Helaas, ik heb het lekkere weer vanachter glas kunnen zien, maar had het zo druk op het werk dat ik niet even naar buiten kon gaan en ik was ook laat thuis. Morgen nog 1 dagje werken endan kan ik lekker genieten van de vakantie. Zal morgen nog wel een hectische dag worden. Vruchtje, goed om te horen dat het beter met je rug gaat. En wat betreft de controle in het zh. Als jij dat prettig vindt moet je dat zeker doen, kan nooit verkeerd zijn, maar ik was al bang dat ik iets gemist had en dat je bijv. bekkeninstabiliteit hebt of iets dergelijks.
Ja, zat ook hele dag binnen op werk helaas en nu regent het volgens mij alweer. Bah. Hopefully, hele fijne vakantie! Ga je iets leuks doen? Goed om de wachttijd door te komen. Trusten.
Wat is het hier stil meiden, hopefully: hoe was je laatste werkdag? Vruchtje: hoe gaat het met je rug? Wies, Eva, marisha: hoe gaat het met jullie?
Jinky: wat lief zeg dat je dat nog weet van mijn rug. Het gaat stukken beter. Ik kan weer redelijk normaal lopen ben vandaag zelfs even het dorp in geweest voor paar boodschappen. Na half uurtje voel ik mijn rug wel behoorlijk en neem ik rust. Nu heb ik niet meer die constante pijn die ik van het weekend wel had. Ben erg blij. Hoe is het met jou kom je nog een beetje de wachtweken door, dit is je laatste weekje he? Hopefully: als ik het goed heb heb jij nu lekker vakantie. Geniet ervan en lekker bezig zijn met alleen maar leuke ontspannende dingen, dat moet wel positief uitpakken. Wies en eva: ik ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat. gr vruchtje
Fijn dat het beter gaat vruchtje! Ik zit inderdaad in mijn laatste weekje en ik begin toch wel steeds zenuwachtiger te worden. Srb: Hoe gaat het met jou? al even niet meer van je gehoord! Fijne avond iedereen! Groetjes Jinky
Laatste werkdag was hectisch, ik was erg laat thuis, over half 7. En was vanmorgen juist vroeg begonnen, dus lange dag. Dacht nu spullen te pakken maar kreeg de ene na de andere telefoon. Heb nu geen zin meer, dan maar morgenochtend. Ga om 10 uur van huis. Ik zal julliedus bijna 3 weken moeten missen. Hopelijk nog meer positief nieuws als ik thuis kom. XXX
Nogmaals heelveel plezier! Ga maar lekker vroeg naar bed, Tot over 3 weken wel met positief nieuws Groetjes Jinky
Veel plezier op vakantie Hopefully! Ik ben enkele dagen minder actief geweest en heb de voglende twee dagen met het werk een teambuilding event dus zal ook niet hier zijn! Veel succes nog allemaal!
Succes marisha! Ik ben dit weekend ook weg. Ik vertrek morgen en ik kom zondagavond terug, Fijn weekend allemaal! Groetjes Jinky
Sorry, ben even niet geweest, gelijk weer druk gehad. Ik hoop dat ik nog op tijd ben om jou nog een fijne vakantie te wensen hopefully! Geniet er lekker van, en hopelijk kom je zwanger thuis! Wanneer vertrek je? jinky, jij ook een fijn weekendje weg! Sorry verder, heb het erg druk, kom gauw weer kijken!
Hopefully: jeetje wat moeten we je lang missen hopelijk kom jij ook met goed nieuws terug. Jinky en marisha: ook veel plezier wies: druk druk druk meid. Verder alles goed? gr vruchtje
Dankjewel! we zijn een weekendje naar mijn moeder. Ik zie weer op tegen mijn nod dag, pff. Wies: rustig aan meis! Groetjes Jinky
Hoi meiden, o iedereen druk en met vakantie of weekendje weg, het wordt stil hier. Hier nog altijd buikpijn maar geen gewichtstoename, dus dan hoef ik niet te bellen. Het zal wel milde vorm van overstimulatie zijn. Merk dat ik niet hele dagen kan werken en aan het eind van de dag totaal kapot. Maar verder lijkt het allemaal nog steeds goed te gaan, dus ik probeer maar te vertrouwen. Net weer huilend bij de dierenarts, katje kreeg ineens dikke achterpoten. Hij heeft haar nog een shot van iets gegeven, dat moet helpen morgen, zo niet, dan moet ze morgen inslapen. maar als het helpt dan kan het misschien nog paar weekjes duren, zolang ze nog geniet van het leven, lekker eet en drinkt en knuffelt. Dat lijkt nog zo te zijn. Het blijft een lastig proces hoor, maar ja, ik heb nog zo van haar kunnen genieten de afgelopen weken. We knuffelen wat af omdat ik toch veel op bed lig. Nou, ik ga heel hard hopen dat Hopefully goed nieuws heeft bij terugkomst, en dat Wies gauw het nieuwe traject in mag en zich daar goed bij gaat voelen en dat Jinky's kruiden hun wonder gaan verrichten! Iemand nog wel eens iets gehoord van Izzie? Vruchtje, SRB en Maris ook de groetjes natuurlijk.
Hoi Eva, ik lees je nieuws nu pas zeg... wat erg voor jullie poes! Hopelijk heeft de spuit zijn werk gedaan en hebben jullie haar niet moeten laten inslapen! Laat je weten hoe het met haar gaat? Zit er wel een beetje mee in nu Goed trouwens dat je nog geen gewichtstoename hebt! Hopelijk gaat de buikpijn nu ook snel over en kan je een beetje gaan genieten! Wanneer krijgen jullie trouwens de eerste echo? Wies, niet te druk doen en voldoende rust nemen he! Hopelijk tot snel! Jinky, veel plezier dit weekend! Je NOD komt nu ook weer heel snel dichterbij he! De duimen draaien hoor! Vruchtje, gelukkig gaat het al wat beter met je rug nu! Rustig aan doen hoor en goed naar je lichaam luisteren! Nog even en je bent de 12 weken grens ook al gepaseerd zie ik!
Hoi meiden, t is hier erg stil he de laatste dagen. Wiesje meis hoe gaat het met je? Kijk je een beetje uit naar volgende maand of zie je er als een berg tegenop? Als je vragen hebt over IVF, je kan me altijd een berichtje sturen he! Niet dat ik nou expert ben, maar als ik ook maar iets kan doen om je te helpen of gerust te stellen ofzo. Of een beetje moed proberen in te spreken! Jinky, weer terug, je was toch ook even weg dit weekend? Maris, bedankt, katje leeft nog gelukkig, de ontstekingsremmers hielpen enorm, haar pootjes werden weer normaal dun en ze heeft nog steeds kwaliteit van leven, al zal het wel zwaarder worden voor haar. We hebben dus nog weer even wat daagjes bijgetekend samen... Buikpijnen waren dit weekend zo giga fors, dat ik lichtelijk in paniek was zaterdag, mijn liefje is 5 dagen weg. Maar overdag is de pijn weg en afgelopen nacht ging beter en heb ik 12 uur geslapen. Het komt vast nog van de follikels en de IVF. Genieten doe ik dus nog steeds niet, het wil er nog steeds niet in bij mijn gevoelens dat ik blij mag zijn. Het wordt tijd dat ik dat eens toe ga laten... SRB en Vruchtje voor jullie zal het nu vast steeds reeeler worden, ga je al wat zien. Maris, op naar de 40!
hey meis, wat fijn dat jullie voorlopig nog samen met jullie katje kunnen zijn. Heelveel beterschap met je buikpijn, wat slopend moet dat zijn, ik hoop dat je je snel beter voelt en lekker volop kan genieten van je zwangerschap! dikke knuffel
Gelukkig hebben jullie enkele dagen extra met jullie katje weer! Ik kan me trouwens ook voorstellen dat je met jouw achtergrond de eerste 12 weken sowieso bang zal afwachten! Ik duim ervoor dat jullie deze keer de weken goed doorkomen en jullie ook kunnen gaan genieten!
Evaz: Gelukkig gaat het met je katje de goede kant op. Ik kan me goed voorstellen dat je nog niet kan genieten. Ik kon dat ook niet met 6 wkn zwangerschap en sterker nog heb nu 2 goede echo's gehad en ben nog bang en onzeker. Ik denk als je mk hebt meegemaakt dat dat er altijd wel een beetje in blijft zitten. Wanneer heb je je 1e echo? Anders bellen of je eerder terecht kunt. En je kan zeker ook zwanger zijn van een tweeling misschien dat daardoor je buikpijn ook heftiger is. Wies; hoe is het met jou meid? Zie je erg op tegen de IVF of heb je zoiets van toch weer meer kans? marisha: Het schiet bij jou echt op lekker joh nog 2 maandjes. Jinky: heb ook op je eigen topic gereageerd, maar las dat je nog geen duivels hebt en wel al op dpo 14 zit. Ik duim me te pletter en het is wel weer tijd voor een zwangere erbij. all: hier gaat het goed. Ook ik maak me af en toe zorgen of het allemaal nog goed gaat met de beeb. Ben zo blij als ik volgende week donderdag weer echo mag krijgen. Als je belt naar de poli en zegt dat je je heel onzeker voelt en een echo wilt kunnen ze zeker niet aan beginnen? (is natuurlijk geen gegronde reden voor). Maar even gerustgesteld worden is ook fijn. pfffffffff lastig die hormonen hihi. Hebben jullie trouwens wel eens gehoord dat er met IUI meer jongens worden geboren? Vraag me af of dat echt zo is of gewoon toeval? Wat denken jullie? liefs vruchtje