aaahhhh, ik heb net een hoop boodschappen lopen dragen, was vergeten een karretje te pakken. Nu maak ik me al weer druk of het geen kwaad kan. Voorkomen jullie ook zwaar tillen? Groetjes Jinky
SRB, lees je berichtje nu pas! sorry! Ja het gaat wel goed hoor, het blijft natuurlijk vaag? uiteraard kon het niet laten om te testen en weer een vage streep? ik blijf het echt raar vinden hoor. Dit is je eigen gek maken. Ben wel realistisch hoor Maare hoest met jou? wellicht heb jij te vroeg getest!..heb jij trouwens ook pregnyl gehad?
Jinky, Ik hou er geen rekening mee hoor, maar krijg wel steken als ik iets zwaar til! Vanmorgen nog....maar dat zegt ook niets natuurlijk! Hoe voel je je verder? nog gevoelige (.)(.)? ik heb het sinds vanochtend? Ik in me rare lijf....voornamelijk me tepels als ik erop druk doet het echt zeer! verder gevoelig en groot! Mijn lichaam zit me denk ik gigantisch in de maling te nemen! ha ha ha..Nou kom maar op!
Hey meiden, ik moet wel zeggen dat ik bij alles dacht... hmm zou dit niet slecht zijn, mag ik dat wel doen... bij de laatste boodschappen dit weekend ben ik mijn mannetje gaan halen om de auto leeg te maken moet wel zeggen dat ik me die dag niet denderend voelde en ergens in een winkel ben moeten gaan zitten en wat water moest drinken omdat ik anders bijna tegen de vlakte ging... Er zijn ook heel veel dingen die ik niet meer deed omdat het mss toch niet al te goed zou zijn vb gaan joggen, laptop op mijn schoot zetten, op dag van inseminatie lekker in de zetel liggen en zeker niet bewegen... als je erover nadenkt slaat dat natuurlijk allemaal op niets want er zijn zoveel meiden die zwanger geraken zonder iets te laten maar toch, na elke mislukte poging ga je zoeken naar een verklaring en elke keer deed ik minder Waarom, ik ken het gevoel hoor. Bij de eerste IUI heeft mijn lichaam me gigantisch voor de gek gehouden maar langs de andere kant... je hebt wel al (vaag) posi testen... pregnyl zou nu wel weg moeten zijn. Jouw testen zijn trouwens bijna net zo duidelijk als die van mij (maar die van mij zijn dan wel vaag, dat weet ik). Spannend hoor!
Hier ook even bevestiging (ben hier alle topics aan het afgaan ) maar ik ben hier de eerste van ons wachtbankje dat zwanger is en ik hoop dat jullie me allemaal gewoon volgen! Ik heb het goede voorbeeld gegeven... nu jullie nog Ik blijf voor jullie duimen!
geweldig marisha, de 1e is binnen! hopelijk volgen we allemaal snel! Ik ga vrijdag testen denk ik, 2 dagen voor mijn nod,maar ja. ik voel vandaag veel gebeuren in mijn buik, vooral rond mijn navel. de hormonen moeten toch al wel uit mijn lichaam zijn, en verder kan de iui toch niets veranderen met de innesteling enzo? ben bang dat ik nu dingen voel doordat het mijn 1e iui is.
Wauw gefeliciteerd Marisha, wat een geweldig nieuws! Waarom, ook al vage strepen.....Wies & Jinky voelen ook van alles in de buik. Zal dit de lucky week zijn? Laten we het hopen voor ons allemaal. SRB, ik moest wel lachen om je verhaaltje,ik had het van de week ook dat ik op mijn werk ineens het gevoel had dat ik een opvlieger had. Slik nu geen comid meer en het wordt met de dag minder.
Wies, succes alvast vrijdag. Ik hoop dat je posi test maar vergeet niet dat het nog vroeg is en het best wel kan dat je nega test ook al zou je wel zwanger zijn (ik ben de laatste die je gaat zeggen van te wachten tot je NOD want ik kon het ook niet )
Wies, ik hoop dat je temp nog steeds lekker hoog is, en heeel veel succes met testen morgen! ik hoop het voor je!
dank je waarom! mijn temp is vandaag weer wat omhoog! wanneer ga jij weer testen waarom? het is voor jou ook erg spannend zeg!
Spannend Wis dat je temperatuur weer omhoog is. Nog 1 dagje meid. Hoe is het met de rest van de meiden vandaag?
jep morgen middag weer een echo, laten we hopen dat we allebei met goed nieuws komen morgen. Jij zwanger en ik klaar voor de i.u.i.
Wies, Eigenlijk nog niet hoor mss als ik me echt misselijk ga voelen dat het wel doordringt Hope, jij ook veel succes met je 2e FM morgen!
Wies:Wat goed dat je temp. weer hoger is! nog 1 dagje? ga je 's ochtends testen? Laat je het ons meteen weten? oh wat spannend zeg! Hope: heel veel succes morgen, ik hoop dat je goed nieuws te horen krijgt! Marisha: ik probeer me in te beelden hoe het voelt om dan eindelijk zwanger te zijn, maar het lukt me niet goed, dus als het dan echt zo ver is, is het logisch dat het dan zo onwerkelijk voelt. Je gaat het binnenkort echt geloven hoor Groetjes jinky
hope;heel veel succes morgen, hopelijk zijn ze een stuk gegroeid en kan je iui gepalnd worden, zal voor je duimen. Als ik positief test laat ik dat alleen op dit forum weten omdat mijn schoonzusje ook op deze site zit. Hier leest ze niet (ze is al zwanger) dus dan kan ik het wel aan jullie kwijt. ik zou het vervelend vinden als ze hier zou lezen dat ik zwanger ben. Maar goed, dan moet ik eerst een positieve test in handen hebben,haha.