Wies start met IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by wies31, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Hey hallo,

@Wies, wij beginnen met icsi omdat het zaad te slecht is. Hij heeft maar 1% levend van 1,4 mlj zaadcellen...De kans is nihil zegt de gyn en wil daarom direct met icsi beginnen...
    Wij beginnen met icsi, zodra ik ongesteld word en dat moet ik vrijdag worden (of niet..!). Mijn hubbie heeft medicijnen gehad en daar is hij 3,5 maand geleden mee begonnen, dus als ze werken zou het deze ronde effect kunnen hebben gehad en heb ik misschien een kansje om spontaan zwanger te raken...Heb dus sinds zaterdag al buikpijn/ krampen en zere (.)(.) al heb ik die iedere ronde wel, maar dit is toch echt de ergste keer...(Zeg ik volgens mij ook iedere ronde, om me maar een beetje hoop in te praten..) Maar goed, blijft spannend...

Wanneer heb je de volgende stap?

@SRB Dat is inderdaad wel heeeeeeeel toevallig, maar blij toe..Al is ieder sterfgeval niet leuk..

@Hopefully, sterkte. Heb jij 2 okt de iui gehad of ben je begonnen met je cyclus..

groetjes

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden

Hier idd een paar dagen een beetje afwezig geweest! Vorige week was mijn zus met mijn nichtje op bezoek en deze week heb ik mijn laatste dagen op het werk door gebracht! Vanaf vandaag ben ik dus in zwangerschapsrust! Jeetje wat voelt dit vreemd! Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik de volgende 5 maanden niet meer richting werk moet... wss vliegen die maanden wel maar nu kan ik het me echt moeilijk voorstellen :D Vandaag wel al lekker veel afleiding gehad... deze voormiddag naar de jaarmarkt en kermis geweest bij ons in het dorp en nu lig ik lekker in de zetel te surfen en om 16u ga ik een lekkere mattetaart eten met een grote kop thee! Lekker genieten :D

Morgen eerst bezoek bij de gyn, eens kijken waar we al staan en dan in de namiddag mijn sollicitatie... ben eens benieuwd!

Hier lees ik wel wat mindere berichten. Hopefully, gecondoleerd met jullie verlies. Slecht nieuws komt nooit alleen zeggen ze wel eens :( Sterkte!

Wies, ik kan me voorstellen dat je een beetje het gevoel hebt aan het lijntje gehouden te worden maar wss is dit gewoon de policy van het ziekenhuis. Ik vind het bijvoorbeeld altijd vreemd te lezen dat er meiden pas na de IUI (of ergens tussenin) een HSG krijgen aangezien dit bij ons ook eerst moest gebeuren voor we nog maar met IUI mochten starten! Iig blijf je zo bezig en gaat de tijd een beetje vooruit he!

SRB, gelukkig gaat de misselijkheid nu een beetje liggen en krijg je weer tijd en energie voor andere dingen! Trouwens gelukkig dat het niet jouw arts was... maar idd wat een toeval dat er net twee artsen met dezelfde naam zijn zeg! Moet ook vreemd zijn om telkens dezelfde vragen te krijgen.

Eva, toch leuk dat je buik een beetje opzwelt! De eerste uiterlijke tekenen dat er daar vanbinnen vanalles gebeurt :D Wanneer ben je van plan het te vertellen op het werk? Ik vertelde het na de tweede goede echo op 11w2d!

3. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Zijn tante is inderdaad niet oud geworden, 48 jaar. Wij weten nog steeds niet hoe het komt, maar hebben na vanmorgen zijn ouders niet meer gesproken.

Verhip, wat voor medicijnen heeft jou mannetje gekregen en is dat via het zh gegaan? Hopelijk heeft het effect.....en hopelijk hoef je niet aan de ICSI te beginnen, maar is het deze ronde nog raak.

SRB, wat een verhaal zeg. Ik kan me voorstellen dat je wel een beetje opgelucht bent dat het jou arts niet is. Al is het nog steeds een naar verhaal en wens je het niemand toe. Als je persoonlijk contact met iemand hebt gehad, staat diegene toch wel dicht bij je en ben je daar altijd mee aangeslagen van dan dat het een vreemde betreft.

Marisha, wat heerlijk....je verlof is ingegaan. Probeer er van te genieten en geef jezelf genoeg rust. Heel veel succes morgen. Je komt toch wel even meteen vertellen hoe het gegaan is he?!

Eva, dat wordt binnenkort foto´s op de site zetten. Wel leuk om je buik te zien groeien, wacht maar tot hij straks echt vorm krijgt.

Vruchtje, hoe is het met jou?

4. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Kom me hier ook maar even melden...Helaas, deze laatste "spontane" ronde is ook over en uit...Stiekem bouw je toch weer hoop op en dan val je zo weer terug op je stoel omdat het weer niet zo is...

Maar hij heeft Tamoxifen of zoiets?

Marisha, laatste loodjes zeg...Succes met de bevalling alvast..

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Hier even een ego berichtje. Deze morgen bij de gyn geweest en daar wat dubbel nieuws gekregen. Ons kindje doet het wel goed. Gewicht werd al geschat op 3,2 kg wat dus erg goed is! Negatieve was dat hij weer gedraaid is en nu in een dwarsligging ligt. Het hoofdje ligt wel nog naar beneden (laat ons zeggen een beetje zuid-oost georienteerd) maar met de voeten helemaal in het bekken (en dus onder het hoofdje). De gyn verschoot nogal van wat hij zag (is een ongewone houding voor een baby en het komt niet vaak voor dat een baby die zich gekeerd heeft naar de juiste positie, zich tegen het einde weer verkeerd draait) en zei dat alles ons kindje zo blijft liggen, we absoluut niet op een normale manier mogen bevallen maar dat we dan sowieso keizersnede krijgen :confused: We moeten 21 oktober terug komen voor een echo en indien ons kindje dan nog zo ligt wordt hij de 22e oktober al gehaald :( Zou toch liefst een natuurlijke bevalling hebben :(

Dan ben ik deze namiddag ook nog op sollicitatie geweest. Blijkt dat ze al sinds juni op zoek zijn naar iemand maar nog steeds niemand gevonden hebben. Ik ben de eerste die ze zien. Ze hebben volgende week nog 2 gesprekken gepland maar ze had wel een goed gevoel bij mij en zou me zeker nog wat laten weten. Indien ze verder willen met mij zou ik nog een keer terug moeten komen op gesprek over enkele weken (ik mocht mijn kindje dan wel mee brengen ;)) Ik heb meer dan 2 uur op haar bureau gezeten... dus het ging wel goed. Probleem was wel dat ze in principe de tussenoplossing maar tot eind januari hadden en dat ik zeker niet voor midden maart kan beginnen maar daar zouden ze eventueel nog wel een andere oplossing voor zoeken. Ik ben benieuwd... indien ze toch sneller iemand nodig hebben is het geen probleem... ik heb nog genoeg mogelijkheden bij mijn huidige werkgever maar lekker dicht bij huis werken zou ook wel meegenomen zijn...

Verhip, balen dat deze ronde game over is... gaan jullie dan nu aan de pil?

Hoe is het hier met jullie voor de rest?

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Wies: fijn dat de bm meting goed is gegaan. Jammer dat ze je voor je gevoel aan het lijntje houden, alsof jullie al niet lang genoeg moeten wachten. Ik hoop dat jullie lekker snel kunnen beginnen spannend meid.

Hopefully: gecondoleerd. Wat verschrikkelijk dat iemand zo in ene dood in huis kan liggen en ook nog eens zo jong. Blijft schrikken. Hoe is het verder met je?

SBR: jeetje inderdaad heel erg toevallig zeg. Verdriet voor niets gehad. Hoe is het verder met je? Begint je buik al lekker te groeien.

evaz: leuk dat je buik begint op te zwellen zitten er natuurlijk ook 2 in dus misschien dat dat dan nog sneller gaat :)

Marisha: oh lastig zeg dat die kleine zich nog even gedraaid heeft. Ik kan me voorstellen dat je het liever op de natuurlijke manier zou willen. Ik duim wel even dat hij/zij zich nog om gaat draaien. Fijn trouwens dat je je sollicitatiegesprek achter de rug hebt, ook dat gaat vast goedkomen en inderdaad erg lekker dichtbij huis.

Verhip: allereerst natuurlijk ontzettend balen dat ook deze ronde over is knuffel voor jou.

Hoe zou het met onze jinky gaan?

all: hier gaat alles goed. Af en toe nog wel beroerd en moe, maar mag niet klagen. Buikje begint ook wel aardig zichtbaar te worden wel leuk dus.

gr vruchtje

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    marisha, wat balen zeg dat ie niet goed ligt, ik hoop dat ie nog goed draait voordat het zover is. Kan me voorstellen dat je het liever op de natuurlijke manier op de wereld brengt! ik zal voor je duimen, en de nieuwe baan gaat helemaal goed komen denk ik.
    vruchtje, leuk zeg, dat je het ook al gaat zien! En rustig aan hè, als je moe bent lekker de rust pakken!
    hopefully, hoe gaat ie, houje het nog een beetje vol meid? Waarschijnlijk een rare tijd nu voor je, in de wachtweken en dan ook nog eens een begrafenis erbij. Veel sterkte hè.
    verhip, balen zeg van de ongi, mag je al gelijk starten met de pil?
    Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak van de prikinstructi. Dus ze vraagt wanneer ik begin, en ik leg uit dat we in december met de behandeling starten. zegt zij dat dat niet gaat, omdat er vanaf 18 december een winterstop is. Nou, ik schoot natuurlijk helemaal uit mijn slof. Ze wilde het al doorschuiven naar januari, maar daar heb ik het niet bij laten zitten. Ik moest later terugbellen, ze zou het overleggen. uiteindelijk zei de arts ook dat ik in december maar met de pil moet beginnen. Ik er weer tegenin natuurlijk. Ik moet ergens 3 of 4 november ongesteld worden, nou, dat redden we dan toch wel voor 18 december. Uiteindelijk gerekend en gedaan, en is het wel goed. Als ik maar uiterlijk 7 november ongi word is het goed, ik mag niet later starten met de pil. Ik hoef dan waarschijnlijk maar 2 weken de pil te slikken, dus da's weer een weekje korter. Maar, sjongejonge zeg, dat je er dan zo achteraan moet om uiteindelijk je zin te krijgen, en wat ook makkelijk gaat waarschijnlijk. Er is een héle kleine kans dat de stimulatie in de stop valt, en dat het afgebroken moet worden, maar die kans is zéér klein zei ze. Als dat het geval is straks hebben we echt alle pech zeg. Weer een stressvol dagje dus, maar uiteindelijk wel mijn gelijk gelukkig. Nu maar hopen dat ik nu niet ineens een heel laat eitje heb deze ronde, dan houdt het al op. Maar ik heb maar 1 of 2 keer echt een lange cyclus gehad, en voor de rest tussen de 27 en 31 dagen, dus dat red ik wel. Ik ben uitgegaan van een cyclus van 31 dagen. Wel blij dat ik echo's heb volgende week, weet ik precies wanneer mijn ei is en wanneer ik ongi moet worden, da's voor de planning verder ook wel fijn. Zo, weer een heel verhaal, maar was zo'n gedoe, moest het even kwijt hier!

8. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

@ Verhip: wat een klap toch weer he. Ook als je weet dat je nu verder gaat, het komt toch weer hard aan. Sterkte de komende dagen.

@ Wies: hoe is het? Wanneer heb je nu weer een onderzoek? Rond je eisprong?

@ Hopefully: opnieuw sterkte. Misschien dat jullie het nog wel horen. Het is toch gek he, dat ineens zoveel mensen van rond die leeftijd spontaan overlijden. Ik vind het een heel naar idee. De tante van mijn lief was ongeveer even oud, de daadwerkelijk overleden arts ook. xxx

@ Marisha: Dat is inderdaad heel dubbel nieuws. Wel fijn om te horen dat de kleine het goed maakt, maar zo'n rare ligging is inderdaad niet erg prettig. Ik kan me voorstellen dat een natuurlijke bevalling dan niet werkt, zo dubbelgevouwen past niet nee. Maar als hij zich zo laat nog gedraaid heeft, kan hij dan ook niet nogmaals een stukje draaien? Gewoon lekker de voetjes weer omhoog? In welke week zit je nu precies?
    Wat je sollicitatie betreft, dat is wel een fijn uitgangspunt. Als ze op je willen wachten (en daar klinkt het toch wel naar), dan heb je straks een leuke nieuwe baan in de buurt (met een mooie nieuwe auto? :) ). En zo niet: dan heb je nog je huidige baan waar je het toch ook prima naar je zin hebt.

@ Vruchtje: fijn he, die buik :) Die van mij vond ik al een paar weken heel zichtbaar, maar de rest van de wereld nog niet (mijn lief zag het wel hoor, maar misschien zei ze het ook gewoon maar). Maar de laatste dagen... Ik heb nu ook ontdekt wat ik aan moet doen om te zorgen dat hij extra opvalt. Ik denk dat het wel komt omdat we er zolang op hebben moeten wachten hoor, dat ik het zo ontzettend graag wil laten zien. Heb jij dat ook?

@ Eva: ik heb het aan de meeste mensen al rond week 9 verteld. Sowieso moest ik zo vaak overgeven, daar kom je dan toch niet onderuit. En ik kan gewoon niet zo goed mijn mond houden. Met een tweeling heb je natuurlijk ook al een dikkere buik. Vind het superknap als je het nog tot en met week 12 volhoudt in ieder geval. Broeken met een riem werken het meest verhullend heb ik gemerkt (die draag ik dus niet meer) :)
    Hoe is het met je misselijkheid? Hopelijk wel draaglijk. Ik hoorde van een vriendin dat 's avonds een banaan eten (voor zover je die naar binnenkrijgt) haar enorm hielp. Misschien heb je daar meer aan dan aan mijn tomaatjes :)

Dan nog kort over mijzelf. Ik werk bij een grote financiële instelling... :) Het zal niemand verbazen dat het op mijn werk niet erg rustig is, veel mensen zitten enorm in de stress vanwege de crisis. Ik daarentegen... Het is echt heel gek, vroeger had ik hier ook ontzettend wakker van gelegen. Maar het idee dat we nu een kindje krijgen, maakt alles goed. Zelfs als het bedrijf nou alsnog enorm instort en we allemaal onze baan verliezen (al geloof ik echt niet dat dat kan gebeuren), maakt het me eigenlijk niet uit. Ik krijg een baby en dat is alles wat belangrijk is.

Dikke knuffel voor allemaal!

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    srb, heb volgende week, cd 13, een echo. ze gaan deze cyclus mooi volgen. Ik zou dat denk ik ook hebben, je kindje is het belangrijkste nu, het werk zou me gestolen worden denk ik.

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Meiden ,ik kom snel weer met jullie meekletsen, ik voel me schuldig dat ik niks van me laat horen, ik kan het momenteel even niet opbrengen om alles bij te lezen, ik ben erg moe en door mijn nieuwe baan vaak uitgeput.

Ik denk aan jullie!

Liefs Jinky

11. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Hallo meiden, wat een verhalen weer allemaal hier!
    Maris, hoop dat jouw kleintje nog spoedig omdraait, maar echt, ik heb dat al vaak gehoord hoor dat ze toch later weer goed draaien. Een keizersnede lijkt mij verre van ideaal, maar toch heb ik van een vriendin van mij die er al 3 heeft gehad de indruk dat het bij haar altijd heel goed is gegaan, het is alleen heel erg lastig dat je daarna 6 weken niet mag tillen. Hopen dat het er niet van komt, maar als toch, dan moet het maar en ga je het zeker ook prima redden hoor! Laat je niet gek maken, he!
    SRB, goede instelling, laat die financiele markten maar lekker gestoord doen, het is toch allemaal te gek voor woorden en jij hebt je prioriteiten elders momenteel!
    Jinky, snap helemaal hoe je je voelt. Goed veel rust nemen!
    Verhip, onwijs veel succes met de ICSI komende maand!
    Hopefully, gaat ie een beetje op het wachtbankje en met de narigheid in jullie familie? We duimen voor je he, ook al gaat het hier tegenwoordig een stuk minder over het wachtbankje en de IUIs..
    Wies, goed zo! Ik schreef ook al aan Hopefully: goed voor jezelf opkomen hier in het Nederlandse systeem! Is echt nodig, dat blijkt maar weer. Winterstop, zomerstop, tjemig hoe verzinnen ze het! Belachelijk! Alsof onze lichamen en eisprongen een winterstop, weekendstop en zomerstop nemen... Ik vind het persoonlijk schandalig. Je gaat het vast redden met je cycles deze maand, dat ie maar lekker kort mag zijn, des te eerder...
    Hier een bijzondere dag vandaag. Ten eerste is dit ongeveer de dag (50 dagen na conceptie) dat het hartje van ons eerste kindje vorig jaar ineens stopte met kloppen. Dus erg confronterende tijd en deze week is mijn grootste psychologische barriere. Donderdag 10 weken echo, dan ben ik pas echt gerust.... voorlopig althans... Maar ook een fijne dag, want de 1e keer in mijn leven dat ik een zwanger buikje kon showen op een familiefeestje. Ik had een mooie lange zwangerschapsrok aangetrokken, met strak truitje erop en tjee, iedereen helemaal verbaasd. Ik heb echt namelijk al een buikje wat je normaal denk ik pas tussen de 16 en 20 weken hebt. Flink vooruit en onmiskenbaar zwanger. Tot nu toe wist ik hem verborgen te houden en dat blijf ik nog zolang mogelijk doen op het werk, maar het gaat bijna niet meer... En ik ben pas 9 weken! Dus SRB en Vruchtje, ik snap helemaal hoe jullie je voelen. Het voelt een beetje als voor mijn beurt al ervan genieten, terwijl het nog zo gevaarlijk is, maar ik wil een beetje af van het continue zorgen en stressen. Fijn weekend allemaal!

12. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Thanks meiden

Ik ben inderdaad begonnen met de pil, de 4e zit er alweer in!
    Vrijdagochtend baarmoederlengtemeting gehad, was wel pijnlijk maar ben de pijn al vergeten..Waar ik me meer zorgen om maak is dat ze tijdens het maken van een echo erachter kwamen dat ik een hele grote cyste in mijn rechtereierstok heb, hij vulde de hele eierstok naar mijn idee...De gyn wil daarom dat wij na het stoppen met de pil een uitgangsecho laten maken...Hebben wij weer..! Ik ben zo bang dat het dadelijk nog een maandje word uitgesteld omdat die cyste weg moet zijn voordat je mag beginnen met hormonen enzo..Pff, hebben jullie hier ooit van gehoord?

13. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Volgens mij word ik een beetje gek.
    Ik weet zeker dat ik donderdag na Wies haar verhaal nog een stukje had geplaatst. Ik weet zelfs nog dat ook ik me aan het opwinden was over een idiote winterstop, maar blijkbaar heb ik niet op verzenden gedrukt......mmmmhhhh
    Zomerstop...winterstop....ik kan er echt niet bij. Stop van stoppen....helemaal niets doen. Tegenwoordig ligt toch geen 1 bedrijf meer helemaal stil....een zh dus wel....?
    Wies, we gaan er gewoon voor dat die eisprong lekker vroeg komt.

Jinky, dus je rustig aan. Fijn dat je toch even langs kwam.

Hier even hectisch en erg druk, maar zo gaan de w8weken wel snel. Donderdag testdag en belafspraak met de gyn.

Ik zal morgen even meer reageren, maar ben een beetje gebroken...heb geen puf meer...mar dat betekend niet dat ik niet aan jullie denk.

14. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Meiden wat is het stil hier...
    Verhip, wat rot van die cyste, hopelijk ben je er gauw vanaf en mag je toch beginnen.
    Wies, Hopefully, hoe gaat ie meiden?
    Maris, hoe ist met het kindje? Is ie nog gedraaid?
    Groetjes allemaal.

15. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Het is hier inderdaad stil...maar daar ben ik zelf ook schuldig aan.

Marisha, hoe is het met de kleine. Die van mijn beste vriendin was ook in de laatste paar weken verkeerd omgedraaid, maar net de week voordat ze beviel was hij weer teruggekeerd. Het kan dus nog...geef de moed niet op, al kan ik me goed voorstellen dat je niet op de keizersnee zit te wachten.

Wies hoe gaat het met je?

Hier nog 2 dagen op de banner staan.
    Donderdag een belafspraak met de gyn. wat we verder gaan doen als het niet gelukt is deze ronde.
    Vreetkicken en ongi gevoel blijven aanhouden en ook mijn slijm wordt droger. :(

16. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo meiden,

Hoe is het? Het is inderdaad rustig hier.

Wies: ik had gewoon helemaal over je zinnetje van de winterstop heengelezen, heel suf. Wat een stomme regels hebben ze soms toch! Ben trots op je dat je voet bij stuk hebt gehouden. Hopelijk komt het inderdaad goed met een vroege eisprong!

Hopefully: ik heb je gemaild! Ik blijf duimen hoor, weet wel dat het moeilijk is hoop te houden, maar ik doe het in ieder geval wel voor je. Sterkte die laatste dagen.

Marisha: ben benieuwd naar de laatste stand van zaken. Kan me wel voorstellen dat je minder online bent trouwens, die laatste weekjes zullen niet makkelijk zijn.

Jinky: ik begrijp heel goed dat je weinig energie hebt om langs te komen. Houd moed, het komt vanzelf een keer goed. Hopelijk ben je niet misselijk! Dat is helemaal lastig met je nieuwe baan denk ik. Sterkte!

Eva: hoe gaat het met je buikje? Hebben ze het op je werk al geraden? Hoe voel je je verder? Maak je je veel zorgen, of valt het wel mee?

Vruchtje: hoe is het met jou?

Verhip: Hoe voel je je nu? Hopelijk niet teveel zorgen over de cyste. Hopelijk verdwijnt hij inderdaad vanzelf voor jullie echt beginnen. Sterkte!

Kleine update van mij: ik had een lichte oorontsteking (of iets dergelijks, in ieder geval enorme sterke steken in mijn oor), maar het is alweer stukken beter. En verder gaat het ook goed. Ben zo blij dat de misselijkheid minder is geworden, dat is echt een wereld van verschil.

Dikke knuf voor allemaal!

17. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Verhip, hoeveel dagen moet je de pil slikken? Gewoon 21? Kunnen ze niet voor die tijd al kijken of de cyste weggaat. Wat een spanning weer.
    Het lijkt wel of het nooit eens in 1x goed mag gaan, dat er altijd iets moet gebeuren, waarbij het lijkt alsof het nooit gaat lukken. Vol spanning en stress.
    Ik duim voor je!

SRB, wat naar een oorontsteking. Hopelijk heb je snel geen last meer. Gewoon lekker rustig aan doen. De tomatjes hebben in ieder geval lgeholpen tegen de misselijkheid, nu nog een middeltje vinden voor de andere kwaaltjes.....waren dat niet de augurken met slagroom? :)

18. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Ik voel me alweer wat beter en hoop gewoon ontzettend dat die cyste de volgende keer weg is...Het zal ons toch wel 1 keertje meezitten?!?

SRB: Oorontsteking lijkt me niet erg prettig, hoop dat het snel voorbij is..

Hopefully, hoe voel jij je? Nog 1 dag?

19. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Hey meiden, ik mis jullie wel hoor, ondanks dat ik zelf voor afwezigheid zorg.

Ik kom net uit mijn werk.

Eva: heelveel succes met de echo, denk aan je. Geniet er maar lekker van hoor meid!

Hopefully: Ik hoop en duim voor je!

Srb:Hey meis, ben je lekker aan het genieten? Beterschap met je oor!

Verhip: heb geen idee, sterkte!

Ik denk heel veel aan jullie!

20. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden!

Ook ik denk veel aan jullie en mis jullie ook maar ik kan het momenteel niet opbrengen om hier veel tijd door te brengen. Emotioneel heb ik het wat moeilijk en er is nog zo veel te doen maar geen energie meer om het te doen. Elke dag moet ik mezelf dwingen om in gang te schieten... ik heb de afgelopen week (eerste week zwangerschapsverlof) al de doopsuiker gemaakt, enveloppen geschreven, adressenlijst afgewerkt, alle kleertjes, lakentjes enz gewassen en gestreken, boodschappen gedaan, koffer gemaakt voor ziekenhuis, laatste aankopen gedaan voor koffer, dressing met man in elkaar gestoken en helemaal gevuld, schommelstoel afgewerkt,... en er moet nog zo veel gebeuren (gordijnen moeten gestikt worden voor in onze woonkamer, kinderkamer moet afgewerkt en gekuist worden, documenten moeten samen gezocht en klaar gelegd worden, enz)... ik ben gewoon moe, moe, moe en heb nergens meer zin in. Sorry voor mijn klaaguurtje meiden, ik ben normaal gezien altijd zo positief maar ik trek het vandaag even niet meer... mijn schoonmama komt dit weekend grote kuis doen beneden en ik kijk er nu al tegenop om haar over de vloer te krijgen... ik kan gewoon niets meer verdragen en ga ervoor zorgen dat ik niet thuis ben deze dag :oops:

Ik probeer snel weer wat evenwichtiger te worden en dan kom ik hier wel weer mee schrijven...

Ik besefte net dat indien het ks wordt ik over precies een week onze uk in mijn armen heb... daar wordt ik toch al een beetje vrolijker van :)

Share This Page