Wies start met IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by wies31, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Die discussies ken ik Wies. Mijn lief en ik kwamen daar ook vaak niet uit. Mijn wereld draaide er helemaal om, die van haar niet volledig. Het zijn lastige dingen...
    Ondertussen duim ik wel heel hard voor je dat je eitje zich keurig rustig ontwikkelt, zodat het precies goed komt met je iui.

xxx

2. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Dank jullie wel meiden, doet me goed. Ik moet me ook niet gek laten maken. Ben vandaag al de hele dag misselijk :) (is wel een beetje vroeg he)
    Morgen ga ik toch nog een keer testen en anders stop ik daar weer mee.

Wies begrijpelijk als je even rustig aan wilt doen, je hebt groot gelijk, ik zeg het ook steeds tegen mezelf. Als er iets is dan weet je me te vinden he, gewoon doen. Gelukkig dat je het weer helemaal ziet zitten. Lekker he de vakantie in het vooruitzicht. Ik mag ook nog.

SRB :cry: ik vind het helemaal niet leuk dat je een slotje hebt :cry: wel dat je zwanger bent, das geweldig nieuws, maar ik mis je topic nu. Maar gelukkig weet ik waar ik jou kan vinden, dus dat komt weer helemaal goed.

Jinky, hoe voel jij je vandaag. Heb je al symptomen van de behandeling van gister? Ik denk aan je hoor, dat de duivels maar heel snel komen.

3. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Sorry Hopefully, maar het voelt echt heel goed zo.
    Ben benieuwd naar de uitslag van je test. Hopelijk is je eitje gewoon keurig dinsdag gesprongen. Daar heb ik wel voor geduimd in ieder geval.

Wies, hoe is het met jou vandaag? Hopelijk voel je je weer wat beter.

Jinky: ben ook zeer benieuwd naar de werking van de kruiden. Ik hoop echt dat je ongi bent.

xxx

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Nog geen ongi helaas, vandaag weer acupunctuur.
    Baal er zo van, hoe later mijn menstruatie begint, hoe later ik met de kruiden kan beginnen voor de eerste deel van mijn cyclus en hoe later ik dan weer met iui kan beginnen.

Hoe gaat het met iedereen?

Ik mis wies wel een beetje, maar ze moet doen wat het beste voor haar is.

groetjes Jinky

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ach Wies, we missen je hier idd wel hoor! Hopelijk gaat het beter met wat afstand nemen en mogen we je hier snel terug verwelkomen (met heel goed nieuws)!

6. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Ik mis Wies ook!

SRB ik snap heel goed dat je een slotje op je topic hebt laten zetten, groot gelijk.

Jinky, voor jou blijf ik doorduimen dat je ongi snel komt.

7. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Hi allemaal, I am back en wat een fantastisch nieuws hier! We hadden al lang geen zwangeren hier meer helaas, en nu maar liefst 2! SRB en Vruchtje, zeer zeer van harte, het is jullie enorm gegund. Ik heb redelijk bijgelezen, duurde even, ook bij het topic van SRB (snap heel goed dat je het wilde afsluiten!), maar ik moet weer een beetje inkomen hoor. Dus sorry als ik nog geen reactie heb op iedereen, die komt gauw. Maar wilde toch alvast even snel dikke felicitaties sturen naar de zwangeren, en ik hoop maar dat we allemaal snel mogen volgen meisjes! Liefs.

8. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Dank je Eva! Spannende tijden voor jou nu ook. Bijna het begin van de ivf... Ik ga heel hard voor je duimen.

Ondertussen hoop ik dat het beter gaat met Wies. We missen je meisje!

Hopefully: hoe is het met jou? houd je het een beetje vol op de wachtbank?

xxx

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,186
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Hoi Eva,

Dank je wel meid. Hoe was je vakantie? En natuurlijk ga ik ook keihard voor jullie duimen!

liefs vruchtje

10. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Hi allemaal, vakantie was heerlijk hoor, lekker gelopen in de bergen, soms wel 5 uur per dag. Ik heb de 1e echo al gehad, alles zag er gelukkig normaal uit, donderdag laatste pil geslikt en nu ongi, al ben ik dat eigenlijk al een maand lang dwars door de pil heen... heel irritant. Vanaf maandag ga ik spuiten.

Wies neemt dus even afstand, snap ik hoor meid, soms moet dat gewoon, maar mis je natuurlijk wel!
    Jinky, zag dat je een eigen topic hebt, wat vervelend dat die cycles van jou nog steeds op zich laat wachten en onzeker dat je toch niet helemaal weet of er even iets gebeurd is, toch? Als ik het goed heb begrepen.
    Hopefully weer enorm aan het wachten en aftellen? Hoe gaat het?
    Maris, alles nog altijd helemaal ok en goed op weg?!
    SRB en Vruchtje, moest vanmiddag weer aan jullie denken en hoe blij jullie nu moeten zijn! Groetjes allemaal. liefs

11. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Eva, ook van mij natuurlijk een warme welcome back! :D Fijn te horen dat het verlof leuk was! Had trouwens helemaal niet door dat jullie IVF poging al zo dichtbij was! Jullie beginnen maandag al met de eerste spuiten (dat is decaptyl of zoiets dan zeker)? Succes meis, hopelijk mag de eerste poging meteen raak zijn en volg je SRB en vruchtje :D

Nog geen nieuws van Wies... hopelijk heb je een fijn weekend!

Ok, ik zoek mijn bedje maar eens op... schandalig dat ik nu nog wakker ben... morgen maar weer eens lekker uitslapen :) Hier trouwens alles goed hoor! Over minder dan 3 maanden hebben wij ons ukje in onze armen... lijkt me nog steeds zo ongeloofwaardig! En af en toe slaat de schrik hier toe of ik het wel ga aankunnen (lees zal ik wel een goede moeder zijn) :rolleyes: :( zwangerschapshormonen he :)

12. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    @ Marisha: ik weet zeker dat je een goede moeder bent, kijk nou hoe goed je voor ons zorgt :)

Hoe is het met iedereen vandaag?

xxx

13. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Eva, welkom terug. Goed te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad. Spannend deze dagen. Schiet nu allemaal op.

Marisha, ik weet ook zeker dat jij een goede moeder zal zijn. Door inderdaad het steunen van ons zien we dat je heel verzorgend bent en lief.

SRB, hoe voel je je? Besef je het al een beetje?

Hier alles prima, we wachten rustig af. De hele week een rommelende buik gehad en niet echt lekker (misselijk), maar dat kan ook door de IUI gaan (het rommelen met de eendebek). Vandaag voel ik me prima en heb ik nergens last van. MMhhhh, wat wil ik eigenlijk, me goed voelen of juist slecht........

Jinky, ik ga even op je topic kijken of je al iets meer nieuws hebt.

Knuffel voor iedereen.

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hoi meiden!
    Wat lief dat jullie aan me hebben gedacht zeg, ik moet zeggen dat ik jullie ook wel gemist heb. Maar het is ook wel fijn hoor, die afstand, de week vliegt om nu. Morgen heb ik mijn eerste echo, na 2 dagen spuiten, dus er zal nog wel niet veel te zien zijn denk ik. verder voel ik me redelijk ok. heb weer lekker wat pintjes kunnen drinken gisteren, en we zijn uit geweest met een groep vrienden met maar 1 zwangere erbij, dus dat was wel fijn, even niet constant die herinnering eraan. Mijn schoonzusje weet ondertussen al wanneer ze gaat bevallen, keizersnee gepland, vandaar. Dat zal eind september zijn,komt erg dichtbij. had altijd wel gedacht zwanger te zijn voordat zij bevalt, maar dat ga ik ook niet redden denk ik. ben benieuwd hoe ik me dan voel, ben toch tante dan, dolgelukkig voor mijn broer, maar zo verdrietig tegelijk denk ik. Maar goed, nu gaat het redelijk ok, laten we maar niet te ver vooruit lopen.
    hoe gaat het verder met jullie,ik zie dat het voor hopefully ook al gaat opschieten, nog maar 9 daagjes meid, hopelijk voor het laatst op het wachtbankje.
    jinky, ik las op je topic datje nog nietongi bent, vervelend zeg, ik hoop maar dat de acupunctuur snel aanslaat, want dit is niet leuk meer :(
    srb, geen topic meer? :( maar logisch natuurlijk, moet erg fijn zijn om die op slot te mogen doen! :D hoe voel je je verder? voel je je al zwanger?
    eva, welcome back, en een fijne vakantie gehad las ik. jeetje en maandag al starten met ivf, wat is die tijd omgevlogen zeg,dacht ook dat het nog verder weg was,spannend hoor. misschien echt je laatste ronde nu, de kans is gelijk wat groter nu toch?
    marisha, zeker wordt jij een hele goede moeder, je bent voor ons idd al een goede moeder, en dat is alleen nog maar digitaal! :D gaat wel opschieten nu hè. krijgen we straks gewoon al onze eerste baby hier op dit topic!
    vruchtje, met jou ook alles goed?
    ik kom morgen even vertellen hoe de echo was!
    dikke knuff voor iedereen en een fijn weekend!xxx

15. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Wies, wat fijn om weer iets van je te horen.
    Heel veel sterkte morgen met de echo, ik zal heel hard aan je denken.

xxx

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Bedankt voor jullie lieve woorden hier meiden!

Wies, fijn weer iets van je te horen! Succes met de echo morgen! Hopelijk is er toch al iets te zien! Ook goed dat je dit weekend even lekker bent kunnen uitgaan zonder teveel geconfronteerd te worden met verschillende zwangeren om je heen!

Ik kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt bij de zwangerschap van je schoonzusje! Langs de ene kant ben je natuurlijk wel blij voor hen maar bij de bevalling wordt het natuurlijk extra pijnlijk maar, het is wel nog meer dan een maand te gaan... we gaan er gewoon van uit dat het deze ronde raak bij jullie is!

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    Net 1e fm gehad, ik dacht er zal nog wel niks te zien zijn op dag 7, maar jawel hoor, 2 eitjes van 11 en 12 mm. Voor de rest allemaal kleintjes. Naar mijn zin al iets te groot. Ze moeten nog een week blijven zitten, dus hoop niet dat het in dit tempo doorgroeit, want dan haal ik het weekend niet eens. Ze begon al over het eindgesprek of ik dat al afgesproken heb. PPfff, zo definitief dan. Maar goed, ze zei ook, we kijken eerst wat het gaat doen, anders zijn we gelijk negatief. Dus we wachten woensdag weer af wat ze gedaan hebben. Hopelijk groeit het nu langzaam.

18. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Wies fijn om weer even wat te horen, 2 eitjes op komst klinkt goed. Ik ga vanavond beginnen met de 1e spuit en maak me nu al helemaal zorgen omdat mijn menstruatie na stoppen met de pil zaterdag al vol op gang was en daarvoor ook al dagen licht bloed verlies, dus ik denk dat ik nu al in ieder geval op dag 3 van nieuwe cyclus zit. Snap niet waarom ik niet al zaterdag met spuiten moest beginnen dan, want zo staat het wel in alle info die we kregen. Maar ja. Net gebeld en ze zeiden dat ik maar gewoon het schema moest volgen zoals dat al weken geleden voor me opgesteld is. Volgende week maandag pas 1e echo, pffff, dit gaat een heftig maandje worden...
    Hopefully, hoe lang moet jij nog aftellen?

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    eva, hoe lang heb je de pil moeten slikken?
    succes met de 1e spuit vanavond! en sterkte deze maand, ik geloof goed dat het nog een heel stuk heftiger is dan iui. hou je taai hè!

20. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jeetje Wies, een beetje dubbel nieuws dus. Langs de ene kant goed natuurlijk dat ze goed groeien maar langs de andere kant natuurlijk de vrees dat je de IUI de 18e niet haalt :rolleyes: Ik duim dat ze blijven doorgroeien (allebei) maar niet te snel dan!

Eva, ik kan me voorstellen dat je een beetje begint te twijfelen of het wel helemaal goed gepland is maar ik denk dat het geen kwaad kan dat je zogezegd al op CD 3 zou zitten nu. Met de pil kan je niet echt spreken van een cylcus en die spuiten die je nu gaat zetten dienen om je cyclus helemaal lam te leggen (of heb jij het over andere spuiten?) dus dat moet wel goed komen. Die echo die je dan hebt is je uitgangsecho (voor je met stimulatie mag beginnen)? Succes en probeer het rustig op je te laten afkomen! We duimen dat het bij deze ene keer mag blijven en dat alles super positief voor jullie verloopt!

Share This Page