Wies start met IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by wies31, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,186
    431
    83
    Female
    home sweet home
    SBR de echo foto's mogen dan wel klein zijn, maar wel super gaaf. Ben heel blij voor jullie. Ik heb inderdaad weinig last van misselijkheid wel heel moe. En wat heb jij voor symptomen? Weet je trouwens ook al wanneer je volgende echo krijgt?

gr vruchtje

2. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Nee, dat weet ik nog niet, ik ben officieel uit het ziekenhuis ontslagen nu. Waarschijnlijk met 12 weken. Ik mag nu naar een verloskundige.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,186
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Oké dat is dan even afwachten. Ach je weet dat het nu goed is dus lekker genieten.

fijne avond nog.

4. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    WAUW!

\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/

5. cilianne

cilianne Actief lid

Mar 20, 2008
    243
    0
    0
    SRB wat leuk!
    Mooie foto's van de kleine!

Je bent nu zeker wel opgelucht he? Ik kan me nog als de dag van gisteren de dag van mijn eerste echo herinneren. Ik had zooooooooooooo slecht geslapen van de zenuwen, dat toen ik thuis was meteen op de bank ging liggen. Zooooo vermoeid, maar o zo blij!

Geniet van dit moment. Je zult het niet gauw vergeten!
    Ik hoop dat je een fijne verloskundige hebt en dat je je bij hen goed voelt.
    Bij mij was dat namelijk niet zo. Ik voel me beter in het ziekenhuis, waar ze veel meer medisch naar je kijken. Mijn verloskundige wist niet eens waarom ik voor de tweede keer geprikt moest worden.( Ze hadden antistoffen gevonden in mijn bloed)..

Maar goed. Geniet ervan!

En nu de rest nog.. Wies, Hopefully en de rest. Ik hoop dat jullie snel zullen volgen!

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wies, heel veel plezier op vakantie! Fijn dat ze dan toch niet staken en jullie op kunnen stijgen! Geniet er maar lekker van, maareh, ik ga je ook heel hard missen hoor! We duimen voor goed nieuws als je terug komt!

SRB, wat een mooie echo's! Jullie wormpje is nu al 11mm groot zag ik! Kan je je voorstellen dat dat over een maand of 4 30cm zal zijn! :confused: gaat snel he! Dat hartje horen vond ik persoonlijk ongelooflijk magisch! Ik moet trouwens zeggen dat ik tot 13 weken enorm moe was... ik lag elke dag voor 21u al in mijn bedje te knorren... gelukkig gaat dit ook voorbij :D

Eva, hoe gaat het met de emmytjes vandaag? Geniet ook maar lekker van dat weekje vrijaf... hopelijk gaat de tijd snel voorbij en kunnen jullie snel voor de bloedtest! Vind trouwens dat jullie heel geduldig moeten zijn hoor! Pas 8 september testen :rolleyes: Nou, jou ga ik hier ook missen hoor! Enjoy!

Vruchtje, fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat!

Cilianne, jij bent de helft nu ook al weer over! Voel je jullie kindje nu al regelmatig?

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    wat weer lekker veel geschreven :D

srb: super mooie foto's :D

marisha: waar blijven jou buikfoto's nou? ;)

Wies: een hele fijne vakantie gewenst! Ga maar lekker uitrusten! Over een week gaat dit topic sluiten ;)

Vruchtje: fijn dat het goed gaat :D

Groetjes Jinky

8. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Die Wies, die is nu lekker aan het genieten van haar vakantie.

Ciliane hoe is het met jou nu? Al druk bezig met de kinderkamer?

Dikke knuff voor iedereen

9. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Wies, moest vanmorgen meteen aan je denken. Hoorde net op het nieuws dat Transavia op Rotterdam 6 uur lang een vliegtuig stil heft laten staan, vanwege een mogelijke kaping. Gadverdamme, je zal er maar in zitten. Nou ik hoop dat jij lekker in je hotel kamer ligt en zo meteen lekker in de zon.

Veel plezier.

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jeetje, laten we hopen dat Wies idd niet op die vlucht zat! Zal je maar overkomen... wat een paniek :rolleyes:

11. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Jee, dat bericht had ik gemist. Hopelijk zat ze er inderdaad niet in. We horen het volgende week wel.

Nee, niet het topic sluiten hoor, als het goed nieuws is! Of misschien wel, en dan openen we een nieuw topci: vriendinnetjes van Wies :) Ik ben veel te veel aan jullie gehecht!

Dikke knuf voor allen!

12. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Oh, trouwens, helemaal vergeten: ik ben vanaf morgen voor 4 dagen naar Denemarken, dus ik ben pas maandag op zijn vroegst weer online.

xxx

13. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Volgens mij was het niet Wies haar toestel. Dit was een vlucht nar Bodrum/Turkije en Wies zit daar gelukkig niet.

Het zal stil zijn van het weekend. Ik ben naar Texel.

SRB, lekker genieten met z'n 3! De eerste keer dat hij/zij naar het buitenland gaat. Gaat een echte wereldreiziger worden. :)

Vanmorgen mijn laatste 2 pilletjes clomid geslik. Nu wachten tot vlg week dinsdag.

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    SRB, veel plezier in denemarken! Lekker met zijn drietjes op citytrip!

Hopefully, hopelijk zijn je eitjes goed aan het groeien!

Help, ik ga me hier vervelen dit weekend in mijn eentje :(

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,186
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Grappig ik ga ook een weekendje weg. Huisje gehuurd wel in Nederland hoor. Allemaal veel plezier. Ik ben ook blij dat Wies niet in dat vliegtuig zat. Inderdaad schrikken zeg.

Marisha: meid ga er ook lekke erop uit het is geloof ik hot op dit moment. Enne waar blijven je buikfoto's begin nu echt nieuwsgierig te worden.

hopefully: fijn dat je alweer de laatste clomidtabletten hebt opgenomen. Dat ze maar goed gaan groeien. Wanneer heb je je 1e fm?

liefs vruchtje

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    marisha: ik ga nergens heen dit weekend, maar wordt wel rustig hier.

Hopefully; ik hoop dat je eitjes lekker groeien en snel springen, succes dinsdag!

Ik ben ook blij dat wies niet in dat vliegtuig zat, pff, het is wat.

Vruchtje, jij ook veel plezier dit weekend!

Srb: Veel plezier in denemarken! en we maken dan inderdaad gewoon een nieuw topic ;)

Groetjes Jinky

17. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Ha meiden, ik had het gister al bij Jinky geschreven, maar ik ben al weer terug en moet nog even goed bijlezen hier, maar dat komt morgen. Groetjes allemaal.

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jinky, gelukkig ben jij er dan toch nog dit weekend! Natuurlijk wordt het wel stralend weer dus we vinden ook wel ongelooflijk veel andere dingen om te doen (in wss het laatste mooie weekend)... bbqtjes enz!

Eva, hoe gaat het met de emmytjes? Ik heb ook gelezen van je kat. Hopelijk gaat het al wat beter met haar/hem (ik had niet gereageerd in het topic van Jinky want het is al erg genoeg dat we Wies haar topic vervuilen... wou dat bij Jinky ook niet beginnen :))

Vruchtje, veel plezier op vakantie (lekker in Nl blijven is ook leuk... zeker als het mooi weer wordt)!

Enne, die buikfoto's moeten eventjes wachten... wou het gisteren avond doen maar ik vond ons toestel nergens en mijn mannetje was al naar bed dus ja... mss vanavond als ik het niet vergeet!

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ow ja, wou ook nog zeggen dat ik het een heel goed idee vind om Wies haar topic te sluiten en dan een nieuw topic "de vriendinnetjes van Wies" te starten... maar dan wel op voorwaarde dat jullie allemaal een posi test hebben tegen eind september!

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    ik ga er mee akkoord :D

Share This Page