hey lieve meiden, wat is het hier lekker druk geweest, mooi zo, het gaat allemaal gewoon door natuurlijk. Ik heb alles een beetje snel doorgelezen, want mijn man wilt zo boodschappen gaan doen, dus mocht niet te lang op de pc. We zijn vanochtend om half 6 thuis gekomen, wat waren we moe zeg. We hebben tot een uurtje of 12 geslapen, en daarna maar wat wassen gedraaid, je kent het wel dat ritueel. Maar goed, het was een heerlijke vakantie, echt geweldig, mooi land hoor, cyprus, echt een aanrader. maar hoe is het hier allemaal? Eva, ik las over je verlies van je katje, vreselijk meid, het gemis zal wel groot zijn. heel veel sterkte ermee, het heeft zijn tijd nodig. Verder wat krampjes gehad las ik, maar verder weet je nog niks hè. wanneer wil je gaan testen? dikke knuff hopefully, je hebt een echo vandaag, mooi, maar ze mochten niet te snel gaan toch hè? Ik kom het straks wel even terug lezen, maar heel veel succes in ieder geval. Srb, al een beetje beter? Hoort er allemaal bij inderdaad, maar kan begrijpen dat he tniet altijd prettig is. Jinky, je hebt weer een iui gehad las ik, nou hopelijk is het allemaal goed gegaan. Succes op de wachtbank! Suzi, welkom hier, altijd gezellig, weer nieuwe erbij. je kunt hier goed je verhaal kwijt hoor, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Knap van je dat je gewoon op kraamvisite bent geweest, dat had ik niet gekund denk ik. En over je zusje, ja, dat is heel lastig, je wilt wel blij zijn, maar je voelt je er alleen maar droevig onder, tenminste zo ervaar ik het. In mijn vriendenclub zijn er nu 6 van de 8 zwanger ( ik hoor ook bij de 8) en de confrontatie blijft altijd groot. Zeker in de hele groep vind ik het moeilijk. Mijn beste vriendin is ook zwanger en ik wil zoveel mogelijk er bij betrokken worden, ook al is dat soms zo moeilijk, maar bij haar moet dat gewoon, ze is mijn beste vriendin. ze is er ook voor mij, dus nu in deze situatie ben ik er voor haar. Ook beide schoonzussen zijn zwanger, en dat is wel lastig, want onze ouders/schoonouders worden opa en oma, maar niet van ons kindje, maar van onze jongere broers. En volgens mij is het nog harder als je zus zwanger is, dus kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Misschien moet je het haar vertellen dat je het dubbel vindt, en dat je er soms moeilijk mee om kan gaan, dan houdt ze daar misschien wel wat rekening mee. Als ik tussen die groep zit, en het gaat weer over het zwangergedoe, dan loop ik altijd weg, en ga ik tussen de mannen staan. Ik moet zeggen, dat ik dat toch prettiger vind. Hoeveel iui's krijg je, ook 6? Veel succes in ieder geval deze ronde. krijg je ook medicijnen of is het in natuurlijke cyclus? vruchtje, ook een lekker weekend gehad? En je termijnecho alweer, spannend hoor! Marisha, hoe is het met jou, wat gaat het toch alweer opschieten, 31 weken, en ik vind het zo lief van je dat je al die tijd hier op het forum bent geweest, een goede steun voor ons allemaal denk ik! En wat lief trouwens dat jullie allemaal zo bezord waren over mij. Ik zat idd niet in het vliegtuig vanuit rotterdam. Maar ik moet zeggen dat ik daar ooknog niks van gehoord heb, was het los alarm? Verder nog geen ongi hier, ik had op dag 10 ongikrampen, al vroeg vond ik, dat 11 en 12 niks, en gisteren een heel klein beetje. Vandaag kon ik het niet laten de thermometer te pakken en te tempen, maar die was niet echt hoog, hoop weer wat minder geworden dus. Maar goed, de nachtrust is ook anders geweest, dus daar kan het ook aan liggen. maar al met al denk ik niet dat het raak is, voel me verder niet anders, vandaag al wat meer ongikrampjes. We hebben voor vrijdag al een eindgesprek gepland met de gyn, erg voorbarig, maar ja, we zijn deze week beide nog vrij, dus dat hadden we al gelijk na de iui gepland. Maar de hoop is nog niet helemaal weg, nog geen bloed, dus da's goed. Alhoewel het morgen ook nog kan, dan heb ik een lf van 14 dagen gehad. Ik hou jullie op de hoogte, stop er nu mee, want mijn man wacht! fijne dag allemaal!
had al wat bruinverlies, en net al wat lichtrood/roze, dus het is echt game over nu, met de hele iui trouwens. vrijdag naar de gyn, dan laat ik wel weer wat horen. pppfff, komt wel erg dichtbij nu, zowel spannend, de ivf en zowel eng, de kinderloosheid. weer een baaldag vandaag in ieder geval, fijn voor mijn man ook, een hele sjaggie vrouw de hele dag. xxx
wies: ten eerste fijn dat je weer terug bent ik begrijp dat dit erg slikken is, ook al blijf ik nog even duimen voor je, heel veel sterkte en huil maar even lekker uit, ik baal met jullie mee, maar vergeet niet het gaat jullie straks gewoon lukken, met of zonder ivf. Probeer elkaar de komende tijd veel te steunen en te knuffelen, ik denk aan je hopefully: hoe ging de echo vandaag? Ik hoop dat je vrijdag iui gaat krijgen! suzie: welkom! Heelveel sterkte met het verwerken van de mislukte poging! je gevoelens zijn heel herkenbaar, hoe je er het beste mee om kunt gaan, ik heb geen idee, helaas. Mijn schoonzusje is zwanger en hoe vaker ik haar zie hoe makkelijker het wordt, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Knap dat je op kraamvisite bent geweest! Heel veel succes weer de komende tijd! Liefs Jinky
Hi lieve meiden, Wies, je bent er weer, gezellig! Maar heel heel jammer dat de vervelende voortekenen er al weer zijn. Had zo voor jullie gehoopt. Zie niet al te erg op tegen ivf. Dat ga je gewoon flikken, echt waar, en zoveel meer kans! Hopefully, fijn nog voor je vakantie IUI en daarna met de beentjes omhoog op het strand? SRB, gelukkig weer iets beter, tjee zeg, ja ik weet nog goed hoe slecht ik me voelde vorig jaar, maar ze zeggen dat het na 12wk beter wordt. Suzi, welkom, ik heb het ook meegemaakt met mijn zusje, dat heeft een paar maanden tot spanningen geleid, eigenlijk niet eens door mijn reactie, maar zij kon zelf niet goed omgaan met een soort van schuldgevoel en nam afstand. Dat maakte mij heel verdrietig, maar het is nu weer goed. Zij heeft inmiddels al lang en breed de 2e... Maris en ook alle anderen, lief dat jullie zo met me mee tellen. En ik heb misschien positief nieuws. Ik zeg het heel voorzichtig en gereserveerd, want ik ben veel te bang. Maar ik heb positief getest... Het is niet meer van de pregnyl. Dat was vrijdag al uit mijn urine (tja...ik heb daar toen op getest, deed ik met IUI ook wel eens, puur om te weten of de pregnyl al weg was, zodat ik later niet hoefde te twijfelen). Bovendien: hij was echt vet positief. Heb direct 3 merken gekocht, ook de digitale van clearblue. Ook nog een ovulatietest eroverheen (weten jullie nog: in maart met Waarom). Nou, die was ook echt posi, twee gelijke strepen. Bovendien voel ik me sinds gisteren misselijk en net als vorig jaar... Maar ik ben natuurlijk nu pas 10 dagen na terugplaatsing en morgen pas 14 na punctie, dus nog niet eens echt overtijd. Dus er is nog hele grote kans dat het mis gaat. Ik wacht nog maar even ''geduldig'' tot maandag de bloedtest, dat zegt hopelijk meer en hopelijk heb ik dan al een flink hoge HCG-waarde. Dan ga ik ook pas echt blij worden, hoewel de bezorgdheid zal blijven tot 12 weken. Ik heb het vandaag alleen mijn zusje verteld. Ik kan niet wachten met naar mijn moeder gaan, maar mijn lief heeft me ervan weerhouden. Nog even met de beide beentjes op de grond. Maar zo gek, ineens een positieve test in handen na tientallen maagdelijk witte strips in de afgelopen 3 jaar. Het is nog erg onwerkelijk. Sorry voor lang verhaal, maar ik moest het echt even met jullie delen. Groetjes van een onzekere en beetje blije Eva...
EvaZ, dat is geweldig meid! En ook al hele duidelijke zei je, nou, dat moet toch wel goed zijn. kan niet wachten op de bloeduitslag! alvast een voorzichtige proficiat vanuit hier, en ik moet zeggen dat ik hier weer een beetje van opbeur, ik krijg er gelijk een stoot hoop van! geniet nu maar even lekker met je lief van dit geweldige nieuws! Bij mij is het echt doorgezet, heb ineens ook huilbuien om niks, maar kan het niet goed uiten. Mijn man propt alles op, heeft alleen nog maar gevraagd of het al doorgezet is,verder niets. Hij heeft dan ook verdriet maar laat dat niet merken. Ik zelf zou het wel prettig vinden bij elkaar troost te vinden, heb het idee dat ik in mijn eentje verdriet heb, en het niet kwijt kan. Ik voel me dan altijd zo zielig, terwijl ik morgen vind dat ik me weer aan heb gesteld, en weer nieuwe hoop vind. Hij wilt er juist niet over praten, het is net of ik tegen een muur aanpraat als ik er wat over zeg. Daarna schiet ik helemaal vol, wat ik uiteindelijk weer inhoud, en er pas uitkom als ik juist alleen ben. Niet goed, weet ik, maar ik weet ook niet goed hoe of wat, hij verwerkt dat op deze manier, en dat kan ik toch ook niet veranderen. jeetje, soms denk ik weleens dat ik gewoon met een expert moet praten ofzo. Zo denk ik altijd rond de dagen dat ik ongi geworden ben, daarna, zodra ik weer moed heb, is dat weer weg. Sorry meiden, voor dit dramatische verhaal, zeker na het positieve nieuws van EvaZ. Daardoor zie ik toch weer een lichtpuntje.
Wies meisje, wat rot. Vooral als je niet goed elkaar kunt vinden in je verdriet. Maar reken maar dat hij het ook is. Mijn lief heeft niet gehuild toen ik een miskraam kreeg. Dat vond ik toen ook moeilijk, maar ik weet hoe stuk hij ervan was, hij droeg zijn verdriet alleen heel anders. Dat heb ik maar geprobeerd te accepteren. Echt meis, het gaat goed komen. Bij ons kwam het zaadje gewoon nooit bij het eitje en ik heb altijd gedacht dat ivf de oplossing ging brengen. Is het niet dit keer dan volgende keer. Jij bent nu een stapje dichterbij ivf en uiteindelijk bij je zwangerschap. En ook al is het voor je gevoel een grote stap, als je er middenin zit dan wordt ook dat gauw normaal. Het komt goed, echt, maar het wachten is vreselijk, i know. Krop het niet op en probeer je lief uit te leggen wat je voelt en samen een moment te creeeren waarop je dat mag uiten en mag praten erover. Verwacht niet van hem dezelfde tranen en woorden, laat het hem op zijn manier, maar vraag of hij ook jouw manier wil accepteren en er op dat moment voor je kan zijn. Al is het onbeholpen en weet ie niet wat ie kan doen om je op te beuren, gewoon er zijn en luisteren. Sterkte he.
Hee Wies, fijn dat je er weer bent! En wat ontzettend naar weer dat het nou alweer mis is gelopen. Je hebt het gelezen, we hadden het zo voor je gehoopt. Huilbuien om niets zijn het niet hoor, dit kost wel even om weer opnieuw zo'n grote teleurstelling te verwerken. Ik denk aan je & leef met je mee. Hele dikke knuffel! En in dit zelfde bericht tegelijkertijd voor Eva een voorzichtige, doch stevige felicitatie. Ik hoop zo voor je dat de bloedtest het bevestigt! Wat een ontlading na zoveel spanning de afgelopen dagen. xxx
Wies, fijn dat je weer terug bent, maar helaas met minder nieuws. Heb echt aan je gedacht de afgelopen week. Geef de hoop niet op, met ivf en icsi heb je veel meer kans. Wat goed dat jullie de afspraak met de gyn al hadden gepland, dan kan je wel weer door. Ik heb voor na de vakantie ook al een afspraak met de gyn gemaakt. Mocht het niet lukken deze ronde, dan gaan we verder praten en zullen ook wij richting de ivf of icsi gaan. Eva, een voorzichtige felicitatie. Ik wil je eigenlijk een hele dikke geven.....dus bij deze gewoon een hele dikke felicitatie. 3 testen positief, at moet gewoon goed gaan. Toch ook wel heel speciaal een jaar na dato. Ik heb vandaag weer een echo gehad. Ze waren niet echt gegroeid, die ene zat nog steeds op 17, nog wat. De andere waren zelfs iets kleiner. Op een gegeven moment zei ze ook meteen, ik stop met kijken....we gaan er vrijdag gewoon voor. Als we vrijdag niet de iui doen, dan springt hij zeker in het weekend en dat zal zonde zijn. Vannacht moet ik om 02.00 uur de pregnyl prikken, oef dat zal zwaar worden vannacht...maar we hebben het er allemaal voor over. Wies, nog even terugkomend op je stukje over gevoelens en je man. Het is zo herkenbaar, die van mij is precies zo. Hij heeft het laatst tegen 2 vrienden gezegd, maar dat was op aandringen van mij. Ik had hem min of meer onder druk gezet. Zijn vrieden zijn behoorlijk kwaad geworden over het feit dat hij niet praat en vooral dat hij mij op dat punt in de steek laat. Hij heeft ze beloofd dat hij meer zou gaan praten, maar geloof me....het zit er niet in. Hij is nou eenmaal zo. Kan uren over zijn werk praten, wat kan mij dat stomme werk nou schelen. We hebben wel voor elkaar dat hijsinds de vorige iui mee gaat. Daarvoor ging ik alleen. Mannen zijn toch weer heel anders. Daarom ben ik zo blij met jullie. Kop op Wies, we trekken elkaar er doorheen. XXX
Wies: wat k*t allemaal, meis. Ik denk dat velen jouw verhaal herkennen. Ik merk ook dat mijn mannetje en ik er anders mee omgaan en ik denk dat dat voor de meeste van ons geldt. Mijn vriend is ook erg verdrietig als ik ongesteld ben geworden en knuffelt mij dan wat af, maar ik heb altijd de neiging om er uren over te praten en schelden en dat laat hij mij dan ook doen, maar ik mis dat bij hem, het voelt dan alsof ik het veel erger ervaar als hem,maar dat is niet zo. Ik hoop dat jullie daar ook een weg in kunnen vinden, want dit is moeilijk voor jou, je voelt je zo alleen staan. Misschien kunnen jullie er gewoon eventjes samen over praten, misschien is dat ook wat voor hem. Gewoon een kwartiertje of zo. Sterkte meis, denk aan je en kijk naar eva, het komt goed! Eva: wow Eva super meid! Je bent nu echt zwanger, de embryotjes hebben zich ingenesteld en als de testen nu al zo duidelijk zijn, misschien wel twee. Het is goed dat je voorzichtig bent, maar ik ga je toch feliciteren: Super gefeliciteerd! Liefs Jinky
Hopefully, succes met de pregnyl! Als je grootste eitje 17 mm was, dan zal hij nu gedurende de dag nog wat groter zijn, dus dat gaat dan goed komen, vrijdag gaat er een mooi eitje springen en heel veel zaad gespoten worden knuff
Lieve meiden, dat wilde ik nog zeggen: mijn lief is wat dat betreft ook net een man. Of liever gezegd, het is gewoon echt anders als het je eigen lichaam betreft. Wij zitten met die hormonen die door je lijf vliegen. Als je ongi wordt, heb je niet alleen de teleurstelling, maar ook nog die rotgevoelens die je normaal ook hebt als je ongi bent. Verdriet in het kwadraat dus... Dus die van mij begreep het ook nooit echt. Ze had wel verdriet, maar het urenlang erover willen praten en het gevoel van complete hopeloosheid, dat had ze gewoon niet. Daarom was en ben ik ook altijd zo blij met jullie. Probeer er thuis over te praten dus, en als dat niet lukt, kom naar ons! Daar zijn we voor. xxx
Wies, fijn dat je weer terug bent! Ook goed dat je een leuke vakantie gehad hebt maar wel dubbel balen dat je weer ongi geworden bent! Het tegenstrijdige aan het slechte nieuws is wel dat jullie nu met IVF kunnen gaan beginnen wat gewoon veel meer slaagkansen heeft dan IUI (bij ons in het ziekenhuis was dit 35% per keer!)... goed dat je deze week nog je eindgesprek kan hebben zodat jullie snel met die nieuwe behandelingen kunnen beginnen! Ook ik herken het verhaal van niet met je vriend/man te kunnen praten hoor! Ik heb vaak geroepen tegen mijn man dat ik er altijd alleen voor stond en ik soms het gevoel had dat hij er zich niets van aan trok... ik wist wel dat dit niet waar was maar ik wou hem soms pijn doen zoals het feit dat ik weer ongi was geworden mij ook pijn deed We zijn twee tegenpolen... ik heel uitbundig en assertief en mijn man net heel erg in zichzelf gekeerd! Maar net zoals de andere meiden hier zeggen... als je een keer lekker boos wil zijn op alles en iedereen omdat het weer eens mislukt is en je vind niet de juiste reactie thuis kom je maar naar hier... wij begrijpen je wel! Hopefully, geweldig dat je de IUI vrijdag krijgt! Tot nu toe heb je de IUI steeds wat later in je cyclus gehad en mislukte deze... mss als je hem wat vroeger krijgt dat het wel lukt? Ik probeer altijd iets positiefs te vinden he! Succes! Eva, ik ga net als Hopefully je hier niet voorzichtig feliciteren... na drie super posi testen kan die bloedproef van maandag niet meer negatief (of minder positief) zijn! En idd, indien ze nu al zo positief zijn hebben mss beide emmytjes zich in mama's buik ingegraven en blijven die daar gewoon nog 8 maandjes zitten! SUPER GEFELICITEERD! Ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen toen ik je berichtje las (wordt altijd zo blij van zo'n berichten)! Ik vind het zo super voor jullie! NU ben je ZWANGER... wat er volgt weet niemand dus probeer van dit moment te genieten! Hele dikke knuffel! Jinky, jij zit ondertussen al lang en breed op het wachtbankje! Positief blijven he! SRB, het is idd zo dubbel he! Je bent zo blij om zwanger te mogen zijn dat je die kwaaltjes er heel graag bij neemt maar helaas zorgen onze hormonen er natuurlijk wel voor dat dit niet zo gemakkelijk gaat! Nog even meis, over een weekje of 3 zou het wel veel gemakkelijker moeten gaan!
Wies, wat ontzettend klote dat het weer niet gelukt is meid... maar misschien een lichtpuntje, een collega van mij zat in dezelfde situatie als jij en die is nu door ivf zwanger van een tweeling! Dus laat niet al je hoop varen meid! Dikke knuffel!
thanks meiden, beurt me weer iets op. Ik kreeg in bed (mijn man was al binnen 1 minuut weg) een ongelofelijke huilbui, ben naar beneden gegaan om daar echt goed uit te huilen, het moet er gewoon uit lijkt wel. Voel me nog steeds niet echt happy vandaag, niet meer om de ongi, maar om het feit dat ik het niet meer trek zo. Op deze manier wil ik helemaal geen ivf meer. Ik wil het er met hem over hebben, maar weet niet goed hoe ik daarover moet beginnen. Als het daarop uitkomt loopt ie of weg, of we krijgen er ruzie door. daar heb ik ook geen trek in. En om troost vragen,dat doe je gewoon niet, dat moet toch uit hemzelf komen. Ik verlang niet dat hij ook moet huilen of er over praat, maar gewoon een knuffel is al voldoende. Als ik van het weekend mijn vrienden weer zie, en zij vragen er naar, zal ik bij hun losbarsten. dat wil ik niet, ik wil dat juist bij mijn man kunnen doen. Ik weet nog niet hoe ik dit ga aanpakken, misschien waait het (weer) over, of komt het er van het weekend uit als ik wat gedronken heb. Ook niet de goede manier,maar ja,op een of andere manier laat je meer los dan. Weer genoeg sentimenteel gedoe voor vandaag! hopefully, blij dat je de iui vrijdag krijgt, en een mooie cyclus dan zeg, op dag 17 je ei! Voor jou ook de laatste iui dan waarschijnlijk, ik hoop zo dat jou het gaat lukken. Ik zal aan je denken! EvaZ, hoe gaat het op de roze wolk? Dringt het al een beetje tot je door, of durf je het nog niet goed te geloven? Bedankt in ieder geval meiden, jullie steun doet me veel goed. We gaan zo lekker shoppen, dat doet de boel ook even vergeten. xxx
Wies: wat ontzettend kl*te dat het ook de laatste IUI ronde niet gelukt is. Ik had zo anders gehoopt voor jullie. IVF komt nu dichtbij maar wat eva zegt het verhoogt ook weer je kansen. Bedenk maar zo elke dag ben je een stapje dichterbij je wondertje. Dikke knuffel voor jou. Wel leuk dat je weer terug bent. Evaz: Dat klinkt geweldig..........YOEHOE alvast een voorzichtige gefeliciteerd. Hopefully: pff om 02.00 uur de pregnyl vannacht valt niet mee. Maar inderdaad alles voor het goede doel. Ooit wordt het beloond meid. Jinky: blijven volhouden hé op het wachtbankje. Dit keer blijf je er maar gewoon 9 maanden op zitten. Hoe is het met de rest van de meiden? Hier gaat alles goed. Soms in ene trek in lekkere dingen en binnen no time kan dat veranderen in een vervelend weeig misselijk gevoel, maar heb het er voor over natuurlijk. Morgen krijgen we onze 2e echo en krijg dan ook te horen hoever we precies zijn. Toch weer erg spannend. liefs vruchtje
Wies: hoe was het shoppen vandaag? dikke knuffel vruchtje: ik ben momenteel druk bezig met solliciteren, goeie afleiding, besef soms geen eens dat ik op het wachtbankje zit, alleen soms van die momenten dat je zo'n gevoel krijgt, stel dat het deze keer raak is. Heelveel succes morgen! ik denk aan je
Wies, heb je nog veel gekocht bij het shoppen. Hopelijk heb je je gedachten even op iets anders kunnen zetten. Wordt morgen een drukke dag. Jij je gesprek met de gyn. Ik de IUI. Vruchtje haar echo....... ....we hebben allemaal wat anders. Ik was vannacht wel een beetje stuntelig. Op zich ging het prikken goed, maar dat ik de naald eruit haalde had ik nog steeds mijn huidplooi vast, die had ik natuurlijk al los moeten laten, dus er kwam een druppel uit. Ik ben dus weer zo´n doos, die dat ene kleine druppeltje weer opzuigt en gewoon nog eens opnieuw prikt. Wil toch alles in mijn lichaam hebben. Achteraf slaat het natuurlijk nergens op en heb ik als gevolg een heel beurs gevoel.
hopefully: Heelveel succes morgen, duim voor je op positieve berichten! Balen dat het spuiten even mis ging, maar inderdaad je hebt nu alles in je lichaam zitten. Liefs Jinky
Dat ken ik Hopefully, zo spuiten Ach, het kan ook geen kwaad. Heel veel succes morgen met de iui! Wies, hoe is het nu? Ik voel echt met je mee, met je gesloten mannetje, maar ik realiseer me dat we inderdaad ook weinig kunnen doen behalve je virtueel knuffelen. Wat ik wel denk is dat je het misschien toch moet zeggen dat hij je moet troosten, ook al komt het niet uit hem zelf. Misschien weet hij gewoon echt, echt niet wat hij met de situatie aan moet. Als je er niet over praat, kom je er ook niet uit (ook al wil hij er waarschijnlijk niet over praten). Knuf!
Hi meiden, oeps het is al weer laat. even kort dan. Wies krijgt weer 10 digitale knuffels van me. En ik hoop dat het gesprek met de gyn veel duidelijkheid en wat positiviteit brengt. Enne, niet de traantjes tegen houden, ook daar niet. Ik heb ook eens enorm zitten janken bij de gyn, kon me niks schelen. Hopefully, moest beetje lachen om dat drupje opzuigen, ik zou er niet opgekomen zijn, ha ha, maar het zal maar net dat druppeltje zijn wat het hem gaat doen he! Succes morgen! denk aan je. Verder iedereen dank voor de voorzichtige felicitaties. Het dringt nog steeds niet door en ik geloof het ook eigenlijk nog nauwelijks. Het huis ligt vol met zw testen, hi hi. Maar toch blijf ik super angstig. Zusje, moeder en broertje reageerden ook zeer gereserveerd. zijn erg bezorgd om mij. Nou eerst maar even maandag de bloedtest afwachten. Echt, ik houd nog 30 slagen om de arm hoor. Vruchtje een mooie echo morgen. Trusten