een heeeeeel vage tweede streep... nu nog meer zenuwen natuurlijk Morgen op bloedtest... dan hebben we duidelijkheid! Wies, ik weet niet veel van tempen maar uit je berichtje lees ik dat dit goed is? Ik hoop dat het zich in positieve zin blijft verder zetten hoor! Succes! SRB, leuk dat je een fijn weekend hebt gehad in Parijs! Je houdt het ook vol lees ik! Wanneer ga jij testen? Hou je het vol tot vrijdag? Hopefully, ja, die hormoontranen maken we allemaal wel mee... ik moest altijd voor het stomste eerst huilen
oooooooooh wat spannend Marisha! Streepje is streepje he! Het kan goed dat het nu met clomid eindelijk raak is. Mijn duimen draaien hoor! Groetjes Jinky
Wies: wat fijn dat je temp. eindelijk wat veranderd, ik hoop dat dit een goed teken is! Mijn duimen blijven draaien! Ik heb zelf geen na pijn, wel steekjes in mijn buik, maar dat heb ik altijd. Ik heb ook steken in mijn borsten, dat heb ik normaal alleen de dag voor mijn menstruatie. Vandaag zit ik op dpo 4. Nog 10 dagen, pfff Hoe voel jij je voor de rest? Groetjes jinky
Ik heb trouwens normaal een luteale fase van 11 dagen, volgens mijn temp.kaartjes. Ik ben benieuwd hoe lang het nu zal zijn,ik hoop wel wat langer. Groetjes jinky
jinky;ja, en lf van 9 maanden,haha. marisha; wat spannend! streep is een streep. succe smet de bloedtest morgen.
Hey girls, Just back from the hospital. Ze hebben bij de echo een hoop eitjes gezien, maar nog geen winnaars, ze had het over 9mm. Als leek weet ik nog niet echt hoe groot ze moeten zijn. Vrijdag moet ik terugkomen voor een nieuwe echo en dan waarschijnlijk maandag weer terugkomen. Jee ik had gehoopt iets leuks te horen, maar kreeg alleen maar de zenuwen bij het idee dat je zo vaak moet komen. Weer een aantal momenten vrij plannen. Het enige wat steeds door mijn hoofd schoot was: wat ga ik nu weer voor smoes verzinnen. Wat zullen ze denken..... Wat ben ik ook een tut he, dat ik me daar druk over maak. Anyway, wat een super verhalen lees ik allemaal. Wat een goede voortekens. Jee, Marisha een tweede streep, geweldig meid! Liefs Hope
hope; 9mm is nog niet groot genoeg inderdaad om hem te laten springen. vrijdag zal ie wel verder gerijpt zijn. ze moeten er natuurlijk wel op tijd bij zijn, vandaar dat je zo vaak moet. het zou zonde zijn je eitje(s) mis te lopen toch? Maar het is een goed teken dat er eitjes zitten, alleen nog niet groot genoeg. al dat vrij nemen is lastig inderdaad, maar voor een goed doel gelukkig! Als ze vrijdag groot genoeg zijn zul je na het weekend wel de iui krijgen, spannend!
oeioei heb nu echt al een tijdje een licht ongigevoel. erg raar. en mijn onderrug gaat o ok meer zeuren. en mijn buik is ook wat gevoelig. ik word helemaal gek hier, ik denk dat ik maar een winterslaapje ga doen van een dag of 5
Spannend wies, wat zijn deze dagen toch slopend he. Nog even volhouden, wies! Hopefully: zoals wies zegt waarschijnlijk heb je na het weekend dan de iui. Zo ging het bij mij ook, de 1e fm nog geen eitje dominant en na de 2e fm ging het allemaal heel snel. Maak je niet te druk over je werk! Groetjes jinky
ik hoop inderdaad dat het na de 2e fm sneller gaat. Sinds ik clomid neem heb ik trouwens een hoge temp. en drijf ik ´s nachts door mijn bed heen, terwijl ik normaal gesproken een koukleum ben. Is er nog iemand die hier last van heeft. Verder voel ik me (lichamelijk) prima. Nog even volhouden Wies, ik hoop niet dat je inhi wordt. Marisha: good luck!
Ik heb ook altijd van die rare dingen. O ja ik heb nog navraag gedaan over de pregnyl en daar gaan we ook mee beginnen. Is niet te hopen dat ik het dan nog warmer krijg, kan ik in mijn bikini gaan lopen
he marisha, ook een vage..ha ha ha ik hoop dat je morgen je banner aan kan passen hopefully, ik heb precies hetzelfde....ben ook echt een koukleun, maar met clomid! ik lijk wel een oud wijf! kan s'ochtend me hempje uitwringen zelfs me dekbed is heel vochtig! me man heeft al een eigen dekbedje wel zo fris! dus je bent niet raar hoor.
Marisha, wat ontzettend spannend. Maar je weet wat ze zeggen he, een streep is een streep, hoe vaag ook... Ik heb vanmorgen ook getest, kon echt niet meer wachten, maar helaas, nog niets te zien. Ik weet het niet hoor, maar ik heb nu sterk het gevoel dat het niet gelukt is. Het punt is, mijn eigen LF is altijd maar 9 dagen of zo, ik zit nu al op dag 15, je zou toch zeggen dat als ik zwanger ben, het nu ook wel te zien zou moeten zijn... Wies, goed nieuws dus van die temperatuur! Ben zeer benieuwd! Hopefully, ik had het ook hoor, met de Clomid. En soms ook overdag, op mijn werk, dat ik echt ineens mijn kleren wel uit wilde rukken, tijdens een vergadering of zo Ik voelde me echt zo'n oud mens, nu al met van die overgangsklachten Maar het gaat over zodra je weer klaar bent met Clomid. Een andere bijwerking bij mij was dat ik daarna mijn eisprong veel duidelijker voelde. Dat is ook wel prettig op zich, dan weet je tenminste zeker dat hij gesprongen is. Wat je werk betreft: ik heb het gewoon verteld en hoef er geen vrij voor te nemen. Misschien is het het overwegen waard... Toen ik het vertelde bleek dat mijn manager zwanger was van een ivf-baby, en twee andere MT-leden ook beiden ivf-kindjes hebben. Sindsdien leven ze echt enorm mee, en heb ik op mijn werk eerlijk gezegd nog meer steun dan van mijn vriendinnen. Sterkte! Jinky, hoe is het met jou? Alles ok?
he Wies! Weer gestegen meid! ooohh wat spannend! hoe voel je je verder? het zou natuurlijk fantastisch zijn! Ik ga voor je duimen hoor!
Hoe is het trouwens bij jou, Waarom? Heb je nog een keer getest? Omdat je gisteren ook een vage streep had?
Hoi meiden, SRB, ballen dat je een nega test had vanmorgen. Het zou kunnen dat je gewoon iets laten HCG aanmaakt en het dus wat langer duurt om te kunnen testen. Maar ik dacht dat jij ook zo'n progesteron bolletjes nam? Je weet toch dat die je ongi tegen houden? Dus is het normaal dat er nog niets te zien is... pas als je stopt met die bolletjes breken ze door. Het kan voor jou dus nog alle kanten uit... ik blijf voor je duimen voor vrijdag! Wies, weer een temp stijging... goed zo! nu maar hopen dat het zich voort zet. Hoe voel je je trouwens voor de rest? Ik had eerst altijd last van steekjes net als jij maar sinds enkele dagen had ik eerder een soort spierpijn over de hele onderbuik (zou dat die bekende bandenpijn zijn ) Ik had dat trouwens ook hoor... het liefst had ik gewoon na de IUI door geslapen tot de testdag... het is slopend he, dat wachten! Ik blijf iig voor je duimen... hoe lang nu nog? 4 dagen tot testen? Hopefully, hopelijk is er vrijdag op de echo toch 1 of 2 eitjes goed door gegroeid. Ik heb trouwens op mijn werk ook een mananger en een director in vertrouwen genomen. Zo weten ze wat er aan de hand is en kunnen ze je altijd steunen indien er lastige vragen komen. Ik heb wel het geluk dat ze heel los zijn bij ons wat werkuren betreft. Je begint wanneer je wil en op dagen dat ik naar het ziekenhuis moet op ochtendsessie werk ik gewoon een halve dag van thuis uit voor ik naar kantoor vertrek... Ik besef wel dat ik daar geluk in heb want dat is niet voor iedereen mogelijk... Jinky, hoe is het met jou? Jij bent nu toch ook al in de tweede wachtweek beland? Ook voor jou blijf ik duimen hoor! Waarom, wel raar van die vage testen van je...
Wies: oh wat fijn, klinkt heel goed dat je temp nog meer omhoog gaat! wanneer wil je gaan testen? SRB: zoals marisha zegt, het zegt nog niks, nog even volhouden! Marisha: en, en, en? weet je al meer? laat je ons snel meer weten? Ik zit nu op dpo 5, dus ik moet nog even geduld hebben. Vannacht werd ik wakker van steken onderin mijn buik. Maar het zegt niks, voel me voor de rest ook niet anders. Waarom: Weet je al meer over jouw test? Groetjes jinky
Marisha! Ik ga heeel hard voor je duimen meid! Vanmiddag het verlossende woord toch? En ik ben zeker raar ja ze zijn welliswaar heeel vaag, zoek de streepjes! ha ha ha Het zal wel door de pregnyl komen! Die van jou niet hoor.....dus breng ons fantastisch nieuws!