Zo, 5 samenlevingstesten zelfs, ennooit 1 positief geweest? Ik vind het ook raar dat ie in het zh her in roosendaal wel een keer positief is geweest. Vanmiddag om 16.15 heb ik weer een afspraak, dus ben benieuwd of er nu wat levends tussen zit. hopelijk wel, anders is echt de hoop op spontane kansen weg. verder een spannende week, mijn schoonvader heeft al een maand of 2 last van zijn darmen, en heeft al een paar onderzoekjes gehad waar ze een vernauwing zagen in de endeldarm. Morgen heeft ie nog een darmonderzoek met camera, en dan snijden ze ook wat weg, en donderdag krijgt ie de uitslag. Ik was er eigenlijk niet zo mee bezig, maar vind het nu toch wel eng worden, heb er niet zo'n goed gevoel bij eigenlijk. Hopelijk valt de uitslag mee. Mooi buikje al vruchtje! Marisha, spannend! Het is al bijna zover! Wanneer weet je of het een ks wordt? Of is dat echt pas op het moment supreme? liefs wies
hey wiesje! hoe is het meid? ik hoop dat je toch nog spontaan zwanger mag worden. vandaag is mijn 1e werkdag en ik vind het maar niks zonder mijn kleine meid gelukkig is ze bij opa en oma dus niet bij vreemden
hey liesje, alles goed met jou? weer aan het werk dus, hopelijk viel het mee, en heb je niet teveel aan je kleine meid hoeven te denken. maar kan me voorstellen dat dat spannend is zeg. het lijkt me ook wel weer fijn om te gaan werken na zo'n lange periode. gaat het ook allemaal goed met rihanna? ik heb nog op d'r gestemd hoor! Nou, bij ons was het hartstikke goed, ze had nog niet zoveel zaadjes gezien zei ze! Ik mocht ook even kijken, en het krioelde ervan! Dus een megamooie kans spontaan zwanger te raken dus. het eitje was 22/23 mm, dus echt op knappen. Ik voel ook al het een en ander, dus zal vandaag of morgen wel echt springen. woensdag weer een afspraak om te kijken of ie echt gesprongen is. Ben wel helemaal blij dat dit geen verloren ronde is, zou wel mooi zijn dat het alsnog zou lukken...
....en wat is de uitslag....ben je al terug Wies? Jee wat een toestand met je schoonvader. Hopelijk krijgt hij donderdag een goede uitslag. Hier niet echt lekker.....net als zovele om mij heen. Vannacht niet geslapen en vanmorgen was dat witte ding in de badkamer mijn grootste vriend. Heb ook een heel raar gevoel in mijn buik. Af en toe steken enz. Ben wel begonnen met clomid (dag 2)
Wies: wat goed zeg dat er nu wel veel levende zaadjes te zien waren . Op naar gezelligheid daar binnen. Marisha: oh wat begint het spannend te worden voor jullie. Wanneer krijg je dan te horen of het een ks wordt? Sorry als ik daar even over heen heb gelezen. eva: doe lekker rustig aan ik kan me voorstellen dat je nu even wat anders aan je hoofd hebt. Hopefully: hoe is het met jou? SBR: Voor mij ook laatste weekje MvM. Heb het met liefde gedaan maar ben het nu ook super zat. all: lief al jullie leuke reacties over mijn buikfoto. Morgen naar de VK en weer werken. Spreek jullie snel. liefs vruchtje
Ohhh wauw...ik zie nu pas je berichtje. Ik had mijn berichtje al openstaan en had telefoon tussendoor, dus nooit meer gezien dat jij in die tussentijd iets geplaatst had. Wat goed ze! Ohhh wat zal dat mooi zijn als het deze ronde lukt. Mijn duimen gaan weer flink tekeer. X
Nou ja meiden... just my luck... had ik me er net bij neergelegd dat het keizersnede zou worden en verheugde ik me er erg op om ons kindje morgen in mijn armen te kunnen houden... gingen we vandaag naar de gyn en blijkt dus dat ons kindje terug goed is gedraaid Voor de gyn is het de tweede keer in heel zijn carrière dat hij meemaakte dat een kindje die zich in extremis nog verkeerd draait, zich net voor de geplande ks toch nog weer in de juiste positie draait. De gyn zei dat dit juist de reden was dat hij meiden zoals ik altijd laat terugkomen voor een echo de dag voor de ks want dat we anders morgen een onnodige ks zouden gekregen hebben. Ik hoef jullie wss niet uit te leggen dat ik toch wel erg teleurgesteld ben Natuurlijk heb ik liever op een gewone manier te kunnen bevallen (gebeurt hier sowieso in het ziekenhuis hoor) maar nu kan het in principe nog 3 tot 4 weken duren eer het zover is... en die laatste weken zijn er echt te veel aan aangezien ik bijna niet meer uit de voeten kan! Nu zei de gyn wel dat indien mijn bm goed is op 4/11 hij wel wil indleiden op mijn verzoek ipv me twee weken over tijd te laten lopen. Ook zou hij wel een ks hebben uitgevoerd morgen indien ik er zelf op zou gestaan hebben maar dat is dan op eigen risico en dat deed hij liever niet (en geen haar op mijn hoofd dat vrijwillig voor een ks kiest als het niet echt nodig is he)! Ach meiden, sorry voor mijn klaaguurtje hier. Dit is weer geen goede dag vandaag (en zo heb ik er de laatste week wel enkele gehad)... foto toestel is nog steeds zoek maar ja... daar is ook geen haast meer bij he
Jee, wat wonderlijk dat hij weer goed zit. Na ja....bij mijn vriendin was dus precies hetzelfde, wel toevallig. Ik kan me heel goed voorstellen dat je toch wel teleurgesteld bent. Nog even aftellen meis, misschien sneller dan verwacht. Vandaag heb ik onze hele story aan mijn baas uitgelegd. Ik ben zijn p.a. dus hij moest wel op de hoogte gebracht worden. Uiteindelijk viel het natuurlijk mee. Hij zei dt ik me niet druk hoefde te maken en dat dit op de eerste plek zou komen. En tegen de rest van het personeel gaat hij gewoon zeggen dat ik wat minder uren ga werken en de uren die ik werk zelf invul Voel me een stuk beter. Was denk ik toch de zenuwen icm met het heersende virus wat me beroerd maakte.
hopefully, goed zeg van je! Dat lucht lekker op hè! Ik was ook zóó nerveus daarvoor. Fijn dat ie ook meeleeft en dat ie het goed begrijpt. Nu hoef je je niet schuldig te voelen als je weg moet, tenminste dat had ik wel regelmatig. Marisha, wat een wonder idd, dat ie weer goed ligt. Ik begrijp dat je had gehoopt dat het morgen zou komen, maar ook wel een fijne gedachte geen ks te hoeven. Dus toch een beetje op het laatste moment gepland. Wie weet krijg je morgen alsnog weeën...het kán hè! Ik heb even een vraagje nog. Ik weet niet goed wanneer ik mijn ei nu heb gehad. Maandagmiddag zat ie er nog, en toen had ik al wat middenpijn, ik heb 's avonds een ovulatietest gedaan (rond een uur of 7) en die was positief. Vandaag een lage temp, bijna geen slijmverlies, en vanavond een negatieve ovutest. Ik heb zaterdag en zondag geen ovutest gedaan omdat ik natuurlijk toch naar de gyn moest. Zou ik hem nou vanacht of vanmorgen gehad hebben? Of kan het ook nog gisterenmiddag/avond zijn geweest? We hebben zondagavond (middernacht wel) voor het laatst geklust, dus hopelijk was dat niet te vroeg voor mijn ei. Zeker met die score, en met het goede slijmvlies van maandag, maken we daar een goede kans mee, mits mijn ei niet te laat was natuurlijk. Morgen weer terug in ieder geval, dan zal ie wel weg zijn.
Ik denk zelf dat je hem gistermiddag hebt gehad. Met de krampen. Ze hadden toch al gezegd dat het eitje 22/23 was ? en dat hij op het punt stond om te springen. Volgens mij heb je het heel goed gedaan met het klussen en vooral met zo´n score. Voor de zekerheid vanvond nog maar even aan de slag Kreeg net een sms-je van mijn baas. Was helemaal ontroerd. Er stond in: Ik wou even laten weten dat ik je dapper vind en ik wens jullie beide veel geluk toe. Vond het zo lief, doet me echt goed. Waarom ben ik nou zo bang geweest om het te vertellen? Maakte me daar zo druk om. Dit lucht in ieder geval op. Ga het waarschijnlijk deze week nog wel aan 2 collega´s vertellen. Normaal zeg/verzin ik altijd waar ik heen ga....en constant liegen breekt me ook op. De rest van mijn collega´s kan me nu nog geen r*** schelen. Hoef gelukkig geen verantwoordelijkheid af te leggen. (behalve aan diegene die het nu weet)
wat ontzettend lief zeg van je baas! En ik had dat achteraf ook idd, waarom nou zo nerveus daarvoor? maar goed, het is er lekker uit, waarschijnlijk is het nu ook makkelijker om het tegen je collega's te zeggen. Succes toch daarmee! En dat gelieg raak je idd beu, uiteindelijk is het ook weer niet iets om je voor te schamen. Ik hoop dat ie idd gisteren is geweest bij mij. Ik denk dat het er vanavond niet van komt namelijk. Mijn nod is dan op 3 of 4 november. Klinkt nog ver weg zeg,pppff.
Hallo, @ Wies: volgens mij was je ook precies op het goede moment. We gaan weer keihard duimen! 3/4 november klinkt inderdaad nog ver weg... Dat vind ik altijd als je over de maand heen gaat. Maar het is toch dezelfde 14 dagen Succes met groeien! @ Hopefully: gek he, hoe je je zo druk kunt maken om de reactie van mensen, terwijl de reactie dan zo lief is. Ik ben echt heel blij voor je dat je het verteld hebt en dat hij je zo steunt. Wanneer is je eerste fm eigenlijk? @ Marisha: zoek je dat fototoestel wel snel op nu? Niet voor de buik hoor, dat overleven we wel, maar stel nou dat de bevalling ineens toch spontaan deze week begint (en daar duim ik van harte voor!). Dan moet het wel klaar liggen. Wel fijn van je arts dat hij de bevalling op de uitgerekende datum in wil leiden. Ik kan me goed voorstellen dat je echt helemaal klaar bent. @ Vruchtje: mooie buik zeg! Ik ga die van mij ook weer eens op de foto laten zetten. Ik denk dat we ongeveer gelijk oplopen. En dan hier nog een berichtje in het kader van: ik ga er helemaal voor. Ik ga zo zwangerschapszwemmen. Heb eigenlijk het idee dat dat nog nergens op slaat, in week 15, maar ik verheug me er al jaren op, dus ik vind het wel best. Het is een beetje oefeningen doen in extra verwarmd water. Ben zeer benieuwd. Heb me ook opgegeven voor zwangerschapsyoga, maar daar heb ik wat minder zin in. We kregen namelijk een email dat we naast de standaardcursus ook een extra avond konden doen over hoe we al voor de geboorte spiritueel in contact konden komen met onze baby... Nu lijkt dat hele contact me geweldig, maar of dat nou zo nodig yoga-spiritueel moet zijn... Nou ja, we zien het wel. xxx
Wies, ik denk net als de andere meiden hier dat je wel goed gemikt hebt hoor! Hopelijk is het nu raak in de aanloop naar de ivf (je zou de eerste niet zijn)! Hopefully, wat lief zeg, dat smsje van je baas! Ik was ook zo zenuwachtig toen ik het aan twee hoger geplaatsten ging zeggen maar ook zij reageerden heel leuk toen... maar ik denk dat je soms van andere mensen wel rare opmerkingen kan krijgen hoor (vandaar dat we toch altijd nerveus zijn als we het gaan meedelen he)! SRB, zwangerschapszwemmen lijkt me zalig! Spijtig genoeg hebben ze dat niet in onze omgeving. Dat yoga-spiritueel gedoe lijkt me ook net iets te veel van het goede maar dat is natuurlijk nogal persoonlijk... ik sta met beide voeten op de grond en heb het niet zo op dat zweverige... mijn mannetje daarentegen is wel wat spiritueler aangelegd! Hier heb ik de zoektocht naar ons fototoestel opgegeven! Het toestel is al enkele jaren oud en had zijn beste tijd nu ook al gehad en ik besefte deze nacht in bed dat indien hij het met de geboorte zou begeven, ik echt wel erg teleurgesteld zou zijn! Dus heb ik besloten dat we gewoon een nieuw (goedkoop) toestel gaan kopen! Voor geen geld heb je tegenwoordig een basistoestel met 7 of 8 megapixel dus dat is perfect voor wat wij dit toestel gaan gebruiken! Nu mijn mannetje nog meedelen dat ik een nieuw toestel wil en dan wss morgen gaan aanschaffen (als ik hem vandaag niet meer uit de zetel krijg) Hier gaat alles goed. De bevallig heeft zich (helaas) nog niet aangekondigt maar we hebben ons er al bij neergelegd dat het nog even kan duren. Ik ben iig wel blij dat het weer natuurlijk kan want ik zag toch wel op tegen de ks (en dan vooral het feit dat je je kindje het eerste uur niet bij je hebt, je geen eerste badje kan geven, je niet kan opstaan om je kindje uit zijn/haar bedje te halen als ie weent, enz)! Als ik wat op een neer spring... zou ie dan eerder komen?
Wies: ik denk dat je je eisprong ook maandagmiddag hebt gehad of maandagavond, maar in ieder geval goed geklust meid Ik ga mega hard duimen voor jullie. Hopefully: wat knap van je dat je jezelf er toe hebt gezet het te vertellen aan je baas. Ik zou er (ook) als een berg tegen op zien. Maar wat een onwijs lieve baas en gelukkig ook zo begripvol. Hij heeft gelijk dit komt op de 1e plaats. En dan ook nog een sms echt top! Hoop dat dit je wat meer rust geeft. SBR: zwangerschapszwemmen lijkt mij eigenlijk ook wel heel leuk en fijn. Ga eens hier in de buurt informeren of ze dat hebben. Grappig dat we qua buik beetje gelijk lopen. Ben ook benieuwd naar jouw buikfoto. Marisha: jeetje wat een wonder dat jullie beeb nog is gedraaid de dag voor de keizersnede. Kan me voorstellen dat het even tegenviel aangezien het nu nog wat lang kan duren. Maar zie het aan vrouw van collega van mij die heeft ks gehad en heeft er heel veel napijn van en mag/kan niet veel. Enne ga inderdaad maar even springen en veel ananas eten helpt vast en zeker. all: gister naar de VK geweest en hartje weer gehoord. Verder was alles goed alleen een erg lage bloeddruk 55/98 dat is ook de reden dat ik vaak zo slap en duizelig ben. Nu nog 4 weken wachten en dan mogen we voor de 20 wkn echo dat vindt ik erg spannend en kijk er naar uit. Fijne avond allemaal lieverds. x vruchtje
Nou meiden, ik ben op dreef. Vandaag ook maar aan een collega verteld en de bedoeling is dat ik het vrijdag nog ga zeggen tegen de collega waarmee ik de kamer deel. Hoofd P&O, dus die zal er op den duur toch wel achterkomen en ik wil er gewoon jiet meer om liegen. Ben helemaal trots op mezelf. Maandagmiddag de 1e fm. Marisha, je hebt groot gelijk dat je een nieuwe koopt. Zo toch zonde zijn als de oude het begeeft, dat vergeef je jezelf nooit. Ga maar touwtje springen, dat moet helpen. Wil je niet op ideeën brengen.....eigenlijk wil ik zeggen dat je je niet moet wagen aan de kern van een ananas. De kern staat erom bekend dat het de weeën opwekt. Mijn beste vriendin was hier ook van op de hoogte en deed een poging omdat ze haar buik zat was. Met gevolg dat ze ´s nachts de verloskundige moest bellen, niet voor een bevalling, maar omdat ze erge krampen had gekregen. Doe dat maar niet. SRB, lekker zwemmen. Vind ik normaal al lekker om te doen, maar het lijkt me helemaal geweldig als je zwanger bent. Hoe is het eigenlijk met jou vriendin en de kleine? Wies, je ziet het....wij zijn het er allemaal overeens dat je goed getimed hebt. Lekker vruchtje dat alles weer goed was....en wel eenbeetje op jezelf letten (met je bloeddruk) Eva, hoe gaat het met de twins Jinky, meis hoe gaat het met je? Krijg je al wat meer rust?
Maris, je hebt je camera gevonden of een nieuwe gekocht. Ik heb je mooie buikfoto´s gezien, wat een toeter he En zo te zien is de babykamer helemaal klaar Nu nog het bedje vullen!
Hoi meiden, Eindelijk is het dan zover! Mijn mannetje heeft ons toestel terug gevonden en hij doet het beter dan verwacht (dus helaas, ik krijg geen nieuw toestel ) In mijn album staat het resultaat... heb me even laten gaan maar jullie hadden ook nog wel wat foto's tegoed he! PS: aangezien het springen niet helpt heb ik toch maar een ananas gekocht Hopefully, dat lucht zeker wel op he? Geen leugens meer moeten verzinnen om je afwezigheid weer eens te moeten verklaren! Vruchtje, wat fijn dat je het hartje hebt horen kloppen! Kan me voorstellen dat je erg uitkijkt naar de 20 weken echo! Kan je eindelijk jullie kleine uk weer bewonderen (en zal je het geslacht ook weten zeker?)!
Marisha: gaaf joh je buikfoto, echt mooie buik. En kamertje zit er ook super leuk uit. Als ze kunnen zien wat het wordt met 20 wkn echo willen we dat weten inderdaad, maar voor de rest krijgt niemand het te weten voor hen vinden we het leuk als het een verrassing blijft. Idee over de babykamer hebben we al en die kleuren kunnen voor zowel meisje als jongen. hopefully: wees maar lekker trots op jezelf dat je het die andere 1 of 2 collega's ook nog hebt verteld. Lucht alleen maar op. Succes alvast met je 1e fm maandag. Wordt dat je laatste IUI? Heb dat even gemist. x vruchtje
hey lieve meiden, wies: wat een fijne/goede uitslag, ik duim met jullie mee! Hopefully: wat een goed dat je het op je werk verteld hebt, dat zal wel een hoop rust geven en steun. Marisha: oh wat spannend meid en wat een mooie buikfoto's! Vruchtje: Fijn dat de echo weer goed was, volgens mij is qua gezondheid een lage bloeddruk beter dan een hoge bloeddruk, maar de duizeligheid is natuurlijk niet fijn. Je begint al een echt buikje te krijgen, mooi hoor! Srb: wat lekker zeg zwemmen en zwangerschapsyoga lijkt mij ook fijn, Succes en veel plezier! Eva: Hoe gaat het met jou? Met mij gaat het goed, nog steeds erg moe. Volgende week weer een drukke week op mijn werk, dus ik slaap als ik thuis kom. Met de misselijkheid gaat het een stuk beter, ik ben vanaf de 7e week wel erg misselijk geworden, maar de acupunctuist heeft dit verlicht d.m.v acupunctuur, dus een goeie tip! Voor de rest kijk ik erg uit naar de volgende echo, het blijft erg spannend en onwerkelijk. Fijne dag, Liefs Jinky
Jinky: fijn om weer wat van je te horen meid. Ik snap dat je het nog steeds spannend en onwerkelijk vindt, dat heb ik af en toe ook nog steeds. Vervelend dat je nog zoveel moe bent maar bij mij nam dat rond de 12e week af hopelijk bij jou ook. liefs vruchtje