Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vruchtje wat lekker dat jij ook van het weekend weggaat. Geniet ervan!

Ik stem ook voor om allemaal positief te testen de eerst volgende keer.....en daarna maken we er ons vriendinnen topic van, hahahaha......goed idee.

Nou ik ga er vandoor, maar eerst nog even Jinky haar topic vervuilen.
    Iedereen een heel fijn weekend en tot maandag, dan nog 1 nachtje voor mijn echo :)

2. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Ha meiden,
    Jinky go girl! Morgen op naar die 19mm!
    Bedankt nog voor jullie reacties, ook bij het topic van Jinky. Mijn katje is helaas zo ziek dat ik haar binnenkort zal moeten laten inslapen. Moeilijk om te bepalen wanneer dat moment daar is. Ze is nu nog zo aan het genieten, maar ze slaapt ook veel en ik hoop maar dat ze geen pijn heeft. Ze had vorig jaar toen ik rond deze tijd zwanger was borstkanker gekregen, geopereerd en het is een jaar goed gegaan. Maar nu is het toch uitgezaaid. Ik moet wel zeggen dat ik nog 2 hele fijne weken met haar heb gehad. Zelf natuurlijk super veel op de bank gelegen rondom de IVF en daar was dat lieve wurmpje van mij dan bijna altijd bij. Ik ga haar zooooo missen, snik snik.
    Anyway, verder beginnen de ''ingebeelde?" kwaaltjes al, krampjes in baarmoeder, beetje misselijk, tjemig dat kan toch allemaal niet al! Vind mezelf dus weer bijzonder vermoeiend...
    Nou meiden, vakantiegangers dit weekend: genieten van het mooie weer!
    Hopefully, fijn dat het al weer opschiet naar je volgende echo.
    Wies, we missen je! Kom gauw terug ;)

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jeetje Eva, da's wel heftig hoor! Ik krijg er spontaan tranen van in mijn ogen :cry: Wij hebben sinds twee jaar een kater en ik kan me niet voorstellen dat ik zonder onze kleine rakker verder zou moeten... je krijgt zoveel liefde van zo'n beestje dat je er erg gehecht aan geraakt! Wat is de juiste moment om je lieve vriend te laten inslapen? Wat een moeilijke beslissing! Ik hoop dat ze toch zo lang mogelijk nog in jullie midden kan zijn (zonder pijn)! Dikke knuffel meis!

Wat die zwangerschapskwaaltjes betreft hoop ik dat je lichaam je niet voor de gek houdt! Dit worden de langste 9 dagen ever! Succes!

Hopefully, succses met de echo vandaag! Grote dag weer voor jullie hier! Alvast een heel fijn weekend!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Evaz: wat erg zeg van je kat. Ik ben ook 2 katten en het zijn net mijn kindjes. Heb echt alles voor ze over. Het lijkt me heel moeilijk om je kat dan weg te moeten brengen, maar je wilt inderdaad ook niet dat ze pijn heeft. Geniet nog maar elke moment van je kat.

Wat betreft die zwangerschapskwaaltjes maakt het ook nog eens ingewikkeld. Ik duim gewoon op een positief resultaat voor jullie.

hopefully: jij ook fijn weekend.

Marisha: volgens mij is de echo van hopefully pas dinsdag?

Nou ik word over een uurtje lekker opgehaald heb er al zin in. Tot na het weekend.

liefs vruchtje

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Verdorie Vruchtje, je hebt gelijk! Jinky gaat vandaag op echo (voor hopefully is het nog een beetje vroeg zie ik)! Veel plezier dit weekend!

6. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Ha meiden,
    En... Jinky?
    Ja Maris en Vruchtje, zielig he. Ik vind afscheid nemen van een dier vreselijk. Bij mijn eigen dieren is dat al weer 13 jaar geleden, mijn twee katjes zijn 13. Zeker voor een raskat is dat wel een leeftijd dat je er rekening mee moet gaan houden. Maar tjemig, ik voel allerlei emoties in me borrelen en doe extreem mijn best het hoofd koel te houden. Moest ook weer even denken aan Wies en haar konijnevriendje. Pfff, we zijn al zo emotioneel door die hormonen ellende. Maar goed, het is nou eenmaal zo.
    Kom zo nog even kijken of Jinky nieuws heeft. Groetjes

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Eva, jeetje zeg, wat is dat moeilijk, afscheid nemen is zo moeilijk,
    wij hebben ook twee katten, dus ik kan me je verdriet goed voorstellen.

Geniet van haar zolang je katje ook geniet,

een hele dikke knuffel

Wij hebben maandag iui, eitje was goed gegroeid, nu 18 mm.
    Het is een mooi eitje, zei de gyn.
    Ik vind het moeilijk om na zo verdrietig nieuws van Eva's katje nu te vertellen hoe blij ik ben, maar dat kunnen jullie je vast indenken.

Liefs Jinky

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ben weer terug!

Eva, wat een naar nieuws over je katje. Ik hoop dat hij/zij niet veel pijn heeft en dan je er nog even van kan genieten, je hebt in ieder geval een mooie herinnering aan hem/haar.

Jinky, wat een fantastisch nieuws maandag de IUI.
    Ik ga morgen heel hard aan je denken, hopelijk helpt het.

Marisha, ik moet idd dinsdag voor de echo. :)

9. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Jinky wat fijn! Ben je gek, verdriet en blijdschap gaan hier voortdurend naast elkaar toch, dan is de ene weer somber, dan de andere verdrietig, dan heeft de ene weer een positief berichtje of de ander super nieuws. Zo gaat dan hier nou eenmaal met de zaken waar wij allemaal mee zitten of zaten. Tof van je eitje en IUI, eindelijk weer!
    Hopefully succes dinsdag!
    Hier is het nog altijd aftellen in meerdere opzichten. De krampjes in baarmoeder zijn minder geworden. Ik heb werkelijk geen idee...

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Eva, vandaag is het voor jou natuurlijk een extra sombere dag... wou je gewoon even laten weten dat ik aan je denk! Nog 5 daagjes geduld zie ik! Spannend...

Hopefully, fijn dat je weer terug bent! Hopelijk heb je er van genoten! Succes morgen alvast!

11. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hopefully: dankjewel meid, jij ook heelveel succes dinsdag!

Eva: Dankjewel eva! Hoe gaat het met je katje?
    Nog een paar dagen tot je testdag, oh wat spannend zeg, Ik denk aan je en ik duim voor je

Marisha: Hoe is het met jou?

Liefs Jinky

12. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee meiden,

Ben ook weer terug. Autorijden is geen goed idee heb ik geleerd de afgelopen dagen. Mijn maag kan er niet meer tegen... Ik ben vandaag gewoon nog ziek thuis, om te zorgen dat ik weer eens wat eten binnen houd :) Ach ja.

Ondertussen is er hier toch veel gebeurd, lees ik, terwijl er zoveel onderweg waren!

Goed nieuws zeg Jinky! Ik hoop dat de iui goed ging en duim voor een geweldig resultaat. Lang leve de kruiden!

EVa, wat een moeilijke dagen voor jou. Hoe is het nu met je katje? Ik denk aan je. Ben ook vaker een huisdiertje verloren, ik weet hoeveel pijn het doet. Sterkte daarmee.
    Wat het verdwijnen van de verschijnselen betreft: daar kan je niets uit afleiden he. Pregnyl kan voor valse verschijnselen zorgen, op een moment dat je nog niets anders kunt voelen. Als dat wegtrekt, betekent het niet dat de echte verschijnselen al direct aanwezig zijn. Ik voelde ook niets tot na de test. Ook veel sterkte dus met afwachten. Ik duim voor je! Hou vol!

@ Hopefully: was je feestweekend leuk? Hoop dat het goede afleiding was! Veel succes met de echo mogen. Ben zeer benieuwd!

@ Marisha: Nog altijd geen buikfoto? Ik kan het me voorstellen dat het er steeds niet van komt. We wachten geduldig af hoor.

xxx voor allemaal.

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi meiden,

Ook ik ben weer gezellig terug van weekendje weg. Heb het echt heerlijk gehad. Voelde me het hele weekend ook top en vandaag weer een dagje veel last van misselijkheid, maar heb het er voor over hoor. a.s. vrijdag 2e echo ben toch wel weer heel nieuwsgierig en zenuwachtig.

Hopefully: heel veel suc6 met de echo morgen. En hoe was jou weekend?

Eva: Dit zal wel een dubbele dag zijn voor jullie qua gevoelens. Nog 5 dagen duim ik me rot hoor!

jinky: als het goed is heb jij de IUI nu achter de rug ging het goed?

SBR: hoe was jou weekendje weg. Vervelend dat je last hebt van misselijkheid.

Marisha: met jou ook alles goed? Enne wanneer krijgen we nou je mooie buikfoto te zien?

liefs vruchtje

14. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hi allen,
    Wies ben je er al weer? Hoe gaat ie? Hoe was je vakantie?
    Maris, wat lief dat je daaraan denkt, tja, we hebben uiteraard vandaag heel erg stil gestaan bij het kindje waar ik vorig jaar zwanger van was, op 1 sep ontdekt, allemaal heel dubbel nu.
    SRB, beterschap!
    Jinky, zie jouw topic :) Hartstikke fijn van je IUI.
    Vruchtje, 5 sep 2e echo, spannend!
    Hopefully succes morgen.

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hopefully, succes vandaag!

Eva, hopelijk mag die datum jullie ondertussen geluk brengen en mogen jullie nu (eindelijk) weer zwanger zijn van een heel mooi en lief kindje (of nog liever twee) die je 9 maanden mag ronddragen! Nog 4 dagen! Ik tel met je mee af hoor!

@ all: die buikfoto... aiaiai, belofte maakt schuld zeggen ze he! Ik doe mijn best hoor! Gisteren weer naar het ziekenhuis geweest op cursus (eerst prenatale lessen en dan cursus over borstvoeding)... was gezellig maar wel heel vermoeiend!

Weet er iemand trouwens wanneer Wies terug komt?

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Srb: beterschap meis!

Vruchtje: Heelveel succes vrijdag!

Eva: hoe voel jij je vandaag?

Marisha: foto komt wel hoor, maak je niet druk!

Liefs jinky

17. Suzi

Suzi Lid

2 sep 2008
    6
    0
    0
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd, zullen we maar zeggen. Al is het onderwerp waar het hier om gaat niet altijd om blij van te worden.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 33 jaar en ben er net dit weekend achter gekomen dat de 4e IUI mislukt is. Zucht. Ik heb endometriose en heb extreem veel pijn bij mijn menstruatie. Na een zwangerschap kan dit verbeteren. Verder is er niks mis met mij :D . Ik vind het echt ontzettend teleurstellend als ik weer ongesteld word. Waarschijnlijk zeer herkenbaar voor de mensen hier.

Een aantal weken geleden kreeg ik te horen dat mijn zusje zwanger is. wat vond ik dat vreselijk moeilijk. En nog. Ik heb er echt al heel erg om gehuild. Het is raar, maar aan die gevoelens is niet zo veel te doen. Je kan er rationeel over nadenken, maar dat helpt niet.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe ga je daar mee om (nu in dit geval dat mijn zusje zwanger is)?

Afgelopen zaterdag werd ik dus ongesteld. Net toen ik op kraamvisite zou gaan. Hoe zuur :cry: . Ben wel geweest. Dapper hè ;) .

Ik wilde nooit op een forum, maar heb er nu toch wel erg behoefte aan om met mensen te praten die hetzelfde doormaken. Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik in jullie gesprekken binnenval.

Succes iedereen.

Groeten Suzi

18. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Welkom Suzi.

Volgens mij zou Wies op haar NOD terugkomen.
    Wies we missen je.

Eva, hoe is het met je meid? Die rotdag van gister achter de rug. Hoe is het met je katje? Is er al iets definitiefs besloten? Nu maar hopen dat er binnen in je buik 1 of 2 nieuwe leventjes aan het groeien zijn.

Marisha, hoe langer we op die foto´s moeten wachten, hoe dikker je buik zal worden :)

Jinky, ik heb gelezen dat de iui goed is gegaan. Nu weer op die lange wachtbank, maar wij gaan ervoor he de 4e iui.

Vanmiddag voor de eerste echo geweest. Voordat ze ging kijken zei ze dat ze meteen een afspraak met de gyn wou maken, mocht het niet lukken dit keer. Ook omdat ze vind dat mijn cyclus te lang duurt, gvd....komt ze nu pas mee?! Anyway ze ging kijken en zag een aantal follikels, was wel moeilijk te zien...mijn darmen lagen dwars :) Ze vond er 1 van 17, 1 van 15 en 1 van 12 en ze dacht er meer te zien. Joehoe...dat gaat de goede kant op. Dan toch nog een IUI voor de vakantie. Ik moet morgen weer terugkomen, dan hopen ze vrijdag de IUI te doen. Ze is bang dat maandag te laat is. Nu ben ik zelf weer bang dat ik mijn eisprong in het weekend krijg, mmmhhhh.
    Dus morgen het vervolg.

Vruchtje fijn dat je een lekker weekend hebt gehad, wij ook! We hebben het echt getroffen met het weer.
    Was het in Denemarken ook zulk lekker weer SRB? Wat naar dat je zo misselijk was met de reis, had je vliegtuigzakjes mee?

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Juist, Wies kwam volgens mij gisteren terug! Ben even stiekem gaan piepen (trouwens, dit is Wies haar topic en wij hebben hier al 3 pagina's in haar plaats vol geschreven ;)) en ik zie dat vandaag haar testdag is! Ik hoop zo dat ze nog niet ongi is geworden en dat die laatste IUI (eindelijk) raak is!

Hopefully, super zeg dat je al zo'n goede eitjes hebt! Als je grootste eitje blijft doorgroeien moet die IUI vrijdag toch wel zeker lukken!

Eva, gelukkig weer een dagje voorbij! Hoe voel je je ondertussen? De testdag komt langzaam aan ook in zicht he!

SRB, hopelijk is de misselijkheid snel over meis! Ook niet fijn om je zo te voelen hoor!

Vruchtje, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Hoe gaat het met jou ondertussen? Bijna de termijnecho lees ik! Geniet ervan hoor!

Suzi, jij ook welkom! Hoe ga je met de zwangerschap van je zusje om? Wel, in eerste instantie vloeken en tieren en lekker onredelijk zijn... dat is toch wat ik deed! Natuurlijk ben je wel blij voor haar maar je had liever in haar plaats geweest he! Ik probeerde me maar steeds voor te houden dat zo'n gevoelens normaal zijn maar dat ik me sterk moest houden en blij moest zijn voor haar ook al was dat heel moeiijk! Het enige dat ik toen hoopte was dat ik zwanger zou zijn voor zij zou bevallen... dat was bij ons gelukkig wel het geval!

-XXX-

20. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, het gaat veel beter. En inderdaad, net als Vruchtje: ik heb het er graag voor over. Het is zo dubbel he, we willen zo graag zwanger zijn, en als je het dan eindelijk bent, wil je de kwaaltjes voor lief nemen, maar dat blijkt niet altijd even gemakkelijk.

@ Wies: ben je er weer? We hebben je gemist! Hopelijk heb je goed nieuws. Ik blijf voor je duimen in ieder geval! Dikke knuf!

@ Hopefully: succes met de echo vandaag! Krijg je geen pregnyl om de eitjes op vrijdag te laten springen? Dan hoef je je ook geen zorgen te maken over een eventuele iui in het weekend. Ik kan me zo blijven verbazen over al die verschillen per ziekenhuis. Bij ons is 17 mm groot genoeg om 's avonds de pregnyl te mogen spuiten en 2 dagen later dus altijd de iui. Maar vrijdag de iui is ook prima lijkt me, dan is het nog net iets groter, en zit je nog steeds ruim voor je vakantie. xxx
    (ps: nee geen vliegtuigzakjes, gelukkig wel een plastic zak die ik nog net op tijd onder mijn hoofd kon houden... Was ook zo'n zootje geworden anders he) :)

@ Eva: hoe is het vandaag met jou en je katje? Ik heb aan je gedacht gisteren, had de datum ook zien staan. Ik hoop zo voor je dat het juist iets positiefs teweeg heeft gebracht, dat de emmy's hierdoor juist een extra kracht hebben gekregen om fijn verder in te nestelen en flink door te groeien. Nog 3 lange dagen he. We zijn er voor je hoor! Dikke knuf!

@ Suzi: Welkom hier! Hopelijk voel je je bij ons thuis, we hebben hier inderdaad allemaal diezelfde nare moeilijke periode meegemaakt. Mijn beste vriendin was ineens zwanger toen wij al ruim een jaar bezig waren. En inderdaad bij ons ook: een posi test, een week voor ze beviel. Het zijn gekke dingen om je aan vast te houden. Eerst wil je per se zwanger zijn voor een bepaalde leeftijd, dan voordat iemand anders het is en als dat niet lukt, voor ze bevallen zijn. Maar we hebben er niets over te zeggen he. Ik heb mijn vriendinnen (niet alleen mijn beste vriendin, maar eigenlijk iedereen om me heen behalve mijn zus was ineens zwanger, de krengen) er flink vaak om verwenst. Eindeloze discussies thuis ook over waarom het ons nu over kwam, en hoe oneerlijk ik dat vond. Terwijl mijn lief maar bleef zeggen dat het leven nou eenmaal zo is, en het niet een kwestie van eerlijk of oneerlijk is. Je wordt het of je wordt het niet en daar kan je niemand de schuld van geven, zeker niet die zwangere koeien om je heen... Maar houd moed. Het gaat echt een keer lukken!

@ Marisha: maak je niet druk om de foto inderdaad (al blijf ik zeker benieuwd) :) We willen je ook niet opjagen hoor. Wat grappig dat jullie die cursussen in het ziekenhuis hebben. Dat is bij ons anders geregeld. Zwangerschapsgym krijg je gratis (weet niet nog hoe trouwens), maar in ieder geval niet in het ziekenhuis. En daar krijg je dan ook bevallingsinfo. Maar verder? Nou ja, tijd zat voor mij nog om uit te vinden. Ga jij trouwens ook al bijna met zwangerschapsverlof?

Lang verhaal! Ik heb vrij he, dan krijg je dat.

xxx

Deel Deze Pagina