Hallo allemaal! Eva, wat een goed nieuws zeg! Hoe laat is de terugplaatsing? Of weet je het nog niet? Ik zal in ieder geval aan je denken Ik kan me voorstellen dat je ze graag weer terug bij je draagt, dat is toch de beste plek he. Succes morgen! Wies, ik geloof dat ik dat boek ook heb gelezen (of iets dergelijks). Gaat dat over die vrouw die uiteindelijk 2 kindjes adopteert? Ik heb het vorig jaar een keer gelezen, toen wij net met Clomid begonnen. Toen heb ik er echt zo om gehuild. Ik had tot 3 weken geleden ook echt zo ontzettend het gevoel dat ik ergens een afslag had gemist, terwijl al mijn vriendinnen gewoon doorreden. Ik vroeg me ook steeds af wat ik fout had gedaan, waaraan ik het verdiende. En dat terwijl je weet dat je er niets aan kunt doen, dat je echt niets fout doet, maar dat je gewoon pech hebt. Daarom blijft het nu ook zo moeilijk te geloven, dat ik nu weer op die weg zit. Heeft mijn lichaam toch de juiste afslag gevonden Maandag met de echo zullen we het zien... Maar zoals al eerder gezegd, ik voel wel dat het goed zit. Ten eerste ben ik zo ontzettend misselijk, dat is wel echt een heel duidelijk symptoom, en ten tweede ben ik constant uitgeput. Ik slaap echt uren meer dan normaal. Gisteren om half 10 gaan slapen, vanmorgen werd ik pas om half 10 wakker, en van drie tot vier heb ik ook geslapen. En nu lig ik ook op de bank met de laptop op schoot (niet op de baby natuurlijk). In ieder geval superlief dat je het vraagt. @ Jinky, het is ook nog te kort geleden dat ik aan jullie kant stond om te vergeten hoe moeilijk het is. (en ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik dat ooit vergeet). Ik kan dan ook niet anders dan elke dag even duimen voor jullie in de hoop dat jullie nu echt het geluk aan jullie kant hebben. @ Hopefully: ik denk aan je! Hele dikke knuffel. xxx voor allemaal
Eva: Super dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden! Heelveel succes morgen! Wies: Moet ik misschien ook maar dat boek bestellen. Een hele fijne vakantie meid! en ondertussen duim ik voor je. srb: Veel succes met de echo en geniet er maar lekker van! Dankjewel voor je steun! Liefs Jinky
Jeetje zeg, Eva, super nieuws! de terugplaatsing vind dus vandaag plaats! Goed zo! Vind het echt super voor jullie! Dit eerste deel van het traject is al goed gegaan... nu moet je alleen die super ellendige wachtweken doorkomen Geniet van de TP morgen! Het lijkt me een heel onwerkelijke idee dat er eigenlijk morgen 1 of 2 beginnende mensjes in jouw buik worden gezet Succes Wies, heel veel plezier op vakantie alvast! Zijn de koffers al gepakt? Ik duim voor jullie maar dat jullie vlucht niet staakt dinsdag en jullie op verlof kunnen vertrekken! Dan ben je een volledige week weg zeker (jullie komen volgende dinsdag terug)? Ik heb het boek trouwens niet gelezen (wel twee andere boeken). Hopelijk viel het etentje een beetje mee vanavond... valt niet mee om met een zwangere vrouw te gaan eten maar ik was in die wachtweken altijd positiever dan anders en ik kon het dan ook beter aan... hopelijk is dat bij jou ook! SRB, ben benieuwd of je morgen avond goed zult slapen Probeer vooral van het moment te genieten... ik weet dat ik buiten stond en me afvroeg of ik nu gedroomd had Hopefully, hoe gaat het met jou meis? Ben je de klap weer een beetje boven? Goed dat jullie toch nog een poging IUI gaan doen. Ik duim dat het staal van je mannetje deze keer weer wat beter is! Hier gaat alles goed. Zal volgende week mss eens een buikfoto proberen te nemen en online te zetten (voor degenen die nieuwsgierig zijn )
marisha, klopt, ik ben ook postiever in de wachtweken, viel allemaal reuze mee, en was best gezellig. Oh, en volgende week een echo hier, jammer dat ik er dan nog niet ben, maar dan zie ik hem woensdags (nod!) wel. ben benieuwd! Srb, nee, dat is toch een ander boek, hoe heet die? De persoon die dit schreef heeft uiteindelijk geen kinderen. Dat was wel weer even slikken, maar ze had het geaccepteerd en deden heel veel andere leuke dingen. pppfff, moet er toch niet aan denken hoor, nooit kinderen,bah, dan is mijn leven echt niet compleet geweest. maar daar gaan we niet van uit, het komt allemaal goed met ons! Hoe laat heb je de echo maandag? heel veel succes in ieder geval! je gevoel zal het wel goed hebben! hopefully, hoe is het met jou, ik mis je hier een beetje. Maar wat afstand begrijp ik ook wel hoor, een dikke knuff voor jou! jinky,ik ga zo even op jou topci kijken, want jij krijgt waarschijnlijk nog de iui hè! duim duim duim EvaZ, waarschijnlijk laat, maar toch héél veel succes met de terugplaatsing van de emmy(s), hopelijk is ie van geweldige kwaliteit! laat je het even weten?
Wies: hoe is het ermee? Spannend weer die wachtweken ik duim me te pletter dat je net zulk goed nieuws krijgt als SBR. Ga je op vakantie? Nou veel plezier betere afleiding kan niet. SBR: ik wil je alvast heel veel suc6 wensen met jullie echo morgen. Hopefully: oh meid wat kl*te dat je toch ongie bent geworden en inderdaad dat je lichaam/je gevoel je dan in de steek laat. Ik heb het ook wel is gehad. Hele dikke knuffel voor jou. En alvast veel suc6 met volgende IUI. Eva: wat spannend vandaag de terugplaatsing. Ik denk aan je hoor. En straks gewoon 1 of 2 emmy's aan boord..........die gewoon de komende 9 maanden moeten blijven zitten hoor. Jinky: met jou ook alles goed? Marisha: ik ben zeker wel nieuwsgierig leuk joh. groetjes vruchtje
Heb even mijn zinnen verzet de afgelopen dagen, was ook niet zo moeilijk want ik had het behoorlijk druk. Vandaag ben ik bekaf, het komt er nu uit. Al een aantal jank-sessies gehad vandaag. Ben maar druk gaan schoonmaken in het huis. Ben inmiddels weer begonnen met de clomid. De apotheek had alleen 6 pilletjes meegegeven ipv 10, dus ik moet morgen weer bellen Eva, ik heb wel aan je gedacht vandaag. Wat super dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Ben benieuwd hoe de terugplaatsing is geweest. Wies, hoe voel je je? Lekker he vakantie, ik ga hopen voor jullie dat jullie geen vertraging hebben dinsdag. Ik zal je missen deze week.Hopelijk kom je met goed nieuws terug. Geniet in ieder geval van julie vakantie. SRB, spannend morgen! Kom je meteen verslag doen. Vruchtje hoe gaat het met jou? Marisha, kom maar op met die mooie dikke buik. Jinky, ik ga nu weer even bij jou spieken hoe het met je gaat.
Hi meiden, even kort, ik word net wakker, 3 uur geslapen na de tp, en nog steeds mega moe. Maarre: 2 embryootjes terug! Een van topkwaliteit, 8 cellig en helemaal prachtig. De andere was kwaliteit 2, iets minder, 6 cellig, maar nog altijd prima. Er waren er nog 2 bevrucht, maar die waren beduidend minder. De ene ook 6 cellig, maar meer gefragmenteerd (weet eerlijk gezegd nog niet precies wat dat nou is), de ander 4 cellig. Beide niet goed genoeg om in te vriezen, dus geen cryo's. Dat is een beetje een tegenvaller, maar ik geloof dat het echt niet veel voorkomt dat er genoeg goede bij zitten om in te vriezen. Dus die bonus hebben we niet, maar is hopelijk ook helemaaaaaal niet nodig. Deze 2 hebben het vast lekker naar hun zin hierbinnen! Later lees ik jullie berichtjes bij, nu even weer liggen. Doei!
Marisha: ik ben heel nieuwsgierig naar buikfoto's Eva: geweldig meid, twee embryos terug geplaats, ik ga heel hard voor je duimen! Doe het maar lekker rustig aan en over 2 weken wil ik goed nieuws horen Hopefully: knuff, veel succes weer! Vruchtje, ben ook benieuwd hoe het met jou gaat? Wies: Fijn dat je een gezellige avond hebt gehad, hoe voel je je voor de rest? Groetjes Jinky
Eva, geweldig meis! 2 emmytjes in je buik Idd spijtig dat er geen cryo's zijn maar die heb je helmaal niet nodig want deze twee emmy's blijven lekker in mama's buik zitten Hopefully, goed dat je jezelf nu toch even de kans krijgt om te treuren. Het hoort er nu eenmaal ook bij he! Je moet het 'rouwproces' toch een beetje door om je terug met goede moed in de volgende poging te kunnen gooien! Goed, jullie gaan nu voor de 4e poging... bij ons was de 4e ook raak dus ik hoop dat dat voor jullie ook zal gelden! SRB, heel veel plezier morgen! Vruchtje, hoe voel je je nu? Niet te veel last van misselijkheid enz?
Hi ben ik weer even, was zo moe vanmiddag. Hopefully meis, goed dat je de tijd hebt genomen voor de tranen, super super rot, I know the feeling zullen we maar zeggen, maar het blijft elke keer weer knalhard aankomen he. Ik ga enorm hopen dat je Maris achterna gaat en de 4e raak mag zijn voor jullie. Wies! Fijne vakantie meid! Ik ga je missen om mee af te tellen, maar laten we hopen op twee positieve testen eind volgende week als jij weer terug bent. Heel goed dat jullie even weg gaan nu. SRB, succes en sterkte voor morgen, is en blijft super spannend zo'n 1e echo, ik hoop dat jullie een mooi hartje mogen bewonderen, dat is zo indrukwekkend, geniet ervan samen he! Verder allemaal super bedankt voor het meeleven en hopen. Ik ben ook een paar daagjes weg, we gaan naar een huisje, ik neem wel werk mee maar ga ook veel rusten. Jinky, jou ''spreek'' ik dus niet meer voor je volgende echo, dus veel succes. Groetjes iedereen en ben na het volgende weekend hier weer snel terug.
Srb: oh wat fantastisch, ik ben zo blij voor jullie, wat een geweldig gevoel moet dat zijn! Super! Knuff Jinky
Super nieuws SRB! Krijgen we snel ook de uitgebreide versie van het verhaal? Vind het super voor jullie!
Srb, wat een super goed nieuws, en idd, binnenkort even de uitgebreide info. Hopefully, ik hoop dat je je weer wat beter voelt meid, vreselijk is het die depridagen. Dan kun je van die foutjes ook niet uitstaan idd, ik hoop voor je dat de andere tabletten ook klaarliggen. Misschien heb je vandaag al weer wat moed gekregen voor de volgende ( en de laatste nu!) iui. Ik zal aan je denken, en hopen dat je eitjes weer goed groeien van de week. EvaZ, wauw, 2 emmy's terug, geweldig! en 1 van topkwaliteit, dat moet wel goedkomen. Die cryo's heb je glad niet nodig! En jammer idd dat we niet samen af kunnen tellen, maar ik zal aan je denken op cyprus! En ook aan de rest natuurlijk! Jinky, succes met je iui! Ik hoop op veel goed nieuws als ik terugkom. Onze vlucht gaat door gelukkig, de staking is afgeblazen. Ik zie jullie over een goede week, en ik hoop dan zelf ook met goed nieuws te komen! dag lieve meiden!
SBR: Super joh. Nu helemaal lekker genieten! Eva: wat goed 2 emmy's. Ik ga heel hard duimen voor jullie. Wies: fijn dat de vlucht doorgaat. Hele fijne vakantie en hopelijk kom je met goed nieuws terug. all: met mij gaat het goed hoor. Niet echt last van misselijkheid af en toe een vlaag. En als ik misselijk ben is het savonds als ik in bed lig. Verder alleen echt extreem moe, maar ja op tijd naar bed helpt wel. Ook nog steeds gevoelige borsten, maar verder mag ik echt niet klagen. liefs vruchtje
Ik hoorde het vanmiddag al op het nieuws, de stakingen gaan niet door. De rechter geeft geen toestemming...zou echt een eikel zijn als hij het wel toelaat. Dus lekker morgen het vliegtuig in Wies. Geniet van je welverdiende vakantie. Ik ga je missen. SRB, waar blijft de foto nou? Eva, fantastisch nieuws. Je hebt nu gewoon een tweeling in je buik. Hopelijk groeien goed. Gaat het vandaag weer een beetje met je. Wanneer mag je nu testen? Jinky, dikke knuf terug. Hoe gaat het met de kruiden? Marisha, ook nog steeds geen foto's? Vruchtje, wat lekker dat je niet echt misselijk bent.
Ha meiden, ik ben nog net even thuis, we moesten nog veel regelen vandaag, dus vertrek even uitgesteld, want alles heel rustig aan vandaag! Nog net op het nippertje lees ik het mooie nieuws van SRB! Fijn meisje, heel heel fijn. En Wies, gelukkig maar dat jullie vlucht door gaat, geniet ervan, je hebt het zo hard verdiend! Hopefully, we mogen officieel pas testen op 8 september en moeten dan ook komen voor een bloedtest, maar ik weet nu al dat ik geen geduld ga hebben... Voel je je weer een klein beetje hoopvoller gestemd? Ik duim voor je 4e poging. Voel nog wel wat druk op mijn eierstokken en vannacht ongi krampen, ik hoop maar dat dat normaal is, ze hebben tenslotte met zo'n ding in mijn baarmoeder gezeten om de embryootjes netjes af te leveren. Het wordt spannend! Nu gaan we echt. Tot zondag avond. Liefs en groetjes en voor iedereen: houd je taai!
Hallo, Ze staan erop hoor, de foto's! Niet dat je er iets op kunt zien, het is echt een heel mini- eh, wormpje? We waren behoorlijk zenuwachtig. Op zich was ik echt zo misselijk, dat had vanmorgen echt een nieuw bereikt, maar toch he Maar zodra de echo in beeld was, zag ik het direct zitten en het hartje zag ik ook gelijk kloppen. Ik helemaal blij, zegt mijn lief: "waar kijken we nou naar?" Ik aanwijzen, kijk, baarmoeder, kindje, hartje De arts zette ook het geluid aan, en toen hoorden we het hartje ook. Mijn lief heeft er met haar telefoon ook een filmpje van gemaakt. Alles is goed dus. Wat een opluchting. Wies, een superfijne vakantie! Gelukkig gaat het gewoon door. Ben blij voor je! Geniet ervan, zorg goed voor jezelf, en hopelijk heb je bij terugkomst goed nieuws! Ik duim voor je. Eva, hoe is het vandaag met je? En met je emmy's? Hopelijk raken jullie snel aan elkaar gewend Marisha, hoe is het met jou? Begin je al last van vermoeidheid te krijgen? Of is het allemaal nog wel prima vol te houden? Vruchtje, wat heerlijk dat je niet zo misselijk bent zeg. Ben je ook zo moe? Of valt dat bij jou ook wel mee? Jinky, ik ga zo in je topic lezen. Nog een nachtje slapen he, dan weer een spannende dag. Hopefully: ik mail je zo terug, was er nog niet aan toe gekomen. Dikke kus! Knuffel voor allemaal!