Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    hey meiden,

Wies: oh meid, je eitje is lekker gegroeid, zo te horen is dit een super eitje ;) Dan komt het vast goed. Veel succes woensdag en wat fijn dat je de wachtweken in je vakantie kan doorbrengen, fijne afleiding.

Hopefully;
    Meid, ik duim zo hard voor je, ik hoop dat vrijdag jouw dag wordt!

eva: wat spannend zeg en wat een super uitslag van 10 follikels.
    Heelveel sterkte met de punctie donderdag, ik hoop dat er veel mooie embryo's uitkomen, knuff

Ik duim voor jullie allemaal!

Groetjes jinky

2. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies heel veel succes, sterkte en bovenal heel veel geluk morgen.

Ik ga heel hard aan je denken.

Veel liefs

3. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hopefully?
    Wies, morgen he! Top! Sterkte en succes en hoop op vele miljoenen ;) !
    Ik had vandaag weer echo, nu was de grootste 21mm, de rest ook flink gegroeid in een dagje, er zitten 9 grote en 2 kleintjes, die denk ik niet meedoen. Straks om half 1 's nachts naar de EHBO voor pregnyl. Ik hoop echt dat jullie deze fase niet in hoeven meiden, maar tot nu toe is het allemaal goed te doen. Krijg nu wat last van een heel zwaar gevoel in mijn buik en pijnlijke borsten, maar ik voel me nog behoorlijk ok.
    Jinky en de anderen ook hartelijke groetjes. Doei

4. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    O sorry Hopefully, realiseer me ineens dat je tot vrijdag zou wachten, zie je, ik ben veel te ongeduldig. Houd vol meisje!

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wies, veel succes vandaag! De laatste moet raak zijn he!

Eva, de pregnyl zit er dan al weer in! Wanneer heb je dan juist de punctie? Donderdag dan al (want vrijdag lijkt me toch wel laat te zijn)? Jeetje meis, dan kan je over 2 weken al testen :D Ik hoop ook dat er voor de rest niemand voor IVF gaat moeten gaan maar als het bij jou tot deze ene keer beperkt kan blijven is het nog niet zo erg he! Alles voor een beeb!

Hopefully, ik ben wel benieuwd hoor! Je staat nu op twee dagen overtijd... nog niets te zien? Ik vind het knap van je dat je zo lang kan wachten met testen hoor... ik zou het niet kunnen ;)

6. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    hopefully: het wordt wel heel spannend voor jou :D

Eva: mooie uitslag, veel sterkte en succes de komende dagen!

Marisha: met jou ook alles goed? Wanneer komen jouw buikfoto's, ben nieuwsgierig :D

Groetjes Jinky

7. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee meiden,

was even offline, we waren het weekend naar Lowlands. En daarna was (en ben) ik moe! :) En echt zo ontzettend misselijk... Ik heb nu ontdekt dat beschuit helpt, dus ik eet de hele dag beschuit. :)

Wies, ik ben net op tijd geloof ik om nog even de duimenversneller in te zetten! Heel veel succes over een uurtje!

Eva: jij ook heel veel succes met de punctie morgen (ga er ook maar even vanuit dat het morgen is). Ik leef met je mee.

Hopefully: en, en, en? (weet ook dat je tot vrijdag wacht, maar geen bloed geeft moed he!) Ik hoop zo voor je dat het raak is!

Jinky: ben ook zeer benieuwd naar hoe het met jou is, ik ga gauw je topic lezen. Hopelijk heb je goed nieuws.

Vruchtje: gefeliciteerd! Hopelijk ben je niet te misselijk om van het goede nieuws te genieten.

Marisha: dikke knuf!

xxx voor allemaal!

8. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    SRB, pepermunt helpt ook vaak! Op naar 25 aug, al bijna!
    Wies, hoe ging het?
    Inderdaad, donderdag punctie. Vannacht amper geslapen na de pregnyl. Het begint nu toch zwaar te worden, buikpijn en heel veel onrust in mijn hoofd. Ben maar thuis gebleven, want voel me helemaaaaal niet lekker. Maar goed, alles voor een beebje inderdaad Maris.
    Hopefully, red je het een beetje zonder man en met de spanning?

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Hopefully, en, nog steeds geen bloed? zo spannend, al 2 dagen overtijd! Kun je nog wachten tot vrijdag? Ik duim hard voor je meid! Sterkte zo zonder je man, hopelijk is het snel vrijdag voor je! (zonder bloed!)
    Eva, woow, dat gaat even snel inderdaad. mooie score hoor 10! En dan morgen de punctie al. Héél veel succes daarmee, zie je er erg tegenop? hoor je morgen ook al of er een bevruchting heeft plaats gevonden, of is dat pas later? spannend hoor!

Bij mij zit het er weer in, 40 miljoen, dus da's mooi! Er is een nieuwe gyn nu bij ons in het zh, en die heeft mij zondag ook geholpen. Ze heeft ook de iui gedaan vandaag, en dat ging een stuk rustiger en preciezer als anders leek wel. En ze besprak nog wat na, en heeft gelijk een eindgesprek gepland voor als het niets is, dus ook heel reeel. We hebben dan namelijk nog vakantie, dus dan hoeven we niet vrij te nemen. De eerste keer eigenlijk dat ik tevreden ben over een gyn bij ons. En dat nu net de laatste keer,haha. Nou ja, zou mooi zijn als het nu dan ook raak is. er is echt helemaal niets uitgelopen, geen druppel! Heb nu nog wel een beetje een kramperig gevoel, maar dat trekt ook wel weer weg. Nu ben ik wel klaar om lekker op vakantie te gaan. Niet teveel coctailtjes natuurlijk, maar wel lekker genieten!
    Srb, hoe was lowlands? Er was een goed programma zag ik, en heb nog wel wat gevolgd op tv. Kan begrijpen dat het erg vermoeiend was. Mijn vriendin (die ook zwanger is) is ook geweest, en was echt kapot. Normaal kon ze wel goed slapen, omdat ze zelf dan genoeg op had, maar nu niet natuurlijk. Rust maar goed uit, en eet maar lekker veel beschuitjes. (straks met muisjes!)
    Aan iedereen, heel veel kusjes!

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Wat fijn dat het zo goed ging Wies! En ook fijn dat het er zoveel waren. Dat geeft moed toch? Ik ga voor je duimen.

Ik heb er eigenlijk niet veel meer gedaan dan liggen, hangen en eten :) Ben wel naar een paar concerten geweest, maar heb er maar 1 staand meegemaakt. Lang leve de grasveldjes. Ze hadden er gelukkig ook veel gezond eten, dus dat was wel fijn, ik moet echt niet denken aan patat en zo. We sliepen ook niet daar trouwens, maar in een huisje (we zijn dertigers) :) een half uur daar vandaan, dus ik heb 's nachts wel redelijk geslapen.
    En ik heb een t-shirt gekocht waarop op buikhoogte staat "baby inside". Weet dat het nog veel te vroeg is om het de wereld te vertellen, maar ik kan het niet laten.

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Ja, maar wel een veiliger govoel lijkt me, dan kan iedereen in ieder geval zien dat je zwanger bent, voordat ze je omver beuken. Maar fijn dat je een huisje had inderdaad, in zo'n tentje lijkt me dan ook niet alles. Welke concerten heb je gezien?
    ik kom straks weer even neuzen, moet weer naar mijn werk nu. Ik plan altijd best even in, en dan ga ik thuis op mijn gemakje eten, maar moet nu echt weer wat gaan doen.

12. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Nu ik er zo over nadenk, eigenlijk heel weinig... Anouk, Amy MacDonald, Underworld, Franz Ferdinand, Toumask, Raoul Heertje en nog wat depressieve schrijvers. Dat laatste was echt erg, in de programmaomschrijving stond dat ze gingen voorlezen uit eigen (Lowlands)blog. Maar dat was niet zo, ze gingen voorlezen uit eigen ellende... De eerste over zijn mishandelde moeder, de tweede over de vis die hij ging vermoorden (met alle stapjes daartoe), de derde over een in de ruimte verdwaalde astronaut die al een eeuwigheid rondzwierf, de vierde over zijn hersentumor... Toen zijn we maar weggegaan. :)

Werk ze!

13. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Kom toch nog even spieken vanavond.
    ik moest natuurlijk weten hoe het met Wies is gegaan en Eva heel veel succes wensen.

Leuk he is mijn banner, ik denk dat ik hem zo hou.
    Hou ik het nog vol om niet te testen? Ik moet wel. Slaap vanaaf weer eens ouderwets bij mijn ouders, ga morgen met mijn moeder shoppen in de buurt van Wies (Breda). Dus vandaag heb ik al geen eens de mogelijkheid om te testen. ik ren wel constant naar de wc, omdat ik denk dat er wat loopt....maar gelukkig nog steeds niets. Heb ook wel een goed gevoel. Hopelijk kan ik een keer op mijn gevoel afgaan. Zodra ik het weet zijn jullie de eerste na mijn mannetje die het zullen horen.

SRB, leuk dat je naar Lowlands bent geweest, kan me voorstellen dat het zwaar was, ik vind zoiets normaal al vermoeiend, laat staan als je zw bent.
    Ik hoop ook snel zo´n t-shirt te kopen.

Wies, wat een mooie score. Ik heb vandaag aan je gedacht. laat het dit keer raak zijn. Net als bij SRB, de laatste keer IUI. Ik heb er vertrouwen in.
    Nu eerst lekker op vakantie, wanneer ging je nou precies?

Eva, good luck tomorrow. ik zal aan je denken. Kom morgen vond meteen kijken.

Jinky, hoe gaat het met je, ongi weer helemaal voorbij. gaat het goed met de kruiden.

XXX

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: Heel veel succes in de wachtweken. Het moet nu toch een keertje goed komen. In ieder geval een super score van manlief hi hi. Verder alles goed?

Hopefully: Wat zie ik nu..........2 dagen overtijd wat spannend joh. Ik hoop zo dat je heel snel een posi test in handen hebt. Maar we moeten nog even geduld hebben hé.

Eva: Heel veel succes morgen met de punctie. Erg spannend ook natuurlijk.

Jinky: hoe is het met jou?

Meiden ik houd het topic in de gaten hoor.

liefs vruchtje

15. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    He hoi allemaal,
    Hopefully wat goed! Je bent echt overtijd. Ga lekker shoppen meid en verwen jezelf, dan is het gauw vrijdag!
    Wies, geweldig weer die miljoenen ;) We kunnen straks samen 2 weekjes aftellen.
    SRB, goed t-shirt, ik snap helemaal dat je het wel van de daken kunt schreeuwen.
    Pfff meiden, sinds gisteren heb ik het echt gehad hoor, zo'n prop gevoel in mijn buik, moet echt voorzichtig zijn als ik ga zitten en eigenlijk hele dag op de bank gelegen. Morgen 11u, I will let you know! Doei

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    succes Evaz, nog een uurtje!
    hopefully, oe ist?

17. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    OK meiden, ik ga zo de valium slikken en dan op naar de punctie. Best een beetje nerveus. Hoop jullie vanavond meer te kunnen vertellen.
    Hopefully, ook vandaag: weg blijven die ongi en op naar de 4e dag overtijd!

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim.......

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wies hoe is het met jou meid?

20. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oh Eva, hopelijk is de punctie ondertussen al weer achter de rug zonder te veel pijn! Ik hoop dat ze een mooie score hebben kunnen halen en dat de eitjes goed bevrucht worden! Spannend hoor! :thumup:

Hopefully, nou, al 3 dagen overtijd! Hier ook al spannend :D Geniet van het shoppen vandaag (lekker gedachten verzetten) en hopelijk kan je dan morgen posi testen!

Wies, hou je vast op die wachtbank he! We duimen ook super hard voor jou!

Deel Deze Pagina