He allemaal, Maris, logisch toch dat je moe bent! Doe alleen de strikt noodzakelijk klussen en schakel hulp in van vriendinnen die je niet op je zenuwen werken (zoals schoonmoeders soms onbedoeld toch doen...)! Sterkte meis, spannende tijd, dat vreet energie. SRB, sterkte met de oorontsteking! Hopefully, mijn duimpjes draaien weer overuren voor jou deze daagjes! Denk aan je! En ook aan ons Wiesje natuurlijk! Nu in mijn omgeving een triest overlijdensgeval waar ik even totaal door bezet ben en van slag. Kleine jongen van kennissen van ons is overleden, plotseling. Het is in een woord afschuwelijk en de tranen springen je in de ogen als je de mama ziet. Och meiden, dit is waar wij allemaal al jaren voor bezig zijn en het zal je toch maar gebeuren dat je het dan al zo jong weer verliezen moet. Daar wil je niet aan denken. Misschien kennen wij allemaal bij elkaar ontzettend veel mensen dat we hier met ons clubje al zo vaak met leven en dood geconfronteerd zijn de laatste maanden. Tja, het leven kan echt heel mooi, maar ook heel hard zijn. Goed, morgen 10 weken echo en ik ben natuurlijk weer enorm nerveus, hopelijk is dit keer alles goed en kan ik jullie morgen trots een foto tonen van twee kleine ukkies. Groetjes allemaal.
eva, veel succes morgen met de echo! Ik heb morgen ook een echo, (helaas nog niet voor 2 uks) maar zal niet veel van bijzonders zijn. maris, logisch toch dat je het even niet meer trekt. Alles moet nu af zijn, klaar staan, en de spanningen natuurlijk. Het kan over een week ineens heel anders zijn voor jullie. Rust ook maar lekker goed uit (liefst als je schoonmoeder over de vloer is ), en kijk maar uit naar het moment dat je die kleine vast kunt houden. Hopefully; hoe is het meid, al een testje gewaagd? Ik duim voor je hoor!
Wies: Waarvoor krijg je een echo? Fm? Veel succes in ieder geval. En wat betreft die stop in het ziekenhuis echt belachelijk. Duim dan ook voor je op vroege eisprong. Eva: ontzettend veel plezier en succes morgen met de echo. 10 weken alweer wat gaat het toch snel Hopefully: voor jou wordt het weer ontzettend spannend, dit is toch altijd het zwaarst van alles. Ik brand kaarsje voor alle nog niet zwangeren. (weet zeker dat jullie snel volgen) blijf er in geloven meiden. Dikke knuffel. Hopelijk pept dit jullie op. Marisha: denk nu maar eerst even lekker aan jezelf. Fijn dat je lekker alles op orde hebt. Ik hoop dat je kindje nog gaat draaien, maar anders ook spannend dat je over weekje jullie kindje in je armen hebt. SBR: vervelend zeg die oorontsteking. Beterschap. Wanneer moet/mag jij weer naar de VK? Jinky: snap dat je je heel moe voelt. Doe maar lekker rustig aan en die moeheid wordt vast wel iets minder straks. Althans bij mij werd het is minder na de 12 wkn. Verhip: heel veel succes met de ICSI poging. Begrijp dat je cyste hebt? Dat is wel balen. Moet je dan stoppen met hormonen (sorry als ik er over heen heb gelezen) all: hier gaat alles goed. Dinsdagochtend naar de VK zie ik toch wel weer naar uit. Morgen gaan we voor 3 dgn naar Parijs heerlijk even samen weg. Als ik terug kom hoop ik goed nieuws te lezen van bijvoorbeeld hopefully. liefs vruchtje
Hier een emotionele ik....ben nog niet ongi....maar heb wel al wat bruin slijm....dus voor mijn gevoel is het al gameover. Ik denk dat het morgen gaat doorbreken (is meestal´´s morgens bij mij) anders test ik morgenochtend. Eva, wat een verschrikkelijk nieuws weer. Wat je al schrijft, de afgelopen tijd hebben we het over bijna niets anders dan leven en dood. Het is gewoon bizar dat we in de laatste maanden al een hele hoop keren over een overleden persoon hebben gesproken. Succes morgen met de echo, ik ben benieuwd. Wies, jij ook natuurlijk heel veel sterkte morgen. Hopelijk kunnen ze je iets positief melden, zodat je weer een lekker gevoel krijgt vol goede moed. Ik zal morgen zo snel mogelijk mijn uitslag doorgeven....al ben ik bang dat je die nu al weet. Marisha, doe rustig aan. Nu kan je nog lekker je rust pakken. Probeer dingen los te laten ( is heel moeilijk, ben ikzelf ook geen ster in), probeer het een beetje uit handen te geven. Blijven ze je nog controleren of het gedraaid is? Hou je taai! Vruchtje, lekker romantisch met z´n 3 naar Parijs, ga je naar Marisha haar zus Geniet ervan! SRB, gaat het al wat beter met je oor. Vandaag nog lekker thuis gebleven? Jinky, vroeg me eigenlijk af of je nu je zwanger bent meteen mocht stoppen met de kruiden of moet je dat langzaam afbouwen? Verhip, natuurlijk gaat het jullie meezitten. Alleen het verveldende is dat je niet wet wanneer. Ik wacht ook nog steeds geduldig af (mmmhhh misschien toch vaker ongeduldig) Hou hoop! Ik ga nu lekker naar mijn bed, ben een beetje leeg. Heb echt weer zo´n jank gevoel. Net mijn moeder aan de telefoon gehad en dan moet ik me echt inhouden om niet uit te barsten in tranen. Nou weet ik dat dat bij haar mag, maar ik wil haar er niet constant mee lastig vallen. Vind het zo moeilijk om haar constant te confronteren met het feit dat haar dochter niet zwanger raakt. Dikke knuffel!
Oh Hopefully, wat is dat weer balen zeg! Bah, bah, bah! Dikke knuffel meis en hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk (gewoon SRB's voorbeeld volgen)! Vind het super dat iedereen hier altijd zo begripvol is! Gelukkig gaat het vandaag weer een beetje beter met me (heb gisteren een dagje bankhangen gedaan wat me wel deugd heeft gedaan). Ik neem me voor om vanaf nu niet meer dan 2 uur per dag actief bezig te zijn... echt veel valt er nu toch niet meer te doen (toch niet om een hele dag mee bezig te zijn)! Morgen namiddag lekker naar de kapper me nog eens lekker laten verwennen!
Hopefully: dikke knuffel , wat vreselijk meis! Antwoord op je vraag, ik mocht/moest meteen met de kruiden stoppen. Marisha: Heel begrijpelijk meis, doe lekker rustig aan, alles valt op zijn plaats als je straks dat kleine ukkie in je armen hebt en inderdaad goed idee ga lekker ergens heen en laat je schoonmoeder maar bezig gaan. Vruchtje: Lekker genieten in Parijs! Veel succes dinsdag! Wies: Hoe is het gegaan met de echo? Eva: wat vreselijk zeg. Hoe is het bij jou gegaan vandaag? Liefs Jinky
@ Hopefully: hele dikke knuffel! Laat de tranen maar gewoon komen hoor lieverd. Ik denk aan je. @ Wies: hoe is het met jou vandaag? Hoe was je echo? @ Eva: wat vreselijk zeg, van dat jongetje! Daar moet je inderdaad niet aandenken! Hoe was je echo? @ Verhip: en hoe is het met jouw cyste? @ Vruchtje: je leest het vast niet meer, maar toch een fijn weekend in Parijs! Ik mag begin november weer naar de verloskundige. Vind het nog steeds een uitje Dat gaat vast wel over, maar nu nog niet. @ Marisha: ik kan het me zo voorstellen! Weten dat het zo dichtbij is, en dan niets meer kunnen, en ook je schoonmoeder nog op bezoek @ Jinky: fijn dat je er weer even was! Nog steeds zo moe? Heb je ook last van misselijkheid? Hopelijk ben ik nu niemand vergeten. Met mijn oor gaat het stukken beter! Ben vandaag ook maar weer gaan werken en het gekke is, ben er helemaal van opgeleefd. Ziek thuis zitten is saai, ik word er onbedoeld altijd een beetje down van. Ben nog steeds heel moe, maar nu in ieder geval omdat ik iets gedaan heb vandaag. Deze week is trouwens mijn laatste moeders-voor-moeders-week. En hoe erg dit ook klinkt, ik ben zo blij dat ik ervanaf ben! Nu hoop ik maar dat ze het allemaal snel verwerken en dat Wies, Hopefully & Verhip er maar heel veel profijt van mogen hebben... Dikke knuf voor allemaal!
Sorry meiden, ik ben niet veel geweest, ben een paar dagen wat ziek geweest, en verder druk gehad. Hopefully, dikke knuff voor jou meid. Hopelijk hoef je niet te lang op de wachtlijst. srb, fijna dat het weer wat beter met je gaat. Ik ben gisteren voor een echo geweest. Ze ging goed mijn bm en eierstokken bekijken en heeft nog wat slijm opgezogen met een spuitje. Ze wilt alles goed bekijken omdat ze nu weet dat mijn moeder al 40 was toen ze in de overgang ging. Ik krijg waarschijnlijk een hogere dosis hormonen daardoor, dus dat wordt nog gezellig. Er zat ook al een mooi eitje van 19/16mm. Morgen moeten we weer voor een echo. Weet eigenlijk verder niet goed wat ze nu willen bekijken. Voordat we het wisten stonden we alweer buiten en had ik het niet gevraagd. Nou ja, morgen maar eens goed navragen. Maar zoals het er naar uitziet krijg ik op tijd mijn eitje, en word ik dus op tij dongi om dan aan de pil te beginnen. Verder aan iedereen, dikke knuff! Vind het fijn dat jullie er af en toe nog zijn! (al ben ik er zelf dan niet heel veel...) xxx
Hoi meiden, alles is goed! Dat wou ik even kort doorgeven, gisteren had ik een gestoord drukke dag, dus geen tijd. En nu ben ik doodop. We zijn volop bezig om voor die kennissen met dat jongetje dingen te regelen en ik had zo nog wat van die dingen, ook op werk enzo. Moet geloof ik even wat rustiger aan doen voor mijn ukkies. Ik reageer van het weekend nog even op jullie berichtjes. Trouwens, de ukkies bewogen al met armpjes en beentjes en zijn 3 cm klein. Echt te schattig. Fijn weekend. O, maar ik wil in elk geval vast even reageren op Hopefully, want ik vind het natuurlijk hartstikke rot voor je. Kop op meisje, maar gooi het verdriet er vooral ook even goed uit. Je moeder snapt dat ook heel goed hoor, ook al zal het haar ook verdriet doen om haar dochter verdrietig te zien.
Wat vervelend dat je ook ziek was Wies, hopelijk ben je snel helemaal opgeknapt. Maris, krijgen we nog een foto van je buik te zien de tijd gaat nu hard. Weet je al iets meer. Hopelijk is hij gedraaid. Eva, dank je wel. Pak je wel je rust? Hoop van jou ook een mooie echo te zien met 2 lieve kleine hummeltjes. Hier is de ongi echt goed doorgebroken. Heb vandaag dus officieel benoemd tot dag 1. 13 november hebben we de intake voor IVF. Jee wat duurt dat lang......maar dan weten we ondertussen ook of de laatste IUI wat is geworden. en kunnen we de afspraak hopelijk afzeggen. Ik ben heel benieuwd wat ze daar allemaal voor testen gaan doen, of het een beetje hetzelfde is al Wies. Door de telefoon had ze het eigenlijk alleen maar over bloedtesten, maar de rest zal er vast achteraan komen. Iedereen een heel fijn weekend. Ik ga lekker een borrel nemen. Vandaag al een Latte Machiato op, een broodje filet americain en een tartaartje....nu mag het allemaal weer even. XXX
hoi Hopefully, had je ook al pbtje gestuurd, maar ik heb helemaal geen testen, behalve regelmatig bloedtesten gehad hoor, na de IVF intake. Aan het begin om allerlei dingen te testen en vanaf het moment dat ze echo's gaan maken als je al hormonen spuit krijg je om de dag een echo en nemen ze wat bloed af om je oestrogeen niveau te checken, want daaraan kunnen ze ook zien hoe rijp de follikels al zijn. He, spannend hoor, hopen dat IUI 6 lukt, maar anders snel door voor IVF hoor!
Hallo meiden, ik kwam even snel kijken of er nog nieuws was. Leuk van je echo Eva! Heb je een foto? Wies, geldt deze maand als jullie laatste spontane poging? Het duurt inderdaad lang Hopefully! Hopelijk is het inderdaad niet nodig! Eet je ook nog wat vacuumverpakte zalm en rauwmelkse brie voor ons? Dikke knuf!
Bij ons is er geen reden waarom we niet zwanger worden, vandaar dat er nog goed gekeken wordt of en hoe ze de spontane kansen groter kunnen maken. vandaag dus een negatieve samenlevingstest, alle zaadjes waren dood. Moet nu spoelingen gebruiken, en dan kijken ze maandag of ze aanslaan. Die spoelingen moet ik dan ook tussen de ivf behandelingend door gebruiken. Achteraf gezien had ik dus met de iui meer kans dan spontaan, jammer alleen dat het niet tot resultaat heeft geleid. Ik denk dat ze bij jou hopefully geen testen doen omdat ze weten waar de oorzaak ligt. Ik hoop het voor je, en dat je gelijk aan de slag kunt, dan liggen we ongeveer gelijk denk ik. Maar goed, eerst nog onze laatste spontane pogingen toch? Zou mooi zijn als we allebei de ivf kunnen afblazen.
Wies: wat een onderzoeken moet je allemaal ondergaan zeg voordat je mag beginnen, maar ja alles voor het goede doel. Fijn dat je je eitje op tijd verwacht en dus (als je niet zwanger bent you never now) mag starten met de pil. Voel je je nu weer helemaal beter? Hopefully: een hele dikke knuffel voor jou. Het is niet eerlijk allemaal. Op naar de intake 13 nov. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat voor jullie. evaz: super dat de echo weer goed was, leuk hé? Ben ook benieuwd naar een foto. Ontzettend triest verhaal van dat jongetje zeg. Kan me goed voorstellen hoe moeilijk dat is vooral voor de ouders. SBR: ik vind het ook echt een uitje om naar de VK te gaan hoor ik denk dat dat ook altijd blijft. Ik mag a.s. dinsdag kijk er al helemaal naar uit. Jinky: met jou ook alles goed meis? Jij schiet ook al weer op. Marisha: goed dat je nu veel rust neemt. Was het lekker bij de kapper? verhip: met jou ook alles goed? all: wij hebben het heerlijk gehad in Parijs. Echt een super leuke stad. Wel gebroken ben ik, dus vandaag maar even niets op de planning. Morgen ook nog lekker dagje vrij om bij te komen. Hier begint buikje aardig te groeien ga van de week een buikfoto plaatsen. liefs vruchtje
Mooi buikje Vruchtje! Kapper was leuk, nieuw kapsel voor een nieuwe periode in mijn leven Eva, gelukkig was de echo heel goed! Super zeg, zo'n twee ukkies zien bewegen! Wies, lekker rustig aan doen! Fijn dat je je eitje hebt gezien... kan je een beetje plannen he! SRB, goed dat je tot nu toe MvM hebt volgehouden! We weten waarvoor je het doet maar ik kan me voorstellen dat het toch een beetje begint tegen te steken na een tijdje! Je bent alweer 15 weken ver! De tijd vliegt toch wel echt hoor! Man, man, man, wat heb ik zin in een broodje americain preparé met lekkere groentjes! en een lekker glaasje wijn (of twee, drie) en een lekkere steak blue gebakken met pepersaus! Njam, njam, njam! Ok, erg rustig aan doen, doen we nu eigenlijk toch niet. Ben de hele dag in de weer. Vandaag heb ik de gordijnen afgespelt voor in onze zitkamer/eetkamer zodat we deze morgen kunnen stikken zodat alles deftig is voor als het kraambezoek aan huis komt! Verder hebben we vandaag kaders in de kinderkamer opgehangen dus deze is ook bijna helemaal klaar! Als mijn mannetje ons digitaal fototoestel nog vind zet ik morgen of overmorgen ten laatste nog foto's van mijn buik en de kinderkamer in mijn album! Overmorgen ten laatste als het een ks wordt!
Hoi meiden, Mooi buikje Vruchtje. Mijn fotos volgen nog, ik ben heel druk in de weer met wat mensen om voor die kennissen met dat jongetje iets moois te regelen voor de begrafenis. Kom aan weinig toe naast de moeheid en werk. Maris, sterkte met de laatste loodjes! Wies wij hebben 5 keer samenlevingstesten gehad en ook diverse met die spoelingen, maar altijd negatief. Ik hoop voor jou dat het wel positief is na spoeling, want dat geeft dan weer wat meer kans voor tussendoor. Succes meid! Aan alle anderen hartelijke groetjes. Eva