mijn urine was heel licht van kleur, mss te weinig geconcentreerd? of kan dat niet? weet jij (of jullie ondertussen) nog gevoelige testen die ik straks kan halen? Het kan trouwens ook zijn dat ik nog maar op 12dpo zit vandaag, dat mijn ei 1 dag later is geweest. pppfff,nog even afwachten dus. ik ga werken, kom later nog even terug, en dan plaats ik mss nog een foto. fijne dag allemaal, en srb, heeeeeel veel succes en hopelijk alvast een proficiat!
Hopelijk krijg je morgen of overmorgen alsnog dat tweede streepje. Die van Matcare zijn wel goed geloof ik. Wij gebruiken die van Sensitest. Heb ze altijd zeer gehaat, maar ik geloof dat dat nu even over is
Ik zie dat je je test nog niet geplaatst hebt. Hopelijk was je te vroeg en kan je je over een paar dagen toch bij SRB en Rach aansluiten. Voor vandaag een dikke knuffel! Werk ze.
wies: Spannend zeg, pff, nog een dag wachten. Ik hoop dat je morgen een duidelijker streep hebt, vanavond niet teveel drinken he Groetjes Jinky
haha, ja, ik moet plassen idd, wilde eigenlijk nog een kruidvat pipet testje doen, die zijn toch best gevoelig hè? en ik wilde mijn foto plaatsen,jij kunt ook timen zeg,haha.
ik pies zowat in mijn broek nu, moet zo erg, heb het lekker opgespaard, en niet teveel gedronken, want vanmorgen was het zo licht van kleur. Alleen is het nu geen ochtendurine meer. hier de foto van de test van vanmorgen. Ik weet het niet meer of ik nog steeds een schaduw zie...
nou,5 minuten wachten... ik zie nu nog helemaal niks erop staan,mmmm. en weer van die hele lichte urine, lijkt wel sinas light,haha
wies, op die van vannochtend zie ik niet zo veel. tja.. als ik heel goed kijk zie ik ewl ergens een donker lijntje, maar ik weet niet of dat een schaduwlijntje is of wat anders. he bah.. ben benieuwd wat deze test zegt.
niks...baal er echt van zeg... zou het nog te vroeg kunnen zijn denken jullie? ik wacht mijn temp van morgen wel weer af, want die is juist zo mooi nu en die lichte urine, hoe kan dat nou? nou ja, nog even een dagje geduld,maar heb al een beetje moed verloren...
hey wies: de foto is te onscherp. Ik zou morgen gewoon weer testen en dan vanavond niet teveel drinken. En vergeet niet het hormoon wordt langzaam aangemaakt, dus misschien zie je pas wat na 2 dagen, duim voor je knuff
Ja Wies, Wacht maar gewoon even af tot morgen, zelfs tot overmorgen. Het hoeft niet zo snel te gaan. Ik duim in ieder geval voor je. groetjes,
ik had eigenlijk nog een verjaardag om naar toe te gaan, maar heb net maar afgezegd. Op tijd naar bed, niet teveel gedronken, en morgen maar weer zien. Ik heb vanavond wel weer wat meer ongikrampen gekregen, dus ik vrees al, maar mijn borsten zijn aan de zijkanten gevoelig ineens. Dat was vanmorgen nog niet, voel het sinds ik mijn bh uit heb gedaan. Als ik morgen ongi zou worden moet mijn temp morgen ook een stuk lager zijn, dus ben benieuwd. welterusten meiden, en bedankt allemaal voor je steun. Hopefully, bedankt ook voor je lieve berichtje op hyves!
Hey wies, hoe gaat het met je? Ik hoop dat je een duidelijker test hebt, laat je ons het snel weten! Mocht het niet goed uitvallen, srb heeft je het goede voorbeeld gegeven met iui 6 gaat het lukken, knuff
Ja, dat vond ik ook Ik heb besloten dat dit dagen zijn om te genieten en dat ben ik nu aan het doen. Ik weet dat er nog vanalles mis kan gaan, maar vandaag even niet. Vandaag zei Clearblue het toverwoord en daar geniet ik van. En ondertussen duim ik heel hard voor jullie allebei. Een posi test voor Wies en een bloedbadje voor Jinky! xxx