Ha meiden, Wies maak er een romantisch ochtendje van meis! Ik had dat met Clomid, dat nare gevoel, Menopur ken ik niet. Voor mij is Gonal F inderdaad voor het eerst, heb nog geen klachten, maar pas 2 dagen! Inderdaad maandag eerste follikelmeting, ik hoop zo dat het er veel zijn maar niet te veel! Hopefully, tot nu toe voelt het goed, na al die nare IUIs ben ik blij dat we nu dit doen, hoewel het ook heftig is, maar tot nu toe voel ik me echt blijer dan ik in tijden geweest ben. De pauzemaanden waren denk ik nodig, en de vakantie ook en ik heb het gevoel met IVF een veel betere kans te maken. Ik probeer niet te rekenen op een eerste keer raak, hoewel ik niet kan ontkennen dat ik soms fantaseer over deze maand, bijna op de dag af een jaar nadat ik de 1e keer zwanger werd. Dan zou ik weer half mei uitgerekend zijn. Ik mis dat kindje dat er nooit mocht komen nog steeds. Ik heb 7 mooie weken van zijn of haar bestaan geweten en ik hoop toch zo dat zijn of haar broertje of zusje nu in de maak is en er wel mag komen! SRB, sterkte met de misselijkheid, ik vond dat 1e trimester (verder ben ik nooit geweest) behoorlijk slopend, geen roze wolk, maar toch was ik me elke dag bewust van het grote geluk, dat maakt dat je de misselijkheid en moeheid doorstaat! Dus in die zin: geniet ervan. Hopefully, ik duim nu elke dag ietsje harder voor je! Ben je nog aan het sporten? Ik heb net hard gelopen, nu durf ik nog, straks met eierstokken als druiventrossen durf ik denk ik niet meer...
Eva, alsof het zo bedoeld zou zijn als het nu raak is, wel heel speciaal dan een jaar na het verlies. En idd, de kansen liggen gelijk een stuk hoger nu, dus wie weet is het zo dat het gelijk raak is. Mijn duimen draaien voor je hoor! Ik heb weer een fm gehad vanmorgen, 3 waren doorgegroeid, eentje bleef een beetje hangen,perfect dus , want 3 is de max. de grootste was ongeveer 15mm, dus nog te klein om te bepalen of de iui maandag zou kunnen. Nu moet ik zondagochtend nog komen voor een fm, en als het dan goed is ( die 4e mag niet meer groeien!) zondagavond pregnyl en dinsdag de iui. We hebben vamorgen nog geklust in ieder geval, werden beide om een uurtje of 7 wakker, maar even 'spontaan'gebruik van gemaakt. maar goed, we hebben nu morgen ook nog gelukkig, dan zijn we in ieder geval niet sexloos van het weekend Ben op mijn werk nu, kom straks weer even kijken hoe het met de rest van jullie is! XXX
Ha Wies, wat goed, drie follikeltjes en fijn dat ze bij jou op zondag echo doen, bij ons moesten we dan altijd tot maandag wachten en dan ben je het hele weekend bang dat het te hard gaat. Super, dus je komt hopelijk goed uit qua timing! Een hele goeie kans deze maand meis!
He, goed zo dat je eitjes nog niet groter waren! Dan missen jullie de IUI deze maand zeker niet! Super! Enne, je hebt hele brave eitjes die mooi geluisterd hebben deze maand en niet te vlug gegroeid zijn, dus die vierde zal ook wel braaf blijven en niet meer verder groeien! Hopefully, die NOD komt voor jou ook weer heel snel dichterbij he! Hopelijk goed nieuws he! Hier is trouwens de kinderkamer nog steeds niet klaar! Ik moet morgen stof voor de gordijnen gaan kopen en mijn mannetje gaat morgen de vloer afwerken zodat we de kamer kunnen afwerken! Nog eventjes! Maandag gaan we ook onze geboortelijst gaan leggen en kunnen we alle spulletjes gaan uitkiezen... we mogen dan ook de boeken gaan halen om de geboortekaarten te kiezen... heel leuk dus Volgende week trouwens ook weer op echo!
Wies, super zeg. Kan je deze ronde toch nog meedoen. Net zoveel geluk als dat ik had na de zomerstop. Hopelijk is het resultaat net zo positief. Daar gaan we voor. Eva, heb vorige week niet gesport en ben deze week wel weer gegaan, maar vrij rustig aan. Maris, wat leuk zeg om het kaartje te gaan uitzoeken, hebben jullie een beetje dezelfde smaak. Dat zal bij ons nog wat worden.
nog 4 daagjes hopefully... leuke week voor de boeg marisha! geniet er van hoor! ik vind het wel fijn dat we waarschijnlijk de laatste iui met 3 eitjes gaan afsluiten, een mega goeie laatste kans zeg maar. Daarna lekker op vakantie, en ik kan niet te vroeg testen( neem geen testen mee), want ik kom op mijn nod terug thuis ('s nachts zelfs) Dus als ik dan niet ongi ben, test ik voor het eerst een dag na de nod pas. Tenzijn de iui toch later gaat plaatsvinden, maar denk gewoon dinsdag (hij staat al gepland zelfs) hopefully, wanneer ga jij ook al weer op vakantie? da's toch ook 1 dezer dagen?
Wat een heerlijk vooruitzicht. Lekker op vakantie. Ik moet nog heel even wachten, ga 11 september. Het laatste weekend van augustus gaan we gezellig nog een weekend met vrienden weg. Trouwens, echt super dat ze op zondag nog een echo gaan doen. Das bij ons niet mogelijk (in het weekend)
Hoi lieve meiden, Even een kortberichtje (reageer later nog op jullie). Vandaag onze 1e echo gehad en alles zag er goed uit en zelfs een kloppend hartje. We zijn echt zoooooooooooo blij. Wilde dit toch even delen met jullie (wat ik ook wel moeilijk vindt). liefs vruchtje
bij ons eigenlijk ook niet, maar ik heb het een keer eerder gehad. Het is eigenlijk voor spoedgevallen, en ik moet me ook melden bij de eerste hulp. Toen hebben we megalang moeten wachten, je ziet ook vanalles binnenkomen, maar uiteindelijk komt hij/zij me dan halen en lopen we via de 1e hulp naar een verlaten lege poli. Voel me net een VIP dan,hihi hoe voel je je, anders dan anders?
Bij ons is dat in het weekend ook altijd via de 1e hulp! Ben een keer moeten gaan in het weekend en liep toen helemaal verloren in het ziekenhuis maar wel fijn dat je in uitzonderingen toch in je ziekenhuis terecht kan... dan leven ze toch echt wel mee met jullie! Maar zeg, ik realiseer me nu dat we je een hele tijd gaan moeten missen... geniet maar lekker van je vakantie dan! Hopefully, alles bij ons wordt eigenlijk in het thema winnie the pooh gedaan (hier kan ik dat zeggen he, leest toch niemand mee ... de kinderkamer en doopsuiker zijn al in dat thema, veel kleertjes ook en nu het kaartje ook nog! We gaan wss wel zelf iets ontwerpen (met hulp van de drukker)! Vruchtje, gefeliciteerd meis! Dit is ZO'N mijlpaal die eerste echo! Gelukkig hebben jullie een kloppend hartje gezien... de kans dat het nog mis zou gaan is nu heel klein geworden! Geniet maar van het gevoel!
goed en minder goed nieuws, het 4e eitje was klein gebleven, maar de grootste was ook niet veel gegroeid, en die andere 2 zaten er een beetje tussen. Niet groot genoeg om ze te laten springen, dus nog geen pregnyl, morgen weer een echo, en mss woensdag de iui. (hopelijk) We waren in ieder geval niet te vroeg nu, ben blij dat we de gok hebben genomen. Hopefully, aaaahh, het wordt weer zo spannend voor je. Hoe gaat het, hou je het vol niet tetesten? (of heb je al stiekem getest?) mijn duimen draaien weer hoor!
Jammer dat de grootste drie niet door zijn gegroeid, maar wat je al zegt...deze ronde is nog niet verkeken. Toppíe dat je de gok hebt genomen en dat je de zomerstop van het ziekenhuis hebt overleeft Geduld is een schone zaak. Het gaat deze week helemaal goed komen. Ik ben mijn geduld ook nog steeds op de proef aan het stelen, we wachten gewoon af. Nog geen sporen van een ongi, maar ook nog geen sporen van een zw. Het enige waar ik last van heb is pijnlijke borsten. Het kan dus alle kanten op. Ik ga in ieder geval mijn NOD af. Wies, nog even goed broeden en dan hopelijk van de week de iui
Ha lieve meiden, Wies, dat gaat helemaal goed komen met die drie van jou! Nog heel eventjes geduld! Hopefully, wat ben je toch fantastisch geduldig deze maand, petje af, mij lukte dat nooit! Ik stuur je extra veel positieve fibes deze 2 daagjes. Hier geen nieuws, begin denk ik wat in mijn buik te voelen, maar vandaag gewoon nog fanatiek gesport, dus zolang dat nog kan, zullen er nog wel geen grote follikels zitten. Ben een beetje bang voor morgen, 1e echo, want wat als er maar heel weinig follikels zitten? Pfff, wat blijf ik me toch ook druk maken om alles zeg. Nou ja, morgen 10u weet ik meer. Ik kan pas 's avonds verslag uit brengen, want daarna drukke dag op mijn werk. Ook aan alle anderen lieve groetjes. Eva
Eva, heel veel succes morgen met de 1e echo, wat spannend moet dat zijn inderdaad! Snap best dat je er een beetje huiverig voor bent, maar komt vast allemaal goe, en onthouden, het is nog maar de 1e echo, dus er kan nog veel veranderen, succes!
Eva, heel veel succes en geluk morgen. Ik kom ´s avonds zeker even kijken hoe het is gegaan. Bedankt voor je fibes!
Morgen weer een spannende dag zie ik! Wies, veel succes morgen met je FM! Hopelijk zijn ze nu wel groot genoeg en kan de IUI gepland worden! Liever wat trager dan te snel en de IUI missen he! Eva, heel veel succes morgen! Heel spannend voor je, dat begrijp ik wel! Maar deze eerste echo is volgens mij om even te kijken of je al goed reageert en hoelang je ongeveer nodig zou hebben om te laten volgroeien! Hopelijk zijn ze wel even bezig met tellen morgen Hopefully, jij bent nu wss echt wel aan het aftellen! Hopelijk mag je deze keer eens geluk hebben en krijg je eindelijk een posi test! Nog 2 keer slapen! Morgen een heel drukke dag voor mij dus ik lees jullie verhalen 's avonds wel!
Hopefully, nog 1 nachtje slapen nu! spannend! Hoop zo dat het raak is! Wanneer ga je testen? Morgen al, of wacht je liever nog? Marisha, hoe gaat het met jou? Het gaat echt alweer opschieten zeg, al op 28 weekjes, wanneer ben je precies uitgerekend? Ik heb net weer een echo gehad, en de grootste had een magaspurt gemaakt, en was nu 21mm (gisteren nog maar 17mm) de anderen waren kleiner gebleven, dus denk dat er maar 1tje gaat springen. vanavond de pregnyl, en dan woensdag om 12 uur de iui. Lest best, zullen we maar zeggen! Komt wel mooi uit zeg, we komen dinsdag op woensdagnacht thuis van vakantie, op mijn nod. De tijd op het wachtbankje zal wel lekker snel gaan deze ronde. Alleen is het nu niet zo druk op het bankje...Hopelijk wordt het ook steeds minder druk op de bankjes, en zitten we straks met z'n allen op het andere wachtbankje van 9 maanden!
Wies, ik kom bij je op het bankje zitten, want ik heb waarschijnlijk donderdag de punctie en dan het weekend terugplaatsing! Ik had vanmorgen bij de echo 10 follikels, een prima score! De grootste was 19mm, de andere tussen de 14 en 17mm. En dat al na 5x Gonal F spuiten! Ik zit pas op CD 10! Het gaat dus heel snel, dus ipv woensdag, moet ik morgen al terug voor een echo. En dan vermoedelijk morgen avond pregnyl. Tjemig, het gaat echt gebeuren deze week, exact een jaar nadat ik zwanger ben geworden de 1e keer. Zo bizar. Hopefully, hoe gaat ie? Duim duim duim duim! Maris, mag je het wel zo druk hebben met je zwangere buikje Hoe is het verder met iedereen? Liefs van een blije Eva
Hebben jullie het goede nieuws bij Jinky al gelezen.Haar ongi is eindelijk gekomen. Deze week wil ik alleen nog maar goed nieuws. Wies de inseminatie, wat super dat hij zo gegroeid is. Op naar een mooie bevruchting! Eva, jij gaat ook onwijs hard. Wel speciaal he, een jaar na dato. Deze ronde kan niet meer stuk. Hier nog geen nieuws, dus nog niets positief maar ook zeker niets negatief. Ik wou eigenlijk woensdag gaan testen, ben morgen de hele dag weg, maar mijn mannetje is onverwachts weg voor zijn werk. Hij komt vrijdag weer thuis, dus mocht ik nog niet ongi zijn voor die tijd dan test ik vrijdag. SRB, hoe is het met je?